Valtiovallan osanotto kouluampumiseen.

Anonyymi-ap

Orpo,Purra ja Henrikson ilmoittivat itku silmässä osanottonsa tapaukseen ja lähtivät sitten jatkamaan suunnitteluaan miten sosiaali ja terveysalalta ja opetyksesta voidaan leikata lisää määrärahoja. Purralta oli sakset jääneet leikkauspöydälle. Voi taivahan vallat tätä kaksinaamaisuutta.

9

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun itse olin koulussa suurin rikos oli kun vedin edellä istuvaa tyttöä letistä. Siitäkin jouduin lopputunniksi nurkkaan. Näin ajat muuttuu vapaan kasvatuksen tuloksena.

    • Anonyymi

      Pitäsköhän etsiä syitä eikä varautua seurauksiin? Mitä edellisten kouluampumisien jälkeen luvatuista suojelemisistä on toteutettu? Eli miksi 12 vuotias menee kouluun ja ampuu luokkakavereitaan? Uskoisin ettei hallituksen leikkaukset poista tätä ongelmaa.

    • Anonyymi

      Äyhääjät ja kansallinen kivääriliitto estivät aselakiin muutoksen, että kaikki aseet tulisi säilyttää metsästys ja ampumaseurojrn turvallisissa tiloissa. Ei kuten nykyään joka kodin nurkkakaapissa. Purra ja äyhääjät olisivat olleet ikionnellisua, jos ampuja ei olisi ollut kantasuomalainen.

      • Anonyymi

        Sitä Purra varmasti kyynnelehtikin eduskunnassa eilen.


    • Anonyymi

      Todella järkyttävä tapaus. Miten lapsella juolahtaa mieleen mennä aseen kanssa kouluun ja vielä käyttää sitä? Oliko koulukiusattu? Monen perheen elämä meni hetkessä sekaisin.

      Vastuu tästä on päättäjillä. Koulumaailma on ollut sekaisin jo pitkään. Nyt oppilaat keskitetään valtavan isoihin mammuttikouluihin missä kenelläkään, ei oppilailla eikä koulun henkilöstöllä ole hyvä olla. raha ratkaisee ja näin on käynyt.

      Lasten vanhempien työelämä on muuttunut koko ajan kuormittavammaksi ja sekin näkyy lasten käyttäytymisessä.

      • Anonyymi

        Kerroppa tuo hallitukselle. Tai parempi olisi tietenkin vääntää rautalangasta.


    • Anonyymi

      Tähän on tultu, kun opettajilta otettiin pois lapsien kasvatus koulussa.
      Jos kotona ollaan leväperäisiä lasten kasvatuksessa, kiusaajia riittää.
      Tämä uusi aika alkoi -70 luvulla, kun opettajia alettiin vainoamaan, kun he yrittivät saada häirikköoppilaalle samat säännöt kun ns. kilteille lapsille.
      Siitä alkoi aikakausi joka ei unohdu koskaan.
      Opettajille annettiin potkuja liian ankarasta kohtelusta ym.
      Kyllä se muistetaan kuinka nämä vanhempien mielestä kiltit lapset menestyivät tässä yhteiskunnassa. He jäivät kaljabaariin istumaan ja sieltä paransivat maailmaa, mutta sitä ei ole vielä ääneen sanottu.
      Se tiedetään, että kiusaajia on mm. joka koulussa ja työpaikoilla.
      Näiden kiusantekijöiden lapsuus on kaiken tämän takana.

      • Anonyymi

        Olihan niitä kiusaajia ennenkin mutta tämä asia hoidettiin porukalla välitunnilla. Ei siihen mitään sosiaalitanttoja tarvittu asiaa hoitamaan. Hyvin kilttejä pokia tuli opetuksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Sattuuhan sitä kaikenlaista koulussakin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe