Eipä ollut minun nuoruudessani kouluampumisia 70- luvulla

Anonyymi-ap

Eipä ollut minun nuoruudessani kouluampumisia 70- luvulla. Häiriköt laitettiin tarkkailuluokalle,eli tarkkikseen,mutta tänäpäivänä vihervasemmisto on linjannut,että sekin on rasismia. Oppimishaluiset samaan luokkaan,ja vähemmän lahjakkaat omiin luokkiin. Kunnon kuri ja kännykät pois. Tämä hallitus sen voisi tehdäkkin,mutta daemareiden mielestä sekin olisi syrjintää. Andersson lisäsi oppivelvollisuutta,ja eroaminen koulusta on vain kiihtynyt. Typerä teko,ei ketään voi pakolla laittaa opiskelemaan.
Äänestä

lainaus helsinki suomi24

25

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mie olisin ampunut natsisika opettajani jos olisi ollut käsiase . Ps. Olin luokan priimus ja kilteimpiä oppilaita .

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei todellakaan voi verrata 70-luvun lapsia nykyajan kasvuympäristössä kasvaviin lapsiin. Vain todella Idiootti tekee niin.

    • Anonyymi

      Minua kiusattiin koko kouluajan,lyötiin ja räittiin päälle,vaatteet revittiin,välitunneille en halunnut siksi mennä,sain siitä hyvästä viikoittain jälki-istuntoa. Opettajat tästä oli tietoisia,eivät uskaltanu puuttua kun kiusaajat oli koulun johtokunnan jäsenten pentuja. Vasta ammattikoulussa kiusaaminen loppui,siellä sain vähän rikki revittyä itseluottamustani takaisin. Olen pystynyt jälkeen päin asioista onneksi puhumaan,tuulettamaan päätäni,mutta ikuiset arvet tuo kiusaaminen,henkinen ja ruumiillinen jätti loppu elämäksi. Olen nyt 68v. Kohdannut kiusaajani useinkin ja ottanut asian esille heidän kanssaan ja kysynyt miksi,mikä oli kiusaamisen syy ? Ei syytä ! Oli vain kiva potkia ja nöyryyttää !Kysyin myös eikö tehny yhtään pahaa toisen puolesta,olan kohautus,miksi olisi ? Se oli hauskaa.Siksi en ylläty tästä kauheasta tapahtumasta,hirveä asia,mutta näin käy kun kukaan ei puutu. Joku viisas on sanonut: Ei pahojen ihmisten pahuus ole hirveintä,vaan hyvien ihmisten välinpitämättömyys on paljon pahempaa.

      • Anonyymi

        Ikävä kuulla että tuommosta.

        Paskoja kokemuksia itselläkin. Kuusamon kirkko kedon rehtorin mukaan se oli vain poikien intti juttuja. Armeijaan valmistumista. Hävettääköhän yhtään sillä Kuusamo Lions club äijällä?


    • Anonyymi

      Ennen opettajat ei välittäny jos jotaki kiusattiin,nyt opet ei saa eikä uskalla puuttua tilanteisiin,helpommalla pääsee kun kattelee toisaalle ja jos joku kysyy,en ole nähny mitään. Mie olen eniten katkera kusipää opettajille.

      • Anonyymi

        Opettajissakin oli kiusaajia ja se oli pahinta. Köyhän kakaralla ei ollut mitään turvaa, eli itse piti selviytyä. Väärin perustein tuli jälki-istuntoja ja sitten taas kotona selkäsaunoja.


      • Anonyymi

        Tuosta on kyllä aikaa jos noin ollut. Kiusaaminen oli se missä vaan ja koska on uhrille tuhoisaa.


    • Anonyymi

      Pahoinvointi heijastuu väkivaltana ja wokeismina.

    • Anonyymi

      Pitta laita nurka seisomaan ja kirjotta lapu satta kerta, ei kiusaus

    • Anonyymi

      Sinetän kolhoosi koulu,mihin oli koottu koko maalaiskunnan kakarat ns,jatkokouluun kuten yläastetta silloin kutsuttiin ,oli hirveä paikka ainaki minulle ja varmasti monelle muullekkin lapselle. Eikä ollu some kiusaamisesta kysymys siihen aikaan. Kiusaaminen niin henkinen kuin fyysinen pahoinpitely oli joka päiväistä eikä siihen puututtu koulun puolelta millään lailla. Vieläki kasvaa viha kunt ätä kirjoitan , tiettyjä kusipäitä kohtaan jotka nauttivat heikompiensa rääkkäämisestä,se oli jatkuvaa,päivästä toiseen toistuvaa alistamista ja pahoinpitelyä. Ainoa lohtu,kun nyt jo eläkeläisenä näitä tyyppejä mietin,eipä heistä kummosia tullut aikuisenakaan,juoppoja puliukkoja,viinaan kuolleita linnanvenkuloita ,itse väkivlataisen kuoleman kohdanneita hylkiöitä.karman laki toimii.

    • Anonyymi

      luettele vielä sukunimet julki..

      • Anonyymi

        kato rovaniemn kunnanhallitus yms.


      • Anonyymi

        Mitäpä tuo haittaa jos kerrankin kiusaajien nimet julkaistaisiin???? Kiusaaja jatkaa ilkeyttään läpi elämänsä, luonnevika mikä ei parane koskaan.


    • Anonyymi

      Jos siellä olit siihen aikaan,kyllä muistat nämä naamat! ja väliäkö sillä,maailma on kouluttanut kusipäitä ja kouluttaa edelleen jos joku nuista vielä elääkään.

    • Anonyymi

      Koulukiusaaminen ei ole lainkaan pikkujuttu. Lapseni ei kertonut kotona, että häntä kiusattiin, mutta opettajalta kulin, että lastani kiusattiin rankasti. Lapset eivät halua kertoa kiusaamisesta, kun jos siihen puututaan niin kostonkierre vain yltyy.
      Lapseni on saanut rauhan, maallinen taival loppunut. Suru ja viha on läsnä meillä läheisillä. Mietityttää käsittääkö ja muistaako nuo kiusaajat mitä tekivät.

    • Anonyymi

      ei ammuttiin taxi kuskeja ja nyt taitaa olla buumi tulossa.

    • Anonyymi

      Rovaniemen taksit vastaan lähitaksi tappelut alkakoon

      • Anonyymi

        hullu säilöautokuski .


    • Anonyymi

      Jos kiusaaminen kriminalisoitais se lopettaisi kiusaamisen ,yksinkertaista.eikö totta?Sakko tai linna tuomio panis kiusaajat miettimään kannattaako sitä heikomman päätä tukkia sinne paskapyttyyn tai hiuttaa sen naamaa kusilooriin.

    • Anonyymi

      Poliisina ainaki muutama kiusaaja on roissa ollut,sehän oliki sopiva jatko,sai luvan kans lyödä putkassa juoppoja.

    • Anonyymi

      Ja höpöhöpö.

      • Anonyymi

        Miksi suomessa ylivoimaisesti putkakuolemia ? ennen vielä törkeämmät luvut. Revi siittä.


    • Anonyymi

      Silloin ei tuotu isis-leiriltä , "koulutettuja"lapsia Suomeen.
      Toista se on nyt ,"Haaviston aikana".

    • Anonyymi

      Ollako tama totta,tama peli ei vettele

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe