Miksi miksi miksi teillå miehet on hirveä hoitamaton risuparta?! Laitatte sitten lähikuvan naamastanne, lähes ruoanjätteet roikkuu parrassa. .. Luuletteko saavanne montakin matchia sillä tavalla?
En voi sietää partaa, ja moni hyvännäköinenkin mies rumentuu monta pykälää parran vuoksi. Perunanenäinen tavismies menee ö-mappiin hoitanattoman risuparran vuoksi. Monella olisi niin kauniit silmät, ja hyvä profiilitekstikin, mutta hoitamaton parta kertoo kyllä kantajastaan, muutenkin kuin hygienian tasolla.
Ajakaa se risuparta!
88
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän tyyliin 😗. https://www.youtube.com/watch?v=plKTD0NS-nk. Täsähän alkaa olemaan lintujen pesimäaika käsillä sopivasti. Kanat hautovat munia 🐔🐣. P*rhana kun uhkaa vaan litistyä niiden kanojen alle siinä asennossa 🤭. Mitä hoitamattomampi kuontalo, sitä vähemmän mies välittää mistään mitään muutenkaan. Voin allekirjoittaa asian olevan näin. Riippuu täysin naamasta että minkälainen sommitelma siihen sopii. Komeus ja söpöys, se on sellaista tasapainoilua niiden välillä. Parta lisää komeutta ja vähentää söpöyttä, paitsi jos parta on hoitamaton niin se rumentaa. Olen mies ja muistutan tavallaan aika paljon äitiäni vaikka näytänkin mieheltä. Silmäripseni näyttävät pidennetyiltä ihan luonnostaan 😂. Sehän sataa söpöyden laariin jos on ikään kuin naista muistuttava. Ei saa muistuttaa kuitenkaan naista liikaa, vaikka sellaista mielikuvaa ihmisille yritetäänkin tänä päivänä myydä (miehet naisiksi ja naiset miehiksi, sekalainen seurakunta). Mieheltä näyttäminen sataa komeuden laariin. Joka tapauksessa, parta sopii minulle ja sellaista myös pidän naamallani. Joskus hieman kutiaa ;).
- Anonyymi
Sänki on ja pysyy. Yhden ainoan naisen takia sen voisin ajaa pois. Mutta vain hänen.
- Anonyymi
Ja kuka?
- Anonyymi
Kiitos. Onpa herttaista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka?
Yks kiva vaan jota en oo vähään aikaan nähnyt. Sai ihastumaan ja katosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks kiva vaan jota en oo vähään aikaan nähnyt. Sai ihastumaan ja katosi.
No niinh :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinh :)
Nii-in :) Se nyt vaan on asian laita niin, ei voi minkään. Kukaan muu ei kelpaa ja ei tänne voi valitettavasti nimeä laittaa kun täällä palstalla on kaikenlaista mt-ongelmaista kiusaajaa ym k-sipäätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Onpa herttaista :)
Sun takia mitä vain. Jos olisit hän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii-in :) Se nyt vaan on asian laita niin, ei voi minkään. Kukaan muu ei kelpaa ja ei tänne voi valitettavasti nimeä laittaa kun täällä palstalla on kaikenlaista mt-ongelmaista kiusaajaa ym k-sipäätä.
No niin kyllä on, kiusataan koko ajan :( ei sille voi mitään. Mutta hyviäkin on :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun takia mitä vain. Jos olisit hän :)
:))
- Anonyymi
Uskaltaisit alanaamankin näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin, mitä vain... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin kyllä on, kiusataan koko ajan :( ei sille voi mitään. Mutta hyviäkin on :)
Näinhän se on. Ikävää mutta minkäs teet. Varmasti on hyviäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä en kysynyt tuota.
- Anonyymi
Aloittaja tarkoitti varmaan enemmänkin sellaisia hoitamattomia, rehottavia risupartoja eikä sänkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä en kysynyt tuota.
Tiedän.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niin on todella suloinen pakkaus
Mä vai? Kiitoksia vaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niin on todella suloinen pakkaus
Niin ja kivalta vaikutat säkin, mitä oon sun viestejä lukenut :)
Mä en oo ikinä ihastunut niin syvästi, ku tällä kertaa. Hän on melkein täysin mun vastakohta, mutta vaikuttaa silti siltä, että hän olis mulle kuin tehty... En oo täysin varma siitä kuinka hän mut näkee, mutta hänen hymystä päätellen, uskallan sanoa, ettei hän ainakaan inhoa mua.
Toivottavasti :)
- Anonyymi
Luomuna paras. ei sentin kerros pakkelia ja lävistyksiä ja leimoja nahka täynnä
- Anonyymi
Voi mikä pörriäinen sellainen onkaan surrur!
- Anonyymi
Pörriäinen rasiassa on Laihialainen parranajokone
- Anonyymi
Just nää hoitamattomat risuparrat on järkkyjä. Eikö tyypit tajua, ettei parta kaikille sovi. Sit just jos parta on harvaa hoitamatonta ja pitkää tai liika paksua karkeaa, yöks.
- Anonyymi
Mites jäkäläparta, sammalparta tai heinäparta??
- Anonyymi
Vasta ajoin 🤔
- Anonyymi
Tai no, reilu sänkihän tämä on jo🤔
- Anonyymi
Kyllä nainen voi pestä mieheltä sen parran vaaleanpunaisella pesusienellä. 🛁🧼🧽
- Anonyymi
Mulla on sellainen täsmäparta. Ainoastaan leuan leveysesti. Ei poskilla tai muualla. Viikset ajan tukanleikkuukoneella, jolloin jää sänki.
Toivottavasti saitte edes jonkinlaisen mielikuvan, mitä yritin selittää.
>simiti<- Anonyymi
Saatiin!
- Anonyymi
Haittaako jos naisella on vähän pieniä tummia karvoja ylähuulen ja nenän välisellä alueella? 😂 En aina jaksa poistaa niitä. 🤭🥸
🦄- Anonyymi
Raja kulkee varmaan siinä tarjoaako se kumppani oman partansa ajon jälkeen kysyvän ilmeen kera konettaan myös sinun suuntaasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raja kulkee varmaan siinä tarjoaako se kumppani oman partansa ajon jälkeen kysyvän ilmeen kera konettaan myös sinun suuntaasi :)
Olemme molemmat niin hygieenisiä ihmisiä, että meillä on omat välineemme.
Toteamuksesi on siksi absurdi.
🦄 #Haittaako jos naisella on vähän pieniä tummia karvoja ylähuulen ja nenän välisellä alueella? 😂 En aina jaksa poistaa niitä. 🤭🥸#
Tällaisesta asiasta tuskin tarvitsee kysyä koko sosiaalisen yhteisön mielipidettä. Jos joutuu noudattamaan pienissäkin asioissa yhteisön haluamuksia, joutuu pian orjailemaan muita länget kaulassa. Kannattaa kysyä kumppanilta, onko asia tärkeä hänelle.
Aivan yleispätevää vastausta ei kuitenkaan voine antaa. Suomalaisiin ominaisuuksiin kuuluu, että naiset eivät ole kovin karvaisia. Tunsin erään siskon, joka kuitenkin oli, erityisesti käsivarret. Myöntää täytyy, että hänen olisi tarvinnut sheivata selvästi silmiin sattuvat runsaat karvat pois.- Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
#Haittaako jos naisella on vähän pieniä tummia karvoja ylähuulen ja nenän välisellä alueella? 😂 En aina jaksa poistaa niitä. 🤭🥸#
Tällaisesta asiasta tuskin tarvitsee kysyä koko sosiaalisen yhteisön mielipidettä. Jos joutuu noudattamaan pienissäkin asioissa yhteisön haluamuksia, joutuu pian orjailemaan muita länget kaulassa. Kannattaa kysyä kumppanilta, onko asia tärkeä hänelle.
Aivan yleispätevää vastausta ei kuitenkaan voine antaa. Suomalaisiin ominaisuuksiin kuuluu, että naiset eivät ole kovin karvaisia. Tunsin erään siskon, joka kuitenkin oli, erityisesti käsivarret. Myöntää täytyy, että hänen olisi tarvinnut sheivata selvästi silmiin sattuvat runsaat karvat pois.Edelleen annetaan kaikkien kukkien kukkia. Yksinkertaista ja ystävällistä.
- Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
#Haittaako jos naisella on vähän pieniä tummia karvoja ylähuulen ja nenän välisellä alueella? 😂 En aina jaksa poistaa niitä. 🤭🥸#
Aivan yleispätevää vastausta ei kuitenkaan voine antaa. Suomalaisiin ominaisuuksiin kuuluu, että naiset eivät ole kovin karvaisia. Tunsin erään siskon, joka kuitenkin oli, erityisesti käsivarret. Myöntää täytyy, että hänen olisi tarvinnut sheivata selvästi silmiin sattuvat runsaat karvat pois.En kysynyt asiaa tosissani.
Asia ei ole tärkeä kumppanilleni.
Olen eri mieltä siitä, että karvaisen naisen täytyisi sheivata itsensä muiden vuoksi. Jokainen noudattakoon karvojensa suhteen vain ja ainoastaan omia mieltymyksiään. Aina löytyy ihmisiä (myös miehiä), jotka kunnioittavat tällaista feminististä näkemystä.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt asiaa tosissani.
Olen eri mieltä siitä, että karvaisen naisen täytyisi sheivata itsensä muiden vuoksi. Jokainen noudattakoon karvojensa suhteen vain ja ainoastaan omia mieltymyksiään. Aina löytyy ihmisiä (myös miehiä), jotka kunnioittavat tällaista feminististä näkemystä.
🦄On myös miehiä, joiden ajatusmaailmaan kuuluu tiukka tasa-arvo, kuten naisliikkeellä ennen feminismiä, mutta ei oppi, että toisen ovat syntymäominaisuuksiensa perusteella tasa-arvoisempia kuin toiset.
Tasa-arvosta feminismiin kulki eräiden tie 1960-luvulta lähtien.Anonyymi kirjoitti:
🦄#En kysynyt asiaa tosissani.#
Mikä tarkoitus on kysymyksillä, joita ei ole tehnyt tosissaan? Miten keskustelukumppanit voivat erottaa toisistaan tosissaan ja ei-tosissaan tehdyt asiallisilta näyttävät kysymykset?Anonyymi kirjoitti:
🦄On olemassa harvinainen geenialleeli, joka johtaa siihen, että ihminen on karvainen kuin muutkin apinat. Olipa näillä ihmisillä feministisiä ajatuksia tai ei, on havaittavissa, että pyrkivät ajamaan karvat ainakin kasvoista, koska kasvot on pakko pitää melkein kaikissa kulttuureissa verhoamatta.
Kun sanoin, että aivan yleispätevää vastausta ei kuitenkaan voine antaa, tulkitsit sen mielipiteeksi, että sosiaalista syistä tulee karvat ajaa. Kerroit: "Olen eri mieltä siitä, että karvaisen naisen täytyisi sheivata itsensä muiden vuoksi." Eli tulkitsit sanomani jyrkäksi, vaikka siitä selvästi kävi ilmi, että se on aprikoiva.
Keskustelutaktiikka, jossa toisen sanomaa tulkitaan jyrkemmäksi kuin se on, nimitetään olkiukoksi tai olkinukeksi. Tunnettu virhepäätelmä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄"Jokainen noudattakoon karvojensa suhteen vain ja ainoastaan omia mieltymyksiään"
Mikäs tuosta tekee siitä nimenomaan feministisen mielipiteen? Onko terveen järjen käyttö sallittua vain feministeille. Miksi yleensä julistautua feministiksi, mitä sillä voitetaan? - Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
#En kysynyt asiaa tosissani.#
Mikä tarkoitus on kysymyksillä, joita ei ole tehnyt tosissaan? Miten keskustelukumppanit voivat erottaa toisistaan tosissaan ja ei-tosissaan tehdyt asiallisilta näyttävät kysymykset?Ei sitä voi erottaa mistään, jos ei tunne minua. Ei sitä erota minusta silloinkaan, kun puhun kasvotusten, ellei tunne minua.
Se on hauskaa sekä minun mielestäni että niiden mielestä, jotka tuntevat minut.
🦄 - Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
On olemassa harvinainen geenialleeli, joka johtaa siihen, että ihminen on karvainen kuin muutkin apinat. Olipa näillä ihmisillä feministisiä ajatuksia tai ei, on havaittavissa, että pyrkivät ajamaan karvat ainakin kasvoista, koska kasvot on pakko pitää melkein kaikissa kulttuureissa verhoamatta.
Kun sanoin, että aivan yleispätevää vastausta ei kuitenkaan voine antaa, tulkitsit sen mielipiteeksi, että sosiaalista syistä tulee karvat ajaa. Kerroit: "Olen eri mieltä siitä, että karvaisen naisen täytyisi sheivata itsensä muiden vuoksi." Eli tulkitsit sanomani jyrkäksi, vaikka siitä selvästi kävi ilmi, että se on aprikoiva.
Keskustelutaktiikka, jossa toisen sanomaa tulkitaan jyrkemmäksi kuin se on, nimitetään olkiukoksi tai olkinukeksi. Tunnettu virhepäätelmä. https://fi.wikipedia.org/wiki/OlkinukkeVoin poiketa aikaisemmin ilmaisemastani jyrkähköstä mielipiteestä, mikäli naisen kasvot ovat niin karvaiset, että kasvojen tunnistaminen vaikeutuu.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokainen noudattakoon karvojensa suhteen vain ja ainoastaan omia mieltymyksiään"
Mikäs tuosta tekee siitä nimenomaan feministisen mielipiteen? Onko terveen järjen käyttö sallittua vain feministeille. Miksi yleensä julistautua feministiksi, mitä sillä voitetaan?"Mikäs tuosta tekee siitä nimenomaan feministisen mielipiteen?"
Länsimainen kauneusihanne edellyttää, että kaunis nainen ei anna tiettyjen karvojen näkyä. Se, että päätös tehdään karvojen omistajan eikä niiden katsojan mielipiteen perusteella, ei noudata länsimaisen kauneuskäsityksen normeja.
"Onko terveen järjen käyttö sallittua vain feministeille."
Ei tietenkään.
"Miksi yleensä julistautua feministiksi, mitä sillä voitetaan?"
Julistaudun feministiksi vain tällä palstalla. Se on hauskaa, sillä feministejä inhoavat miehet ovat usein tällä palstalla ensinnäkin syyttäneet minua feministiksi ja toiseksi ilmaisseet syvää vihaa feminismiä kohtaan, vaikka olen täyden tasa-arvon kannattaja.
Se, että tällä palstalla voi pelkästään itseään joksikin kutsumalla vaikuttaa muiden käsitykseen, on huvittavaa. Nämä ihmiset eivät osaa arvioida ihmisen käytöstä lainkaan, vaan takertuvat vain sanaan "feministi".
Se on kuin ikuinen aprillipila, joka menee joka kerralla täydellisesti läpi, kunhan kyseessä on henkilö, joka triggeröityy sanasta "feministi". 🤭 Asiaan eivät vaikuta nämä selitykset, joita kirjoitan sinun kaltaisillesi kysyjille.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikäs tuosta tekee siitä nimenomaan feministisen mielipiteen?"
Länsimainen kauneusihanne edellyttää, että kaunis nainen ei anna tiettyjen karvojen näkyä. Se, että päätös tehdään karvojen omistajan eikä niiden katsojan mielipiteen perusteella, ei noudata länsimaisen kauneuskäsityksen normeja.
"Onko terveen järjen käyttö sallittua vain feministeille."
Ei tietenkään.
"Miksi yleensä julistautua feministiksi, mitä sillä voitetaan?"
Julistaudun feministiksi vain tällä palstalla. Se on hauskaa, sillä feministejä inhoavat miehet ovat usein tällä palstalla ensinnäkin syyttäneet minua feministiksi ja toiseksi ilmaisseet syvää vihaa feminismiä kohtaan, vaikka olen täyden tasa-arvon kannattaja.
Se, että tällä palstalla voi pelkästään itseään joksikin kutsumalla vaikuttaa muiden käsitykseen, on huvittavaa. Nämä ihmiset eivät osaa arvioida ihmisen käytöstä lainkaan, vaan takertuvat vain sanaan "feministi".
Se on kuin ikuinen aprillipila, joka menee joka kerralla täydellisesti läpi, kunhan kyseessä on henkilö, joka triggeröityy sanasta "feministi". 🤭 Asiaan eivät vaikuta nämä selitykset, joita kirjoitan sinun kaltaisillesi kysyjille.
🦄"Julistaudun feministiksi vain tällä palstalla. Se on hauskaa", lievä yllätys verraten siihen mielikuvaan mikä on täällä aiemmista kirjoituksista herännyt.
Miten voisi olla takertumatta sanaan feministi, kun kerran mainostat olevasi feministi ja julistat arvojesi olevan feminismin mukaisia?
Viinamieskin pitää alkoholista ja juo sitä mutta ei silti mainosta olevansa alkoholisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Julistaudun feministiksi vain tällä palstalla. Se on hauskaa", lievä yllätys verraten siihen mielikuvaan mikä on täällä aiemmista kirjoituksista herännyt.
Miten voisi olla takertumatta sanaan feministi, kun kerran mainostat olevasi feministi ja julistat arvojesi olevan feminismin mukaisia?
Viinamieskin pitää alkoholista ja juo sitä mutta ei silti mainosta olevansa alkoholisti.Kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Sen kannattamisen edistämisessä feministit ovat tehneet suuren työn. Arvostan heitä.
Ei minulle ole väliä sillä, miksi kutsutaan henkilöä, joka kannattaa tasa-arvoa.
Minusta on äärimmäisen huvittavaa, että jotkut kutsuvat minua tällä palstalla miesvihaajaksi sen perusteella, että olen tällä palstalla sanonut olevani feministi.
En itse ymmärrä lainkaan sellaista logiikkaa, että ihmisen sanat nähdään merkityksellisempinä kuin teot. Kuka tahansa voisi vaikkapa väittää tällä palstalla, että on korkeasti kouluttautunut, vaikka ei oikeasti olisi. Koulutuksen tason, kuten monet muutkin ominaisuudet ja kokemukset, näkee kuitenkin käyttäytymisestä aika hyvin. Sen vuoksi nimityksiin ja kuvailuihin takertuminen on huvittavaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Sen kannattamisen edistämisessä feministit ovat tehneet suuren työn. Arvostan heitä.
Ei minulle ole väliä sillä, miksi kutsutaan henkilöä, joka kannattaa tasa-arvoa.
Minusta on äärimmäisen huvittavaa, että jotkut kutsuvat minua tällä palstalla miesvihaajaksi sen perusteella, että olen tällä palstalla sanonut olevani feministi.
En itse ymmärrä lainkaan sellaista logiikkaa, että ihmisen sanat nähdään merkityksellisempinä kuin teot. Kuka tahansa voisi vaikkapa väittää tällä palstalla, että on korkeasti kouluttautunut, vaikka ei oikeasti olisi. Koulutuksen tason, kuten monet muutkin ominaisuudet ja kokemukset, näkee kuitenkin käyttäytymisestä aika hyvin. Sen vuoksi nimityksiin ja kuvailuihin takertuminen on huvittavaa.
🦄En nyt piinaa tai takerru enempää, mutta kun puhutaan tekojen näkemisistä täällä palstalla niin siihen minä en kyllä pysty, niinpä takerrun näihin nähtävissä oleviin tekstinpätkiin.
Hyvää viikonloppua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt piinaa tai takerru enempää, mutta kun puhutaan tekojen näkemisistä täällä palstalla niin siihen minä en kyllä pysty, niinpä takerrun näihin nähtävissä oleviin tekstinpätkiin.
Hyvää viikonloppuaMietinkin että takerrutkohan tuohon. Takerruit, koska ymmärsit väärin.
Minun tapauksessani nuo "teot" edustavat palstalla kaikkea muuta tekstiäni kuin sitä, että väitän olevani feministi. Sen kaiken muun tekstin sinäkin pystyt näkemään. Olen kirjoittanut tänne niin paljon kaikkea muutakin kuin vain väitteeni siitä, että olisin feministi. Tästä kaikesta muusta pitäisi päätelmät tehdä, eikä siitä, mikä sanon olevani.
Voisin sanoa olevani vaikka yksisarvinen. Et varmaan siltikään ajattele, että olisin jotain muuta kuin ihminen.
Hyvää viikonloppua.
🦄
- Anonyymi
Jättäkää joku parta, kun minun mielestä parta on ihan must...
- Anonyymi
Parrasta voi nainen tarttua kovalla tuulella kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parrasta voi nainen tarttua kovalla tuulella kiinni!
Kuin suitsista ratsastaessa :)
- Anonyymi
Sinun provosi käy yhä teeennäisemmäksi mies, kuten lukijoiden hohhoijakkaa -pöyristelykin. Ette viihdytä minua, saatte mennä
- Anonyymi
Käyt silti lukemassa näitä, ja vieläpä kommentoitkin näitä? 🤭
🦄
Hyvin samanlainen kuin partakysymys on myös naisen sheivaus. Eräs tuttu sisko, jonka lukuisia kertoja olen nähnyt saunassa, kuuluu vielä siihen vanhaan koulukuntaan, joka ajattelee, että vittukarvoille ei saa tehdä mitään.
Suurta kauneutta vähentää efekti, jonka vertailukohta on ennen kaikkea risuparta. Siitäkin huolimatta, että karvat ovat ohuet, vaaleat ja ihanoitus näkyy kokonaan läpi. Voi vain kuvitella, millaista luonnollista kauneutta poikkeuksellisen sievä vittunsa noudattaisi, jos se olisi kokonaan sheivattu.
Kuin kasteinen ruusun kukka. Kyllä katse siinä lepää. 🌹👀- Anonyymi
Sun ei varmaan kuuluisi saunoitella muuta kuin vaimosi kanssa mutta tehän elättekin vapaassa suhteessa.
Anonyymi kirjoitti:
Sun ei varmaan kuuluisi saunoitella muuta kuin vaimosi kanssa mutta tehän elättekin vapaassa suhteessa.
Elämme parisuhteessa, mutta olemme ajatuksiltamme vapaamielisiä.
Emme valehtele, ettemme kiihottuisi toisistakin. Pidämme sitä normaalina. Emme peittele, että jos olisi toteutunut harvinainen mahdollisuus heteroseksistä ja herttailusta elinikäisen ystäväpariskunnan kanssa, olisimme mielellämme mukana.
Eikä suloisella vaimollani ole pienimpiäkään epäilyksiä, että jos hän osoittaa erityistä YSTÄVÄLLISYYTÄ itse valitsemalleen miellyttävälle miehelle, hän tekee sen miestä enimmin miellyttävällä tavalla, avaamalla suloisen vittunsa aivan auki ja herttailemalla emätintään liikuttelemalla. 🌹👀
- Anonyymi
Ja tämä kommentti kertoo kyllä kantajastaan miten pinnalliseksi tämä maailma on mennyt.
Onneksi ei ikinä ole tarvinnut vielä kohdata tuolla tavalla ajattelevaa ja toivottavasti en kohtaakkaan.! Hyi miten vierasta 🤮🤮🤮🤮 - Anonyymi
Jos parta ja viikset on joku rangaistus että sellaiset pitää olla rangaistuksena jostain teosta?
- Anonyymi
Täh?? Mitä ihmettä? 😂
- Anonyymi
Sun pitää saada se risuparta ensin omaksi. Sitten voit vasta alkaa kouluttaa sitä oikeaan suuntaan.
- Anonyymi
En minäkään kyllä jokainen aamu viitsi höylätä partaa pois, helpompi jollain trimmerillä minimi-tasolla vain vetäistä :D
- Anonyymi
Totta ja siinähän jää sellainen ytmisänki... naiset vain huokailee ihastuksesta, kun näkee.
- Anonyymi
Ajattele parta ja viikset niin että jos joutuu pitämään viiksiä, on syyllistynyt johonkin pieneen rikokseen, kuin vaikka joku kavallus tai talousrikos joku.
Mutta jos joutuu pitäjmään partaa niin luultavimmin on syyllistynyt tappoon tai murhaan. - Anonyymi
ROOOOAAARGH!
- Anonyymi
Se on homoilla muodissa.
- Anonyymi
laitetaanko karvaton musiikki...
https://www.youtube.com/watch?v=ed3PFYVtha8
mikähän on joku googlen sabrina-bot hahhaaa... - Anonyymi
Tuttu fakta AALTO-yipistossa mirä ruuheampi naama sitä huonompi seksil.
- Anonyymi
tuossakin joku hyvä räikeä ssanonts OLE HILJAA SENKIN MULKKUPYLLY!
- Anonyymi
Oikewstikin niin olen tehnyt tuollsisia äänen ja kasvojen tunnistusjuttuja, mutta entä miten tunnistat äänestä jonkin flunssaiaen ihmisrn tai naamari tai pipopäässä olevan henkilön...
Henkilöon tunnistaminen on akuteköissä vielä ei mitään mahdollisuutta jos esim.. ihminen ajaa ylinopeutta kypärä päässään niin miden todennat kuka sitä ajoi... - Anonyymi
flunssainen prsedentti pyrkii psidentin linnaan "ÖHÖHHER SAULI ÖÖHO TÄSWSÄ"
- Anonyymi
rAU aKEJSABTERUi .. "hiih no kenkäni katoso GUIUGUGU aleksi tässä vAIN HIHIIIIII"
- Anonyymi
ÖÖ öljy partainen HD lammaspoika
- Anonyymi
Ajoin tänään partani en pidä kun on siilitukka
- Anonyymi
joo kiitos hyvästä aloituksesta. olet kyllä ihan oikeessa, pitäs kieltämättä vähä partaa siistiä, naisetha pelkää sellasia paviaaneja. ei vaa nyt oo rahaa partakoneesee, leikkaan partani pois heti ku kelamassit tulloo tilille
- Anonyymi
Minne se haluu? Mul ei menis ku 20 minsaa hakee se pois Stadista :”D
- Anonyymi
Parrattomista miehistä pitävät naiset ovat pedofiilejä.
- Anonyymi
Entäs partaisista naisista pitävät miehet?
Onneksi parta ja viikset eivät ole mun juttu.
olikos se taiteilija aarne tenkanen, joka nimesi pulisongit reisiharjoiksi. mitä taiteilija sitten lausunnollaan tarkoittikaan
- Anonyymi
Parasta vihdettä radiossa oli Koe-eläinpuisto kuunnelmat silloin joskus hyvinä aikoina parikymmentä vuotta sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Parasta vihdettä radiossa oli Koe-eläinpuisto kuunnelmat silloin joskus hyvinä aikoina parikymmentä vuotta sitten.
juu kyllä gösta sundquis oli kynämies
Parta on ja pysyy, ja se hoidetaan hyvin.
missä pituudessa partapehko alkaa vaatimaan hoitotoimenpiteitä, öljyämistä? Sitä olisin liian laiska tekemään 🤔
- Anonyymi
Parta ei lähde tässä elämässä . Tiedoksi aloittajalle .
- Anonyymi
Päinvastoin sitä tuuheutetaan .
- Anonyymi
mitä eroa on risuparralla ja ruisparralla?
- Anonyymi
Ruis on Risu, sama asia, kuin leipä.
Mulla ainakin parta karhaa niin , paljon, että joka päivä pitää ajaa tai ainakin joka toinen ja tarkkaan pois. sitten pitää nyppiä myös korvat ja nenä ja kulmakarvat ettei kasva yhteen ja muutenkin liian pitkät pois.
- Anonyymi
Mä taas haluaisin että kaikki naiset ajais ne ällöttävät pitkät hiuksensa siisteiksi siileiksi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536