Mistä näkee että nainen rupeaa vanhenemaan

Anonyymi-ap

Rupeeko se kutomaan tai käyttää lukulaseja lukiessa tai silmälaseja ja lukulaseja kun ajaa polkupyörällä tai ajaa autoa tai se rupee pitämään mummo lookista niin mitä ensi oireita naisella kun se rupee vanhenemaan

64

609

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän kyllä, mutta en muista enää.. 😄
      Joillakin on silmälasit jo nuorena, joten ei vieraampi siitä tiedä sanoa. - Olisiko se vaikka ylähuulesta lähtevä pieni ryppy, jota pitkin huulipuna leviää, jos ei käytä huultenrajauskynää. 🤔

      • Anonyymi

        En tiedä meikeistä mitään mutta naisten huulet seksikkäät niitä tekee mieli pussailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä meikeistä mitään mutta naisten huulet seksikkäät niitä tekee mieli pussailla

        Hakeudu hoitoon typerys.


    • Anonyymi

      Tunikan käyttö ja lisääntyneet huivit :)

      • Anonyymi

        Huivit on kyllä yksi merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huivit on kyllä yksi merkki

        Jaa, huiveja näkee nuorillakin, samoin tunikoita. Mun mielestäni molemmat ovat oikeastaan enemmän nuorten juttu, tai ei niitä täällä ainakaan näe ikääntyneempien päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, huiveja näkee nuorillakin, samoin tunikoita. Mun mielestäni molemmat ovat oikeastaan enemmän nuorten juttu, tai ei niitä täällä ainakaan näe ikääntyneempien päällä.

        Mummot tunikoisss ja huiveissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummot tunikoisss ja huiveissa

        Enpä ole koskaan sellaista mummia nähnyt, mutta nuorilla noita kyllä näkee. Mummot tuppaavat pikemmin yleensä harmaantumaan myös vaatetukseltaan. Vaatteista jää pois kaikki väri ja beiget ja erilaiset harmaan ja maan sävyt lisääntyvät heistä tulee kaikin tavoin huomaamattomia.


    • Anonyymi

      Silmistä katoaa se säihke, jotenkin vaan sen huomaa. Se alkaa silloin kun nainen huomaa/luulee että ei tässä maailnassa ole enään mitään uutta koettavaa...

      • Anonyymi

        Mutta joka kerta naisen silmiin tulee säihke kun sitä pussaa tai se näkee kikkelin niin silmät loistaa onnesta


      • Anonyymi

        Mikä aikusilla sitten on


      • Anonyymi

        "Se alkaa silloin kun nainen huomaa/luulee että ei tässä maailnassa ole enään mitään uutta koettavaa."

        Sittenhän sitä ei tule ikinä. Maailmassa on aina uutta koettavaa. Ehkä se tulee siis sitten jos joutuu vuodepotilaaksi.


    • Anonyymi

      Kun mies näkee pieniä mummoja ja mummojen sisällä lisää pieniä mummoja.

      • Anonyymi

        Siinä about 15 ja risat 😄 mutta juu, oikeasti vakava ongelma, jos sitä lähtee miettimään 😀 Ehkä se on vähän sama ongelma, kun nuorempana kaikki miehet näytti rumilta ja hirviöiltä. Vasta pienen tutustumisen jälkeen alkoi näyttää siedettäviltä ihmisiltä


      • Anonyymi

        Mikä tää maatuska veetuilu on?


      • Anonyymi

        Slaavikyykkyyn taipuu?


      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä👍.
        Aloittaja näkee vain mummoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää maatuska veetuilu on?

        En tajuu, esim ainaki maatuskahuivit on tosi nättejä, täytyy tilata piruuttaan


    • Anonyymi

      Jestas sentään taas kerran mitä lienee onkaan noi Tunikat huivit kutominen mummolookki mä taidan tuntea sitten sellasen 22 vuotiaan tytön joka on vanha noitten perusteella..

      • Anonyymi

        No jos se ei vaikka tykkää että töllistellään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se ei vaikka tykkää että töllistellään?

        Miten päädyit tohon mietintään?


    • Anonyymi

      muisti menee ja alkaa toistamaan samoja asioita.

      oikeasti tuo on kaikilla vanhuksilla: aina samat turinat jokainen minuuttikin...

    • Anonyymi

      Leikkaa hiukset lyhyeksi.

      • Anonyymi

        Voihan se olla, että tukka menee jonkin käsittelyn vuoksi niin haperoksi, että ei ole vaihtoehtoja, jos ei sitten halua, että hiukset muistuttavat lähinnä alaspäin ohenevaa heinäpaalia.

        T. Hapero


      • Anonyymi

        Itse tunnen sellaisia mummoja, jotka pitivät nuorempana lyhyttä tukkaa, mutta 50-60 vuotiaina kasvattivat pitkän tukan.


    • Anonyymi

      Sanoo vaa että ja v*tut

    • Anonyymi

      Rypyistä

    • Kyllä se mielestäni niin menee, että rypyt ovat ensimmäinen merkki. Luin joskus, että mitä rasvaisempi ihotyyppi, niin sitä hitaammin ryppyyntyy. En tiedä pitääkö paikkansa.

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Tuon on ihotautilääkärikin itselleni aikanaan lohdutukseksi sanonut. Ei se silloin paljon lohduttanut, mutta nykyään ehkä jo vähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Tuon on ihotautilääkärikin itselleni aikanaan lohdutukseksi sanonut. Ei se silloin paljon lohduttanut, mutta nykyään ehkä jo vähän.

        No eihän se lohduta. Ikääntyminen on väistämätöntä ja kun sille ei voi mitään, niin turhaan sitä murehtii. Kaikki eivät halua täyteaineita.


      • On havaittu, että rasvaisen ihotyypin haltijoiden ihosoluissa on tavallista pidemmät telomeerit, joten ihosolut kykenevät jakautumaan useammin kuin muilla, joten ryppyjen syntymiseenkin menee enmmän aikaa.

        Aiheeseen osin liittyen, toinen havainto on, että jos henkilöllä on paljon luomia, niin hän on tilastollisesti muita pitkäikäisempi.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No eihän se lohduta. Ikääntyminen on väistämätöntä ja kun sille ei voi mitään, niin turhaan sitä murehtii. Kaikki eivät halua täyteaineita.

        Ei se tosiaan silloin nuorena lohduttanut, kun iho oli rasvainen ja "epäpuhdas", vaikka sille teki mitä. Se ryppyyntyminen oli silloin vielä niin kaukana, mutta nykyään sen eron jo huomaa eikä ryppyjä tosiaan ole vielä tullut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tosiaan silloin nuorena lohduttanut, kun iho oli rasvainen ja "epäpuhdas", vaikka sille teki mitä. Se ryppyyntyminen oli silloin vielä niin kaukana, mutta nykyään sen eron jo huomaa eikä ryppyjä tosiaan ole vielä tullut.

        Joo, mulla pari ystävää tuskailee kuivan ihotyypin kanssa, kun se on rypistynyt nopeammin vs. rasvainen ihotyyppi.


      • buddy-love kirjoitti:

        On havaittu, että rasvaisen ihotyypin haltijoiden ihosoluissa on tavallista pidemmät telomeerit, joten ihosolut kykenevät jakautumaan useammin kuin muilla, joten ryppyjen syntymiseenkin menee enmmän aikaa.

        Aiheeseen osin liittyen, toinen havainto on, että jos henkilöllä on paljon luomia, niin hän on tilastollisesti muita pitkäikäisempi.

        Mielenkiintoisia havaintoja ja varsinkin luomien osalta. Pitääpä lueskella.


    • Anonyymi

      Siitä ettei tyhmät jutut enää naurata.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Positiivisuus ja elämänilo katoavat kokonaan ja tilalle tulee kuivuus ja ylemmyydentunto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Positiivisuus ja elämänilo katoavat kokonaan ja tilalle tulee kuivuus ja ylemmyydentunto.

        Kyllä kun ihmistä tarpeeksi tökitään, niin alkaa positiivisuus ja elämänilo katoamaan ihan muutenkin, ilman, että iästä edes puhutaan samassa lauseessa. Ainakin oman kokemukseni mukaan.


      • Anonyymi

        Joo heti on hankala kun ei jaksa edes hymähtää huonoille vitseille


    • Mihin tarvitaan lukulaseja pyörää ajaessa? Nyt oikeesti Välis.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa mistä sen näkee. Mutta ainakin ksen huomaa siitä jos perjantaina toivoo että pääsispä tänään aikasin nukkumaan.

    • Anonyymi

      Jaa-a, en osaa sanoa. Itse olen saanut silmälasit (huono kaukonäkö) jo ala-asteikäisenä, että se ei ainakaan mitään kerro iästä. Kutomisesta olen tykännyt jo muksuna, että sekään ei oikein kerro. Ajokirtissanikin lukee, että pitää olla silmälasit tai piilolinssit, eikä kyllä ennen linssileikkausta olis käynyt mielessäkään ajaa mitään kulkuvälinettä ilman silmälaseja. Mä tykkään nähdä hyvin. Tiedän useamnan, jotka ovat puolisokeita, mutta eivät silti käytä laseja. Lukunäkö mulla on ollut koko ajan erinomainen, että ei näy siinäkään. Mummolooki, mikä se on? Epäilen, että ei kolahda sekään, kun mua luullaan aina niin nuoreksi. Ikääntyminen on asia, jonka tietää siitä minkä ikäinen on, eikä oikein mistään muusta.

    • Anonyymi

      Ainakin siitä, kun ajaessaan autolla ylämäen päälle, niin ennen alamäkeä hiljentää auton vauhtia ja yrittää kurkotella penkiltä, että näkisi nyppylän yli. Toinen vaihtoehto on, että kuljettajan penkki on vedetty niin eteen, että poski on kiinni tuulilasissa. Seuraa huviksesi.

    • Anonyymi

      Isä sanoi että kaulaani on tullut ryyppyjä. Hän kun on aina pitänyt minua rakkaana kuopuksenaan, oli pettynyt että olen aikuistunut. No ei varmaan tosissaan, mutta yllättyi.

      • Anonyymi

        Onko sulla mies noin kieroutuneita ajatuksia vanhemmuudesta?


    • Anonyymi

      Tunikat, huivit, matalakorkoiset kengät, isot värikkäät korvikset varsinkin jos on lyhyet hiukset, suuret kontrastiväriset kaukolasit. Vähän kuin Annika Saarikko, sori Annika!

    • Anonyymi

      Et sinä huomaa naisen vanhenemista, kun itse vanhenet samaa tahtia. Päivä päivältä rakkaus vain lisääntyy ja nainen nuortuu silmissä.

    • Anonyymi

      Silmien alle ilmestyy sellaiset söpöt rypyt 🤗

    • Anonyymi

      Mukavuuden halu lisääntyy. Vaatteiden pitää olla mukavat päällä. Miehet on pappoja jo pikkupoikina. Mukavuus on heille tärkeintä.

    • Anonyymi

      Ulkonäöstä ja monilla se tarkoittaa myös habituksen muuttumista eli tukka tätiytyy, vaatetus tätiytyy jne. Itse en osaa vanheta "arvokkaasti", olen aina pitänyt tietynlaisista vaatteista ja hiuksista eikä ne kuulemma sovi ikääntyvälle ollenkaan, vaan paskaako se minua liikuttaa. Mä olen mä enkä kaikki muut, joille joku etiketti on se mitä noudatetaan. Mä elän kuten hyväksi koen, en kuten tyrkytetään.

      Jasu

      • Anonyymi

        Mua ei muutenkaan kiinnosta mitä joku minun ulkonäöstä ajattelee. Ajatelkoon ihan mitä lystää, keskityn vaan siihen että itte viihdyn itsessäni. Se on tärkeintä, ei muitten miellyttäminen.

        Jasu


      • Anonyymi

        Niinpä ja sama juttu. Mä tykkään tietynlaisista vaatteista ja olen pukeutunut hyvin pitkälti samalla tavalla teinistä saakka. Mulla on käytössä jopa ihan samoja vaatteita, jotka olen ostsnut 16-vuotiaana. Valtaosa ei tietenkään ole kestänyt näin kauaan, mutta selkaisiakin löytyy. En todellakaan ole aikeissa vaihtaa pukeutumistapaani vain siksi, että jonkun mielestä pitäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja sama juttu. Mä tykkään tietynlaisista vaatteista ja olen pukeutunut hyvin pitkälti samalla tavalla teinistä saakka. Mulla on käytössä jopa ihan samoja vaatteita, jotka olen ostsnut 16-vuotiaana. Valtaosa ei tietenkään ole kestänyt näin kauaan, mutta selkaisiakin löytyy. En todellakaan ole aikeissa vaihtaa pukeutumistapaani vain siksi, että jonkun mielestä pitäisi.

        Juu. Itelläni on vaihtunut vaatekerrat useamman kerran. Kierrätyspisteet on nielleet läjäpäin vaatteitani ja jalkineitani vuosien saatossa. Minulla ei maku ole niinkään muuttunut, mutta koko on. 16 iässä xs oli iso ja vielä viime vuonna käytin xl ja L kokoja. Nyt nekin on isoja ja käytän M kokoa. Joten vähän on vaatetusta tullut kierrätettyä, mutta maku pysyy.

        Jasu


    • Jokainen ihminen vanhenee paraikaa. Nopea vanheneminen alkaa siinä 18 wee iässä. 🌹👀

    • Kyllä se tietty innostuneisuus ja säihke silmistä katoaa. Harmi. Sen katoamista ei oikein pysty peittämään, kuten vaikkapa ryppyjä tai kiloja. Sen katoaminen on myös kaikkein ikävintä.

      • Anonyymi

        Tuo on sellainen juttu, jota mä en ole koskaan tajunnut. Aivan äärimmäisen harvalla nuorella naisella on silmissään mitään säihkettä ja innostusta, mutta ehkä ne ovat sitten ne muutamat harvat, joiden pohjalta mäöritellään koko joukko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sellainen juttu, jota mä en ole koskaan tajunnut. Aivan äärimmäisen harvalla nuorella naisella on silmissään mitään säihkettä ja innostusta, mutta ehkä ne ovat sitten ne muutamat harvat, joiden pohjalta mäöritellään koko joukko.

        Minusta taas on päin vastoin.

        Tosi moni nainen ja etenkin nuori nainen yrittää peittää tuon säihkeen ja innostuksen käytöksellään ja meikeillä ja joiltain se tietysti on tuhottu jo lapsena.

        Sama toistuu muillakin eläinlajeilla.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minusta taas on päin vastoin.

        Tosi moni nainen ja etenkin nuori nainen yrittää peittää tuon säihkeen ja innostuksen käytöksellään ja meikeillä ja joiltain se tietysti on tuhottu jo lapsena.

        Sama toistuu muillakin eläinlajeilla.

        Tuo on juttu, joka on naurattanut jo teininä. Käytännössähän kyse on puhtaasti siitä, että kuinja viehöttäväksi mies naisen kokee. Mitään todellisia säikeitä ja innostuksua ei valtaosan nuoristakaan naisista silmissä ole. Vaikka olisit vittuuntunut ja masentunut, niin aina jonkun mielestä olet säihkyvä ja innostunut. Tuo on noita miesten kotkotuksia, joita ei oikeasti ole olemassa. 😀


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minusta taas on päin vastoin.

        Tosi moni nainen ja etenkin nuori nainen yrittää peittää tuon säihkeen ja innostuksen käytöksellään ja meikeillä ja joiltain se tietysti on tuhottu jo lapsena.

        Sama toistuu muillakin eläinlajeilla.

        Ja siis se on tietysti töysin ymmärrettävää, että viehättävä yksilö myös näyttää säihkyvältä. Ei siinä mitään väärää ole, vaikka se koomista onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juttu, joka on naurattanut jo teininä. Käytännössähän kyse on puhtaasti siitä, että kuinja viehöttäväksi mies naisen kokee. Mitään todellisia säikeitä ja innostuksua ei valtaosan nuoristakaan naisista silmissä ole. Vaikka olisit vittuuntunut ja masentunut, niin aina jonkun mielestä olet säihkyvä ja innostunut. Tuo on noita miesten kotkotuksia, joita ei oikeasti ole olemassa. 😀

        Sinä saat luulla niin ja voit elää harhassa, että olet nelikymppisenä ihan yhtä kiinnostava kuin kaksikymppisenä.

        "Mitään todellisia säikeitä ja innostuksua ei valtaosan nuoristakaan naisista silmissä ole"

        Tavallaan puhuit itsesi pussiin, kun kuitenkin myönsit innostusta ja säkenöintiä olevan, mutta olet vaan sitä mieltä, että suurimmalla osalla sitä ei ole.

        Kyllä minusta nainen voi olla viehättävä vaikka hänellä ei olekaan edellämainittua. Useimmilla se vähenee tai häviää kolme-neljäkymppisenä viimeistään.

        Toisaalta esimerkiksi lihavilla naisillakin (joita en lähtökohtaisesti pidä viehättävinä) voi myös olla tuota innostusta ja säkenöintiä, mutta aika harvoilla, koska he kärsivät usein itsetunto-ongelmista ja ovat joutuneet kiusatuiksi ulkomuotonsa takia.

        Tämä siis ei ole mikään naisten dissauspuheenvuoro. Sama pätee myös miehiin, mutta ei ilmeisesti niin voimakkaasti, koska onhan olemassa sanonta "pojat ovat poikia".


    • Anonyymi

      Parempi kysymys olisi: Mistä näkee että nainen valehtelee?

    • Anonyymi

      Sitten kun askel lyhenee ja kotiapu käy hoitamassa.

    • Ihan ensimmäisenä sen tietää ikävuosista. Sen tietää siitä, että herää taas seuraavana päivänä. J ulkonäkö muuttuu, halusi tai ei.

      Muuttuu ajatustapa, mielenkiinnon kohteet. Suhtautuminen ihmiseen tai elämään yleensä. Arvot saattavat vaihtua tai saada erilaisia merkityksiä.

      En usko että ihmisten vanheneminen naisten ja miesten kohdalla poikkeaa kovin toisistaan. Molemmilla on karikatyylejä, joita nimitellään sukupuoliseksi piirteiksi. Olkoot vaan. Silti ei se tilannetta mihkään muuta. Vanhenemista ei voi estää kuin kuolemalla.

    • Anonyymi

      Meikäläisen seksikäs nuori blondivaimo muuttui vuosien myötä koko yhteisön arvostamaksi asiantuntijaksi, tuin kyllä hänen opintojaan muutaman vuosikymmenen kaikin tavoin. On hänellä hiukan harmaata hiuksissa mutta painonsa pitää kasassa ja kotiin on aina mukava tulla. En voisi vaihtaa.

    • Anonyymi

      Kyllästyy ja siitä seuraa kriisi, kun ei näytä ikäistään kyllästyneeltä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe