Mitä ei oikeasti ole olemassakaan. Mikään ei ole totta, jos et sitä omin silmin ole nähnyt.
Vinkki vaan sivusta.
Älä ala kaivata sellaista
35
514
Vastaukset
- Anonyymi
En usko olevani harhainen. Enkä myöskään sinisilmäinen. Tiedoksi.
- Anonyymi
Hyvä vastaus.
- Anonyymi
Mutta saatat silti sitä olla.
- Anonyymi
Harhainen ei koskaan tiedä olevansa harhainen. Eihän hän olisi harhainen, jos tietäisi olevansa harhainen. Silloinhan hän tietäisi että ne harhat ei ole totta eikä olisi harhainen.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niinpä. Ootko nähnyt nallen omin silmin? Et.
Juu, en enää kaipaile täällä ikävässä, vaikka en olekaan häntä voinut unohtaa. Enkä koskaan tule unohtamaan. Tulen aina rakastamaan sitä miestä.
Lisään tähän, että en kuitenkaan aio olla kenellekään häiriöksi ja vältän tiettyjä tilanteita, joten minut voi jättää rauhaan. Kiitos.
- Anonyymi
Jokainen saa uskoa mihin haluaa ja toivoa mitä toivookaan. Molemmat pitkät suhteeni ovat alkaneet näkemättömän kaipaamisesta. Joskus täytyy silti luovuttaa ja lopettaa toivominen.
- Anonyymi
Miten suhde voi alkaa näkemättömän kaipaamisesta? Kuulostaa aika oudolta.
- Anonyymi
Oikeastiko? Siitä puuttuu aito kemia kokonaan. Sellainen kemia mikä joskus syttyy kun kaksi ihmistä katsoo toisiaan ja yllättyy itsekin tunteista mitä herää. Kyllä tämä nettiaika vie niin paljon ihmissuhteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastiko? Siitä puuttuu aito kemia kokonaan. Sellainen kemia mikä joskus syttyy kun kaksi ihmistä katsoo toisiaan ja yllättyy itsekin tunteista mitä herää. Kyllä tämä nettiaika vie niin paljon ihmissuhteista.
No jotain tinder tai vastaava keskustelua tai tällaista anonyymia ja sitten tapaavat ja sitten heti suhteeseen. Ei ihme että ne on ohi. Siinä mennään parisuhde edellä eikä rakkaudesta mitään tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhde voi alkaa näkemättömän kaipaamisesta? Kuulostaa aika oudolta.
Menin aikanaan naimisiin sen ihmisen kanssa. Ei siinä ole mitään kummallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole kokenut vastaavaa, et voi tietää millaista kemiaa siinä on ollut. Toiset viehättyy ensisijaisesti älystä, toiset ulkoisista tekijöistä. Itsellä ulkoiset piirteet iski vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jotain tinder tai vastaava keskustelua tai tällaista anonyymia ja sitten tapaavat ja sitten heti suhteeseen. Ei ihme että ne on ohi. Siinä mennään parisuhde edellä eikä rakkaudesta mitään tietoa.
Nettideittailua on ollut jo vuosikymmeniä, eikä se ole yhtään vähempiarvoista kuin muukaan ihmisten tapaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menin aikanaan naimisiin sen ihmisen kanssa. Ei siinä ole mitään kummallista.
Sinä munahaukka se saalistat täällä netissä niitä ukkoja??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä munahaukka se saalistat täällä netissä niitä ukkoja??
Hah, ei ole tarvetta hautoa kenenkään munia.
Se on varmasti osin totta. Voihan se olla jotain korviketta kuitenkin jollekin. Silti ei koskaan päihitä aitoja kohtaamisia. Niitäkään ei montaa elämässä tule, todellisia ihastumisia.
- Anonyymi
Tuo on totta, ettei elämässä tule montaa niitä todellisia ihastumisia. Sitä ei vaan meinaa uskoa etukäteen.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta, ettei elämässä tule montaa niitä todellisia ihastumisia. Sitä ei vaan meinaa uskoa etukäteen.
Niin, ja harvasta niistäkään mitään suhdetta tulee, jos yhdestäkään... Näin ainakin minun tapauksessani.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, ja harvasta niistäkään mitään suhdetta tulee, jos yhdestäkään... Näin ainakin minun tapauksessani.
Sama täällä. Suhteet syntyy jostain muusta ja ne suurimmat ihastukset jää haaveeksi. Siksi minä sinkku olenkin. En halua suhdetta suhteen vuoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Suhteet syntyy jostain muusta ja ne suurimmat ihastukset jää haaveeksi. Siksi minä sinkku olenkin. En halua suhdetta suhteen vuoksi.
Juu, ei semmoista puolivillaista enää jaksa. Ei varsinkaan kun on ensin ollut tunteet kaakossa ja sitten särkenyt sydämensä. Suruaika kestää koko loppuelämän.
Sanotko sä siis että on vaan korviketta jos mä ihastun johkin niin etten oo vielä nähnyt?
Jos mä olen jonkun kanssa tekemisissä vaikka sanotaan nyt arviolta 8 kuukautta lähes päivittäin niin se tunne tunne Ei voi olla kun korviketta jos en vielä ole naamatusten nähnyt?originalpieninainen kirjoitti:
Sanotko sä siis että on vaan korviketta jos mä ihastun johkin niin etten oo vielä nähnyt?
Jos mä olen jonkun kanssa tekemisissä vaikka sanotaan nyt arviolta 8 kuukautta lähes päivittäin niin se tunne tunne Ei voi olla kun korviketta jos en vielä ole naamatusten nähnyt?Ei se vastaa sitä mitä on kokenut tosielämässä, vaikka mukavaa onkin. Se on vaan pään sisiäistä mielikuvia yms. Ei juurikaan todellista.
mustasusi kirjoitti:
Ei se vastaa sitä mitä on kokenut tosielämässä, vaikka mukavaa onkin. Se on vaan pään sisiäistä mielikuvia yms. Ei juurikaan todellista.
Ymmärrän sunkin kannan asiasta,
Mutta on myös meitä jotka aistivat ja tuntevat,
no tietävät juttuja ihan jotenkin mitä ei osaa selittää.
Ei ne ole silti mitään vaan pään sisäisiä mielikuvia.
Kyllä ne on todellisia tunteita ja asioita.
Otetaan esimerkkinä sä..
Mä tunsin susta alussa tietynlaista turvaa,
Ja että sä oot erilainen ku muut.
Ja tyyppi mihin haluan tutustua..
Tarvii tutustua..
Oli joku tunne/aistimus/sidos heti..
Miten sen selittäis oikein ööh..
Että me tarvitaan toisemme jollain tapaa elämässä..
Ymmärrätkö mitä ajan takaa?originalpieninainen kirjoitti:
Ymmärrän sunkin kannan asiasta,
Mutta on myös meitä jotka aistivat ja tuntevat,
no tietävät juttuja ihan jotenkin mitä ei osaa selittää.
Ei ne ole silti mitään vaan pään sisäisiä mielikuvia.
Kyllä ne on todellisia tunteita ja asioita.
Otetaan esimerkkinä sä..
Mä tunsin susta alussa tietynlaista turvaa,
Ja että sä oot erilainen ku muut.
Ja tyyppi mihin haluan tutustua..
Tarvii tutustua..
Oli joku tunne/aistimus/sidos heti..
Miten sen selittäis oikein ööh..
Että me tarvitaan toisemme jollain tapaa elämässä..
Ymmärrätkö mitä ajan takaa?Kyllä minäkin tunnen juttuja. En sitä tarkoittanut että tunne ei välittyis ja olis tosi, mutta ei se oikeaan rakastumiseen verrattuna ole oikein mitään... Kun sellaista koin aikoinaan.
"Mikään ei ole totta, jos et sitä omin silmin ole nähnyt."
Paitsi munasarjakkaille, heille kaikki mitä he kulloinkin 𝒕𝒖𝒏𝒕𝒆𝒗𝒂𝒕 on totta ja totuus.No kyllä mun tunteeni ovat totta 🙂
Ei ne kuvitelmaakaan ole..
En mä silti väitä että kaikki mitä tunnen on totuus.- Anonyymi
Olet siis epävarma sekä tunteen että kliimaksin suhteen? Ei ole helppoa
- Anonyymi
Sivustaseuraajan asema ei ole hääppönen.
Ei parane moiseen alistua. - Anonyymi
Älä kaipaa Jortikkaa enää
- Anonyymi
Mihin on kiinnittynyt on se mikä merkitsee, aina ei ole helppoa löytää sopivaa
- Anonyymi
Kuoleman lähettiä
- Anonyymi
Älä kaipaa Kylliä
- Anonyymi
En.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341