Ajattelin tekaista marinaadin seuraavista:
Kikkomania
Poppamiehen nagasoosia
Balsamietikkaa
Timjamia
Rosmariinia
Hunajaa
Mustapippurirouhetta
Nuo sekaisin ja sitten pakastepussiin ja uunitus huomenna.
Unohdinko jotain, vai laitoinko jotain liikaa?
Naudanpaistia marinoitumaan
5
224
Vastaukset 5
- Anonyymi
Minä injetoisin paistin, tällä liuoksella. Tuossa on turhan paljon kun ei sitä kiloon tarvitse kuin 1-2 dl. Injektoinnilla liha saa vähän suolaa ja makua sisäänkin niin maistuu paremmalta eikä tarvitse viipaleita suolata ja käyttää kastiketta.
1 rkl suolaa
1 rkl sokeria
2 tl Worcestershire
litra lihalientä
Linkissä on erilaisia injektointiliuoksia. Olen kokeillut kaikkia ja toimii hyvin.
https://amazingribs.com/tested-recipes/salting-brining-curing-and-injecting/injecting-brine-gets-flavor-deep/- Anonyymi
Ei ole aikaisemmin tullut mieleen maustaa lihaa lihaliemellä.
- Anonyymi
Voit vielä lisätä esimerkiksi valkosipulia ja sitruunamehua.
- Anonyymi
Ihan järkyttävää noilla mausteilla tulee. Paras on merisuolaa, mustapippuria ja punaviiniä. Yön yli näillä mausteilla ja uuniin kunnes lihamittarissa 55 C.
- Anonyymi
Jos raaka liha on oma juttusi, niin sen voi vain suolata. Kutsutaan riimilihaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496