Millaisia kokemuksia suomi24 -treffeistä?

Anonyymi-ap

Millaisia kokemuksia sinulla on suomi24 -treffeistä ja onko niistä löytynyt pysyvää kumppania? Tästä on varmasti tehty ennenkin avaus, mutta en löydä sellaista.
Muotoillaan vaikka niin, että baarit on nähty ja sieltä on vaikea löytää samanhenkistä ihmistä.

13

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa jännä, kun ei kenelläkään palstalaisella ole mitään kokemuksia ja kuitenkin sinkuissa kirjoitellaan. 🤔

• Anonyymi

On! Ollaan nykyään naimisissa tälläkin palstalla kirjoittelevan Palstakamun kanssa ja ensikerran tavattiin Suomi24 treffisivuilla

• Anonyymi

Okei. Miksi kirjoittelette täällä, jos olette naimisissa keskenänne vai onko tämä teidän työtä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Miksi kirjoittelette täällä, jos olette naimisissa keskenänne vai onko tämä teidän työtä?

Asutaan eri paikkakunnilla toistaiseksi töiden vuoksi tämä on viihdettä meille kummalekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutaan eri paikkakunnilla toistaiseksi töiden vuoksi tämä on viihdettä meille kummalekin

Okei. No eihän siinä sitten. :)

• Anonyymi

Kai sieltä tuurilla sattuu jotain löytämään jos tykkää kaivella kuvattomia ja ilman esittelytekstejä olevia profiileja

• Minulla oli joskus profiili hetken aikaa, mutta poistin sen hyvin nopeasti, koska viestejä pystyi kuka tahansa lähettämään ja suurin osa saamistani viesteistä oli jotenkin outoja, niin se ei ottanut yhtään tuulta alleen. En ehtinyt edes muokata profiiliani sen kummemmin, kun jo turhauduin.

Tiedän kuitenkin, että joillain on myös hyvin päinvastaisia kokemuksia ja voivat kyllä suositella S24 deittiä. Ilmeisesti profiilin sisältöön kannattaa panostaa, mutta ymmärtääkseni se ei silti estä ei-toivottuja viestejä, mikä minulle oli se suurin ongelma. Haluan vaihtaa viestejä vasta sitten, kun on tullut match, en vastaanottaa mitä tahansa viestejä tuntemattomilta.

• Anonyymi

ei se seksi aina kaikkein tärkein asia olekaan vaan voi olla muotakin juttuja....

• Anonyymi

kun niin ... haaveilija-hahmonkinkin kanssa muita juttuja... jooh olen lupauksen velkaa jotta hän voi katsoa jotain kuvia mitä. mitä mieltä..

• Anonyymi

Kyllä se on itselleni naisena ihan hmmetin tärkeä asia. En voi sitä kieltääkään.

• Anonyymi

Keskusteluista otin itselleni naisen 12 vuotta sitten, pari vuotta sitten, pari vuotta sitten erottiin.

• Anonyymi

En ole nyt ihan varma tai en tiedä mutta luulen et tinderissä olis enemmän maksullisii naisii eli tinderissä enemmän porukkaa ja treffi sivuilla osa tinderiläisistä etsivät joka deiteistä asiakkaita eli mene mihin vaan deittisivulle niin samat siellä on mut tinderissä eniten porukkaa ja näyttää kuka on lähimpänä mut rahaa täytyy olla

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 K­u­­­u­­­m­a­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­t­­­ ­o­­­d­­­o­­­t­t­a­v­­­a­­t­­ ­­s­­i­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18350951

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      67
      3464
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      3305
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3292
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2739
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2003
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1900
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1666
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1605
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1589
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1370
    Aihe