Millaisia kokemuksia sinulla on suomi24 -treffeistä ja onko niistä löytynyt pysyvää kumppania? Tästä on varmasti tehty ennenkin avaus, mutta en löydä sellaista.
Muotoillaan vaikka niin, että baarit on nähty ja sieltä on vaikea löytää samanhenkistä ihmistä.
Millaisia kokemuksia suomi24 -treffeistä?
13
311
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa jännä, kun ei kenelläkään palstalaisella ole mitään kokemuksia ja kuitenkin sinkuissa kirjoitellaan. 🤔
- Anonyymi
On! Ollaan nykyään naimisissa tälläkin palstalla kirjoittelevan Palstakamun kanssa ja ensikerran tavattiin Suomi24 treffisivuilla
- Anonyymi
Okei. Miksi kirjoittelette täällä, jos olette naimisissa keskenänne vai onko tämä teidän työtä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Miksi kirjoittelette täällä, jos olette naimisissa keskenänne vai onko tämä teidän työtä?
Asutaan eri paikkakunnilla toistaiseksi töiden vuoksi tämä on viihdettä meille kummalekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutaan eri paikkakunnilla toistaiseksi töiden vuoksi tämä on viihdettä meille kummalekin
Okei. No eihän siinä sitten. :)
- Anonyymi
Kai sieltä tuurilla sattuu jotain löytämään jos tykkää kaivella kuvattomia ja ilman esittelytekstejä olevia profiileja
Minulla oli joskus profiili hetken aikaa, mutta poistin sen hyvin nopeasti, koska viestejä pystyi kuka tahansa lähettämään ja suurin osa saamistani viesteistä oli jotenkin outoja, niin se ei ottanut yhtään tuulta alleen. En ehtinyt edes muokata profiiliani sen kummemmin, kun jo turhauduin.
Tiedän kuitenkin, että joillain on myös hyvin päinvastaisia kokemuksia ja voivat kyllä suositella S24 deittiä. Ilmeisesti profiilin sisältöön kannattaa panostaa, mutta ymmärtääkseni se ei silti estä ei-toivottuja viestejä, mikä minulle oli se suurin ongelma. Haluan vaihtaa viestejä vasta sitten, kun on tullut match, en vastaanottaa mitä tahansa viestejä tuntemattomilta.- Anonyymi
ei se seksi aina kaikkein tärkein asia olekaan vaan voi olla muotakin juttuja....
- Anonyymi
kun niin ... haaveilija-hahmonkinkin kanssa muita juttuja... jooh olen lupauksen velkaa jotta hän voi katsoa jotain kuvia mitä. mitä mieltä..
- Anonyymi
Kyllä se on itselleni naisena ihan hmmetin tärkeä asia. En voi sitä kieltääkään.
- Anonyymi
Keskusteluista otin itselleni naisen 12 vuotta sitten, pari vuotta sitten, pari vuotta sitten erottiin.
- Anonyymi
En ole nyt ihan varma tai en tiedä mutta luulen et tinderissä olis enemmän maksullisii naisii eli tinderissä enemmän porukkaa ja treffi sivuilla osa tinderiläisistä etsivät joka deiteistä asiakkaita eli mene mihin vaan deittisivulle niin samat siellä on mut tinderissä eniten porukkaa ja näyttää kuka on lähimpänä mut rahaa täytyy olla
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18350951
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849