Millaisia kokemuksia suomi24 -treffeistä?

Anonyymi-ap

Millaisia kokemuksia sinulla on suomi24 -treffeistä ja onko niistä löytynyt pysyvää kumppania? Tästä on varmasti tehty ennenkin avaus, mutta en löydä sellaista.
Muotoillaan vaikka niin, että baarit on nähty ja sieltä on vaikea löytää samanhenkistä ihmistä.

13

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa jännä, kun ei kenelläkään palstalaisella ole mitään kokemuksia ja kuitenkin sinkuissa kirjoitellaan. 🤔

• Anonyymi

On! Ollaan nykyään naimisissa tälläkin palstalla kirjoittelevan Palstakamun kanssa ja ensikerran tavattiin Suomi24 treffisivuilla

• Anonyymi

Okei. Miksi kirjoittelette täällä, jos olette naimisissa keskenänne vai onko tämä teidän työtä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Miksi kirjoittelette täällä, jos olette naimisissa keskenänne vai onko tämä teidän työtä?

Asutaan eri paikkakunnilla toistaiseksi töiden vuoksi tämä on viihdettä meille kummalekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutaan eri paikkakunnilla toistaiseksi töiden vuoksi tämä on viihdettä meille kummalekin

Okei. No eihän siinä sitten. :)

• Anonyymi

Kai sieltä tuurilla sattuu jotain löytämään jos tykkää kaivella kuvattomia ja ilman esittelytekstejä olevia profiileja

• Minulla oli joskus profiili hetken aikaa, mutta poistin sen hyvin nopeasti, koska viestejä pystyi kuka tahansa lähettämään ja suurin osa saamistani viesteistä oli jotenkin outoja, niin se ei ottanut yhtään tuulta alleen. En ehtinyt edes muokata profiiliani sen kummemmin, kun jo turhauduin.

Tiedän kuitenkin, että joillain on myös hyvin päinvastaisia kokemuksia ja voivat kyllä suositella S24 deittiä. Ilmeisesti profiilin sisältöön kannattaa panostaa, mutta ymmärtääkseni se ei silti estä ei-toivottuja viestejä, mikä minulle oli se suurin ongelma. Haluan vaihtaa viestejä vasta sitten, kun on tullut match, en vastaanottaa mitä tahansa viestejä tuntemattomilta.

• Anonyymi

ei se seksi aina kaikkein tärkein asia olekaan vaan voi olla muotakin juttuja....

• Anonyymi

kun niin ... haaveilija-hahmonkinkin kanssa muita juttuja... jooh olen lupauksen velkaa jotta hän voi katsoa jotain kuvia mitä. mitä mieltä..

• Anonyymi

Kyllä se on itselleni naisena ihan hmmetin tärkeä asia. En voi sitä kieltääkään.

• Anonyymi

Keskusteluista otin itselleni naisen 12 vuotta sitten, pari vuotta sitten, pari vuotta sitten erottiin.

• Anonyymi

En ole nyt ihan varma tai en tiedä mutta luulen et tinderissä olis enemmän maksullisii naisii eli tinderissä enemmän porukkaa ja treffi sivuilla osa tinderiläisistä etsivät joka deiteistä asiakkaita eli mene mihin vaan deittisivulle niin samat siellä on mut tinderissä eniten porukkaa ja näyttää kuka on lähimpänä mut rahaa täytyy olla

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 K­u­­­u­­­m­a­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­t­­­ ­o­­­d­­­o­­­t­t­a­v­­­a­­t­­ ­­s­­i­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18350951

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe