Millaista häissä on vieraana

Anonyymi-ap

Minä kun en ole koskaan ollut. Enkä myöskään ole mennyt naimisiin koskaan.

28

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

opening fire kuin joku scarface

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­­N­y­­m­­­f­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Siellä istutaan kirkossa ja katsotaan kun aviopari vihitään. Sen seremonian jälkeen lähdette porukalla jonnekin sovittuun juhlapaikkaan juomaan kahvia ja syömään kakkua yms. Voi olla jotain ohjelmanumeroita jotka liittyy tähän tuoreeseen aviopariin.
      Sen jälkeen sitten kotiin nukkumaan. Hääpari lähtee viettämään hääyötä.

• Anonyymi

Olen ollut muutamissakin häissä vieraana. Sisaren häissä tunnelma oli tietysti next level. Olen ollut myös talvi sekä kesä häissä ja sitä mieltä olen, että kesähäät on vaan se juttu 🤝🍸

• Häät on kyl kamaleellisen tylsii, olipa sitten juhlakaluna tai vieraana. 🌹👀

• Anonyymi

Riippuu täysin häätilanteesta. toivoryynänen on ollut pikkulapsena 1960-luvulla useasti sellaisissa häissä missä ollaan puekeuduttu niin viimeisen päälle hienosti sekä puheensorina on ollut taukoamatonta ja naurukin on ollut korvinkuultavan räsiskyvää ja orkesteri soittaa tanssimusiikia eikä tanssilattialla ole tilaa enemmälle kuin sadalle tanssiparille ja me pikkulapset kilvoittelimme pöytien alla kakkua syöden sekä aikuisten kengännauhoja kiinnisolmien. Sellaiset häät ovat mukavia ollen vallan semmoisia kuin Kummisetä-elokuvissa taikka Kuriinmetsästäjä-elokuvassa häät ovat. Sitten on semmoisia tylsiä häitä joissa leikitään näitä nykynuorison hippaleikkeja ja juodaan viinaa niin paljon jotta tullaan räkäkänniin.

Arvatkaa kummat ovat oikeita häitä ?

• Anonyymi

Molemmat varmaan oikeita, mutta suurin osa häistä ei osu kumpaakaan. Onneksi ei tuohon jälkimmäiseen.

• Olin kerran häissä joissa kakut oli kuljetettu peräkontissa, jossa yleensä on koira. Kaikki kakut oli ihan karvojen peitossa. Jäi syömättä.

• Anonyymi

Omat häät oli aivan erityisen ihanat tietysti, muttei muidenkaan hääjuhlissa ole ollut mitään poikkipuolista sanaa, kaikki on mennyt koreasti. Ensin mennään kirkkoon (jos pari vihitään kirkossa), siellä kannattaa olla hyvissä ajoin, että saa hyvän paikan. Sitten kuunnellaan ja katsellaan tapahtumaa. Vihkimisen jälkeen lähdetään hääpaikalle, jossa on tarjoilua ja ohjelmaa.

• Mun mielestä häät tai hautajaiset. Aika lailla samanlaisia. Mullehan ne vähän vaikeita, kun en tykkää pukeutua.

• Anonyymi

Hautajaiset ovat valtaosin paljon siedettävämpiä peijaisia kuin häät. Hautajaisissa esitetään vähemmän ja se on paljon se, kun tietää miten paljon kaikissa hautajaisissa esitetään.

• Anonyymi

Meikäläinenkään ei viihdy puku päällä, maailman epämukavin asu, kun kravatti vielä kuristaa kurkkua.
        Varsikin kesäkuumalla hiostaa puku älyttömästi.
        Miten jotkut viiihtyy puvussa joka päivä, kuten kansanedustajat.

• Anonyymi

Mitä??!! Ei todellakaan ole häät ja hautajaiset lähellekään samanlaisia, vaan vastakkaisia pikemminkin. Häät ovat iloinen juhla, hautajaiset surullinen juhla.

Eikä pukeutuminen voi olla niin vaikeaa!

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä??!! Ei todellakaan ole häät ja hautajaiset lähellekään samanlaisia, vaan vastakkaisia pikemminkin. Häät ovat iloinen juhla, hautajaiset surullinen juhla.

Eikä pukeutuminen voi olla niin vaikeaa!

- Sheena

No ehkä häät ja hautajaiset menee puku päällä. Mä oon niin kauheen laiha, että tähän on vaikee mitään hienompaa vaatetta ripustaa.

• Anonyymi

Sanoisin, että kamalaa. Häät ovat "juhlista" tylsimpiä ja teennäisimpiä.

• Anonyymi

Kirkossa pönöttämisen jälkee mennää syömää kakkukahvit ja sitte ryypätään. Voi olla tylsää kattoo vierestä, ku toiset pokaa kauniita morsiusneitoja ja käyvät pikapanoilla jossaki.

• Anonyymi

Vastaan oikeita juhlia ajatellen.
      Tuo riippuu niin häistä. Toiset voivat olla muodollisempia ja toiset rennompia. Rennot häät ovat yleensä mukavat juhlat, kun kenenkään ei tarvitse pönöttää.

Hautajaisetkin voivat olla onnistuneet, jos niissä saa olla vapaasti tavanomaisten tunteiden kanssa, kuten surun ja itkemisen ilman, että kukaan niitä kummeksuu tai pilkkaa. Olen sellaistakin joskus kuullut tehtävän.

• Anonyymi

Hautajaisissa muistotilaisuuteen osallistuminen ei ole pakollista, voi osalliastua kirkossa vainajan siunaaamiseen ja sen jälkeen lähteä kotiin, kun hautajais saatto lähtee kohti hautausmaata tai voi käydä myös haudalla, kun arkku lasketaan hautaan ja lähteä sen jälkeen kotiin.
        Nykyään järjestetään hautajaisa, joissa muistotilaisuus on läheisille, jolloin sinne on erikseen kutsuttu, eikä sinne kutsumatta ole soveliasta mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hautajaisissa muistotilaisuuteen osallistuminen ei ole pakollista, voi osalliastua kirkossa vainajan siunaaamiseen ja sen jälkeen lähteä kotiin, kun hautajais saatto lähtee kohti hautausmaata tai voi käydä myös haudalla, kun arkku lasketaan hautaan ja lähteä sen jälkeen kotiin.
        Nykyään järjestetään hautajaisa, joissa muistotilaisuus on läheisille, jolloin sinne on erikseen kutsuttu, eikä sinne kutsumatta ole soveliasta mennä.

Ei kai kukaan tahallaan osallistuisi juhliin, joihin ei ole kutsua tullut? Minun mielestä kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin tuollainen niin, miten itse olen kokenut.

Aika harva sitä haluaa olla ihmisten tiellä elämässä. Niin sitä voi aikansa yrittää selvittää kutsujen osalta, mutta jos ei saa oikeaa henkilöä kiinni, niin lopulta sitä luovuttaa.

Mitä noihin tunteisiin tulee, niin puhuin niiden käsittelystä ihan yleisellä tasolla. En nyt puhunut itsestäni.

40:55

• Anonyymi

Isän Pojan ja Pyhän hengen nimeen amen.

• Anonyymi

En mene yhteenkään hääjuhlaan, jos siellä on näitä typeriä leikkejä joissa häpäistään häävieraita. Yksistä sellaisista häistä lähtenyt kesken pois. Kysyn aina etukäteen onko ",leikkejä" joissa häpäistään vieraita. Jos on en mene ja päinvastoin. Viimeksi häissä ei ollut leikkejä. Oli hyvät bileet.

• Anonyymi

Loppuillasta kaikki saavat astua morsianta.

• #Loppuillasta kaikki saavat astua morsianta.#

Kielenkäyttösi on rumaa, puhut kuin eläimistä. On silti luonnollista, että jos morsian niin tahtoo, hän voi olla muidenkin kanssa yhdynnässä, varsinkin puhemiehen, jos sellainen on.

Jos morsian haluaa, hän voi ihanoitteellisesti myös avata suloisellista vittuaan, ja voi sen tehdä myös sivuhuoneessa, jolloin muut eivät ole näkemässä, kun hän osoittaa erityistä YSTÄVÄLLISYYTTÄ. Kaikki tällainen vain morsiamen OMASTA tahdosta.

Netissä on ollut muutamia kuvia aivan oikeista, hienostuneista ja juhlallisista häistä, joissa morsian todellakin näyttää vittuansa jopa koko hääväelle. Hienostuneisuutta, ei ollenkaan liian alkoholitarjoilun tuomaa räävittömyyttä.🌹👀

• Anonyymi

Meikäläinen on ollut muutamassa hääjuhlassa, pitkäveteisiä ja typeriä, varsikin se hiton morsiamen sukkanauhan heitto, kun hääväki vaati, etä kaikki naimattomat miehet PITÄÄ siihen osallistua, typerää ja noloa koko touhu.
      Pikkuserkkujen häihin en takuullla mene, miksi menisin, kun en ole edes missään tekemisissä pikkuserkkujen kanssa, pitäkööt häänsä, meikäläistä ei kiinnosta.
      Eikö häihin kutsuta vanhemmat, ystävät ja ne joiden kanssa ollaan tekemisissä.
      Viimeksi kävin sekun luona kahvilla, niin serkun vaimo ei ollut edes kotona ja pikkuserkkukaan ei ollut paikalla eli eivät edes halua nähdä meikäläistä, vaikka kerran vuodessa olen serkun luona kahvilla käynyt ja oli sunnuntai eli ei edes työpäivä ja ilmoitin ennalta tulostani, joten kyllä tiesivät.

• Anonyymi

Älä ole itse tuommoinen tylsimys ☝!

- Sheena

• Anonyymi

Häät ovat ihania, mutta niitä on liian vähän. Joka vuosi voisi olla ainakin yhdet häät, menisinköhän jonnekin kuokkimaan 😅?

Millaista häissä on vieraana riippuu paljon häistä. Kuten ihmisiä myös häitä on erilaisia.

- Sheena

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ K­­u­­u­­m­a­­­t­ ­t­­­y­­­t­­ö­t­ ­o­d­o­t­­t­a­­v­­­­a­­t­ ­s­­­i­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18352648

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7910
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4410
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4033
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3413
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3340
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3248
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2993
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2771
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe