Netanjahu: Lähi-itä muuttuu lopullisesti aivan toisenlaiseksi

Anonyymi-ap

Niin saattaa käydä: Espanja ja Australia ovat valmiit tunnustamaan Palestiinan valtion. Myös Irlanti, joka on pitkään tukenut palestiinalaisten kamppailua oman valtion puolesta, on valmis tunnustamaan, Norja saattaa tehdä sen myös.

Tutkimattomat ovat Herran tiet.

https://yle.fi/a/74-20082307

https://www.kansalainen.fi/espanja-irlanti-slovenia-ja-malta-ovat-valmiita-tunnustamaan-palestiinan-valtion/

https://demokraatti.fi/netanjahu-vastahyokkays-muuttaa-lahi-itaa

54

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin Netanyahu saadaan pian vanhainkotiin ja se on aina parempaa Lähi-idälle

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei lähtisi vanhainkotiin ihan vielä.


    • John Lennon ei varmaankaan olisi tukenut Palestiinan valtiota, koska hän unelmoi valtiottomasta maailmasta.

      • Anonyymi

        Olen Lennonin kanssa samaa mieltä: Yksi valtio, joka antaa kaikille rajojensa sisällä asuville samat oikeudet uskontoon ja etniseen taustaan riippumatta olisi parempi.

        Israel ei kannata Palestiinan valtiota, joten se voisi jo pikku hiljaa antaa 1967 valloittamansa alueiden asukkaille täydet kansalaisoikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lennonin kanssa samaa mieltä: Yksi valtio, joka antaa kaikille rajojensa sisällä asuville samat oikeudet uskontoon ja etniseen taustaan riippumatta olisi parempi.

        Israel ei kannata Palestiinan valtiota, joten se voisi jo pikku hiljaa antaa 1967 valloittamansa alueiden asukkaille täydet kansalaisoikeudet.

        Jesaja: Kr. 1933/38
        43:1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun. > Jakeen lisätiedot
        43:2 Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. > Jakeen lisätiedot
        43:3 Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. > Jakeen lisätiedot
        43:4 Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi. > Jakeen lisätiedot
        43:5 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. > Jakeen lisätiedot
        43:6 Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - > Jakeen lisätiedot
        43:7 kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jesaja: Kr. 1933/38
        43:1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun. > Jakeen lisätiedot
        43:2 Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. > Jakeen lisätiedot
        43:3 Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. > Jakeen lisätiedot
        43:4 Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi. > Jakeen lisätiedot
        43:5 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. > Jakeen lisätiedot
        43:6 Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - > Jakeen lisätiedot
        43:7 kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.

        Jesajasta tai Jessestä eivät Lähi-Idän ongelmat paljoo parane.


    • Anonyymi

      Omat synnit on entistä vaikeampi tunnustaa ennenkaikkea.

    • Anonyymi

      Jäämme odottamaan Palestiinan tunnustavien maiden rangaistuksia, jotka Jumala lähettää heille.

      • Anonyymi

        Vaikea nähdä, miksi Jumala rankaisisi Palestiinan tunnustavia maita, kun kyseinen Jumala ei ole viitsinyt heittää edes yhtä tulipalloa tai karhulaumaa Hamasin kimppuun. Tiettävästi kaikki Hamasia vastaan tehdyt toimenpiteet ovat jääneet IDF:lle.

        Jumala leikkii edelleen kuurupiiloa samoin kuin viimeiset parituhatta vuotta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea nähdä, miksi Jumala rankaisisi Palestiinan tunnustavia maita, kun kyseinen Jumala ei ole viitsinyt heittää edes yhtä tulipalloa tai karhulaumaa Hamasin kimppuun. Tiettävästi kaikki Hamasia vastaan tehdyt toimenpiteet ovat jääneet IDF:lle.

        Jumala leikkii edelleen kuurupiiloa samoin kuin viimeiset parituhatta vuotta…

        Jumala pelaa selvästi sellaista 4D-shakkia, ettei sitä voi ymmärtää muuten kuin uskon kautta.


      • anonyymi
        2024-04-10 23:45:49
        Jäämme odottamaan Palestiinan tunnustavien maiden rangaistuksia, jotka Jumala lähettää heille.

        +++++

        Jaa luulekko että jumalasi mikä on maailman ihailluin sivusta seuraaja
        muka niinkö lähettelis että oikeen rankaisuja valtioille. HÄ!
        E! sellainen jonka olemassa oloa ei ole todistettu kuule postaile siis yhtään mitään.

        Naapurimaamme Ruotsi & Islanti ovat tunnustaneet Palestiinan valtion.
        Suomi, no joo pitää ny ensin ainaki toivoo että tuo Timokraattinen hallituska ensin vaihtuu.


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        anonyymi
        2024-04-10 23:45:49
        Jäämme odottamaan Palestiinan tunnustavien maiden rangaistuksia, jotka Jumala lähettää heille.



        Jaa luulekko että jumalasi mikä on maailman ihailluin sivusta seuraaja
        muka niinkö lähettelis että oikeen rankaisuja valtioille. HÄ!
        E! sellainen jonka olemassa oloa ei ole todistettu kuule postaile siis yhtään mitään.

        Naapurimaamme Ruotsi & Islanti ovat tunnustaneet Palestiinan valtion.
        Suomi, no joo pitää ny ensin ainaki toivoo että tuo Timokraattinen hallituska ensin vaihtuu.

        Miksihän palestiinalaisilla ei ole täysiä kansalaisoikeuksia edes naapurimaissa, eikä se tunnu häiritsevän näitä palestiinalaisfaneja lainkaan?
        Heitä pidetään edelleen pakolaisleireillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän palestiinalaisilla ei ole täysiä kansalaisoikeuksia edes naapurimaissa, eikä se tunnu häiritsevän näitä palestiinalaisfaneja lainkaan?
        Heitä pidetään edelleen pakolaisleireillä.

        Eikä KTS:kään pane tikkua ristiin näiden pakolaisleireillä asuvien auttamiseksi. Hän hurskastelee vain palestiinalaismyönteisyydellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea nähdä, miksi Jumala rankaisisi Palestiinan tunnustavia maita, kun kyseinen Jumala ei ole viitsinyt heittää edes yhtä tulipalloa tai karhulaumaa Hamasin kimppuun. Tiettävästi kaikki Hamasia vastaan tehdyt toimenpiteet ovat jääneet IDF:lle.

        Jumala leikkii edelleen kuurupiiloa samoin kuin viimeiset parituhatta vuotta…

        "Tiettävästi kaikki Hamasia vastaan tehdyt toimenpiteet ovat jääneet IDF:lle."

        Ehkä IDF on tuhoisampi kuin mikään tulipallo tai karhulauma, siksi Herra käyttää sitä tämän kertaiseen kansanmurhaan.


    • Anonyymi

      Niinistö esti palevaltion tunnustamisen, mikä oli ja on järkevää, se estäminen. Stubbista ei ole tietoa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On meillä ollut viisas presidentti:
        "Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ilmoitti lokakuussa, ettei Suomi seuraa Ruotsia Palestiinan tunnustamisessa. Hän sanoi tunnustamisen edellytyksenä olevan Israelin ja Palestiinan välinen sopu."

        Miksi tappelevaa joukkoa pitäisi tunnustaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On meillä ollut viisas presidentti:
        "Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ilmoitti lokakuussa, ettei Suomi seuraa Ruotsia Palestiinan tunnustamisessa. Hän sanoi tunnustamisen edellytyksenä olevan Israelin ja Palestiinan välinen sopu."

        Miksi tappelevaa joukkoa pitäisi tunnustaa?

        "Anonyymi
        2024-04-11 12:06:01
        Sauli Niinistö ilmoitti lokakuussa, ettei Suomi seuraa Ruotsia Palestiinan tunnustamisessa. Hän sanoi tunnustamisen edellytyksenä olevan Israelin ja Palestiinan välinen sopu."
        Miksi tappelevaa joukkoa pitäisi tunnustaa"?

        +++++
        Saukki vetäs välistä koska tiesi että sitä sopua ei tule tapahtumaan.

        Sinä diggaat netanjouhista mutta israelin kansa ei.
        Sai kansalta 70%n minkat.
        Tapelkoot sotilaat keskenään mutta sun raksu-netaxulla
        pääkohteena on siviilit?
        israel tapetut sotilaat 250kpl Gazassa pelkästään lapsia on tapettu 12 500


    • Anonyymi

      Kannatamme Palestiinaa!
      :O

      • Anonyymi

        Ei tuo suunsoittaminen auta heitä. Mene Gazaan terroristien avuksi.


    • Anonyymi

      "Niin saattaa käydä: Espanja ja Australia ovat valmiit tunnustamaan Palestiinan valtion."

      Tähän eivät jihadistit eivätkä siis myöskään islamistit suostu, koska se sisältää ns. kahden valtion mallin mitä islam ei salli lopulliseksi ratkaisuksi. Heille käy vain juutalaisten uusholokaust eikä tällä kertaa sitä jätetä kesken.

      • Anonyymi

        EU:n terroristijärjestöksi määrittelemä hamas tosiaan haluaa peruskirjansa mukaan käytännössä juutalaisten uuden holokaustin maailmaan.


      • Anonyymi

        Miksi nämä valtiot jotka ovat jo tunnustaneet "palestiinan" Israelin valtion tilalle ja nyt sitten nämä muutkin ovat väkivaltaisesti tunnustamassa islamilaista sharia valtiota Israelin tilalle kun "kahdenvaltion mallin" palestiinalaiset ovat torjuneet jo kauan sitten, nämä valtiot jotka ovat jo nyt tunnustaneet islamin maailmanherruuden ovat pian itse islamilaisia sharia valtioita. Islam-vasemmistorintama etenee maailmalla vauhdilla ja niiden väestöjen väkivaltaisen alistamiseen epäinhimilliseen islamiin. Suomi ei vielä ole allekirjoittanut kuoleman tuomiota Israelille, mutta vasemmistolla on jo pitkään ollut paineita olla suorittamassa juutalaisten kansanmurhaa, sen se tekee kaikkien suomalaisten nimissä tunnustamalla "palestiina". Päätös tunnustaa "palestiina" on valtiollinen itsemurha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nämä valtiot jotka ovat jo tunnustaneet "palestiinan" Israelin valtion tilalle ja nyt sitten nämä muutkin ovat väkivaltaisesti tunnustamassa islamilaista sharia valtiota Israelin tilalle kun "kahdenvaltion mallin" palestiinalaiset ovat torjuneet jo kauan sitten, nämä valtiot jotka ovat jo nyt tunnustaneet islamin maailmanherruuden ovat pian itse islamilaisia sharia valtioita. Islam-vasemmistorintama etenee maailmalla vauhdilla ja niiden väestöjen väkivaltaisen alistamiseen epäinhimilliseen islamiin. Suomi ei vielä ole allekirjoittanut kuoleman tuomiota Israelille, mutta vasemmistolla on jo pitkään ollut paineita olla suorittamassa juutalaisten kansanmurhaa, sen se tekee kaikkien suomalaisten nimissä tunnustamalla "palestiina". Päätös tunnustaa "palestiina" on valtiollinen itsemurha.

        Eivät ole tunnustaneet mitään Israelin tilalle, vaan ovat valmiita tunnustamaan palestiinalaisvaltion sen rinnalle. Juuri nyt lähes koko palestiinalaisvaltion alue on Israelin miehittämä, Gazan eteläisimpiä osia lukuunottamatta. Edes Israelin itsensä mukaan nuo miehitetyt alueet eivät kuulu Israeliin, vaikka tavoite vaikuttaa olevankin, että jonain päivänä kuuluisivat.


    • Kahden valtion malli on hyvä pohja rauhaan.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat "rauhalla"? Kahdenvaltionmallin demoversion Israel käynnisti vuonna 2006 kun se luovutti yhden maakunnistaan, Gazan, palestiinalaisille. Eikä menny liian kauan kun Gazasta alkoi raketti tulitus Israelin kaupunkeihin ja kyliin sekä tunnelien kautta Israeliin tunkeutuneiden "vapaustaistelijoiden" lukuisina terrori iskuina. Tarkoitat siis tätä hyvänä pohjana rauhaan. Tiedät varsin hyvin palestiinalaisten kolmen ein:

        1. No negotiations,
        2. No recognition,
        3. No peace with Israel

        Vasemmisto painostaa Israelia tunnustamaan "palestiina", vetäytymään miehitetyiltä "palestiinalais alueilta" ja neuvottelemaan palestiinalaisten kanssa rauhasta, Vasemmisto siis vttuilee Israelille raskaimman jälkeen, aivan kuten sinäkin arvoisa Mummomuori2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "rauhalla"? Kahdenvaltionmallin demoversion Israel käynnisti vuonna 2006 kun se luovutti yhden maakunnistaan, Gazan, palestiinalaisille. Eikä menny liian kauan kun Gazasta alkoi raketti tulitus Israelin kaupunkeihin ja kyliin sekä tunnelien kautta Israeliin tunkeutuneiden "vapaustaistelijoiden" lukuisina terrori iskuina. Tarkoitat siis tätä hyvänä pohjana rauhaan. Tiedät varsin hyvin palestiinalaisten kolmen ein:

        1. No negotiations,
        2. No recognition,
        3. No peace with Israel

        Vasemmisto painostaa Israelia tunnustamaan "palestiina", vetäytymään miehitetyiltä "palestiinalais alueilta" ja neuvottelemaan palestiinalaisten kanssa rauhasta, Vasemmisto siis vttuilee Israelille raskaimman jälkeen, aivan kuten sinäkin arvoisa Mummomuori2.

        Gaza ei ollut koskaan Israelin maakunta, eikä se sitä luovattunut ihmisille, jotka ovat asuneet siellä jo ennen Israelin perustamista. Israel vain lopetti miehittämästä Gazan aluetta, joka aiemmin kuului Egyptiin. Toki sinne pakeni paljon palestiinalaisia Israelin itsenäistymissodan aikana 1948 ja silloin syntyivät pakolaisleirit, jotka ovat siellä vieläkin.


    • Anonyymi

      Olisiko jo aika palestiinalaisten tunnustaa israel!

      • Se onnistuu vasta, kun Palestiina on oma valtionsa.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Se onnistuu vasta, kun Palestiina on oma valtionsa.

        Mummomuori taitaa olla Beirutissa asuva Susanne Dahlgren.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummomuori taitaa olla Beirutissa asuva Susanne Dahlgren.

        "Kahden valtion malli on hyvä pohja rauhaan."

        Gazan esimerkki osoittaa, että se ei toimi. Palestiinalaiset haluavat KOKO Israelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kahden valtion malli on hyvä pohja rauhaan."

        Gazan esimerkki osoittaa, että se ei toimi. Palestiinalaiset haluavat KOKO Israelin.

        Miksihän he haluavat sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän he haluavat sen?

        Siksi, koska Koraanissa on kirjoitettu, että sellainen alue, jossa muslimit ovat joskus asuneet, kuuluu islamille ikuisesti. Vähän samaan tapaan kuin Putin uskoo venäläiseen hegemoniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, koska Koraanissa on kirjoitettu, että sellainen alue, jossa muslimit ovat joskus asuneet, kuuluu islamille ikuisesti. Vähän samaan tapaan kuin Putin uskoo venäläiseen hegemoniaan.

        Kerrotko mikä suura kertoo noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mikä suura kertoo noin?

        En sitä muista. Se saattoi olla Hadithissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä muista. Se saattoi olla Hadithissa.

        Voitko tutkia asiaa?


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Se onnistuu vasta, kun Palestiina on oma valtionsa.

        Eli ei ikinä.


      • Anonyymi

        Ei islamistit tunnusta koskaan Israelia jota ovat valloittamassa Islamiin. Eikä varsinkaan nyt kun näyttää loputkin YKn jäsenvaltiosta tunnustavan islamilaisen shariavaltion Israelin tilalle.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Se onnistuu vasta, kun Palestiina on oma valtionsa.

        Se vain edellyttää juutalaisten täydellistä kansanmurhaa jonka sinun muslimiystäväsi on vannonut jokaiselle juutalaiselle. Arvaappa alistuuko juutalaiset ilman vastarintaa murhattavaksi kun ei tähänkään asti ole, lukuun ottamatta Natsi Saksan suorittamaa Holokaustia, palestiinalaisilla on täsmälleen sama tavoite ja nyt se näyttäisi sujuvan keskeytyksettä, ei mikään valtio ole auttamassa Israelia, paitsi ehkä USA'ta. Iranin aloittama Gazan sodan ja sen proxyn vasemmiston disinformaatio ja propaganda kanavan kautta kv. yleisö saa viikon naisten ja lasten tappotulokset suoraan kamelikuskien tietotoimistosta Hamasin "terveysministeriöstä".

        Tämän tarkoituksena on lietsoa vihaa jonka tuloksena vasemmisto saa myöhemmin propagandan pehmittämät ihmiset mellakoimaan "free palestin" puolesta kaduilla ja kujilla painostamaan hallitus ottamaan kriittisen kannan Israeliin ja kauppasaartoihin, tämä on globaali tavoite. Iranin tavoite on eristää Israel kv. yhteisöstä ja näin heikentää Israelin vastarintaa niin että se voisi lopultakin poistaa Israel kartalta kv. tuella.

        Hamasin, Hezbollahin ja PLOn terrori ei ole onnistunut murtamaan Israelin vastarintaa niin Iran vetää yhteistyössä kv. vasemmiston kanssa ainakin Länsi aluksi Jihadiinsa Israelin poistamiseksi kartalta sekä juutalaisten kansanmurhaan, suurin osa maailman valtioista on jo valmiina osallistumaan "palestiinan vapauttamiseen" konkreettisesti. YK on avainasemassa tässä projektissa, islam hallitsee lähes suvereenisti kv. vasemmiston tuella YK'n päätöksen teossa, katkeruutta ja vihaa vasemmistossa herättää lähinnä USA'n tuki Israelille joka VETO oikeudella jarruttaa Islamin etenemistä maailmalla.

        Iranin agenda on saada hegemonia Lähi idässä, mutta Israel on kantona kaskessa joka on raivattava pois keinolla millä hyvänsä, ne Gazan naiset ja lapset eivät Jihadissa paina hyttysenkään vertaa, ne ovat vain propagandaa varten Israelin eristämiseksi. Kun Israel on hoideltu niin Iran saakin marssittaa armeijansa päättämään 1000 vuotisen uskonsodan Shiiojen ja Sunnien välillä valloittamaan Mekan ja Medinan, nämä ovat Saudien huostassa olevat islamin pyhimmät kaupungit. Tämän jälkeen Iran hoitaa muutkin islamin kerettiläiset ja on valmis väliaikaiseen fuusioon Vatikaanin kanssa ekumenian hengessä maailman suurimmaksi uskonnolliseksi systeemiksi.

        Kun Iran on varmistanut asemansa se hoitaa myöhemmin Vatikaanin joten Islam on sitten ylivoimaisesti suurin uskonto ja Mahdin tietä maailman opettajaksi ja valoksi on taputeltu sileäksi. Mutta vielä on muutama mutka finaaliin. Saudit ovat todella huolestuneita Iranin ei liian pienistä tavoitteista, islamistaan huolimatta se on kulisseissa neuvottelemassa Israelin kanssa, eikä saudit ole aivan kamalan pahoillaan jos Israel hoitaisi Iranin proxyt mm. Hamasin ja Hezbollahin joka vahvistaisi saudien asemia, koska muuten he ovat vaarassa hukata päänsä islamilaisen tavan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kahden valtion malli on hyvä pohja rauhaan."

        Gazan esimerkki osoittaa, että se ei toimi. Palestiinalaiset haluavat KOKO Israelin.

        Israelilaisetko eivät halua? Palestiinalaisissa on paljon maltillisia, ja olisi ollut enemmänkin jos Israel ei olisi hävittänyt PLO:ta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, koska Koraanissa on kirjoitettu, että sellainen alue, jossa muslimit ovat joskus asuneet, kuuluu islamille ikuisesti. Vähän samaan tapaan kuin Putin uskoo venäläiseen hegemoniaan.

        Mutta israelilaiset eivät ajattele, että alue, jossa valittu kansa on joskus asunut, kuuluisi edelleen heille? Eikä sillä ole mitään tekemistä Raamatun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä muista. Se saattoi olla Hadithissa.

        No koitapa löytää ja todistaa sanasi, tai sinua pidetään valehtelijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei islamistit tunnusta koskaan Israelia jota ovat valloittamassa Islamiin. Eikä varsinkaan nyt kun näyttää loputkin YKn jäsenvaltiosta tunnustavan islamilaisen shariavaltion Israelin tilalle.

        Mitä hourit tunnustamisesta Israelin tilalle? YK ajaa kahden valtion mallia, ja eräät maat ovat valmiita viemään sitä eteenpäin tunnustamalla palestiinalaisille luvatut alueet itsenäisiksi.

        Eikö sionismin kannattaja osaa ollenkaan puhua totta.


    • Anonyymi

      Zyskowicz sanoi haastattelussa kannattavansa kahden valtion mallia, piti Israelin hyökkäystä Gazaan virheenä ja olisi pitänyt parempana diplomaattista lähestymistapaa yhdessä useiden maiden kanssa. Toivoi Israelin johtoon Netanjahun ja kumppaneidensa sijaan muita.

      • Zyskowicz näkee tilanteen realistisesti. Olen samoilla linjoilla hänen kanssaan.


      • Anonyymi

        "Zyskowicz sanoi haastattelussa kannattavansa kahden valtion mallia, ..."

        Kahden valtion ei näillä näkymin edes voi onnistua koska Hamasin ym. pitäisi silloin lopettaa tappava vihanpito ja alkaa rakentaa koko lähi-idän aluetta rauhanomaisin keinoin mihin jihadistit eikä varsinkaan Iran ole valmis. Lisäksi Hamasin pitäisi vapauttaa panttivangit eikä saakaan tappaa heitä vähitellen. Ja kaikenlisäksi Israelilla on nyt periaate että "ei koskaan enää uuneihin!".


      • Anonyymi

        Se on Ben Z. oma mielipide, eikä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Zyskowicz sanoi haastattelussa kannattavansa kahden valtion mallia, ..."

        Kahden valtion ei näillä näkymin edes voi onnistua koska Hamasin ym. pitäisi silloin lopettaa tappava vihanpito ja alkaa rakentaa koko lähi-idän aluetta rauhanomaisin keinoin mihin jihadistit eikä varsinkaan Iran ole valmis. Lisäksi Hamasin pitäisi vapauttaa panttivangit eikä saakaan tappaa heitä vähitellen. Ja kaikenlisäksi Israelilla on nyt periaate että "ei koskaan enää uuneihin!".

        Kahden valtion malli pitäisi toteuttaa tietyin tarkoin ehdoin ja valvoa sitä, että niiden ehtojen mukaan toimitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Ben Z. oma mielipide, eikä muuta.

        Tuo oli vain sinun oma mielipide, eikä muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli vain sinun oma mielipide, eikä muuta

        Koetappas neuvotella tuollaisten juonitteljoiden kanssa:
        "Reuters: Hamas ”muuttaa sääntöjä” kesken panttivankineuvotteluiden
        Yhdysvaltain ulkoministeriön tiedottaja Matthew Miller kertoi lehdistötilaisuudessa Hamasin muuttaneen vaatimuksiaan Egyptin ja Qatarin välittämissä panttivankineuvotteluissa Israelin kanssa. Asiasta uutisoi uutistoimisto Reuters."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetappas neuvotella tuollaisten juonitteljoiden kanssa:
        "Reuters: Hamas ”muuttaa sääntöjä” kesken panttivankineuvotteluiden
        Yhdysvaltain ulkoministeriön tiedottaja Matthew Miller kertoi lehdistötilaisuudessa Hamasin muuttaneen vaatimuksiaan Egyptin ja Qatarin välittämissä panttivankineuvotteluissa Israelin kanssa. Asiasta uutisoi uutistoimisto Reuters."

        Koetappas itse vaan


    • Anonyymi

      EN MÄ USKO, ETTÄ TERRORISTEJA KOVINKAAN MONI TUNNUSTAA, EIKÖHÄN NE TAPETA VAA POIS.

      • Anonyymi

        Ai samalla tavalla kuin Afganistanissakin?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe