Tädin pikkarit

Anonyymi-ap

14v poikana nuuskin ekaa kertaa tätini pikkareita eikä kestänyt kun muutama hetki kun laukesin. Nyt 40 vuotta myöhemmin aloin seurustella 38v naisen kanssa jolla 14v tytär jonka pikkarit löysin pyykkikopasta. Kulli koveni ja muistin ekan kerran kun tulin tätini pikkareille. Tytärpuoli lyhyt ja tosi pyöreä mutta niin sexy. Onko muut kokeneet samanlaisia kokemuksia

83

4790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko ehdit spermata ne?

      • Anonyymi

        En viel uskaltanut kun nuuskutella ja pikkasen runkata niihin mut seuraavaks tekis kyl mieli jo laskee niille mallit. On kyl ihanan pullukka tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viel uskaltanut kun nuuskutella ja pikkasen runkata niihin mut seuraavaks tekis kyl mieli jo laskee niille mallit. On kyl ihanan pullukka tyttö

        Kuulostaa kyllä hyvälle!! Ai että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viel uskaltanut kun nuuskutella ja pikkasen runkata niihin mut seuraavaks tekis kyl mieli jo laskee niille mallit. On kyl ihanan pullukka tyttö

        Onko hänellä millanen pylly?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä millanen pylly?

        Ihanan pyöreä ja iso. Nyt oon jo pikkasen saanu puristella kun sitä.aah ku taas seisoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan pyöreä ja iso. Nyt oon jo pikkasen saanu puristella kun sitä.aah ku taas seisoo

        Kovettuu itelläki ku miettii. Kelpais kyllä itellekkin puristella käyttääkö millasia housuja? Onko hän tykännyt puristelusta? Oisko mahdollista päästä ihan päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovettuu itelläki ku miettii. Kelpais kyllä itellekkin puristella käyttääkö millasia housuja? Onko hän tykännyt puristelusta? Oisko mahdollista päästä ihan päälle?

        Yleensä legginssejä. Muodot hyvin esiin. Rupee helposti ottaa eteen. En oo uskaltanut mut tiiän et haluis varmaan antaa ku kahdestaan olles tulee viereen kyhnäämään. Ja nännit kovina paidan läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä legginssejä. Muodot hyvin esiin. Rupee helposti ottaa eteen. En oo uskaltanut mut tiiän et haluis varmaan antaa ku kahdestaan olles tulee viereen kyhnäämään. Ja nännit kovina paidan läpi

        Ah! Niin ihanat just senmoset leggingsit missä perse erottuu kunnolla näkyykö etupuoli? Ja varmasti kovettuu itellä ois kans kokoajan kovana onko mimmoset rinnat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä legginssejä. Muodot hyvin esiin. Rupee helposti ottaa eteen. En oo uskaltanut mut tiiän et haluis varmaan antaa ku kahdestaan olles tulee viereen kyhnäämään. Ja nännit kovina paidan läpi

        En kyllä kestäis olla kyseisen kanssa kahdestaan ilman että koskisin/puristelisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä legginssejä. Muodot hyvin esiin. Rupee helposti ottaa eteen. En oo uskaltanut mut tiiän et haluis varmaan antaa ku kahdestaan olles tulee viereen kyhnäämään. Ja nännit kovina paidan läpi

        Miten menny?


    • Anonyymi

      En ymmärrä likaisten pikkarien haistelua, vaikka lähes samanlainen asetelma saatavilla.

      • Anonyymi

        Miks


    • Anonyymi

      Minä käyn viikottain auttelemassa leski anoppiani ja usein tuoksuttelen sen ihanalta tuoksuvia pikkuhousuja, niiden pillun tuoksu saa kullini seisomaan ja sykkimään, runkkaan ja samalla oikein imen, välillä nuolekin haarakohtaa kunnes tunnen että tulen, silloin lopuksi asetan kyrpäni haarakiilan kohtaan ja laukaisen spermani niihin, anoppini tietää ja tämä on yhteinen fantasiamme, usein se kuuntelee kylppärin ovella kun jätän sen tahallaan auki ja kuiskin rivoja kuinka antaisin anopilleni nautintoja.

      • Anonyymi

        Kerro lisää minkälainen anoppi sulla on.


      • Anonyymi

        Itsekin haistelen pikkareita.
        Kyllä siinä kalu alkaa nousemaan.
        Kyllä siinä on pakko runkata ja laskea spermat pikkareihin. Kyllä tuntuu olo sitten hyvältä kun on saanut laskettua spermat pikkareihin.


      • Anonyymi

        Anopit on monen miehen fantasioissa. Itse olen himoinnut leski-anoppia jo vuosia.
        Vuosien varrella on tullut soermattua anopin pikkarit, isokuppiset pitsirintsikat, lakanat ja tyynyliinat, anopin kasvorasva pulloon,, hammasharjalla, jne.
        Mitään järkeä tuossa ei tietenkään ole, mutta anopista on tullut minulle fetissi ja kulli seisoi aina kivikovana, kun näen anopin, runsaan poven ja pakarat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anopit on monen miehen fantasioissa. Itse olen himoinnut leski-anoppia jo vuosia.
        Vuosien varrella on tullut soermattua anopin pikkarit, isokuppiset pitsirintsikat, lakanat ja tyynyliinat, anopin kasvorasva pulloon,, hammasharjalla, jne.
        Mitään järkeä tuossa ei tietenkään ole, mutta anopista on tullut minulle fetissi ja kulli seisoi aina kivikovana, kun näen anopin, runsaan poven ja pakarat.

        Ai että.


    • Anonyymi

      Minäpä tykkään imeskellä äitini sukkiksia haarukasta....vaikka en enää kotona asukkaan niin välillä käyn muorin luona(55vee). Ja tiedän että äiti pitää lähes päivittäin sukkiksia ilman pikkuhousuja, pariinkiin kertaan nähäny ku ollaan oltu äidin kans hänen terassilla kahavilla niin on istunu ku rekka miehet lyhyes hamees ja kiiltävis ihonvärisis sukkiksis niin että koko posliini pillu paistaa läpi....on hän toki huomannu katseeni.....no lisää joskus toiste

      • Anonyymi

        Kerro lisää 😁


      • Anonyymi

        No täs sitte yks päivä kävin äidin luona vaihtamas sen autoon kun soitti niin tuon polttimon eteen lyhyen sellaisen. Ja niinkuin kerroin että äitini on simpsakka 55v hoikka toimisto työn tekijä leski sellainen ja minä olen 30 vee parisuhtees elävä "poika". No enivei kotia ku menin niin äitee puuhas siinä jotaki omiansa niin joo tää oli muuten viime perjantai 14/6/24. Niin pistin heti merkille lyhyen mekon ja mustat sukkikset aattelin että voi vittu😋 No polttimo tuli vaihdettua ja äitee oli tyytyväänen. Mentiin terassille kahaville juteltiin niitä näitä ja sain sanotuksi että sun jalat näyttää makeilta nois kiiltävis sukkiksis🥵No äiti tähän sitte että halunko koittaa no en saanu sanaa suusta niin ja sitte äiteellä oli oli vielä jalas nuo mustat remmi sandaalit no juotiin ne kahavit ja minä poltin pari tupakkia siinä, niin sitte äiti nosti jalaat terassin pöydälle levautti jalat auki ja olin että mitä ihimettä🤫 niin again ilman pikkareita poslari pillu näkyi sukkisten läpi. No täs kohtaa kiitin kahvista ja sanoin että täytyy lähtiä kotia ja että soitellaan. Voi vittu että panetti koko koti matkan ja annoon vaimolle sitte illalla kunnon kyyrit. Tästähän tulikin aika moinen sepustus mutta kerron tai kiriootan lisää jos aihetta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täs sitte yks päivä kävin äidin luona vaihtamas sen autoon kun soitti niin tuon polttimon eteen lyhyen sellaisen. Ja niinkuin kerroin että äitini on simpsakka 55v hoikka toimisto työn tekijä leski sellainen ja minä olen 30 vee parisuhtees elävä "poika". No enivei kotia ku menin niin äitee puuhas siinä jotaki omiansa niin joo tää oli muuten viime perjantai 14/6/24. Niin pistin heti merkille lyhyen mekon ja mustat sukkikset aattelin että voi vittu😋 No polttimo tuli vaihdettua ja äitee oli tyytyväänen. Mentiin terassille kahaville juteltiin niitä näitä ja sain sanotuksi että sun jalat näyttää makeilta nois kiiltävis sukkiksis🥵No äiti tähän sitte että halunko koittaa no en saanu sanaa suusta niin ja sitte äiteellä oli oli vielä jalas nuo mustat remmi sandaalit no juotiin ne kahavit ja minä poltin pari tupakkia siinä, niin sitte äiti nosti jalaat terassin pöydälle levautti jalat auki ja olin että mitä ihimettä🤫 niin again ilman pikkareita poslari pillu näkyi sukkisten läpi. No täs kohtaa kiitin kahvista ja sanoin että täytyy lähtiä kotia ja että soitellaan. Voi vittu että panetti koko koti matkan ja annoon vaimolle sitte illalla kunnon kyyrit. Tästähän tulikin aika moinen sepustus mutta kerron tai kiriootan lisää jos aihetta on.

        Aivan mahtavaa 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täs sitte yks päivä kävin äidin luona vaihtamas sen autoon kun soitti niin tuon polttimon eteen lyhyen sellaisen. Ja niinkuin kerroin että äitini on simpsakka 55v hoikka toimisto työn tekijä leski sellainen ja minä olen 30 vee parisuhtees elävä "poika". No enivei kotia ku menin niin äitee puuhas siinä jotaki omiansa niin joo tää oli muuten viime perjantai 14/6/24. Niin pistin heti merkille lyhyen mekon ja mustat sukkikset aattelin että voi vittu😋 No polttimo tuli vaihdettua ja äitee oli tyytyväänen. Mentiin terassille kahaville juteltiin niitä näitä ja sain sanotuksi että sun jalat näyttää makeilta nois kiiltävis sukkiksis🥵No äiti tähän sitte että halunko koittaa no en saanu sanaa suusta niin ja sitte äiteellä oli oli vielä jalas nuo mustat remmi sandaalit no juotiin ne kahavit ja minä poltin pari tupakkia siinä, niin sitte äiti nosti jalaat terassin pöydälle levautti jalat auki ja olin että mitä ihimettä🤫 niin again ilman pikkareita poslari pillu näkyi sukkisten läpi. No täs kohtaa kiitin kahvista ja sanoin että täytyy lähtiä kotia ja että soitellaan. Voi vittu että panetti koko koti matkan ja annoon vaimolle sitte illalla kunnon kyyrit. Tästähän tulikin aika moinen sepustus mutta kerron tai kiriootan lisää jos aihetta on.

        Ai jestas ku kuulostaa mahtavalta! Taitaa äitis olla aikamoinen seksipommi :)
        Kyllä mä kans tuos tilantees sukkahousuja tutkisin suurella mielenkiinnolla! Tiedätkö että ajaako äitisi pillun itse vai käykö sokeroinnis tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jestas ku kuulostaa mahtavalta! Taitaa äitis olla aikamoinen seksipommi :)
        Kyllä mä kans tuos tilantees sukkahousuja tutkisin suurella mielenkiinnolla! Tiedätkö että ajaako äitisi pillun itse vai käykö sokeroinnis tms?

        Joo on se kyllä meleko pakkaus...käy vissiin ahkeraan jumpas tms. Hänen pillun ajelusta ei oo kyllä mitää tietoa kun ei mulle kaikkea kerro ja eikä kyllä tarttekkaa. Onhan mullaki oma elämä mutta tän viikon ma17/6/24 aamusta soitti että lähtee 3pvän työreissuun Hki:iin, että kävisinkö kastelemas kukkia no kävin eileen ja totta kai kävin äitin vaatekaapilla samalla taivastelemas🥵. No tänään sitte laittoo viestiä että oli käyny ostoksilla hesas wolfordilla ja pannu haisemaan rapia kolomesataa 💸 No minä kuukletin putiikin ja totesin että joopajoo. Äitini pyysi juhannuksena käymäs kattomas ostoksiansa lupasin käydä joku päivä jos saan kuskin....ku aattelin vähä rentoutua ja tekis mieli yhtä ja toista noo katotaan, voin kysyä jos kehtaan niin siitä pillun ajelusta ja toisaalta tekis vähä mieli vilauttaa kakskakkosta meinaan housuusta🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on se kyllä meleko pakkaus...käy vissiin ahkeraan jumpas tms. Hänen pillun ajelusta ei oo kyllä mitää tietoa kun ei mulle kaikkea kerro ja eikä kyllä tarttekkaa. Onhan mullaki oma elämä mutta tän viikon ma17/6/24 aamusta soitti että lähtee 3pvän työreissuun Hki:iin, että kävisinkö kastelemas kukkia no kävin eileen ja totta kai kävin äitin vaatekaapilla samalla taivastelemas🥵. No tänään sitte laittoo viestiä että oli käyny ostoksilla hesas wolfordilla ja pannu haisemaan rapia kolomesataa 💸 No minä kuukletin putiikin ja totesin että joopajoo. Äitini pyysi juhannuksena käymäs kattomas ostoksiansa lupasin käydä joku päivä jos saan kuskin....ku aattelin vähä rentoutua ja tekis mieli yhtä ja toista noo katotaan, voin kysyä jos kehtaan niin siitä pillun ajelusta ja toisaalta tekis vähä mieli vilauttaa kakskakkosta meinaan housuusta🤫

        Huh huh... sä oot murteesta päätellen vissiin kans Pohjanmaalta? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on se kyllä meleko pakkaus...käy vissiin ahkeraan jumpas tms. Hänen pillun ajelusta ei oo kyllä mitää tietoa kun ei mulle kaikkea kerro ja eikä kyllä tarttekkaa. Onhan mullaki oma elämä mutta tän viikon ma17/6/24 aamusta soitti että lähtee 3pvän työreissuun Hki:iin, että kävisinkö kastelemas kukkia no kävin eileen ja totta kai kävin äitin vaatekaapilla samalla taivastelemas🥵. No tänään sitte laittoo viestiä että oli käyny ostoksilla hesas wolfordilla ja pannu haisemaan rapia kolomesataa 💸 No minä kuukletin putiikin ja totesin että joopajoo. Äitini pyysi juhannuksena käymäs kattomas ostoksiansa lupasin käydä joku päivä jos saan kuskin....ku aattelin vähä rentoutua ja tekis mieli yhtä ja toista noo katotaan, voin kysyä jos kehtaan niin siitä pillun ajelusta ja toisaalta tekis vähä mieli vilauttaa kakskakkosta meinaan housuusta🤫

        Meen illalla käymäs äidin luona..katsomas sen ostoksia mutta selvinpäin en kyllä mee vaan kaverini lupas heittää kaupungille ja siitä meen kävellen äidin rivarille. Vaimo lähti eileen naisten kans laivalle tyttö porukalla....no kerron joskus taas lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen illalla käymäs äidin luona..katsomas sen ostoksia mutta selvinpäin en kyllä mee vaan kaverini lupas heittää kaupungille ja siitä meen kävellen äidin rivarille. Vaimo lähti eileen naisten kans laivalle tyttö porukalla....no kerron joskus taas lisää

        Jään kuulolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen illalla käymäs äidin luona..katsomas sen ostoksia mutta selvinpäin en kyllä mee vaan kaverini lupas heittää kaupungille ja siitä meen kävellen äidin rivarille. Vaimo lähti eileen naisten kans laivalle tyttö porukalla....no kerron joskus taas lisää

        Onko ollu nyt tapahtumia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on se kyllä meleko pakkaus...käy vissiin ahkeraan jumpas tms. Hänen pillun ajelusta ei oo kyllä mitää tietoa kun ei mulle kaikkea kerro ja eikä kyllä tarttekkaa. Onhan mullaki oma elämä mutta tän viikon ma17/6/24 aamusta soitti että lähtee 3pvän työreissuun Hki:iin, että kävisinkö kastelemas kukkia no kävin eileen ja totta kai kävin äitin vaatekaapilla samalla taivastelemas🥵. No tänään sitte laittoo viestiä että oli käyny ostoksilla hesas wolfordilla ja pannu haisemaan rapia kolomesataa 💸 No minä kuukletin putiikin ja totesin että joopajoo. Äitini pyysi juhannuksena käymäs kattomas ostoksiansa lupasin käydä joku päivä jos saan kuskin....ku aattelin vähä rentoutua ja tekis mieli yhtä ja toista noo katotaan, voin kysyä jos kehtaan niin siitä pillun ajelusta ja toisaalta tekis vähä mieli vilauttaa kakskakkosta meinaan housuusta🤫

        Mä oon kans monet kerrat äitin pikkuhousuja ja sukkahousuja tutkinu. Ihan mielettömän kiihottavaa hommaa.


      • Anonyymi

        Oletko nyt käyny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen illalla käymäs äidin luona..katsomas sen ostoksia mutta selvinpäin en kyllä mee vaan kaverini lupas heittää kaupungille ja siitä meen kävellen äidin rivarille. Vaimo lähti eileen naisten kans laivalle tyttö porukalla....no kerron joskus taas lisää

        Joo on juhannuksesta aikaa ja en oo ehtiny kiriootella...Menin silloin äidin rivarille juhannuksena kaverin kyydis, toki kylältä kävelin sinne pikku pöhönäs. Äitini tiesi että oon tulos ja ovi kellua ku rimpuutin pariin otteeseen niin ovi aukes ja äitini toivotti tervetulleeks. Halattiin siinä porstuas ja pistin merkille äidin pitkän halkio hameen, kysyi otatko viiniä jota hän oli pari lasia kipannu vissiin, joo voin ottaa ja mentiin terassille pistin tupakiksi ja äitee toi viini lasit ja istuutui sivuttain niin että hameen halakio liukui sivuun ja kiiltävävien mustien sukkisten peittämä reisi paljastui. Kehuin näkyä ja äiti sanoi että saa koittaa varovasti silittää ettei mee rikki jos haluan kun oli niin kalliita ostoksia sieltä Hesasta. No en koskenu sillä kohtaa ku rupes kusetettamaan niin pirusti menin pääty aidan juurelle kuselle vaikka oli vähä häjy kusta ku kulli oli puoli tanas. No menin takaasi niin äitee oli tankannu sillä välin kipot täyteen ja kysyi maistuuko vielä johon että kyllä maistuu ja huomas pullotuksen katseesta päätellen mun farkuus. No siinä rupateltiin taas niitä näitä ja äiti oli aikas iloisella tuulella ja yht äkkiä nosti jalaat tuolin sarjalle mekko sylis haarat auki niin että pillu paistoo sukkisten läpi. No nyt uskalsin lähestyä ja sivelin säärtä ja reittä varovasti ja suukottelin polvia ja sisäreisiä hellästi ja samalla tunsin äitini kädet hieromas niskaani. No homma loppui siltä erää siihen kun äiti kysyi että mennäänkö saunaan johon että mennään vaan jolloin hän kävi kääntämäs saunan tulilelle.....Jatkan kun kerkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on juhannuksesta aikaa ja en oo ehtiny kiriootella...Menin silloin äidin rivarille juhannuksena kaverin kyydis, toki kylältä kävelin sinne pikku pöhönäs. Äitini tiesi että oon tulos ja ovi kellua ku rimpuutin pariin otteeseen niin ovi aukes ja äitini toivotti tervetulleeks. Halattiin siinä porstuas ja pistin merkille äidin pitkän halkio hameen, kysyi otatko viiniä jota hän oli pari lasia kipannu vissiin, joo voin ottaa ja mentiin terassille pistin tupakiksi ja äitee toi viini lasit ja istuutui sivuttain niin että hameen halakio liukui sivuun ja kiiltävävien mustien sukkisten peittämä reisi paljastui. Kehuin näkyä ja äiti sanoi että saa koittaa varovasti silittää ettei mee rikki jos haluan kun oli niin kalliita ostoksia sieltä Hesasta. No en koskenu sillä kohtaa ku rupes kusetettamaan niin pirusti menin pääty aidan juurelle kuselle vaikka oli vähä häjy kusta ku kulli oli puoli tanas. No menin takaasi niin äitee oli tankannu sillä välin kipot täyteen ja kysyi maistuuko vielä johon että kyllä maistuu ja huomas pullotuksen katseesta päätellen mun farkuus. No siinä rupateltiin taas niitä näitä ja äiti oli aikas iloisella tuulella ja yht äkkiä nosti jalaat tuolin sarjalle mekko sylis haarat auki niin että pillu paistoo sukkisten läpi. No nyt uskalsin lähestyä ja sivelin säärtä ja reittä varovasti ja suukottelin polvia ja sisäreisiä hellästi ja samalla tunsin äitini kädet hieromas niskaani. No homma loppui siltä erää siihen kun äiti kysyi että mennäänkö saunaan johon että mennään vaan jolloin hän kävi kääntämäs saunan tulilelle.....Jatkan kun kerkeen

        Kuulostipas taas mukavalta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on juhannuksesta aikaa ja en oo ehtiny kiriootella...Menin silloin äidin rivarille juhannuksena kaverin kyydis, toki kylältä kävelin sinne pikku pöhönäs. Äitini tiesi että oon tulos ja ovi kellua ku rimpuutin pariin otteeseen niin ovi aukes ja äitini toivotti tervetulleeks. Halattiin siinä porstuas ja pistin merkille äidin pitkän halkio hameen, kysyi otatko viiniä jota hän oli pari lasia kipannu vissiin, joo voin ottaa ja mentiin terassille pistin tupakiksi ja äitee toi viini lasit ja istuutui sivuttain niin että hameen halakio liukui sivuun ja kiiltävävien mustien sukkisten peittämä reisi paljastui. Kehuin näkyä ja äiti sanoi että saa koittaa varovasti silittää ettei mee rikki jos haluan kun oli niin kalliita ostoksia sieltä Hesasta. No en koskenu sillä kohtaa ku rupes kusetettamaan niin pirusti menin pääty aidan juurelle kuselle vaikka oli vähä häjy kusta ku kulli oli puoli tanas. No menin takaasi niin äitee oli tankannu sillä välin kipot täyteen ja kysyi maistuuko vielä johon että kyllä maistuu ja huomas pullotuksen katseesta päätellen mun farkuus. No siinä rupateltiin taas niitä näitä ja äiti oli aikas iloisella tuulella ja yht äkkiä nosti jalaat tuolin sarjalle mekko sylis haarat auki niin että pillu paistoo sukkisten läpi. No nyt uskalsin lähestyä ja sivelin säärtä ja reittä varovasti ja suukottelin polvia ja sisäreisiä hellästi ja samalla tunsin äitini kädet hieromas niskaani. No homma loppui siltä erää siihen kun äiti kysyi että mennäänkö saunaan johon että mennään vaan jolloin hän kävi kääntämäs saunan tulilelle.....Jatkan kun kerkeen

        Niinku kerroin että äitini on aina niin kauan minä jaksan muistaa niin pukeutunut mekkoihin ja sukkikksiin. Ehkä siitä johtuu minunkin kiinnostus ja himo nyloneita kohtaan☺️ Mutta asiaan..Äiti kävi kääntämäs saunan tulille, menin itte hantuuki päällä terassille varjon puolelelle istumaan pikku jakkaralle ja polttelin tupakkia siinä kaikes rauhas ku äitee kiluuttaa terassin klasia, viini lasit käsis ja kun olin nousemas avaamaan ovia niin ei saatana äiteellä oli yllä vissiin yli suuret mustat sukkikset jotka vedetty kikkien yli👅 ei kerkee kiriottomaan enää lisää tänään eikä varmaan huomennakaan. Joku kyrpä kuitenki epäilee että tämä on pilaa mutta ei oo@


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku kerroin että äitini on aina niin kauan minä jaksan muistaa niin pukeutunut mekkoihin ja sukkikksiin. Ehkä siitä johtuu minunkin kiinnostus ja himo nyloneita kohtaan☺️ Mutta asiaan..Äiti kävi kääntämäs saunan tulille, menin itte hantuuki päällä terassille varjon puolelelle istumaan pikku jakkaralle ja polttelin tupakkia siinä kaikes rauhas ku äitee kiluuttaa terassin klasia, viini lasit käsis ja kun olin nousemas avaamaan ovia niin ei saatana äiteellä oli yllä vissiin yli suuret mustat sukkikset jotka vedetty kikkien yli👅 ei kerkee kiriottomaan enää lisää tänään eikä varmaan huomennakaan. Joku kyrpä kuitenki epäilee että tämä on pilaa mutta ei oo@

        Kyllä mä uskon ainaki nämä.


    • Anonyymi

      Kun olin 16v haistelin äidin pikkareita. Oli kiimainen ja hyvä pillun tuoksu.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta.


    • Anonyymi

      Minä 35v miehenä nuuskin ekaa kertaa anoppini alushousuja ja laukesin myös miltei heti.

      • Anonyymi

        Onko kuumakin anoppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kuumakin anoppi?

        On kuuma. Mitä haluat tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuuma. Mitä haluat tietää?

        No kerro ihan vapaasti 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro ihan vapaasti 😊

        Anoppi on 59v. Anopilla on suuret rinnat (90D rintaliivit) ja runsas tummanruskea karvoitus alapäässä. Kainalo- ja säärikarvojakin on. Perse on iso ja pyöreä, alushousut kokoa 48. Ei ujostele olla vähissä vaatteissa tai alastomanakin minun ollessa paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoppi on 59v. Anopilla on suuret rinnat (90D rintaliivit) ja runsas tummanruskea karvoitus alapäässä. Kainalo- ja säärikarvojakin on. Perse on iso ja pyöreä, alushousut kokoa 48. Ei ujostele olla vähissä vaatteissa tai alastomanakin minun ollessa paikalla.

        Ai että kun tuollaista pääsis panemaan oikein kunnolla 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kun tuollaista pääsis panemaan oikein kunnolla 🥵

        No sitä just! En ole uskaltanut ehdottaa mitään. Saunareissuilla olen nähnyt anopin tosi läheltäkin alastomana ja tummanpunaiset turpeat häpyhuulet pilkottaa karvotuksen alta. Tuota pillua kun pääsis nuolemaan ja sitten upottamaan kalun anopin sisään.


    • Anonyymi

      Ette oo terveitä... huh huh...

    • On tullut kans tädin pikkareita nuuskittua ja nuoltua😋 ja parin serkun pikkareita myös. Onneksi päässyt myös heidän pilluaan maistamaan😘 siskoni ja äitini ei minua herätä

    • Anonyymi

      Tänään spermaan oikein kunnolla leski anoppini pikkuhousut, mennään viettämään juhannusta sen luokse ja anoppi tietää että vävy tykkää tuoksutella sen päällä olleita kiimaisia pikkuhousuja, tämä on meidän yhteinen salaisuus, haluisin mä kyllä antaa sille kullia mutta on sanonut ettei voida pettää sen tytärtä ja että pidetään tämä fantasiana, kuulemma hieroo kyllä kiimaista pilluaan ja samalla kun tuoksuttaa vävyn sperman tuoksuja saaden oikkuja;)

      • Anonyymi

        Mahtavaa!!


      • Anonyymi

        Leski anoppini ja vaimoni menivät ensin saunaan, oli ihana katsoa kun menivät ohitseni alastomana, kuin kaksi marjaa, sillä välin pääsin tuoksuttamaan anoppini tuoksuja pikkareista makkariin, nyt ne pikkarit olivat viinipunaiset lämpimät ja haaroista hieman kosteat, painoin ne kasvojani vasten, miten ihana kiiman tuoksu niistä tulikin, kullini seisoi sykkien housuissani ja otin sen esiin, aloin samalla runkata kun oikein imin voimalla anoppini tuoksuja, tiesin että on hyvin aikaa ja kuulen jo hyvissä ajoin suihkun äänen josta tiedän että että ovat tulossa kohta pois sieltä, imin tuoksuja kiimassa ja tunsin että kohta laukean niin asetin kullini pikkareiden haarakohtaan ja laukaisin spermat, sitä tulikin tosi paljon ja sitten kuulinkin suihkun äänen ja tiesin vanhastaan että anoppini tulee aina ensin, ihana näky kun tuo saunapuhdas anoppi menee ohitseni hymyillen makkariin pukeutumaan, hiivin vielä pika pikaa makkarin ovelta katsomaan anoppini, ihana katsoa kun se kuivaa itseään, se ottaa hymyillen ne pikkuhousunsa ja sormellaan ottaa niistä spermaani suuhunsa lipoen samalla kieltänsä, miten kiihoittavalta tuo näyttikään ja laittaa pukee ne vielä päällensä hieroen samalla niiden päältä pilluunsa vävyn spermaa, sitten minun onkin pakko lähteä kun kuulen että vaimoni on tulossa jo suihkusta pois, on minulla ihanan kiimainen anoppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leski anoppini ja vaimoni menivät ensin saunaan, oli ihana katsoa kun menivät ohitseni alastomana, kuin kaksi marjaa, sillä välin pääsin tuoksuttamaan anoppini tuoksuja pikkareista makkariin, nyt ne pikkarit olivat viinipunaiset lämpimät ja haaroista hieman kosteat, painoin ne kasvojani vasten, miten ihana kiiman tuoksu niistä tulikin, kullini seisoi sykkien housuissani ja otin sen esiin, aloin samalla runkata kun oikein imin voimalla anoppini tuoksuja, tiesin että on hyvin aikaa ja kuulen jo hyvissä ajoin suihkun äänen josta tiedän että että ovat tulossa kohta pois sieltä, imin tuoksuja kiimassa ja tunsin että kohta laukean niin asetin kullini pikkareiden haarakohtaan ja laukaisin spermat, sitä tulikin tosi paljon ja sitten kuulinkin suihkun äänen ja tiesin vanhastaan että anoppini tulee aina ensin, ihana näky kun tuo saunapuhdas anoppi menee ohitseni hymyillen makkariin pukeutumaan, hiivin vielä pika pikaa makkarin ovelta katsomaan anoppini, ihana katsoa kun se kuivaa itseään, se ottaa hymyillen ne pikkuhousunsa ja sormellaan ottaa niistä spermaani suuhunsa lipoen samalla kieltänsä, miten kiihoittavalta tuo näyttikään ja laittaa pukee ne vielä päällensä hieroen samalla niiden päältä pilluunsa vävyn spermaa, sitten minun onkin pakko lähteä kun kuulen että vaimoni on tulossa jo suihkusta pois, on minulla ihanan kiimainen anoppi.

        Huh huh! Aikamoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leski anoppini ja vaimoni menivät ensin saunaan, oli ihana katsoa kun menivät ohitseni alastomana, kuin kaksi marjaa, sillä välin pääsin tuoksuttamaan anoppini tuoksuja pikkareista makkariin, nyt ne pikkarit olivat viinipunaiset lämpimät ja haaroista hieman kosteat, painoin ne kasvojani vasten, miten ihana kiiman tuoksu niistä tulikin, kullini seisoi sykkien housuissani ja otin sen esiin, aloin samalla runkata kun oikein imin voimalla anoppini tuoksuja, tiesin että on hyvin aikaa ja kuulen jo hyvissä ajoin suihkun äänen josta tiedän että että ovat tulossa kohta pois sieltä, imin tuoksuja kiimassa ja tunsin että kohta laukean niin asetin kullini pikkareiden haarakohtaan ja laukaisin spermat, sitä tulikin tosi paljon ja sitten kuulinkin suihkun äänen ja tiesin vanhastaan että anoppini tulee aina ensin, ihana näky kun tuo saunapuhdas anoppi menee ohitseni hymyillen makkariin pukeutumaan, hiivin vielä pika pikaa makkarin ovelta katsomaan anoppini, ihana katsoa kun se kuivaa itseään, se ottaa hymyillen ne pikkuhousunsa ja sormellaan ottaa niistä spermaani suuhunsa lipoen samalla kieltänsä, miten kiihoittavalta tuo näyttikään ja laittaa pukee ne vielä päällensä hieroen samalla niiden päältä pilluunsa vävyn spermaa, sitten minun onkin pakko lähteä kun kuulen että vaimoni on tulossa jo suihkusta pois, on minulla ihanan kiimainen anoppi.

        Mahtavaa!! Varmasti sait elämäsi orkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa!! Varmasti sait elämäsi orkut.

        Kyllä! ihanan kiimainen anoppi, into pinkeenä odotan taas päivää että saan anoppini kiimaisia pikkareita tuoksutella ja runkata spermat niihin että anoppikin saa nauttia vävyn tuoksuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! ihanan kiimainen anoppi, into pinkeenä odotan taas päivää että saan anoppini kiimaisia pikkareita tuoksutella ja runkata spermat niihin että anoppikin saa nauttia vävyn tuoksuista.

        Kuulostaa kyllä mielettömän kiinnostavalta 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä mielettömän kiinnostavalta 👌

        Eilen illalla menimme taas töiden jälkeen leski anopille kylään pika pikaa, oli pyytänyt että vaimoni käy sille ostoksilla, anoppi avasi oven ja pyysi anteeksi kun on niin vähissä vaatteissa asunnon kuumuuden takia, mutta wau! oli ihana nähdä anoppi hyvin läpinäkyvässä seksikkäässä silkkiasussaan, upeat isot rinnat erottuivat hyvin ja myös isot nännit näyttivät nöpöttävän kivasti ja aah, ne viinipunaiset pikkuhousut joita olen usein tuoksutellut ja lastini runkannut olivat anopilla jalassa, vaimon lähdettyä ostoksille jäimme anopin kanssa kahdestaan ja sain jäädä anoppia ihailemaan, istuttiin vastapäätä toisiamme ja sydän sykki kilpaa kullini kanssa kilpaa kiimassa kun sain katsoa ihanaa haluttavaa anoppiani, välillä hieroin kulliani farkkujen läpi niin että se näki kiimani ja anopinkin käsi hieroi pillua housujen päältä, molemmat nautti tilanteesta kunnes anoppi sanoi käyvänsä välillä vessassa, tullessaan pois olin katsovinaan että sillä olisi ollut toisen väriset pikkuhousut jalassa niin sanoin käyväni kanssa vessassa ja jätin oven tahallaan ravolleen, siellä minua odottikin ne ihanat viinipunaiset pikkuhousut ja aivan kiimasta märkänä, painoin ne kasvojani vasten ia tuoksutin anoppini ihanaa kiiman tuoksua, otin isona kovana seisovan kullini esiin ja aloin runkata samalla kuiskien että haluisin niin pitää anoppia hyvänä ja antaa sen nauttia vävyn kyrvästä, menin lähemmäksi ovea niin että anoppi varmaan kuulisi minut ja huomasin oven ravosta että se oli siinä oven takana kuuntelemassa, kiimani vain lisääntyi ja tuli sanottua kaikkea rivoja samalla kun runkkasin kunnes tunsin että laukean niin laitoin pikkarit kullini ympärille ja spermasin ne ihanalle kiimaiselle anopilleni, hetken huilailin ja pesin kullini menin tyytyväisenä takaisin ja kuiskasin kiitos johon anoppini sanoi kiitos myös komelle vävylle ja jäimme odottamaan vaimoni takaisin tuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! ihanan kiimainen anoppi, into pinkeenä odotan taas päivää että saan anoppini kiimaisia pikkareita tuoksutella ja runkata spermat niihin että anoppikin saa nauttia vävyn tuoksuista.

        Onko mitään muuta pitänyt tehdä?


    • Anonyymi

      Serkun kans tutkittiin kerran myös äidin pikkuhousuja. Serkku tykkäsi äidistäni muutenkin ja kulki meillä usein iltaisin siinä toivossa että olisi äidin nähnyt vähissä vaatteissa. Kerran hän sitten näkikin äidin kokonaan alasti ja hänen onnekseen äiti oli juuri siistinyt pillunkarvansa :D
      Muistan vieläkin serkun ilmeen kun hän löysi yhdet mustat läpinäkyvät pikkuhousut ja fantasioi että olisi ihana nähdä nämä hänen päällä.

      • Anonyymi

        Saiko koskaan nähdä niitä hänen päällä? Serkkusi siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko koskaan nähdä niitä hänen päällä? Serkkusi siis.

        Yhden kerran ainakin. En muista oliko samat, mutta sellaiset mustat kukkakuvioiset pikkuhousut, joista näkyi kaikki läpi. Oltiin joskus saunassa porukalla äidin, tädin ja serkkuni kanssa. Kovasti serkkua kiinnosti kun äiti alkoi riisuutua. Katse oli tiukasti haarojen välissä kaiken aikaa ja vuoroin rinnoissa. Äitiä se ei juurikaan haitannut, vaan pikkarit veks ja pillu paljaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden kerran ainakin. En muista oliko samat, mutta sellaiset mustat kukkakuvioiset pikkuhousut, joista näkyi kaikki läpi. Oltiin joskus saunassa porukalla äidin, tädin ja serkkuni kanssa. Kovasti serkkua kiinnosti kun äiti alkoi riisuutua. Katse oli tiukasti haarojen välissä kaiken aikaa ja vuoroin rinnoissa. Äitiä se ei juurikaan haitannut, vaan pikkarit veks ja pillu paljaaksi.

        Tuleeko se serkkusi kertomaan kokemuksiaan tännekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se serkkusi kertomaan kokemuksiaan tännekin?

        Mistäs mä sen tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden kerran ainakin. En muista oliko samat, mutta sellaiset mustat kukkakuvioiset pikkuhousut, joista näkyi kaikki läpi. Oltiin joskus saunassa porukalla äidin, tädin ja serkkuni kanssa. Kovasti serkkua kiinnosti kun äiti alkoi riisuutua. Katse oli tiukasti haarojen välissä kaiken aikaa ja vuoroin rinnoissa. Äitiä se ei juurikaan haitannut, vaan pikkarit veks ja pillu paljaaksi.

        Nämä on mukavia muistoja sellaisille, jotka ovat niitä kokeneet 😊


    • Anonyymi

      Teininä (15-16v) tuli runkattu äidin alkkareihin ja sukkahousuihin. En koskaan laskenut spermoja niihin vaan pidin varani. Vedin kyrvän ulos viime hetkellä ja ammuin spermat milloin mihinkin. Joskus oli kyllä lähellä etteikö spermat olisi alkkareihin tai sukkahousuin lentäneet.

      Vanhemmalla iällä olen runkannut myös anopin alkkareihin. Ja sama juttu, Kyrpä pois ennenkuin lasti lentää...

      Anopille onnistun myös näyttämään seisovaa kyrpääni (aamuseisokkí) kun näyttelin nukkuvani ja hän tuli makuuhuoneeseen tuomaan jotain tavaraa. Vaimo oli juuri lähtenyt töihin. Kerran olin myös anopin kanssa samaan aikaan hänen keittössään. Anoppi kumartui ottamaan lattialta jotain. Koko iso ja leveä hameen peittämä perse oli silmieni ja kyrpäni edessä. Voi että teki mieli nostaa hame ylös, vetää alushousut alas ja tunkeutua takaapäin sisään.

      Jos te anopit luette näitä niin tietäkää että olette vävypoikien kiiman kohteita.

      • Anonyymi

        Just näin.


    • Anonyymi

      Muistan joskus kun olin sellainen noin 15 vuotias ja oltiin mun tädin 50 vuotisjuhlilla. En nähnyt äitini pukeutumista niihin juhliin kun siinä oli kaikkea tohinaa ennen niitä juhlia, mutta muistan että äidillä oli mustat kiiltävät sukkahousut ja korkkarit sielä juhlilla. No, sieltä tultiin sitten myöhemmin kotiin ja kuulin kun äiti alkoi riisua. Mukamas muina miehinä kävelin makkariin päin ja sielä äiti oli juuri päällään ne mustat sukkikset ja niiden alla oli valkoiset seksikkäät läpinäkyvät pikkuhousut. En kehdannut jäädä siihen seisoskelemaan vaan kulli heijarissa äkkiä omaan huoneeseen naama punottaen. Kuuntelin kun äiti sanoi että: "En tiedä jos olis alasti loppupäivän." Olin aivan kuumissani tästä ja sitten kuulin kun isä lähti olohuoneesta tuonne makkariin ja en tiedä mitä siinä nopeasti tapahtui kun äiti äännähti jännällä äännellä: "Oouuhh" :D Jotain käpäilyä tai puristelua kaiketi.
      Useasti tuli niihin pikkareihin myös lastit heitettyä.

      • Anonyymi

        Oliko alasti loppupäivän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko alasti loppupäivän?

        Ei valitettavasti ollut, mutta saunaan mentiin vielä myöhemmin ja sielä sain sitten ihailla koko komeutta. Siltä saunareissulta muistan sellaisen jutun että isä ja äiti oli suihkussa ennen mua. Tirkistelin saunasta varovasti ja heittelin samalla löylyä kiukaalle ettei herättäisi huomiota liikaa. Äiti pesi hiuksiaan silmät kiinni ja isä otti suihkupään letkusta irti ja päästi vettä äidin pillunkarvoihin ja yritti suihkuttaa karvoitusta siten, että pillunvako näkyisi. Äiti oli juuri siistinyt kolmiotaan muutama päivä aiemmin, mutta vakoa ei näkynyt. Sitten äiti alkoi saippuoida tissejään ja naurahtaen sanoi isälle että: "Turhaa sinne suihkuttelet, mun karvat on niin sitkeitä ettei se pillu sieltä näy!" Ja nauroi :D

        Sitten kun saunavuoro oli ohi, näin kun äiti puki päälleen sellaiset lilan väriset pikkuhousut, jotka oli myös edestä läpinäkyvät ja haaraosastaan hyvin ohuet. Siinä ei paljon piiloon jäänyt. Samana iltana menin sitten vielä mummon luo yökylään, joten kyllä se vako varmasti vielä nähtiin ja koettiin kun en ollut kotona :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti ollut, mutta saunaan mentiin vielä myöhemmin ja sielä sain sitten ihailla koko komeutta. Siltä saunareissulta muistan sellaisen jutun että isä ja äiti oli suihkussa ennen mua. Tirkistelin saunasta varovasti ja heittelin samalla löylyä kiukaalle ettei herättäisi huomiota liikaa. Äiti pesi hiuksiaan silmät kiinni ja isä otti suihkupään letkusta irti ja päästi vettä äidin pillunkarvoihin ja yritti suihkuttaa karvoitusta siten, että pillunvako näkyisi. Äiti oli juuri siistinyt kolmiotaan muutama päivä aiemmin, mutta vakoa ei näkynyt. Sitten äiti alkoi saippuoida tissejään ja naurahtaen sanoi isälle että: "Turhaa sinne suihkuttelet, mun karvat on niin sitkeitä ettei se pillu sieltä näy!" Ja nauroi :D

        Sitten kun saunavuoro oli ohi, näin kun äiti puki päälleen sellaiset lilan väriset pikkuhousut, jotka oli myös edestä läpinäkyvät ja haaraosastaan hyvin ohuet. Siinä ei paljon piiloon jäänyt. Samana iltana menin sitten vielä mummon luo yökylään, joten kyllä se vako varmasti vielä nähtiin ja koettiin kun en ollut kotona :)

        Hyviä muistoja 🙂👍 Meidän äiti olis taatusti hermostunut jos sille olis noin tehty 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä muistoja 🙂👍 Meidän äiti olis taatusti hermostunut jos sille olis noin tehty 😅

        On nämä hyviä muistoja ja aivan tosia :) Äiti ei ikinä tuollaisista pahastunut. Serkkuni sanoi että hänen äitinsä olis myös hermostunut, vaikka oli siis äidin sisko.
        Äiti suhtautui myöskin pornoon myönteisesti ja osti isällekin usein pornolehtiä ja vhs kasettejakin joskus. Teresa Orlowskin videoita oli "piilossa" ja itsekin niitä salaa kattelin kun olin yksin kotona :D
        Äidin kaikki pikkuhousut oli tosi seksikkäitä ja usein niitä ennen tutkiskelin. Suihkukopassa oli aina karvojen ajeluun höylä ja kun äiti tuli suihkusta, niin tutkin ne aina, niin niissä oli karvoja kiinni. Ja ne ei ollu todellakaan säärikarvoja, eikä kainalokarvoja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nämä hyviä muistoja ja aivan tosia :) Äiti ei ikinä tuollaisista pahastunut. Serkkuni sanoi että hänen äitinsä olis myös hermostunut, vaikka oli siis äidin sisko.
        Äiti suhtautui myöskin pornoon myönteisesti ja osti isällekin usein pornolehtiä ja vhs kasettejakin joskus. Teresa Orlowskin videoita oli "piilossa" ja itsekin niitä salaa kattelin kun olin yksin kotona :D
        Äidin kaikki pikkuhousut oli tosi seksikkäitä ja usein niitä ennen tutkiskelin. Suihkukopassa oli aina karvojen ajeluun höylä ja kun äiti tuli suihkusta, niin tutkin ne aina, niin niissä oli karvoja kiinni. Ja ne ei ollu todellakaan säärikarvoja, eikä kainalokarvoja :D

        Teresan filmit onkin klassikkoja 😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teresan filmit onkin klassikkoja 😊👍

        Kyllä. Onneksi niitä löytyy nykyään ilmaiseksi monelta sivustolta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti ollut, mutta saunaan mentiin vielä myöhemmin ja sielä sain sitten ihailla koko komeutta. Siltä saunareissulta muistan sellaisen jutun että isä ja äiti oli suihkussa ennen mua. Tirkistelin saunasta varovasti ja heittelin samalla löylyä kiukaalle ettei herättäisi huomiota liikaa. Äiti pesi hiuksiaan silmät kiinni ja isä otti suihkupään letkusta irti ja päästi vettä äidin pillunkarvoihin ja yritti suihkuttaa karvoitusta siten, että pillunvako näkyisi. Äiti oli juuri siistinyt kolmiotaan muutama päivä aiemmin, mutta vakoa ei näkynyt. Sitten äiti alkoi saippuoida tissejään ja naurahtaen sanoi isälle että: "Turhaa sinne suihkuttelet, mun karvat on niin sitkeitä ettei se pillu sieltä näy!" Ja nauroi :D

        Sitten kun saunavuoro oli ohi, näin kun äiti puki päälleen sellaiset lilan väriset pikkuhousut, jotka oli myös edestä läpinäkyvät ja haaraosastaan hyvin ohuet. Siinä ei paljon piiloon jäänyt. Samana iltana menin sitten vielä mummon luo yökylään, joten kyllä se vako varmasti vielä nähtiin ja koettiin kun en ollut kotona :)

        Huh mitä herkkua olet nähnyt! 😋 Oliko isot tissit? Kuulostaa ihanalta tuo saippuointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh mitä herkkua olet nähnyt! 😋 Oliko isot tissit? Kuulostaa ihanalta tuo saippuointi.

        Ne oli C-kupin rinnat (lunttasin liiveistä kun niitäkin monesti ihailin)
        Se saippuointi näytti kyllä hyvältä. Hän hieroi niitä muhkeita rintojaan ja sitä saippuaa valui hitaasti alaspäin ja sitä jäi aina pillunkarvoihinkin. Pillustaan hän oli erittäin tarkka ja pesi sen aina huolella ja perusteellisesti. Kerrankin tiirasin saunasta kun hän raotti kahdella sormella häpyhuulet auki ja päästi vettä sinne kauan ja huolella. Ai että mulla seisoi lujaa silloinkin.

        Muistan kun kerran oltiin serkun häissä ja äidillä oli sellainen toppi ja musta läpinäkyvä paita. Kyllä miesväen silmät usein sielä rintavaossa päivän mittaan oli. Yrittipä yksi nuorimies boolipäissään äitiä siellä lähestyäkin ja katsoi sillä silmällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne oli C-kupin rinnat (lunttasin liiveistä kun niitäkin monesti ihailin)
        Se saippuointi näytti kyllä hyvältä. Hän hieroi niitä muhkeita rintojaan ja sitä saippuaa valui hitaasti alaspäin ja sitä jäi aina pillunkarvoihinkin. Pillustaan hän oli erittäin tarkka ja pesi sen aina huolella ja perusteellisesti. Kerrankin tiirasin saunasta kun hän raotti kahdella sormella häpyhuulet auki ja päästi vettä sinne kauan ja huolella. Ai että mulla seisoi lujaa silloinkin.

        Muistan kun kerran oltiin serkun häissä ja äidillä oli sellainen toppi ja musta läpinäkyvä paita. Kyllä miesväen silmät usein sielä rintavaossa päivän mittaan oli. Yrittipä yksi nuorimies boolipäissään äitiä siellä lähestyäkin ja katsoi sillä silmällä :D

        No kyllä noille muistoille on mälli taatusti irronnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä noille muistoille on mälli taatusti irronnut.

        On todellakin irronnut. Jos suoraan sanon niin äiti oli varsinainen seksipommi niihin aikoihin. Paljon seksikkäämpi kuin tyttöystäväni koskaan.
        Sellaisenkin jutun muistan kun oltiin kerran äidin kanssa mattopyykillä kesällä ja hän harjaili niitä mattoja etukumarassa ja kaula-aukosta näkyi miten herkullisesti rinnat heiluivat.
        Koulukaverinikin äitiä aina katseli ihaillen kun meillä olivat kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin irronnut. Jos suoraan sanon niin äiti oli varsinainen seksipommi niihin aikoihin. Paljon seksikkäämpi kuin tyttöystäväni koskaan.
        Sellaisenkin jutun muistan kun oltiin kerran äidin kanssa mattopyykillä kesällä ja hän harjaili niitä mattoja etukumarassa ja kaula-aukosta näkyi miten herkullisesti rinnat heiluivat.
        Koulukaverinikin äitiä aina katseli ihaillen kun meillä olivat kylässä.

        Kuulostaa hyvältä tuo mattojen pesu. Ihan niinku jostain filmistä 😁


    • Anonyymi

      Aikoinaan täti oli vahingossa ostanut nylonsukat kun luuli ostavansa sukkahousut. Otin käyttöön 16 vuotiaana. Sen jälkeen olenkin ollut nylonfetisti.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe