Olin unohtanut koko koronan

Anonyymi-ap

Matkailu yrittäjäthän yritti tappaa meidät kaikki alkuperäiset ivalolaiset, lääkärit, hoitajat sekä poliisitkin!

Kulta Hipussa oli kauhet rajoitukset niin Inarista olivat päästäneet ulkomaalaisia kelkoilla Kulta Hippuun syömään.

Helvetti, ettei pyörrytty kaikki jotka oltiin Kulta Hipussa syömässä!

En muista päivää, mutta kyllä se lappu ihan varmasti Kulta Hipusta löytyy, koska Hipun johtaja on tarkka mies ja on vielä pahempi mitä minä kun ihmisten asioita hoidetaan!

5

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on hyvä yhdistelmä, koska istun korkeimmalla paikalla ja en onneksi ole tyhmä vaan ymmärrän asioita!

      Tein AVI:lle ilmoituksen ja Inarin kunnasta korona ei ollut vakavasti otettava!

      Keskityn vain Ivaloon ja alkuperäisiin ivalolaisiin niin pärjään parhaiten, mutta kyllä sieltä pääsee minun kautta suojaan myös muita muualta muuttaneita ivalolaisia.

      Hipussa kävi myös syömässä eräs joka pääsi minusta kunnanhallitukseen myös, mutta hänen eräs läheinen oli myös paikalla ja hän oli minun avustajana käräjillä useita kertoja.

      Tilanne on niin paska, että varatuomarikin on minun alla ja hän ei voi avustaa minua. Hänen on PAKKO LUOTTAA, että minä pystyn hoitamaan tämän asian!
      Hänen etu on se, että hänen isä on istunut kunnanhallituksessa/valtuustossa kun Ivalossa oli vielä sairaalla ja joka kylässä palvelut niin kuin kuuluu, mutta kaikki on ajettu alas ja tilalle on tullut matkailuyrityksiä!

      Posiitivista on se, että häntä ei voi pakottaa avustamaan ketään. Hänellä on paperi tallella jonka vein hänelle, koska sain tuon toisesta paikasta ja siinä luki että he ei voi avustaa minua.

      • Anonyymi

        Kunnanhallituksesta pitäs löytyä päätös jos he ovat kokouksessa tai sosiaalilautakunnassa päättäneet, että minut laitetaan kuntoukseen.
        Sossun kanssa minä menin, mutta minusta hän oli itse tehnyt päätöksen ja työvoimatoimisto sekä Kela ilmoitti, että he haluaa lähteä mukaan!

        Coronarian ohjaaja piti hoitaa tämä asia, mutta hän ei ole hoitanut. En suostunut avaamaan velka asioita hänelle vaan sanoin : Minun velat ei kuulu sinulle joten sinä et minun velkoja ala hoitelemaan vaan hoida nuo itse!

        Noin tyhmiä jos ovat, etteivät osaa edes Coronarian kuntoutuksessa hoitaa edes korona asiaa niin maksakoot, koska koronalla voidaan tappaa kokonaisia kyliä!

        Jännästi kaikki on melkeen miehiä jotka liittyy joka asiaan vaikka NAISET on yleensä heitä jotka hoitaa tämmöisiä asioita!
        Poliiseissa oli yksi nainen poliisina Ivalossa ja sama nais poliisi oli mukana, kun minua lähettiin viemään Ivalosta Oulun vankilaan. Ivalo Oulu matkalla oli yhteensä 3 nais poliisia.

        Menin tyhmä lukemaan taas lakipykäliä aikani kuluksi ja näin yhden pykälän jonka avasin, koska alko vaivaamaan että mikähän IHMISOIKEUS RIKOS tämä muka on…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanhallituksesta pitäs löytyä päätös jos he ovat kokouksessa tai sosiaalilautakunnassa päättäneet, että minut laitetaan kuntoukseen.
        Sossun kanssa minä menin, mutta minusta hän oli itse tehnyt päätöksen ja työvoimatoimisto sekä Kela ilmoitti, että he haluaa lähteä mukaan!

        Coronarian ohjaaja piti hoitaa tämä asia, mutta hän ei ole hoitanut. En suostunut avaamaan velka asioita hänelle vaan sanoin : Minun velat ei kuulu sinulle joten sinä et minun velkoja ala hoitelemaan vaan hoida nuo itse!

        Noin tyhmiä jos ovat, etteivät osaa edes Coronarian kuntoutuksessa hoitaa edes korona asiaa niin maksakoot, koska koronalla voidaan tappaa kokonaisia kyliä!

        Jännästi kaikki on melkeen miehiä jotka liittyy joka asiaan vaikka NAISET on yleensä heitä jotka hoitaa tämmöisiä asioita!
        Poliiseissa oli yksi nainen poliisina Ivalossa ja sama nais poliisi oli mukana, kun minua lähettiin viemään Ivalosta Oulun vankilaan. Ivalo Oulu matkalla oli yhteensä 3 nais poliisia.

        Menin tyhmä lukemaan taas lakipykäliä aikani kuluksi ja näin yhden pykälän jonka avasin, koska alko vaivaamaan että mikähän IHMISOIKEUS RIKOS tämä muka on…

        Minä olen toiminut velkojen kanssa oikein, kun en ole löystänyt noita pois vaan ilmoittanut velkojille ” Minä maksan kyllä velkani, kun pääsen töihin joten ei niitä tarvi vanhenimis pykälien mukaan poistella!”

        Inarin kunnalle en ole kelvannut töihin, mutta ei ole minun ongelma vaan se on heidän ongelma!

        Velat on tässä tapauksessa positiivinen asia, koska minä olen velkavankeudessa pidempään mitä MURHAAJA joka on vankilassa TÄYS HOIDOSSA 12vuotta ja saa vielä velkansa anteeksi, asunnon sekä työpaikankin koska lain mukaan vankilasta vapautuvalle kuuluu IHMISARVOINEN ELÄMÄ, kun vapautuu.

        Vangilla on vankilassa paremmin asiat mitä meillä jotka maksetaan vankilassa olevan vangin elämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen toiminut velkojen kanssa oikein, kun en ole löystänyt noita pois vaan ilmoittanut velkojille ” Minä maksan kyllä velkani, kun pääsen töihin joten ei niitä tarvi vanhenimis pykälien mukaan poistella!”

        Inarin kunnalle en ole kelvannut töihin, mutta ei ole minun ongelma vaan se on heidän ongelma!

        Velat on tässä tapauksessa positiivinen asia, koska minä olen velkavankeudessa pidempään mitä MURHAAJA joka on vankilassa TÄYS HOIDOSSA 12vuotta ja saa vielä velkansa anteeksi, asunnon sekä työpaikankin koska lain mukaan vankilasta vapautuvalle kuuluu IHMISARVOINEN ELÄMÄ, kun vapautuu.

        Vangilla on vankilassa paremmin asiat mitä meillä jotka maksetaan vankilassa olevan vangin elämä!

        Kunnanjohtaja Toni K ” Kovakallo” Laine on oikea viisaiden viisas on ollut!!!

        Kyseinen kunnanjohtaja ei LUOTTAMUSTA HERÄTTÄNYT, mutta ihmeen pitkään hän viihtyi Inarin kunnanjohtajana.

        Minä olen varmaan parhaimmillani siinä, kun haetaan KUNNANJOHTAJAN sekä muiden kunnan päättäjien heikkoja kohtia, koska minä en pahemmin heitä KUMARTELE vaan ilmasen suoraan ” Mitähän tuoki on muka saanut tässä kunnassa aikaa, kun noin suuren luottamuksen on omasta mielestä ansainnut?!”


    • Anonyymi

      Juu corolla on hyvä auto

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe