Mihin kaupoista ovat nämä leppälastu savustuspussit hävinneet?? Ei löydy enää mistään??
Jokin Keskon myyntikielto oli keskon sivuilla, mutta ei selvyyttä miksi.
Tietäisikö joku miksi poistunut myynnistä??
Sini Savustuspussi
11
6336
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin K-rauta, Motonet ja Puuilo näyttää niitä myyvän. Tuotenimike on SAVU-savustuspussi.
https://sinivalkoinenvalinta.suomalainentyo.fi/tuotteet/savu-savustuspussit/- Anonyymi
Näköjään saatavuus myymälöissä heikkoa, eli tuote vissiin poistumassa markkinoilta.
No ainahan voi käyttää nestesavua.
https://www.poppamies.fi/uunisavulohi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään saatavuus myymälöissä heikkoa, eli tuote vissiin poistumassa markkinoilta.
No ainahan voi käyttää nestesavua.
https://www.poppamies.fi/uunisavulohi/Ei muuten voi. Nestemäinen savu on kielletty ihan EU-tasolla.
- Anonyymi
Tykkääkö joku muka niistä, aivan surkeita ovat.
- Anonyymi
Savustuspussit olivat käteviä käyttää mökillä grillissä, ei tarvinnut savustuslaatikkoa hommata.
- Anonyymi
Mun mielestä savustuslaatikko on helponkätevä kuin tuppervaare. Jos ei halua tulia tehdä, niin rengaspoltinkin toimii laatikon lämmitykseen.
- Anonyymi
Ei valmisteta enään.
- Anonyymi
Aromipesäkin on poistunut markkinoilta.
- Anonyymi
Kaupoista on hävinnyt paljonkin tuotteita. Aika köyhät valikoimat alkaa olla.
- Anonyymi
Tämä on kyllä idioottimaisin ratkaisu lopettaa näiden savustuspussien tuotanto.
Ei mikään ollut yhtä helppoa, kuin laittaa lohi pussiin ja uuniin.
Tirkkosen Tapsa kääntyy haudassaan, kun perintö on näin tuhottu.
Jos Tapsa eläisi, niin tekisi itse pussit.- Anonyymi
Kiinalaisethan niitä alkoi tehdä, mutta eivät taida kelvata kenellekään edes ilmaiseksi. Ei savuruuan kuulu olla haudututettua ja ei niistä mitään savua tule kun purut kastuu. Kätevä tekee itse parempia jos haluaa, mutta oikeaa savua ei kerrostaloissa oikein voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 40773
- 49740
- 61684
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588