Yritin hakea Inarin kunnanhallituksen päätöksiä.

Anonyymi-ap

Ei löytynyt päätöksiä joissa Inarin kunta on myynyt vanhan sairaalan jossa nykysin lääkärit sekä hoitajat meitä sairaita.
Ei näkynyt edes, että olisivat myyneet palolaitoksen saati Inarin kunnantalon jossa toimii Hyvinvointialueen sosiaalitoimisto ja mielenterveystoimisto!

Ihmiset on kyllä siirtyneet Lapin hyvinvointialueelle töihin, mutta Inarin kunta ilmeisesti omistaa vielä kaikki kiinteistöt sekä kalustot, huonekalut sekä kaikki laitteistot!

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärsin, että Hyvinvointialueet toimii nykyisin Suomen valtion työntekijöinä näissä kuntien sekä kaupunkien vanhoissa tiloissa.

      Inarin kunnan päättäjillä kyllä töitä riittää, koska monta kymmentä miljoonaa euroa on laitettu peruskouluihin, mutta TERVEYSPALVELUT on niin, kuin SOTA-AJALLA!

      Kunnan pitää myydä nuo rakennukset Hyvinvointialueelle, koska ei Hyvinvointialueen työntekijät voi olla töissä kunnan tiloissa!

      Kyllä Inarin kunnanjohtajan pitäis hallinnonjohtajan sekä kunnanhallituksen kanssa tuon verran ymmärtää!
      Kaupat olis pitänyt tehdä viimeistään vuoden 2023 alussa.
      Yleinen kaupanteko laki on 3 kuukautta siirtymän jälkeen!
      Nyt on mennyt vuosi ja yli 3kuukautta.

      • Anonyymi

        Oikeusministeri Henrikson kulkee minun rinnalla RKP:n kanssa, koska heidän puolueen linja on puolueeton ja he ovat kaikkien suomalaisten puolella.

        Eihän RKP Saame puolue toimi edes minun puolueena, koska minähän olen suomalaisena vielä moni kansallisempi juuriltani mitä saamelaiset.

        Minähän olen Ruijan suomalainen, koska molemmat suvut on asuneet lähempänä Norjan rajaa mitä Venäjän rajaa.
        Siellä missä on Norjan raja lähellä ollaan ennen vanhaan oltu RUIJASSA!
        Ruijan suomalaisia on Norjassa olemassa ja me ollaan elettyä saamelaisten sekä koltansaamelaisten kanssa samoilla alueilla.

        Kyllä me ollaan myös puhuttu :
        Inarin saamea
        Pohjoissaamea
        Koltansaamea
        Ruijan suomea
        Lapin kieltä
        Venättä on yksi kieli myös jota ollaan puhuttu
        Suomea
        Norjaa
        Osa on puhunut myös venäjää
        Kyllä ollaan puhuttu myös englantia
        Ei olla puhuttu Finglishiä, mutta kyllä meillä on oma englannin kieli myös ollut!

        I see on oikeesti näitä meidän Ruijan suomalaisten käännöksiä eli MERI NÄKYY!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeusministeri Henrikson kulkee minun rinnalla RKP:n kanssa, koska heidän puolueen linja on puolueeton ja he ovat kaikkien suomalaisten puolella.

        Eihän RKP Saame puolue toimi edes minun puolueena, koska minähän olen suomalaisena vielä moni kansallisempi juuriltani mitä saamelaiset.

        Minähän olen Ruijan suomalainen, koska molemmat suvut on asuneet lähempänä Norjan rajaa mitä Venäjän rajaa.
        Siellä missä on Norjan raja lähellä ollaan ennen vanhaan oltu RUIJASSA!
        Ruijan suomalaisia on Norjassa olemassa ja me ollaan elettyä saamelaisten sekä koltansaamelaisten kanssa samoilla alueilla.

        Kyllä me ollaan myös puhuttu :
        Inarin saamea
        Pohjoissaamea
        Koltansaamea
        Ruijan suomea
        Lapin kieltä
        Venättä on yksi kieli myös jota ollaan puhuttu
        Suomea
        Norjaa
        Osa on puhunut myös venäjää
        Kyllä ollaan puhuttu myös englantia
        Ei olla puhuttu Finglishiä, mutta kyllä meillä on oma englannin kieli myös ollut!

        I see on oikeesti näitä meidän Ruijan suomalaisten käännöksiä eli MERI NÄKYY!

        Miksi Inarin kuntaan tulee ihmiset töihin tutkimaan meidän alkuperäisten Inarin kuntalaisten asioita ja nostelee vielä palkkaa siitä vaikka meille kuuluu maksaa keiden elämiä he omilla tutkimuksillaan sotkee sekä nostavat palkkaa eli MAKSATTAVAT nuokin meille!

        Minä katsoin vain Petsamon karttaa ja muistin, että Finnmark oli RUIJANMAA!

        Ruijanmaalla asui RUIJALAISIA jotka puhui useita kieliä!
        Me ollaan puhuttu vielä sodan jälkeen samoja kieliä, mutta EDES SAVOSTA tänne tulleet ei ole antaneet meidän käyttää omia kieliä!
        Meidän on kyllä pitänyt hyväksyä heidän ” MYÖ ja HYÖ”

        Tuollaisia ihmisiä kutsutaan RAISKAAJIKSI sekä MURHAAJIKSI, koska he ovat raiskanneet sekä murhanneet RUIJAN SUOMALAISTEN KAIKKI KIELET!
        He on tulleet TIETOISESTI TÄNNE EI VAHINGOSSA!

        Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki mikä kohdistuu minuun kohdistuu meihin kaikkiin, mutta SAKÄ on lähtenyt erilleen joten heidän kanssa ei olla yhdenvertaisia!

        Suomen valtio saa tutkia minun asioita, mutta Inarin kunta eikä muutkaan kunnat/kaupungit ei saa.
        Kuntien sekä Kaupunkien edustajien eli päättäjien sekä työntekijöiden pitää TIETÄÄ keistä alkuperäiset kuntalaiset/kaupunkilaiset koostuu.

        Minä olen tehnyt vain omalta kohdalta tutkimusta ja minä olen elänyt myös heidän kanssa lapsuutta.
        Eli meillä on yhteistä elettyä elämän historiaa.

        Ei minun sisko ja veli ole tavanneet samoja ihmisiä suvusta joita minä olen.

        Käytiin äitini serkun luona Norjassa tädin kanssa ja ei sisko ollut mukana.
        Minä en edes tiedä onko siskoni edes tavannut äidin serkun tyttöä joka on äidin enon vaimon tytär jolla on eri isä kuin äidin muilla serkuilla.

        Minulla on hyvin helppo suku, mutta äidin enon suku vaikea suku ja he ei osaa itsekkään tulkita sukuaan.

        Minulle ilmesty kerran uusi suku Utsjoelta ja kyseessä oli Kuhmon suku haara!
        Minä lähin pois ja ilmotin lähtiessäni : Tämä ei ole minun suku!

        Eräänä kauniina aamuna Inarissa menin Facebookiin ja suvun sivun päivytys sattu ensimmäisenä silmieni eteen!
        Utsjoen Porsangerit sekä monia muita heidän serkkuja oli ilmestynyt minun sukulaisiksi!
        Kyseessä olin äidin äidin äidin toisen liiton mieheen sekä lapsiin liittyvä suku haara!

        Tuo oli kunnianloukkaus, koska minä asuin Inarissa ja olin vielä käynyt mummon äidin haudalla Inarissa.
        Hänet haudattu Inarin vanhalle hautuumaalle!

        Yritin hienosti ilmoittaa, että ” Täällä on joku sekaannus, koska ei Porsangerit ole mulle sukua.”
        Kukaan ei reagoinut joten lähin pois ryhmästä niin en syyllisty rikokseen!

        Viime kesänä näin Utsjoella näitä uusia sukulaisia.
        Toinen istu lakki silmillä niin en nähny oikein kunnolla, mutta toinen sukulainen pinko menemään pitkin Utsjoen La Stradaa ja olis kyllä ihan varmasti voittanut vaikka SUPER PIKA JUOKSU KILPAILUT!

        Kyllähän he vähän niin, kuin sukulaisia on koska heidän äiti oli Ruotsissa hoitamassa minua meillä kotona.
        Minä olin jonku flunssan saanut ja hän tuli meille hoitamaan minua.
        Viikon oli jo varmaan ollut ja hyvin meillä hänen kanssa meni, mutta kevät kesä ja lämmin ilma teki tehtävänsä.
        Minä puhumalla puhuin hänelle itseni terveeksi ja pääsin ulos.
        Äitini sano minulle tuon jälkeen : Saat selekään jos sairastut ja sen takia pitää koulusta olla pois!
        Vesirokko oli ainut josta en saanut selekään enkä saanut lupaa mennä kouluun!

        Ei hän tyhmä ollut vaan minä osasin perustella asiat joten hän sano : Saat mennä, mutta muista kanssa mitä sanoit.
        Opettaja oli sanonut, että sairaana pitää ottaa raitista ilmaa.
        Istuin ikkunalaudalla iso ikkuna auki ja juttelin kavereiden kanssa!
        Sanoin hoitajalle : Istun ulkona kokoajan ja juttelen kavereiden kanssa joten kyllä voin lähteä ihan hyvin pyöräileen!


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­m­­f­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe