Jäin miettimään

Anonyymi-ap

Minä olen Utsjoen kunnalle antanut lupauksen, että istun heidän puolesta tarvittaessa vankilassa.

Enontekiön kunnalle olen antanut lapsen edunvalvontaan, koska en pysty hänen eduista sekä oikeuksista pitämään näissä olosuhteissa huolta.

Inarin kunnalle en ole antanut mitään lupauksia, koska ilmoitin Hallinto-oikeuteen joka vei asian Korkeimpaan Hallinto-oikeuteen asti, että minä olen menossa vankilaan istumaan kunnianloukkaus sakon pois, koska minulla on TYÖTTÖMÄNÄ aikaa.

Inarin kunnanjohtaja sekä sosiaalilautakunta siellä on Inarin kunnan puolelta olleet hoitamassa asiaa!
Kunta olis voinut TARJOTA töitä niin ei olis tarvinnut TYÖTTÖMÄNÄ VANKILAAN mennä istumaan SAKKOA ja asiat olis menneet lapsen edun ja oikeuden mukaan!

Estivät tuon takia Presidentti ehdokkaaksi alkamisen, koska Inarin kunta on SYRJINYT kokoajan minua sekä polkenut minun ihmisoikeuksia!

Kaikki olis tulleet ilmi ja minähän olisin Presidenttinä pitänyt lupauksen ja suojannut kaikki suomalaiset!

Minä olisin ilmoittanut Presidenttinä : Minä en kyllä tuommosia EDUSTA!

Minä en kyllä Suomen Tasavallan Presidenttinä suostunut edustamaan venäläisiä, afgaaneja sekä muiden maiden kansoja!

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvi olla iso vika jos se on päässä

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­y­­m­­­f­­­o­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olin menossa Raaseporissa ruotsin kielisellä alueella kansanedustaja ehdokkaaksi ja ensimmäinen kunnianloukkaus liittyi siihen.

      Toinen liittyi Presidentti ehdokkaaksi menoon.

      Tästä tulee väkisin vaalit, koska kunniansa loukanneita on 10 ja minä olen 11:sta jota POLIITTISESTI SYRJIVÄT SUORAAN!

      En minä kuulu mihinkään puolueeseen virallisesti, koska minähän vaadin tekoja ja noiden kautta avulla aukea minun poliittinen suunta.

      Ihmiset jotka tuntee minut tietää myös keiden kanssa en tule toimeen joten minä en edes pyri heidän puolueeseen vaan lähen toisen suuntaan.

      RKP SAAME ei ole minun puolue, koska tuossakin puolueessa on ihmisiä joiden kanssa en tule toimeen.

      SDP saattaa olla ainut puolue jossa on ihmisiä joiden kanssa Inarin kunnassa tule toimeen, mutta Lapin läänissä on samassa puolueessa ihmisiä joista sanoisin : Minä en tuollaisia edusta!
      Koko Suomen laajuisesti pitää myös ajatella niin eduskunnassa jos olisin niin minä sanoisin siellä varmaan omalla puheenvuorolla : Minä en kyllä tuommosia halua edustaa, mutta Suomessa on nykysin pakko vaikka EI HALUAISKAAN!

      • Anonyymi

        Olof Palme on minun Poliittinen menttori ja hän oli SDP-puolueessa Ruotsissa.
        Hänet murhattiin poliittista syistä ja tuo liittyi pakolaispolitiikkaan.

        Hän alkuperäinen suomalainen, mutta pakolaiset ei ymmärrä Ruotsissa miten suomalaiset voi olla yhdenvertaisia ruotsalaisten kanssa.

        Minä olen kasvanut tuohon, mutta en ole koskaan edes ajatellut että olen tietämättäni kasvanut poliittisesti Olof Palmen poliitikan mukaan.
        Margaret Thatcherin poliitinen suunta on ollut varmaan sama.

        Ruotsissa SDP puolueen suunta on ollut hyvin ärhäkkä ja oman kansan etuja ajava.
        Ruotsissa SDP on TYÖTÄ TEKEVIEN PUOLUE!

        Mentiin koko perhe Gävlessä torille katsomaan ammattiliittojen VAPPU MARSSI.
        Puoleet jako ilmapalloja ja isä osti meille Vappukukat.

        Minä olin muistaakseni kysynyt isältä, että : Miksi sinä et ole tuolla sinun työkavereiden kanssa marssimassa?
        Seuraavana Vappuna isäni oli marssimassa ja kanto oman ammattiliiton osaston banderolia toisen miehen kanssa.

        Ei tuo minusta ollut hävettävä asia, koska VAPPU on TYÖVÄENJUHLA jonka KORKEASTI KOULUTTAUTUNEET ON OMINEET ja he HALVEKSUU SEKÄ LOUKKAA TYÖVÄEN KUNNIAA!

        Yrittäjissä on myös TYÖVÄKEÄ ja me ollaan heitä jotka EI VEDOTA eikä ilmoitella, että me tehdään vain ARKENA KELLO 8-16 TÖITÄ ja meidän laskutus hinta 47€ tunti!

        Ennen, kuin jäin siivous alalta pois niin siivous tuntihintani oli noin 27€ tunti ja alv sisältyi hintaan.
        Kyllä pärjäsin tuolla, mutta tuohan aiheutti riitaa koska sain tehdä töitä ja toiset ei saaneet.
        Minun pitää ajatella heitä joiden laskutus hinta on yli 40€ tunti, koska hekin tarvii vähän töitä!

        Minä päätin lopettaa ja käyn välillä auttamassa äitiä TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA eli Suomen VALTIO SPONSOROI minua!
        Kyllä minä maksan myös KIRKOLLISVEROA!

        Suomen VALTIO ei kyllä SPONSORI VAROJA TURHAAN SIJOITA, kun minua SPONSOROI KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olof Palme on minun Poliittinen menttori ja hän oli SDP-puolueessa Ruotsissa.
        Hänet murhattiin poliittista syistä ja tuo liittyi pakolaispolitiikkaan.

        Hän alkuperäinen suomalainen, mutta pakolaiset ei ymmärrä Ruotsissa miten suomalaiset voi olla yhdenvertaisia ruotsalaisten kanssa.

        Minä olen kasvanut tuohon, mutta en ole koskaan edes ajatellut että olen tietämättäni kasvanut poliittisesti Olof Palmen poliitikan mukaan.
        Margaret Thatcherin poliitinen suunta on ollut varmaan sama.

        Ruotsissa SDP puolueen suunta on ollut hyvin ärhäkkä ja oman kansan etuja ajava.
        Ruotsissa SDP on TYÖTÄ TEKEVIEN PUOLUE!

        Mentiin koko perhe Gävlessä torille katsomaan ammattiliittojen VAPPU MARSSI.
        Puoleet jako ilmapalloja ja isä osti meille Vappukukat.

        Minä olin muistaakseni kysynyt isältä, että : Miksi sinä et ole tuolla sinun työkavereiden kanssa marssimassa?
        Seuraavana Vappuna isäni oli marssimassa ja kanto oman ammattiliiton osaston banderolia toisen miehen kanssa.

        Ei tuo minusta ollut hävettävä asia, koska VAPPU on TYÖVÄENJUHLA jonka KORKEASTI KOULUTTAUTUNEET ON OMINEET ja he HALVEKSUU SEKÄ LOUKKAA TYÖVÄEN KUNNIAA!

        Yrittäjissä on myös TYÖVÄKEÄ ja me ollaan heitä jotka EI VEDOTA eikä ilmoitella, että me tehdään vain ARKENA KELLO 8-16 TÖITÄ ja meidän laskutus hinta 47€ tunti!

        Ennen, kuin jäin siivous alalta pois niin siivous tuntihintani oli noin 27€ tunti ja alv sisältyi hintaan.
        Kyllä pärjäsin tuolla, mutta tuohan aiheutti riitaa koska sain tehdä töitä ja toiset ei saaneet.
        Minun pitää ajatella heitä joiden laskutus hinta on yli 40€ tunti, koska hekin tarvii vähän töitä!

        Minä päätin lopettaa ja käyn välillä auttamassa äitiä TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA eli Suomen VALTIO SPONSOROI minua!
        Kyllä minä maksan myös KIRKOLLISVEROA!

        Suomen VALTIO ei kyllä SPONSORI VAROJA TURHAAN SIJOITA, kun minua SPONSOROI KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA!

        Minä haen kerran kuussa KELALTA SPONSORITUKEA josta maksan veroja valtiolle, kunnalle sekä kirkolle!

        Eihän tämä YHTEISKUNTA PYÖRIS jos minä en KELAN SPONSORITUEN AVULLA käy välillä avustamassa Kirkoilla ja muualla missä äiti käy siivoamassa.

        Poliisille, Verotoimistoon ja Kelalle en saa mennä, koska VALTIO SPONSOROI ja SPONSORI EI SAA ITSE HYÖTYÄ SPONSORI TUESTA JOTA MAKSAA.


      • Anonyymi

        Tämä uusi malli jota ollaan Kunnianloukkausten avulla luomassa on hyvä sekä terve malli!

        Jos väärässä kylässä räkyttää niin joutuu maksamaan korvauksia, koska vain omassa kylässä saa vain räkyttää missä on syntynyt!

        Jos on syntynyt vaikka Keuruulla niin pitää mennä Keuruulle ja räkyttää sieltä!

        Räkyttäminen on meillä sama asia, kun määrääminen!
        Turha räkyttäminen pitää saada loppumaan niin loppuu kiusaaminen myös!


    • Anonyymi

      On joo vintti pimeänä.

    • Anonyymi

      Jipi jipi pää on pipi
      Jipi jipi pää on pipi
      Jipi jipi pää on pipi..by juice leskinen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe