Tuovilan sutkaus

Anonyymi-ap

Tämä gummin liike täys roisto,ennen haen vaikka rovaniemeltä ku tästä pajasta mitään

9

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Na eihän se kommarien tartte ostaa sielt mitään.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu huonoa yleisesti pajoilla.

    • Anonyymi

      Eihän sieltä kannata mitään ostaa, koska hänellä on yhteisiä lapsia KUNNIANSALOUKANNEIDEN kanssa jotka on olleet/ovat Inarin seurakunnassa sekä Inarin kunnanhallituksessa!

      Tuovila on alkuperäinen Utsjoen kuntalainen ja voi olla, että on tullut Ivaloon kunniansa loukanneen römpsän mukana!

      Täällä Inarin kunnassa on paljon Utsjoen kunnasta tulleita jotka siirtyy RÖMPSÄN VOIMALLA ihan mihin vaan!
      Utsjoen Nuvvuksesta yks pisti vissiin koko navetankin kiinni, koska YLI-TORNIOLTA TULLUT RÖMPSÄ halus muuttaa Ivaloon, koska NUVVUKSESSA EI OLLUT HÄNEN MIELESTÄ MITÄÄN!

      Inarilaisessa oli iso juttu Utsjoen kunnan Nuvvuksen maitotilasta jota GUTTORMI kertoi jääneensä yksin pyörittämään!

      • Anonyymi

        Arvostan alkuperäisiä Utsjoen kuntalaisia jotka tekee oma KUNNASSA YRITTÄJINÄKIN TÖITÄ sekä MAKSAVAT VEROJA JOILLA SAAVAT YHTEISKUNNAN PALVELUITA JOTKA HEILLE KUULUU!

        Ei hekään tykkää siitä, että minun piti ILMASEKSI eräälle alkuperäiselle Utsjoen kuntalaiselle jonka puoliso oli tullut hänen römpsän perässä Utsjoen kuntaan.
        Ei ollut kuulemma edes töihin alunperin menny, mutta joku oli sanonu : Hae Utsjoen kunnalta opettajan virka.
        Oli kuulemma hakenut ja istunut Utsjoen kunnanhallituksessa/valtuustossa.
        Kyllä sen huomaa, ettei ole hommat olleet ihan HANSKASSA!
        Ei ole edes OMIA KAUNIITA TYTTÄRIÄÄN KASVATTANUT OPETTAJANA EIKÄ VALTION VIRKAMIEHENÄ VAIMONSA KANSSA PITÄMÄÄN ALKUPERÄISTEN UTSJOEN KUNTALAISTEN PUOLIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan alkuperäisiä Utsjoen kuntalaisia jotka tekee oma KUNNASSA YRITTÄJINÄKIN TÖITÄ sekä MAKSAVAT VEROJA JOILLA SAAVAT YHTEISKUNNAN PALVELUITA JOTKA HEILLE KUULUU!

        Ei hekään tykkää siitä, että minun piti ILMASEKSI eräälle alkuperäiselle Utsjoen kuntalaiselle jonka puoliso oli tullut hänen römpsän perässä Utsjoen kuntaan.
        Ei ollut kuulemma edes töihin alunperin menny, mutta joku oli sanonu : Hae Utsjoen kunnalta opettajan virka.
        Oli kuulemma hakenut ja istunut Utsjoen kunnanhallituksessa/valtuustossa.
        Kyllä sen huomaa, ettei ole hommat olleet ihan HANSKASSA!
        Ei ole edes OMIA KAUNIITA TYTTÄRIÄÄN KASVATTANUT OPETTAJANA EIKÄ VALTION VIRKAMIEHENÄ VAIMONSA KANSSA PITÄMÄÄN ALKUPERÄISTEN UTSJOEN KUNTALAISTEN PUOLIA!

        Heitteelle opettaneet jättämään kaikki ja raha on ainut mikä Utsjoen kunnasta kelpaa!

        Minä en ole syntynyt HEIDÄN ILMASEKSI PALVELIJAKSI!

        Noin röyhkeitä ihmisiä en olis ikinä uskonu, että suvusta löytyy! Kyykyttävät alkuperäisiä Utsjoen kuntalaisia joiden pitää käydä SIIVOAMASSA sekä TEKEMÄSSÄ PIHA TYÖT, koska heillä on OIKEUS SAADA APUA KOTIA SAIRAUKSIEN VUOKSI.
        Heidän lapsilla EI OLE VELVOTTEITA UTSJOEN KUNTAA eikä omia VANHEMPIAAN KOHTAAN!!!

        Utsjoen kunnanjohtajalla ei kiinnostanut edes Utsjoen HYVINVOINTIJOHTAJANA tuollainen RÖYHKEÄ TOIMINTA VAAN HÄNESTÄ TUO OLI HYVIEN TAPOJEN MUKAAN TOIMITTU!

        En ollut ainut joka heitä joutu ILMAISEKSI AUTTAMAAN, mutta olin varmaan AINUT JOTA OLIVAT ODOTTANEET PITKÄÄN että milloin MINUN PITÄÄ TULLA, koska EI OLE KETÄÄN MUUTA JOTA VOIVAT KÄYTTÄÄ HYVÄKSI!

        Heidän liiketoiminta oli olemassa jo silloin, kun olin äidin enon luona hänen vaimon perään katsomassa.
        He ei varmaan tienneet, että äitini enolla oli AMBULANSSI SEKÄ AUTOKORJAAMO joissa hänen poika sekä monet muut kävi töissä!
        Ei he varmaan sitäkään tienneet, että äitini enolla oli KUOLEMAANSA ASTI OMIA PROJEKTEJA JOTKA JÄI VIELÄ KESKEN, koska ei se yksi poika mahottomiin yksin pystynyt vaikka minä ja monet muut oltiin hänelle kaverina!
        Kyllä näitä jättämiä projekteja saa hoitaa vieläkin!


    • Anonyymi

      Onko edellinen eläkkeelle joutunut asentaja?

      • Anonyymi

        Sitä ei tarina kerro uteliaalle,ehkä on ehkä ei. Miksi


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      ❤️ K­u­u­­­m­a­­t­­ ­­­t­­­y­t­ö­t­ ­o­­­d­o­t­t­a­­v­­­­­a­t­­ ­­­s­­i­­­n­u­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18366842

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe