Nykyhallitus himoverottaa kansan näännyksiin

Anonyymi-ap

Ainan uskomatonta, himoverottajat aikoo nostaa arvonlisäveron 25,5 prosenttiin1 Se kurjistaa kansakunnan elintason reilusti alle OECD-maitten keskitason.

Nykymenolla Suomesta tulee köyhä ja kurja.

Onko mikään toinen hallitus ollut tällainen himoverottaja, mitä tämä nykyinen hallitus on sen lisäksi, että tämä Orpon hallitus aikoo ottaa lisää velkaa, kasvattaa maan velkataakkaa enemmän kuin yksikään toinen hallitus on ennen nykyistä velkaannuttanut tätä maata sen itsenäisyyden aikana.

Lisää velkaa ja lisää veroja, siinä on nykyisen kansankurjistajahallituksen toimintalinja. Samaan aikaan maan talous sakkaa, työttömyys lisääntyy ja työllisten määrä vähenee.

14

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö palsta- kommari vähemmän !!!

    • Anonyymi

      Jospa tämä yleinen veronkiristys poikii työpaikkoja, talouskasvua ja investointeja 😂

    • Anonyymi

      Edellisen kerran nosti arvonlisäveroa. Jyrki Katainen hallitus,muistellaan keitä siinä oli
      Mukana.

    • Anonyymi

      Kaikki Naton takia ja Ukrainan vallan kupparienkin takkii. Jeesus KONNA.

    • Anonyymi

      Etenkin edellisen hulvattoman hallituksen takia.

    • Anonyymi

      Se on itse valittavissa, haluaako hankkia tuolla arvonlisäverolla jotain. Älä osta, niin et maksa ja osallistu talkoisiin.

    • Anonyymi

      On aivan sama mitä hallitus tekee tai on tekemättä - palstan luuseri, yhteiskunnan elätti huutaa . . . . ei kyllä selvästikään tiedä miksi ja mistä, mutta meteliä pitää ja jumalauta mikä toistomäärä. Niinhän se on, määrä typeryksillä, korvaa laadun. Eikä tuo tötteström tee asiaan poikkeusta - taaskaan.

      • Anonyymi

        Siitä voi aloittaa ja tehdä hyvän työn, ettei osta persuyrittäjätä yhtään mitään. Koska eihän se ole mikään pakko. Itse toimin aina näin ja säilyy hyvä mieli sekä tulee halvemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi aloittaa ja tehdä hyvän työn, ettei osta persuyrittäjätä yhtään mitään. Koska eihän se ole mikään pakko. Itse toimin aina näin ja säilyy hyvä mieli sekä tulee halvemmaksi.

        Tällä palstalla itkijöillä, ei ole rahaa ostaa keneltäkään mitään palveluja omalla rahallaan, ja yhteiskunta on luuserien elättirahalla hankittavat palvelut kilpailuttanut. Ei sinulla ole tuollaista mahdollisuutta vaikuttaa, et maksa veroja, et kykene ostamaan mitään itse - siksi kai itkettääkin. Mutta uhoaminen on naurettavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi aloittaa ja tehdä hyvän työn, ettei osta persuyrittäjätä yhtään mitään. Koska eihän se ole mikään pakko. Itse toimin aina näin ja säilyy hyvä mieli sekä tulee halvemmaksi.

        Juu, onhan se moraalisesti parempi ostaa vasemmistolaisen kaupasta kiinassa tehtyjä posliinihiiriä henkensä pitimiksi, ja perinteisesti huonoina aikoina sdp.llä ja heistä vasemmalle menee hyvin kun kateudesta eläminen on heille manaa taivaasta tässä kohtaa.
        Muutenkin esim. inhonne suomalaista yrittäjää ja maanviljelijää on poikinut sen että esim. sok on nyt ottanut tanskalaisen lihan kotimaisen sijaan. Tuota kun hieman miettiin niin osuuskauppahan on juuri perinteisen nvenäläisen kolhoosin kotimainen jatke, ja ulkolainen liha juurikin sellainen askel jonka kunnon sosialistit ja punikit ilolla ottavat vastaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tuo ajatus näy aloittajalla kauas kantavan ...KENEN tekemiä velkoja yhteisestä pussista nyt maksellaan , KUKA kutsui parisataa tuhatta elättiä lisää KELAn hellään hoivaan , MIKÄ aatesuunta luisti vastuusta oppositioon lisävelan oton käytyä korkojen nousun takia kestämättömäksi ... ja ketkähän mahtoivatkaan kruunata koko sopan lakkoilemalla ja siten torppaamalla isojakin investointeja .. siinäpä muutama kysymys joita sopii miettiä ..

    • Anonyymi

      Olem huoletta , veli hyvä , kyllä Kela sen "leipälapun antaa... vaikka ikäväähän se on kun kauppiaan kehno ei sillä lapulla olutta myykään ...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe