Kummalta saa helpommin

Anonyymi-ap

Pimppiä varatuilta vai sinkkunaisilta

24

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se riipu ihan siitä ihmisestä itsestään, eikä statuksesta. Rahalla varmaan saa kummaltaki, jos on tarpeeksi antaa.

• Anonyymi

No rahalla saa naista ja naisia mutta taitaa varatuilta saada pimppii helpommin ja sinkkunaisilta ei saa pimppii eikä ne halua omaa miestä eikä mitään miestä

• Anonyymi kirjoitti:

No rahalla saa naista ja naisia mutta taitaa varatuilta saada pimppii helpommin ja sinkkunaisilta ei saa pimppii eikä ne halua omaa miestä eikä mitään miestä

Jaa, en tiedä, ku ei oo kokemusta.

• Anonyymi

Jos tarvii kysellä niin ei kummaltakaan. Ilotytöltä saa kun maksaa. Mene Saksaan.

• Varmaan lähempääki löytyy näitä, maksua vastaan antavia.

• Anonyymi

Eikö tinderi ole lähempänä kuin saksa

• Olen huomannut. Matchin tullessa alkaa kyselyt, ja tarjoutkset. On huomattu selvä markkinarako.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen huomannut. Matchin tullessa alkaa kyselyt, ja tarjoutkset. On huomattu selvä markkinarako.

Jos käytät tai ostat naisen niin muista kumit ja äläkä pussaile eli et voi muuta kuin naida kumin kanssa ja tuskin tyttöö tarviikaan tyydyttää tai antaa nautintoo sille kun on maksullinen ja muista kumit sukupuolitaudit eli muista kumit

• Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät tai ostat naisen niin muista kumit ja äläkä pussaile eli et voi muuta kuin naida kumin kanssa ja tuskin tyttöö tarviikaan tyydyttää tai antaa nautintoo sille kun on maksullinen ja muista kumit sukupuolitaudit eli muista kumit

Halvempaa on vedellä vaan händyyn. Ehkä sitte jos oon miljonääri joskus, kun muuta en enää saa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tinderi ole lähempänä kuin saksa

Saako välis paljon pimperoa Tinderin korkeakoulutetuilta jännäjennoilta?

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei tollanen pikkukumi mitään suojaa, siihen tarviipaljon parempaa supjaa. Miksei ihmiset oo varovaisia.

• Anonyymi

Riippuu täysin naisesta.

• Aloittajan ei kannata sellaisia turhaan edes kysellä.

• Anonyymi

Olipa kyseessä nainen tai mies, niin jos kohtelee ihmisiä hyvin, niin sillä voi jo päästä alkuun, uskoisin?

Jos on koko ajan tarvetta esineellistää, käyttää henkistä väkivaltaa, alistaa, kaasuvalottaa ja mitä näitä täällä puhuttuja ongelmia nyt voi ihmiskunnassa olla, niin ei varmaan irtoa sillä tavalla. Ei naiselta eikä mieheltä. Vai onko joku kokenut tuon toimivaksi keinoksi?

Ihan vaikka sanomalla, että "Rehellisesti sanottuna en etsi nyt suhdetta, mutta meillä vois olla kivaa - jos ymmärrät mitä tarkoitan". Mutta joo, itse en ole kokenut tarvetta saada pllua. Ei tuosta varmaan tarvi mitään tiedettä tehdä.

(sivusta)

• Jostain syystä varatuilta. Mistäköhän sekin kertoo? Ehkä sinkkuna pysyttelevät ovat krantumpia, enkä kelpaa.

• Anonyymi

Ehkä sä vaikuta sellaselta, joka ei takerru, eikä juorua ja siksi vedät pettämiskaveria etsiviä puoleensa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sä vaikuta sellaselta, joka ei takerru, eikä juorua ja siksi vedät pettämiskaveria etsiviä puoleensa?

Voi olla. Tosin jos tiedän ettei toinen ole vapaa, en kajoa sellaisiin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Voi olla. Tosin jos tiedän ettei toinen ole vapaa, en kajoa sellaisiin.

Se ei varmaan sitten näy ulospäin. 🙂

• Anonyymi

Varatut antaa aina

• Anonyymi

Ei anna!

• Anonyymi

Eikö tuo ole ihmisestä kiinni!?!?! Osalla uskollisuus kuuluu moraaliin ja oma kumppani riittää. Osa taas tykkää pitää haaremia (luvalla tai ilman) tai ei näe pettämisessä ongelmaa. Sama koskee niin miehiä kuin naisia.

En itse anna, eikä mies ota! Kumpikin kyllä saa. 😉 Ja varattuna rakaateluun kelpaa vain oma kumppani. Sinkkuna yleensä valitsen mielummin olla ilman, koska antaa/ottaa-miehet on yleensä kurjaa seuraa. Poikkeuksia toki on, mutta heitä ei tahdo löytää muun seasta.

• Anonyymi

Riippuu täysin yksilöstä, ei parisuhdestatuksesta. Voisi joskus ymmärtää tarkastella ihmisiä yksilöinä eikä massana. Saattais jitain vaikka hiffatakin ihmisyydestä joskus.

Jasu

• Täysin naisesta kiinni.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 K­­­u­u­­m­­a­t­­­ ­t­y­t­­ö­­t­­­ ­­o­­­d­o­­­t­t­­a­v­­­­a­­t­ ­­­s­­­i­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18367433

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2256
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2209
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1748
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      145
      1701
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1360
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1205
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1001
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      417
      920
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      236
      864
    Aihe