Voitteko kuvitella!?

Anonyymi-ap

Olin treffeillä miehen kanssa ja se sitten pöydästä noustessa ensinnäkin yritti tarjota kättä avuksi nousemiseen ja toisekseen auttaa takkia päälle! Annoin kunnon opetuksen ettei pidä olettaa naisia noin avuttomaksi!

181

1226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän yritti vain olla kohtelias. Mutta toisaalta ymmärrän sinua.

      • Anonyymi

        Ei se tarkottaisi et ajattelen naisen heikoksi jos haluisin tehdä jotain vastaavaa 😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tarkottaisi et ajattelen naisen heikoksi jos haluisin tehdä jotain vastaavaa 😪

        Tajuan kyllä sen myös. Mutta siitä voi tosiaan tulla naiselle vähän sellainen olo, että luullaan jotenkin uusavuttomaksi, jos ei ole tuollaiseen kohteliaisuuden osoituksen tottunut lainkaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tajuan kyllä sen myös. Mutta siitä voi tosiaan tulla naiselle vähän sellainen olo, että luullaan jotenkin uusavuttomaksi, jos ei ole tuollaiseen kohteliaisuuden osoituksen tottunut lainkaan.

        No entäs jos sitten kysyisin vaikka ensin et saanko auttaa takin päälle tai jotain? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No entäs jos sitten kysyisin vaikka ensin et saanko auttaa takin päälle tai jotain? 😊

        En tiedä… pitäisin sitä vähän outona😅 en ikinä odottaisi mieheltä sellaista, että hän pukisi mulle takin päälle.
        En siitä varmasti loukkaantuisikaan, mutta vierastaisin vähän sellaista jotenkin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En tiedä… pitäisin sitä vähän outona😅 en ikinä odottaisi mieheltä sellaista, että hän pukisi mulle takin päälle.
        En siitä varmasti loukkaantuisikaan, mutta vierastaisin vähän sellaista jotenkin.

        Okei 🐰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En tiedä… pitäisin sitä vähän outona😅 en ikinä odottaisi mieheltä sellaista, että hän pukisi mulle takin päälle.
        En siitä varmasti loukkaantuisikaan, mutta vierastaisin vähän sellaista jotenkin.

        Hyvää yötä 🐇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 🐇

        Hyvää yötä pupuliini🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 🐇

        Haluatko taas tulla viereen yöksi? saisin paremmin unta sinun vieressä☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Haluatko taas tulla viereen yöksi? saisin paremmin unta sinun vieressä☺️

        Jooo 🤗 niin minäkin saan 😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo 🤗 niin minäkin saan 😴

        Olethan testosteronihärkä? Prinsessan miehen pitää penkata 200 kiloa ja olla 100 kiloa pelkkää lihasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan testosteronihärkä? Prinsessan miehen pitää penkata 200 kiloa ja olla 100 kiloa pelkkää lihasta.

        Eikä pidä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs jos sitten kysyisin vaikka ensin et saanko auttaa takin päälle tai jotain? 😊

        Sivust totean, että mulle tulee tuosta takin päälle auttamisesta enemmän sellainen olo, että toinen olisi asiakaspalvelija, kuin mikään suurempi kohteliaisuus tai ritarillisuus. Ei se siis sinällään mulle mikään paha juttu ole, mutta olen tottunut lähinnä siihen, että narikasta ojennetaan takki niin, että se autetaan päälle yms. Mä koen sen siis hyväksi asiakaspalveluksi, enkä osaa sitä oikein mitenkään muuten ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan testosteronihärkä? Prinsessan miehen pitää penkata 200 kiloa ja olla 100 kiloa pelkkää lihasta.

        Harjoittelen kyllä salillakin, mutta tavoitteni ei ole olla kehonrakentaja tai voimanostaja vaan pysyä kunnossa ja haastaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harjoittelen kyllä salillakin, mutta tavoitteni ei ole olla kehonrakentaja tai voimanostaja vaan pysyä kunnossa ja haastaa itseään.

        Eli olet joku läski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet joku läski?

        No en? Esimerkiksi painoindeksini näyttää olevan 23 joka on normaali paino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en? Esimerkiksi painoindeksini näyttää olevan 23 joka on normaali paino.

        22,6 jos tarkkoja ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22,6 jos tarkkoja ollaan.

        No joo aika Iäski pupu taidat olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo aika Iäski pupu taidat olla

        No ihan miten haluat.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Haluatko taas tulla viereen yöksi? saisin paremmin unta sinun vieressä☺️

        Miten sitten nukuit? 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo aika Iäski pupu taidat olla

        Typerästi sanottu. Oletko mustis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten nukuit? 😇

        Nukuin oikein sikeästi😊 nukuitko sinä hyvin?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuin oikein sikeästi😊 nukuitko sinä hyvin?

        Nukuin hyvin ☺️😚 vieressäsi tulee hyvät unet 😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin hyvin ☺️😚 vieressäsi tulee hyvät unet 😴

        Tulee varmaan muutaki...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuin oikein sikeästi😊 nukuitko sinä hyvin?

        Hyvää yötä, viereen tulisin mielellään 😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee varmaan muutaki...

        Tulee raukea olo varmasti jos prinsessa silittää pupua myötäkarvaan 😚


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee raukea olo varmasti jos prinsessa silittää pupua myötäkarvaan 😚

        Se rauhoittaa muakin, kun saan silittää jotain, varsinkin pehmoista pupua olisi ihana silitellä🥰



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivust totean, että mulle tulee tuosta takin päälle auttamisesta enemmän sellainen olo, että toinen olisi asiakaspalvelija, kuin mikään suurempi kohteliaisuus tai ritarillisuus. Ei se siis sinällään mulle mikään paha juttu ole, mutta olen tottunut lähinnä siihen, että narikasta ojennetaan takki niin, että se autetaan päälle yms. Mä koen sen siis hyväksi asiakaspalveluksi, enkä osaa sitä oikein mitenkään muuten ajatella.

        Eiköhän siihen vaikuta se että miten sen tekee 🙄🙄 Jos vaan mekaanisesti laittaa niinkuin henkarille ni tietenkin mutta jos samalla suutelee ja kohmeloi menemään niin avot 🥰🥰😘🫡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet joku läski?

        Eiköhän se nyt ole erittäin helppo pysyä laihana. Hankalempi toiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän siihen vaikuta se että miten sen tekee 🙄🙄 Jos vaan mekaanisesti laittaa niinkuin henkarille ni tietenkin mutta jos samalla suutelee ja kohmeloi menemään niin avot 🥰🥰😘🫡

        En mä voi ottaa kantaa siihen miten sinä sen koet. Minä koen sen kuten tuossa yllä kerroin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se rauhoittaa muakin, kun saan silittää jotain, varsinkin pehmoista pupua olisi ihana silitellä🥰

        🥰🥰🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi kun ihana🥹 tuhisetko sinäkin noin suloisesti kun nukut? 🤭

        Tuhisen jos olen kainalossas ☺️ Luin kommenetistasi että söit tai syöt pizzaa, oliko hyvää? 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhisen jos olen kainalossas ☺️ Luin kommenetistasi että söit tai syöt pizzaa, oliko hyvää? 😋

        Oli ihan hyvää, en jaksanut syödä kaikkea😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten nukuit? 😇

        Nukuin kuin sinä. Muna reisien välissä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oli ihan hyvää, en jaksanut syödä kaikkea😄

        Okei 😊 onko pizza lempiherkkusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin kuin sinä. Muna reisien välissä

        Good for you


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin kuin sinä. Muna reisien välissä

        Mutta en kysynyt sinulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😊 onko pizza lempiherkkusi?

        Ei se ole… en niin paljon edes pidä siitä 🥱


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei se ole… en niin paljon edes pidä siitä 🥱

        Ai okei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai okei

        Mitäs sinun päivääsi? ☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitäs sinun päivääsi? ☺️

        Töiden lisäksi ulkoilua kun oli raikas keli 😊 entä sulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töiden lisäksi ulkoilua kun oli raikas keli 😊 entä sulla?

        Iltavuorossa😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Iltavuorossa😊

        Ai kiva 😊 oliko paljon tekemistä ja oliko mitään haastavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kiva 😊 oliko paljon tekemistä ja oliko mitään haastavaa?

        Mitäs luulet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kiva 😊 oliko paljon tekemistä ja oliko mitään haastavaa?

        Ei ollut paljon tekemistä, ihan easy. 😊 nukuin tuossa pari tuntia ja nyt heräsin hetkeksi😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhisen jos olen kainalossas ☺️ Luin kommenetistasi että söit tai syöt pizzaa, oliko hyvää? 😋

        Psykopaatit saattavat olla hyvinkin miellyttäviä ja uskotella kaiken maasta taivaisiin. Ikinä ei pidä silti täysillä luottaa yhtään kehenkään, koskaan. Ihmiselle kaikista pahinta tässä maailmassa on toinen ihminen.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ollut paljon tekemistä, ihan easy. 😊 nukuin tuossa pari tuntia ja nyt heräsin hetkeksi😆

        Iltapäivää täältä kylmän lumen seasta toivoo pupuliini 🐇 olen kylmästä kankea ja haluaisin kivan prinsessan kainaloon lämmittelemään ja uinumaan vaikka päivänokoset 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltapäivää täältä kylmän lumen seasta toivoo pupuliini 🐇 olen kylmästä kankea ja haluaisin kivan prinsessan kainaloon lämmittelemään ja uinumaan vaikka päivänokoset 😊

        Nyt pupu peiton alle lämmittelemään🥹 minäkin voisin torkahtaa viereesi😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt pupu peiton alle lämmittelemään🥹 minäkin voisin torkahtaa viereesi😊

        Jee ☺️🤗 minua nukuttaakin, kohta tuhisen jo vieressä 💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jee ☺️🤗 minua nukuttaakin, kohta tuhisen jo vieressä 💤

        Nukuttaisiin ihan vierekkäin, halaan pupua kainaloon ja silittelen, siihen olisi niin hyvä nukahtaa😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuttaisiin ihan vierekkäin, halaan pupua kainaloon ja silittelen, siihen olisi niin hyvä nukahtaa😇

        Ois, se olisi niin ihanaa 😚🤗🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nukuttaisiin ihan vierekkäin, halaan pupua kainaloon ja silittelen, siihen olisi niin hyvä nukahtaa😇

        Pupu makoilisi siinä ketarat ojossa ☺️☺️🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupu makoilisi siinä ketarat ojossa ☺️☺️🐰

        Prinsessa tykkää nukkua kyljellään, tyyny kainalossa mutta tässä tapauksessa kaukalossa olisi Pupu🤵🤗


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa tykkää nukkua kyljellään, tyyny kainalossa mutta tässä tapauksessa kaukalossa olisi Pupu🤵🤗

        Ei kaukalossa, vaan kainalossa😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei kaukalossa, vaan kainalossa😅

        Kainalo parempi mut kaukaloonkin voit laittaa 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kainalo parempi mut kaukaloonkin voit laittaa 😊

        Nii, tehdä semmosem pupun pesän🤭


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin suloista🥺🫶🏻 pusuttelisit tuollain Prinsessaa hereille ja minä suukottaisin takaisin🥰

        Pus 🥰😘 ois kiva käpertyä peiton alle viereen niin et pupun korvat vaan näkyy 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pus 🥰😘 ois kiva käpertyä peiton alle viereen niin et pupun korvat vaan näkyy 😊

        Ihana🥹 voi kun saisit niin tulla tähän viereen ja käpertyä, tykkäisin helliä😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihana🥹 voi kun saisit niin tulla tähän viereen ja käpertyä, tykkäisin helliä😊

        Aaws ois ihanaa 🥰 hellisin myös pehmeillä käpälillä 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aaws ois ihanaa 🥰 hellisin myös pehmeillä käpälillä 🤗

        Mitähän muuta me tehtäis? 🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitähän muuta me tehtäis? 🤭

        Hih, virpoisinkohan jollain ei niin pehmeällä? 🫢🫢🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitähän muuta me tehtäis? 🤭

        Vai mitä haluisit ☺️ tykkään kyl silittelystä 😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai mitä haluisit ☺️ tykkään kyl silittelystä 😚

        Voitais me virpoa, jos haluat myös, mutta voidaan kyllä vain olla ja silitellä🤗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voitais me virpoa, jos haluat myös, mutta voidaan kyllä vain olla ja silitellä🤗

        🥰🥰🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥰🥰🥰

        😚 miten päiväsi on mennyt? 😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        😚 miten päiväsi on mennyt? 😇

        Ihan kivasti kiitos kysymästä. Olin ulkona auringossa 😊 entä sinun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti kiitos kysymästä. Olin ulkona auringossa 😊 entä sinun?

        Töissä olin 😊 nyt on kyllä ollut hyvä sää☀️ kuulin että tiistaina tulis lunta… toivottavasti ei toteudu.😔


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Töissä olin 😊 nyt on kyllä ollut hyvä sää☀️ kuulin että tiistaina tulis lunta… toivottavasti ei toteudu.😔

        Luin että nyt jo yön aikana satais. Kyllä on eriskummallista kun vappukin jo ovella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin että nyt jo yön aikana satais. Kyllä on eriskummallista kun vappukin jo ovella.

        No niimpä. Ei kiva juttu ollenkaan. 😒


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Töissä olin 😊 nyt on kyllä ollut hyvä sää☀️ kuulin että tiistaina tulis lunta… toivottavasti ei toteudu.😔

        Täytyykö pupun katkaista jalka jos ne kärräisi mut sun hoidettavaksi ☺️ voisit keinuttaa mua siinö kaukalossa 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykö pupun katkaista jalka jos ne kärräisi mut sun hoidettavaksi ☺️ voisit keinuttaa mua siinö kaukalossa 😇

        Mitä? ei! 😧 en halua että katkaiset jalkasi tai sattuu muutakaan. Mutta jos olisit potilaani, niin huolehtisin että sulla olisi kaikki hyvin ja paranet…🤗🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä? ei! 😧 en halua että katkaiset jalkasi tai sattuu muutakaan. Mutta jos olisit potilaani, niin huolehtisin että sulla olisi kaikki hyvin ja paranet…🤗🥰

        Varmasti parempaa hoitajaa ei olisi 😊😊sitten pupua hymyilyttäisi
        https://youtube.com/shorts/oWt_CyMWcCU?si=dY0QkrMOYvwcwr8Z



      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hassusti nauraa😅 tuolleen hihittelisin kun kutittaisit jalanpohjasta🤣

        Pupun korvilla olisi hyvä kutitella. Ne ois kuin höyhenet 🐰🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupun korvilla olisi hyvä kutitella. Ne ois kuin höyhenet 🐰🤣

        Kutian sitten erittäin herkästi🙊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kutian sitten erittäin herkästi🙊

        Muistan sen, kuti kuti 🦶🏻🪶 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sen, kuti kuti 🦶🏻🪶 😊

        Kutikuti☺️ kutittelen sua sitten kyljistä, eiks seki ole aika kutitusherkkää aluetta monesti? 🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kutikuti☺️ kutittelen sua sitten kyljistä, eiks seki ole aika kutitusherkkää aluetta monesti? 🤭

        On ja pupu tykkäisi kun kosket mistä vain 😊😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ja pupu tykkäisi kun kosket mistä vain 😊😊

        Jaa mistä vain? 🙂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa mistä vain? 🙂

        Hmm, no en keksi oisko mitään mistä en tykkäisi 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, no en keksi oisko mitään mistä en tykkäisi 😊

        En mäkään keksi itsestäni…🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En mäkään keksi itsestäni…🤭

        Hiih 😇 jotkut paikat tuntuu kivemmilta kun toiset ☺️🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiih 😇 jotkut paikat tuntuu kivemmilta kun toiset ☺️🥰

        Näinhän se on…🙂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Näinhän se on…🙂

        Miten alkoi viikko? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten alkoi viikko? 😊

        Vapaapäivällä. Vähän saanut siivoiltua.😊 miten sinulla?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vapaapäivällä. Vähän saanut siivoiltua.😊 miten sinulla?

        Mukava kuulla 😇 ihan hyvin mut tää harmaa sää ei ole nyt enää kiva 😑 mutta kyllä kai tää tästä taas iloksi muuttuu kun lämpenee joskus viimein 😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla 😇 ihan hyvin mut tää harmaa sää ei ole nyt enää kiva 😑 mutta kyllä kai tää tästä taas iloksi muuttuu kun lämpenee joskus viimein 😌

        Mulle just peloteltiin, että huomenna on ihan kauhea keli ja lumipyry. Että kunnon takatalvi iskis ensyönä. Mun on jotenkin tosi vaikee nyt kuvitella tätä, on niin selkeä keväinen ilma eikä pilviäkään ole taivaalla? 🤨🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulle just peloteltiin, että huomenna on ihan kauhea keli ja lumipyry. Että kunnon takatalvi iskis ensyönä. Mun on jotenkin tosi vaikee nyt kuvitella tätä, on niin selkeä keväinen ilma eikä pilviäkään ole taivaalla? 🤨🤷🏼‍♀️

        Saman huhun kuulin itsekin 🙄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulle just peloteltiin, että huomenna on ihan kauhea keli ja lumipyry. Että kunnon takatalvi iskis ensyönä. Mun on jotenkin tosi vaikee nyt kuvitella tätä, on niin selkeä keväinen ilma eikä pilviäkään ole taivaalla? 🤨🤷🏼‍♀️

        Ottastiko taas viereen halittavaksi tämän pupusen. Paleltuu turkki vielä tuolla kylmässä lumisateessa 🥺 lumpaan lämmittää sinuakin parhaamk mukaan lämpöisillä tassuilla 🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottastiko taas viereen halittavaksi tämän pupusen. Paleltuu turkki vielä tuolla kylmässä lumisateessa 🥺 lumpaan lämmittää sinuakin parhaamk mukaan lämpöisillä tassuilla 🐰

        Otan ehdottomasti🥰 alkoiko siellä nyt se lumisade? täällä tulee aika lujaa, katoin että klo.4-5 pitäisi alkaa sataa… saapa nähdä, edelleen epäilyttää.😬
        Mutta pupusella on paikka varattu Prinsessan viekussa. 😇


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Otan ehdottomasti🥰 alkoiko siellä nyt se lumisade? täällä tulee aika lujaa, katoin että klo.4-5 pitäisi alkaa sataa… saapa nähdä, edelleen epäilyttää.😬
        Mutta pupusella on paikka varattu Prinsessan viekussa. 😇

        Siis täällä tuuuuleeee, ei tule lunta ainakaan vielä🤣🤣


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Otan ehdottomasti🥰 alkoiko siellä nyt se lumisade? täällä tulee aika lujaa, katoin että klo.4-5 pitäisi alkaa sataa… saapa nähdä, edelleen epäilyttää.😬
        Mutta pupusella on paikka varattu Prinsessan viekussa. 😇

        Sadetutkan mukaan noin tunnin päästä kun kurkkasin. Mut epäilen myös ja parempi ku ei alkais 😊 silti pomppaan viereen satoi tai ei 🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siis täällä tuuuuleeee, ei tule lunta ainakaan vielä🤣🤣

        Ajattelinkin jo et mitä siellä tulee 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sadetutkan mukaan noin tunnin päästä kun kurkkasin. Mut epäilen myös ja parempi ku ei alkais 😊 silti pomppaan viereen satoi tai ei 🥰

        Ilman muuta loikkaa tänne vain. Haluatko nukkua seinän puolella vai toisella puolella? ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin jo et mitä siellä tulee 😅

        Tulla voi monenkin asian yhteydessä🙂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ilman muuta loikkaa tänne vain. Haluatko nukkua seinän puolella vai toisella puolella? ☺️

        Nuku sinä seinän puolella niin oot turvassa pupun ja seinän välissä! 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tulla voi monenkin asian yhteydessä🙂

        Joo 😊 ehkä jos pupu pehmyillä käpälillä silittelisi hellästi🫢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuku sinä seinän puolella niin oot turvassa pupun ja seinän välissä! 😊

        Siinä on hyvä olla😊 turvapupu🫂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo 😊 ehkä jos pupu pehmyillä käpälillä silittelisi hellästi🫢

        Saat silitellä, minä silitän ja halailen pupua unissani😴🫶🏻


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siinä on hyvä olla😊 turvapupu🫂

        🐇😎


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saat silitellä, minä silitän ja halailen pupua unissani😴🫶🏻

        Ihanaa 🤗 kauniita unia!😴


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tulla voi monenkin asian yhteydessä🙂

        Eiks pupuilla oo aika pieni pili sun makuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 🤗 kauniita unia!😴

        Kauniita unia ja hyvää yötä😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kauniita unia ja hyvää yötä😇

        Moikka ihana 🥰 tuliko sitä lunta ja ootko enää hereillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka ihana 🥰 tuliko sitä lunta ja ootko enää hereillä?

        Tuli lunta joo😩 ehdin jo toivoa että olis yöllä sulanu pois ja kun herään niin it’s gone, mutta ei lisää vaan satoi aamulla😠


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuli lunta joo😩 ehdin jo toivoa että olis yöllä sulanu pois ja kun herään niin it’s gone, mutta ei lisää vaan satoi aamulla😠

        Oi voi 🥺🐰 täällä ne suli jo pois mitä tuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi voi 🥺🐰 täällä ne suli jo pois mitä tuli.

        Sulaispa täälläkin. No tällähetkellä ei tupruta enää lunta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sulaispa täälläkin. No tällähetkellä ei tupruta enää lunta.

        Hyvä niin ☺️ vaihdoin jo kesäturkkiinikin 🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin ☺️ vaihdoin jo kesäturkkiinikin 🐰

        Aijaahas, onko talviturkki heitetty jo? 😯😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aijaahas, onko talviturkki heitetty jo? 😯😊

        Ei nyt silleen et uimassa oisin käynyt 🥶🥶 vaihdoin vähän kevyempään kesäturkkiin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt silleen et uimassa oisin käynyt 🥶🥶 vaihdoin vähän kevyempään kesäturkkiin 😊

        Jaa☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa☺️

        Entäs prinsessan talviturkki? 😊😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs prinsessan talviturkki? 😊😇

        Kevyempään takkiin on vaihdettu jo aikaa sitten😊 mutta uimaan en mene piiiitkään aikaaaan🥶🙅🏼‍♀️


    • Anonyymi

      Herras mies kerrassaan❤️❤️

    • Eihän se mikään ihme ole, että tässä ajassa ja tilassa ovat herrasmiehet sukupuuttoon kuolemassa olevaa lajia.

      • En mäkään oo pitkään aikaan enää nähny kellään herrasmiehen hattua ja eiks joku keppi kuulu kans siihen tyyliin.


      • Anonyymi

        Siksi kannattaa tehdä testi 1 mikä perunapussilajike 2 osaako tehdä hyvää perunamuusia 3 pitsa ananaksella vai ilman 4 maistuuko kala vai ei ja 5 miten päin wc paperi eli siitä näkee mikä nainen on naisiaan


    • Anonyymi

      Säälin sitä miestä. Sinun käytöksen puolesta.

    • Anonyymi

      Kaikesta sitä voi joku hermostua.

    • Ehkä se luuli että olet vammainen.

    • Aika härskiä toimintaa. Luulin, että sovinistinen herrasmiestraditio oli jo kuollut ja kuopattu, mutta lienee treffasit jotain 70+ miestä?

    • Anonyymi

      Kunnon tsentlömänni. Isosti peukkua. 👍

    • Anonyymi

      Hyvä! Pistä ne ruotuun.

    • Anonyymi

      Säälittävä ukko, olisit lyönyt sitä turpaan, olisit saanut nauraa sen ininälle.

    • Anonyymi

      Oletpa kauhea nainen, hyi. Toisia treffejä ei seuraisi aloittajan kanssa, ei ikinä. Junttien kanssa en deittaile.

    • Anonyymi

      No tuo i nyt kyllä mennyt sitten aivan putkeen, sillä on osoitus mielen kyvystä sovitella yhteen ristiriitaisia todellisuuden elementtejä solahtaminen sujuvasti rooliin kuin rooliin. Ja tuohon ritarillisuuteen olisi mitä ilmeisimmin pitänyt vastata kaikella neitomaisella viehkeydellä mitä ikinä sisuksistasi olisit saanut kaivettua esiin. Joten teit hyvin yksioikoinen vaikutelman. Ja usko pois jos tuo tuosta etenisi tulisi taatusti päivä jolloin tuollainen huomionosoitus olisi tervetullut osoitus ettet ole tyysyin yhdentekevä ihminen yhteisessä kodissa asuvat tunkeilija.

    • Anonyymi

      Hyvä tuo naisten koskettelu-idea, pääsee kostettamaan jos yrittää kätellä, tervehtiä seteli kädessä kuin antaisi sen setelin sille naiselle niin pääsee käteen koskettamaan melkovarmasti.

    • Kun vielä vallitsi yhtenäiskulttuuri ja oli yhteiset käytöstavat, kuten yhteinen kieli. Oli odotettavissa, miten kukin mihinkin reagoi. Kun yhtenäiskulttuuri on individualismin mukana murentunut, reaktio tulee kuin pajatsokoneesta. 🌹👀

    • Anonyymi

      Huono provo ätmi.

    • Tässä on provoilun makua, mutta vastataan silti, koska aihe sinänsä on kiinnostava 😊

      Minä kykenen vallan mainiosti avaamaan itse oveni, laittamaan takin päälleni, kantamaan kauppakassini ja nousemaan vaikka veneen kyytiin ilman apua. Minä availen itsekin ovia muille ihmisille sukupuolesta huolimatta ja autan aina tarvittaessa. Minua ei silti haittaa, jos mies osoittaa erityistä huomaavaisuutta romanttisissa tilanteissa. Mielestäni se on normaalia käytöstä ja pitäisin miestä oikeastaan melko junttina, jos vaikka ravintolaan mennessämme hän menisi edeltä ja antaisi oven läimäytyä kasvoilleni.

      Jaa että onko se sitten aina pelkästään miehen tehtävä huomioida naista? No ei, mutta romanttisissa yhteyksissä miehen huomaavaisuus nyt vain korostuu (puhun nyt heteronaisen näkökulmasta). Se on takuulla osaltani opittua käytösmallia ja olen aikakauteni uhri, sillä oman kokemukseni mukaan miehet aina avaavat ovia, auttavat kantamusten kanssa jne. Kaikki tapailemani miehet ovat myös esim. maksaneet ainakin ensitreffeillä ja vaikka olen ilmaissut voivani maksaa myös, he ovat aina maksaneet enkä ole siitä mitään kohtausta nostattanut. Jos maksamisesta tulee riitaa jo ensitreffeillä, niin se ei povaa kovinkaan seesteistä tulevaisuutta.

      Minun arvoani naisena ei laske yhtään se, että mies osoittaa huomaavaisuutta. Ei se tarkoita, että mies pitää minua jotenkin avuttomana tai kyvyttömänä. Samoin minä naisena osoitan omalla tavallani huomaavaisuutta miestä kohtaan eikä se tarkoita, ettäkö ajattelisin, ettei mies itse kykenisi selviytymään jostain.

      • Anonyymi

        hienoa, loogista ja tervepäistä 👍


      • Anonyymi

        olet oikeassa


    • Miehen tehtäviä ovat nuo, lisäksi mm. tuolin tarjoaminen, ovien availeminen ja etenkin laskun maksaminen. Jos tyttö alkaa venkoilemaan niin on femakko tai muulla tavalla viallinen.

    • Takin tarjoamista olen harrastanut itsekin silloin kun otan omaakin takkia. Mutta ylös tuolilta auttamista en.

      Availen myös ovia jos siinä satun ovella olemaan. Mielestäni peruskohteliaisuudet ovat hyvä olla osana tapoja.

      Sanon myös kiitos ja anteeksi.

      • Peruskohteliaisuudet ovat olemassa juurikin siksi että tyttö voi viestiä miehelle että hän tietää paikkansa, ja siksi että siinä mies pääsee samalla koskettelutilanteisiin.


      • Voihan sitä kysyä: autanko sinut tuolilta? Mutta ainakin ketä mä tunnen ei tollasta kaipaa, eikä takin antoo myöskään.


      • Anonyymi
        Tuliperäinen kirjoitti:

        Peruskohteliaisuudet ovat olemassa juurikin siksi että tyttö voi viestiä miehelle että hän tietää paikkansa, ja siksi että siinä mies pääsee samalla koskettelutilanteisiin.

        Helvetin noloa tuollainen pelleily.


      • Tuliperäinen kirjoitti:

        Peruskohteliaisuudet ovat olemassa juurikin siksi että tyttö voi viestiä miehelle että hän tietää paikkansa, ja siksi että siinä mies pääsee samalla koskettelutilanteisiin.

        Mitä nyt sit taas. 😂 Ei elämän kevät. Kuka on sinua satuttanut noin pahasti että itsetuntosi on noin kuralla. Samalla kun ruodit miesten "ahdistelua" ja naisten alistamista, kutsut naisia tytöiksi.

        Peruskohteliaisuudet sopivat mielestäni kaikille ihmisille sukupuolesta riippumatta.


      • JeroP kirjoitti:

        Voihan sitä kysyä: autanko sinut tuolilta? Mutta ainakin ketä mä tunnen ei tollasta kaipaa, eikä takin antoo myöskään.

        Ilman kysymyksiä, tämä on oikein hyvin toimiva testi femakkojen karsimiseen.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Mitä nyt sit taas. 😂 Ei elämän kevät. Kuka on sinua satuttanut noin pahasti että itsetuntosi on noin kuralla. Samalla kun ruodit miesten "ahdistelua" ja naisten alistamista, kutsut naisia tytöiksi.

        Peruskohteliaisuudet sopivat mielestäni kaikille ihmisille sukupuolesta riippumatta.

        "Kuka on sinua satuttanut noin pahasti että itsetuntosi on noin kuralla."

        Ei minua ole kukaan satuttanut.


    • Anonyymi

      Onpa ollut mies nopea liikkeissään. Useinmiten sitä itse ainakin tulee istuttua pöydässä vastatusten. Miehenhän pitäisi loikata sieltä kuin joku kissapeto auttamaan. Ei mun ylösnousemiseni nimittäin niin kauaa kestä, että siihen muuten ehtii apuaan tarjoamaan. Olisko mies ehkä kokenut, että sun ylösnousemisesi on ollut vaivalloisen oloista, kun se on tolleen kestänyt.

    • Anonyymi

      Onhan tuo aloitus vitsi, onhan...?!!

    • Anonyymi

      En pysty kuvittelemaan, eli sinun pitää auttaa kuvittelemaan eli kerro enemmän.

    • Anonyymi

      Minua ei haittaisi. 😁

      Jos joku haluaa näin vahvarakenteista ja leveillä hartioilla varustettua naista fyysisesti "auttaa", kyseessä on aivan selvä mielistely-yritys!

      Ja sehän minulle sopii! ☺️🌞🍹

      Minua saa paapoa ja hemmotella ihan niin paljon kuin itse haluaa. ☺️

      🦄

    • Anonyymi

      Ei mua mitenkään loukkaa tuollainen. Tietenkin kykenen itse tuollaiset jutut hoitamaan, mutta ei mua tuolin antaminen tai oven avaaminen tai kantamusteli ottaminen tai takin päälle auttaminen loukkaa. Mä koen tuon tuolin antamisen ja takin päälle auttamisen oudoiksi tavoiksi, mutta eivät ne loukkaa. Lähinnä noihin törmää hyvässä ravitolassa tmv. että tarjoilija auttaa tuolin, kun istuudut tai narikasta annetaan takki niin, että autetaan päälle. Mä koen sen lähinnä palveluksi ja siksi mä koen oudoksi, jos mies tekisi minulle noin, mutta ei se mitenkään loukkaa.

      Sen sijaan se, että avaa oven tai ottaa vaikka kauppakassin kantaakseen, vaikka se ei eds painaisi yhtään mitään, tuntuu kohteliaalta käytökseltä. Mä itsekin avaan oven ja autan kantamusten kanssa, kun kyse on esim. vanhemmasta ihmisestä ja se on kohteliasta. Sellainen tulee ainakin itselleni ihan luonnostaan ja mun kokemukseni on, että kehteliaaksi kasvatetulle miehelle se tulee myös täysin luonnostaan. Hän avaa oven ja ottaa kantamuksesi, jos sulla sellainen on, ihan luonnostaan, asiaa edes sen kummemmin miettimättä.

      • Anonyymi

        Minustakin miehen hyvä käytös ja kohteliaat tavat kunniaan ja naisen ottaa ne kunnia-asiana vastaan.


    • Anonyymi

      Toivottavasti mies kerkesi kuitenkin herrasmiehenä maksaa laskun, jonka mielihyvin hyväksyit, ennenkuin pippurisumutit sovinistista naisia alistavaa patriarkaattia naamalle!

    • Anonyymi

      Kuvilla voi kuvitella ja niitä piirtämällä voi kuvilla entistäkin nemmänkuvitelmia.

    • Anonyymi

      joopa niimpä kubidyskin voi näkemällä oppia uusia näåkemuksiä...

      Mutta pystyn olemaan aika kovakin neuvottelija oikesti jos niiksiin tulee, sii olin joo KKK:Dfsagon -koulutuksessa... Negotiator Generasl heh

      ... muttas en viitdsi käyttää tuollsaisia jotain sanontojsa...

      mutta joku levy jonkka kielsivät aikoinan:

      https://www.youtube.com/watch?v=dPIwajYJKjk

    • Anonyymi

      Kuvittele ja hoh noniin

      Bu-
      Raa-
      Ni-
      Ne-
      Na-
      Mus-

      tyeirg

    • Anonyymi

      tunnstan että voi pisa karata näin ihan kooderinakin, siis ohjelmistojen en duunnirreli ja han on aina luuluuseri kooderi si päärrä.

      murra nuo nimer namerin rekemär..eh

    • Anonyymi

      Miesystäväni auttaa takin päälle vain jos olemme jossain tapahtumassa ja muut näkevät. Haluaa tehdä vaikutuksen että osaa käyttäytyä. Ikinä ei muilloin, eikä ehtisikään, on sen verran minua loivempiliikkeisempi. Annan hänen sitten auttaa sen takin. Jos ollaan lenkillä ja tulen alas jostain kalliolta, hän ojentaa kätensä, voin tarttua tai en. Ei koskaan pöydästä noustessa, ehkä vähän kohottaisin kulmiani.

    • Anonyymi

      Kahjoa ja Hullunmyllyä koko on yteiskujnta ja ihmiset varsinkin Albert Einstin oli kahkoista kahjoin oikein imelenvikainen no... muswiikki Helter Skelt5

      https://www.youtube.com/watch?v=vWW2SzoAXMo

      Hallitus on mielenvikaisetn HullunMylly

    • Anonyymi

      Mitäs helvettiä heterotreffeillä käyt ?!?! Miehet miesten kanssa!

    • Anonyymi

      Toivottavasti tajuaa pysyä kaukana tuommoisesta "naisesta"...
      Itse jos olisin tuollaisen kanssa treffeillä niin olisi viimeinen kerta.
      Kunnon psykoosi ämmä.

    • Anonyymi

      Takin auttaminen toisen päälle on kohteliasta ja kuuluu ihan normaaleihin hyviin tapoihin. Ihan samalla tavalla hyviin tapoihin kuuluu, ettei ruokapöydässä istuta lippalakki päässä, kirkossa miehet eivät pidä päähinettä, ovea pidetään auki perässä tulevalle (ei vain livahdeta mahdollisimman nopeasti itse), osataan sanoa kiitos ja ole hyvä, ei heitellä roskia pitkin... ihan sellaisia normaaleja ihmisten väliseen kanssakäymiseen liittyviä tapoja.

    • Anonyymi

      Herrasmies tekee niin. Jos nainen ei sitä ymmärrä kannattaa hiukan ajatella. . On nimittäin herrasmiehiäkin vielä olemassa.

    • Anonyymi

      Yrittäkö laittaa käden sinne?

    • Anonyymi

      Käsi oli siell kun nousit

    • Kuulostaa hyvältä mieheltä.

    • Anonyymi

      kUVITELLAQAN KUVIA, MIELIKUVIA JA MUISTIKUVIA ON YHTÄ JA SAMA ASIA MIELIKUVA JA MUISTIKUVA, SANA EROAA MUTTA SAMA ASIA ONPI.

      oIKEIN SELLAISIA MINI-PIENIÄ KUVIA VOI OLLA KUTEN SUOMI24 KUVAT.

    • Mullei kyl muuten tuu epäilyksii, mut nymmää kyl mietin, et mahtasko tuo alotus olla pelleilyy. 🌹👀

    • Anonyymi

      Oliko miehellä housut jo kintuissa?

    • Anonyymi

      Sormet pihkassa

    • Anonyymi

      Oli varmaan ikäloppu käytöksestä päätellen.

    • Anonyymi

      No se oli kuitennii naisena esiintyvä äijäke joku tskinkääntäjä, nii mitä välii

    • Anonyymi

      näin mainoksekswen wrrä joo Disbeyt0 msu t telkkalkkaei etrtä tulee ätnniviä ohjrlmia merillekin kuin joku nononiin ntfli heh

    • Anonyymi

      Mutta hyvänen aika. Naisen osa silloin kun mies on herrasmies on ottaa palvelu vastaan kuin olisi sen arvoinen.

    • Anonyymi

      Olisiko miehen pitänyt pierasta niin olisi sinusta sopivampaa....

    • Anonyymi

      jonka jälkeen joutui maksamaan illallisen!

    • Anonyymi

      Käytöstapojen vähyys on ollut surkeaa suomessa jo aiemmin. Nyt somen kautta tulee jenkeistä lisäksi tämä sukupuolten välinen vihanpito.

    • Voin kuvitella. Edellisessä elämässä oli paritkin ensitapaamiset joissa naiselle meni negatiivisesti ihon alle ajatus että maksaisin ensitreffeillä koko kahvittelun. Vielä jos olisin jatkanut tuolla kerrotulla linjalla en ole varma olisiko enää ollut illalla silmiä päässä.
      Toisaalta jos tuollainen on jotakin pelailua ja testailua niin olisihan siinä toisaalta jotkut urospisteet voineet nousta kun vain olisi jatkanut samalla linjalla.

      En ole ihan varma menikö oikeasti tuo maksaminen tunteisiin vai ajattelivatko että tuolla ulkonäöllä ei tule toisia treffejä. Sitä eivät kehdanneet suoraan sanoa joten olivat paikalla vähän "viran puolesta" mutta tekivät näin selväksi että tämä oli sitten tässä.

      Hiukan haasteellista olla nykyään tuolla lailla kohtelias. Treffeille ei ole mahkuja ja arjessa automatiikka hoitaa ovien avaukset ja kun julkisia kulkuneuvoja ei käytä ei istuinpaikan tarjoaminenkaan onnistu.

    • Anonyymi

      Kuvittele kuin Ella, kuvittelija-Ella.... kun itse kun noit tuollaisia virtuaalitodelisuuteen liiittyviä juttuja tuijotin nyt suomi-ruotsti jää-kakkosta..

    • Anonyymi

      Sait miehen hämilleen ja tuntemaan olonsa noloksi, kun ei herrasmiehen eleet purreet naiseen.
      Saat kyllä ite avata ovet, ei mies tuollaista kiukkunaista toiste auta.

    • Anonyymi

      Ei niin pysty edes kuvittelemaan jotain tyttöjen mielikuvituksia, mutta entä tietokoneen mielikuvitus. nimittelijässäkin mitä keksii nimiä toisista

      Misnenno
      Mikasi
      Vaolaro

      jooh hyvä onh tietokoneella mielikuvitus

    • Anonyymi

      mutta niin kuin jollain tietokoneellakin olisi kuin joku olento jolla on oma mielikuvitus, tai nelilaskin jolla omat haaveet.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe