Se alkoi pitkä viikonloppu.

Snadit rairait vetäsen... huomenna meinasin aloitella puuhommia kaverin metsästä. Sit lauantaina kaveri sahuuttaa puista kautoja, niin pitää mennä talkoisiin. Seuraavaks vasta tiistaina pikku palaveri työhommiin liittyen ja perjantaina alkaa vuorot yövuoroilla. 😄

https://youtu.be/U6Nhw-H2peA?si=wpxZTh91OybBCMen

Onneks pääsee varsinaiseen leipähommaan taas, niin jää vapaa-ajalle paukkuja enempi hoitaa kaikkee muuta. 😄
Vaikka kelit ei sitä kerro, niin kesä tulee. 😎

28

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      eikö aika hauska tuo tietokoneen tekemät numerot huviksi.... mikä paraas labyrinttijuttukin...

      voin huvikseni hittää tuollaisia mitä tiwtokonw luulee...

      • Voipi ollakin, mutta mua ei kiinnosta, niin en osaa samaistua...

        Mulle tietotekniikka on työkone...ja sellainen työkone, mihin oma kiinnostus ei osu sitten yhtään...🙄

        Ärsyttää enempi oikeastaan, kun tietoturvallisuus ja ropellihatut on lyöneet päät yhteen...niin tietotekniikan käyttö työmailla on mennyt käyttäjälle jo sairailloiseksi. Tuntilapun täyttö voi kestää liki tunnin...kun pitää lähetellä sinne tänne salasanoja ja varmistuskoodeja...ja sit systeemi löytää bugin ja eikun uusiksi. 😁


      • Se on ihan parasta saunassa ottaa. Sauna kuivattaa ja sitten janottaa. Ja alkoholi kuivattaa, niin sitten janottaa :D


    • No mutta siinähän se veliseni menee mukavasti, pitkä viikonloppu, kun narauttaa korkin auki ja ottaa hiukan napanderia torstain ja tiistain välisen yön 😂

      Ja mitä puuhommiin tulee, niin siinä missä lempijuoma on ilmainen, kuten myös paras lounas, on kiistatta parhaat puut kaadettavaksi aina naapurin mettässä, kunhan naapuri ei vain huomaa kaatoja 😁

      • Ei pysty ihan torstain ja tiistain välistä aikaa sohimaan kännissä. 😁
        Savotta on sen verran kaukana ja puut pitäis myös saada pihaan. 😁

        Mutta ilmaiseksi itse puut saan. Jää tekemisen ilo ja polttoainekulut. Toivottavasti irtoaa paljon, ettei tarvitsisi muualta lisää hankkia. Tai tarvii mun kuitenkin.. kyllä sitä vaan menee.. eilenkin oli vaan taas pannuun pistettävä puuta ja saunassakin meni. 😀


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei pysty ihan torstain ja tiistain välistä aikaa sohimaan kännissä. 😁
        Savotta on sen verran kaukana ja puut pitäis myös saada pihaan. 😁

        Mutta ilmaiseksi itse puut saan. Jää tekemisen ilo ja polttoainekulut. Toivottavasti irtoaa paljon, ettei tarvitsisi muualta lisää hankkia. Tai tarvii mun kuitenkin.. kyllä sitä vaan menee.. eilenkin oli vaan taas pannuun pistettävä puuta ja saunassakin meni. 😀

        Ei lainkaan huono diili, jos kaadolla ja kuljetuksella saa kuorman puuta. Toivotaan tosiaan, että kaadettavaa riittää, niin ei tartte vajaita kuormia ajaa ja ehkä pääsee vähemmälle loppuvuoden.

        Joo, menee sitä, ei ole kelit vielä kohdillaan ja vaikka oliskin, on maa ja ilma märkää, talon runko imee sen kaiken ja sitten imee tulisijatkin puuta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei lainkaan huono diili, jos kaadolla ja kuljetuksella saa kuorman puuta. Toivotaan tosiaan, että kaadettavaa riittää, niin ei tartte vajaita kuormia ajaa ja ehkä pääsee vähemmälle loppuvuoden.

        Joo, menee sitä, ei ole kelit vielä kohdillaan ja vaikka oliskin, on maa ja ilma märkää, talon runko imee sen kaiken ja sitten imee tulisijatkin puuta 😁

        Tänään kävin aloittelemassa. On niin tiheä metsäpläntti, että teetätti töitä, että sai mitään edes kaatumaan. 😁

        Vähäsen vajaan kuorman sain aikaiseksi. Huomenna saattaa lumi tehdä taas haastetta...🙄

        Mutta jos saisi täyden 2,5 kuution latingin aikaiseksi, niin se olisi hiton jees...

        Mä laskin, että 20 mottia koitan saada kattilapuuta ja 5 mottia klapuja... sillä pitäis hyppien keikkuen selvitä talven yli...

        Ja vielä pitäis sama määrä kaivaa syksyksi puuta, että saan talvella tehtyä ne ensi kevääksi kuivumaan seuraavan talven koitoksiin. 😄

        Ehkä sitten pääsen jaloilleen tässä touhussa? 🙂


    • Tänään tuli niin paljon lunta, että tyhjäsin vaan puukuorman autosta ja kärristä, sekä oon siivoillut jne.

      https://youtu.be/8F7a3XcGw_U?si=wwWVu4QJeWVyOdmN

      Jäi torstailta juomatonta olutta, niin nyt voi snadisti nekin hörppiä. 😄

    • Sä puhuit lautojen sahaamisesta. Olikse sellanen vannesaha. Ja oliko hyvä. Mä ite oon aatellu, kun ei tahdo jalopuuta saada lautana, eikä ees koivua. Mutta tukkeja aika ajoin ois. Niin sais sahattua ite. Osinhan noi puistopuut sydänlahoja on mutta hyvääkin materiaali ois. Sitten kun ostat jostain erikoisliikkeestä, niin metrin pätkä 20 euroo.

      • Juu, mutta huomenna vasta... eiköhän se ole joku perinteinen kenttäsaha ihan...saa nähdä. 🙃


      • Ihan perinteinen kenttäsaha pyöröterällä oli. Kyllähän sillä sahasi. On siellä jo useampi kilometri lautaa ja parrua, sekä pirkkapuita väliin ja polttopuuksi pintoja.

        Mielenkiintoista hommaa. Ja kaveri pääsee kohta rakentelemaan sitten. 😄


    • Anonyymi

      Kännissä kaadettu puu palaa parhaiten. Tulee sytytysnesteet juu nou.

    • Anonyymi

      Kohta alkaa Bodom-uusi versio Nils Kustavbista mustasukkaisuusmuehar.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 K­­u­­u­­m­­­a­t­­­ ­­­t­­­y­­­t­ö­­t­­ ­­o­­d­o­­­t­­­t­­­a­v­­­­a­t­ ­s­i­­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18370277

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe