pyöräilijät opetelkaa liikennesäännöt

Anonyymi-ap

20

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autoilijoissakin on kahta koulukuntaa. Osa väistää ja pysähtyy vaikka ei tarvitsisi. Toiset taas meinaavat ajaa päälle vaikka olisivat väistämisvelvollisia.

      • Anonyymi

        minä ajan liikennesääntöjen mukaa,en väistä enkä pysähdy jos liikennesäännöt ei niin vaadi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä ajan liikennesääntöjen mukaa,en väistä enkä pysähdy jos liikennesäännöt ei niin vaadi.

        Siinä tapauksessa sinä et aja UUSIEN liikennesääntöjen mukaan ja sinut voidaan tuomita oikeudessa.
        Käytännössä ennakointivelvollisuus tarkoittaa, että autoillessasi sinun täytyy ennakoida muiden toimintaa ja pyrkiä reagoimaan siihen.
        Ei riitä, että ajat itse täysin liikennesääntöjen mukaisesti, vaan sinun on myös sovitettava omaa toimintaasi, jos joku toinen rikkoo liikennesääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sinä et aja UUSIEN liikennesääntöjen mukaan ja sinut voidaan tuomita oikeudessa.
        Käytännössä ennakointivelvollisuus tarkoittaa, että autoillessasi sinun täytyy ennakoida muiden toimintaa ja pyrkiä reagoimaan siihen.
        Ei riitä, että ajat itse täysin liikennesääntöjen mukaisesti, vaan sinun on myös sovitettava omaa toimintaasi, jos joku toinen rikkoo liikennesääntöjä.

        mistä minä voin tietää jos joku tollo pyöräilijä ei tunne liikennesääntöjä ja en osaa ennustaa mitä joku pyörätoope tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä minä voin tietää jos joku tollo pyöräilijä ei tunne liikennesääntöjä ja en osaa ennustaa mitä joku pyörätoope tekee.

        Se on sinun ongelma, opettele ennustamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun ongelma, opettele ennustamaan.

        En opettele ennustelemaan, ajan liikennesääntöjen mukaan. Jos sinun pyöräilijä on niitä vaikea ymmärtää, niin mene kävelemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En opettele ennustelemaan, ajan liikennesääntöjen mukaan. Jos sinun pyöräilijä on niitä vaikea ymmärtää, niin mene kävelemällä.

        Juu mä ajan yli myös. Eikö ne ymmärrä ettei pyörän kannata autoa haastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mä ajan yli myös. Eikö ne ymmärrä ettei pyörän kannata autoa haastaa

        Varaanpas tiilii mukaan ens kerralla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaanpas tiilii mukaan ens kerralla...

        helpommalla selviät kun otat järkeä mukaan,kun menet seuraavan kerran pyöräilemäön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helpommalla selviät kun otat järkeä mukaan,kun menet seuraavan kerran pyöräilemäön.

        toki ymmärrän että voi olla paljon vaadittu🤣


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Niin toopeja pyöräilijät ovat nykyjään, etteivät osaa edes soittokelloa käyttää, hiipivät takaa, mistä hitossa kävelijä tietää että takkaa suhaa joku tonttu jos tämä ei ääntä päästä. Suuntamerkkiä kädellä ei nykyjään käytä kuin vanhemmat ihmiset. Ei, nuoret tulevat keulat pystyssä vaan vastaan.

      • Anonyymi

        Tolloja on kävelijät jotka suhmuroi kuulokkeet tai korvanapit korvilla. Ei heille mitään kelloa vaikuta soittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolloja on kävelijät jotka suhmuroi kuulokkeet tai korvanapit korvilla. Ei heille mitään kelloa vaikuta soittaa.

        Joilla kuulokkeet ovat nuoria myös ite,vanhemat eivät niitä käytä. Kelloa pittää ränkyttää !


    • Anonyymi

      täällä on samoja havaintoja,pyöräilijä terroristit suhauttavat ohitse takkia hipoen,vaikka älykäs ilmoittaisi tulostaa kelloa soittaen ja ohittaisi etäämpää.ei niillä järki paljon päätä pakota.

      • Anonyymi

        Mulla on alppitorvet pyörässä nii en viiti aiheuttaa sulle sydäriä täräyttämällä niitä sun korvan juuressa.
        Toki jos sitä niin kovasti vaadit niin varaa vaihtokalsarit mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on alppitorvet pyörässä nii en viiti aiheuttaa sulle sydäriä täräyttämällä niitä sun korvan juuressa.
        Toki jos sitä niin kovasti vaadit niin varaa vaihtokalsarit mukaan.

        Torveas voit töräyttää jalan kulkijan takana, torvi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torveas voit töräyttää jalan kulkijan takana, torvi !

        Ei sydänvikaisia ihmisiä saa säikytellä, torvi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on alppitorvet pyörässä nii en viiti aiheuttaa sulle sydäriä täräyttämällä niitä sun korvan juuressa.
        Toki jos sitä niin kovasti vaadit niin varaa vaihtokalsarit mukaan.

        taitaa olla paremminkin täysi torvi pyörää ajamassa.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe