Vatupassivisa

30

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      12/12
      Helppo

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lapsellisen helppo. Yhdessä vähän mietin onko se se vai se kun käytetään kahtakin nimeä. Se minkä laitoin oli oikein eli 12/12

      -harmiseikirj-

      • Lapsellisen helppo on subjektiivinen näkemys. Pidän kiinni alkuperäisestä arviosta että tuo objektiivisesti ei ollut kovin helppo, koska on paljon ihmisiä jotka eivät koskaan ole koskeneet moneenkaan noista työkaluista. En tiedä kelpaisiko vierasperäinen vatupassi vastaukseksi, mutta ainakin joissain kohdin edellytettiin täsmällisyyttä.

        Noista ruuvien kannoista ainakin saisi aika haastaviakin visoja.

        Mutta se vattenpass - yllättävän tuore keksintö. Kevyiden ja kätevien muoviletkujen aikakaudella on sinänsä helppo virittää pitkillekin etäisyyksille vedellä täytetty letku ja katsoa että molemmissa päissä vesi on samalla tasolla. Mutta onko ennen niitä ollut joku sopiva väline...

        Pystysuoruuden havaitsemiseen riittää painovoima, paino ja lanka.


    • 12/12, tietenkin.
      Mutta tuo olikin naisten lehdessä joten saattaa olla haastavaa joillekin tahoille. Jos tuollainen vastaava testi olisi jostain virkkauksesta ja langoista niin jäisin pariin pisteeseen varmaankin.

      • Näyttää havaituilla tuloksilla olevan vähän kaksikyttyräinen kameli. Tulokset 8-10 puuttuvat toistaiseksi.


    • Anonyymi

      jooh joku niin MER-OHJELMAn järilabyinttrjq hqh jooh.. skokkeloita joista ei helpowti pääsr poiws.

    • Anonyymi

      "Tuloksesi: 12 / 12
      Rautakaupan kuninkaallinen!
      Olet oikea rautakaupan käytävien kuninkaallinen, sillä sinulla on homma hallussa. Laita siis päähäsi kuvitteellinen kruunu ja taputa itseäsi olalle. Sinusta on remppaan jos toiseenkin!"

      Olipas helppo 🙂, vaikkakaan en mä nyt noit kaikkia olisi kutsunut työkaluiksi. Kiitos tuloksesta kuulunee isälleni, joka aina otti tyttärensä mukaan kaikenlaisiin rakennus ja korjauspuuhiin.

    • Harvinaisen helppo visa.
      Tuloksesi: 12 / 12
      Rautakaupan kuninkaallinen!
      Olet oikea rautakaupan käytävien kuninkaallinen, sillä sinulla on homma hallussa. Laita siis päähäsi kuvitteellinen kruunu ja taputa itseäsi olalle. Sinusta on remppaan jos toiseenkin!

      Kerrankin iisipiisiä.

    • Anonyymi

      Tuloksesi: 5 / 12
      Parempi onni ensi kerralla...
      Oi voi, et tunnistanut puoliakaan rautakaupan remppavälineistä. Todennäköisesti tiedät jostain toisesta aiheesta sitäkin enemmän! Älä siis lannistu, vaan testaa seuraavaksi, kuinka hyvä matikkapää sinulla on arjen raha-asioissa.

      Parempi jättää tähän...Ei taitaisi matikkapäät tai mitkään päät nyt suoriutua sen kummemmin...

    • Anonyymi

      joo joku larinttiti-hirviön suuri muyya.. namr voi keksiä nimiä tuo

      Cit-
      La-
      Ses-
      Qo'
      Ny-
      Sa-

      Lacit.

    • Anonyymi

      Vain 6/12 vaikka olen mahtanut jokaista noista käyttää. Mitä noista nimistä, tarkkaan tiedän minkä värkin milloinkin käteeni otan.

    • 7/12. Olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen 😁

    • Anonyymi

      Kylläei ja tarkemmaksi käy vain vatupassien merkkien tunnistaminen.

    • Anonyymi

      Heh. Helppo kerrankin.
      Tuloksesi: 12 / 12
      Rautakaupan kuninkaallinen!
      Olet oikea rautakaupan käytävien kuninkaallinen, sillä sinulla on homma hallussa. Laita siis päähäsi kuvitteellinen kruunu ja taputa itseäsi olalle. Sinusta on remppaan jos toiseenkin!

      >simiti<

    • Anonyymi

      TAISIN SULKEA VAHINGOSSA LINUXIN KOSKA NIIN LUUSERI

      mutta nimittelijän jotain hassuja muurtamia,

      Ran
      Valaytaipie
      Kano

    • Anonyymi

      niin joo voin varmaan joskus heittää jotää jotain kenon numeroitakin eräällä jutulla, mutta oikeasti tuo on aikika hassu tuo nimittelijä joka muodostaa nimiä toisista, hassujakin monsti

    • 7/12

    • Olen tehnyt tämän visan 2 kertaa. Eikä kummallakaan kerralla tullut hyvää tulosta. Jostain syystä työkalut eivät jää mieleen.
      Tästä voimme vetää horjumattoman johtopäätöksen. Minun on hyvä pysyä turvallisesti suunnittelupuolella, eikä ängetä mihinkään työkaluja vaativiin projekteihin. Antaa ammatti-ihmisten toteuttaa.

      Viime viikon tulos 7/12.
      Tänään tulos 10/12.

      Haastava visa. Thänks!

      • "Jostain syystä työkalut eivät jää mieleen. "

        Minulle taas yleensä musiikki-instrumentit menevät sanoina sekaisin: tuubat ja käyrätorvet ja oboet ja trumpetit. Mutta jo lapsena kerran jäi nokkahuilu hyvin mieleen. Siellä se soi iloisesti putkessa.


    • Anonyymi

      Luulin että olen nero, mutta helpoimmassa töppäsin :( 11/12
      ei ollut ruuvimeisseli vaan taltta , eihän tuollaista kuvasta erota kun eniten vaan kahva näkyy... prkl...
      Muuten vatupassi hyväksyttiin, kun on niin kansankielinen nimi

      • Taitaapi ruuvimeisselikin ihan kirjakielen termillä olla ruuvitaltta. Erotuksena taltasta jossa on terä. Tosin taltta ei enää ole ollut kovin kuvaava nimi edes siinä vaiheessa kun ristipääruuvit ovat alkaneet yleistyä. Ruotsin mejsel, saksan meisseli. Meisseli sanalla viitataan myös miehiseen työkaluun.


      • scrg kirjoitti:

        Taitaapi ruuvimeisselikin ihan kirjakielen termillä olla ruuvitaltta. Erotuksena taltasta jossa on terä. Tosin taltta ei enää ole ollut kovin kuvaava nimi edes siinä vaiheessa kun ristipääruuvit ovat alkaneet yleistyä. Ruotsin mejsel, saksan meisseli. Meisseli sanalla viitataan myös miehiseen työkaluun.

        Suomen kielessä on varsin vähän työkaluja kuvaavia alkuperäissanoja. Emme ole olleet teknologinen edelläkävijä monessakaan asiassa.

        Ei ole ollut varhaista metallurgia- ja puolijohdekulttuuria. Ei ollut edes varhaista saha- ja ruuvikulttuuria Sen sijaan on ollut vasarakirves tai vasara- ja kirveskulttuuri. Kirves on suomalaisugrilainen ja vasara yhteinen ties keiden kanssa mutta ei lähimpien naapureiden.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Taitaapi ruuvimeisselikin ihan kirjakielen termillä olla ruuvitaltta. Erotuksena taltasta jossa on terä. Tosin taltta ei enää ole ollut kovin kuvaava nimi edes siinä vaiheessa kun ristipääruuvit ovat alkaneet yleistyä. Ruotsin mejsel, saksan meisseli. Meisseli sanalla viitataan myös miehiseen työkaluun.

        Mielenkiintoista sananselitystä joten jatketaan:
        Taltta taas minun 'nuorruuven' savossa oli yleisemmin temmi, ehkä leveämpi kuin meisseli,
        sillä koverrettiin puuta
        Länsipuolella saatettiin sanoa temmirauta, ruotsinperäisiä ehkä nämäkin.
        Sitten oma probleemansa: onkohan meisseli ja temmi jotenkin samaa puuta, vai rautaako se sanottais kirjaimellisemmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista sananselitystä joten jatketaan:
        Taltta taas minun 'nuorruuven' savossa oli yleisemmin temmi, ehkä leveämpi kuin meisseli,
        sillä koverrettiin puuta
        Länsipuolella saatettiin sanoa temmirauta, ruotsinperäisiä ehkä nämäkin.
        Sitten oma probleemansa: onkohan meisseli ja temmi jotenkin samaa puuta, vai rautaako se sanottais kirjaimellisemmin?

        Meillä etelärannikon kaksikielisvaikutteisessa peräisin olleessa pakissa oli vatupassi, meisselit ja temmit. Mutta noista ainakaan koulun käsityötunnilla tuo temmi oli semmoinen, jota ei käytetty. Aluslaatat/levyt oli rikkoja tai prikkoja.

        Suomenkielisessä koulussa piti olla melko tarkkana, että käyttää oikeita sanoja ja termejä. Lapset ovat tosi taitavia löytämään keinoja jotka ovat syitä kiusata. Siinä tilanteessa taltta ja temmi eivät enää olekaan synonyymejä vaan osoitus kulttuurieroista.


    • Anonyymi

      Muuten meni hyvin, mutta viimeiseen vastasin linjapihdit, vaikka vastaus oli kärkipihdit. No 11/12 Rautakaupan kuninkaallinen.
      Helppo.

      • Itse vastasin vaan pihdit ja se ei kelvannut. Linjapihdit on kai sitten ne, missä on hammastus tai sitten niillä on jokin mystisempi ero.


    • Anonyymi

      aika hauska tuo hirviö juttu mitä niin tytöt jotain olisihan se hassuakin ei uskalla mennä viltin alle nukkumaankin jos pelkäisi että siellä on hirviööö peiton alla ..

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe