Minkä ikäisiä olitte

Anonyymi-ap

kun huomasitte että teitä ei enää paneta yhtä paljon kuin aiemmin?
Tämähän on tylsää.
Toisaalta helpommalla pääsee, ei tarvi lähteä naisten perään ramppaamaan.

71

583

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panettaa kyllä ihan samalla tavalla, jos on joku konkreettinen suhde naiseen. Mutta en panetuksen takia luo suhdetta enää... Siihen tuli stoppi jo 10 vuotta sitten, kun erosin lasten äitistä.

      Eli 35 vuotiaana...

      • Anonyymi

        Ite olen vuosikymmenien mittaan huomannut, että kyllä se into hiipuu. Kakskymppisenä oli aivan eri meininki kuin nyt neljän kympin jälkeen.
        Nuorenahan sitä jaksoi naisten takia tehdä monenmoista, enää ei jaksa. Olkoot, jos helpolla ei saa.

        On mulla nyttenkin nainen, mutta en muista koska on viimeksi pantu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite olen vuosikymmenien mittaan huomannut, että kyllä se into hiipuu. Kakskymppisenä oli aivan eri meininki kuin nyt neljän kympin jälkeen.
        Nuorenahan sitä jaksoi naisten takia tehdä monenmoista, enää ei jaksa. Olkoot, jos helpolla ei saa.

        On mulla nyttenkin nainen, mutta en muista koska on viimeksi pantu.

        No mä en hsluis suhdetta, missä seksistä tulis "avaruusseksiä", eli kerran kuussa. Siinä pitää olla tunnetta pelissä ja aistit valppaina. Ei rutiinihommia, vaan halua. 🙂

        Mutta seksikin imee vaikutteensa kaikesta muusta, mitä yhteisessä elämässä on. Jos muutrnkin on välinpitämättömyyttä, ei seksikään toimi, eikä sitä haluta. Haluamiseen seksi perustuukin. 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä en hsluis suhdetta, missä seksistä tulis "avaruusseksiä", eli kerran kuussa. Siinä pitää olla tunnetta pelissä ja aistit valppaina. Ei rutiinihommia, vaan halua. 🙂

        Mutta seksikin imee vaikutteensa kaikesta muusta, mitä yhteisessä elämässä on. Jos muutrnkin on välinpitämättömyyttä, ei seksikään toimi, eikä sitä haluta. Haluamiseen seksi perustuukin. 🤔

        No joo, tämmöstä eläkeläiskaveruutta. Lintujen ruokintaa ja kahvittelua. Ja jos joutuu osastolle, niin on sitten joku joka hakee siellä pois, ettei tarvi tilata taksia.


      • Anonyymi

        Mitä?! Oon luullut et oot vanhempi 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä?! Oon luullut et oot vanhempi 🤔

        Siis 45... Heinäkuun lopulla tulee 46. Kultaista 1978 mallia. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis 45... Heinäkuun lopulla tulee 46. Kultaista 1978 mallia. 😃

        No, oon siis jostain syystä luullut sua vanhemmaksi, heh. Varmasti hyvä ikä tuokin 👍
        N30+


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, oon siis jostain syystä luullut sua vanhemmaksi, heh. Varmasti hyvä ikä tuokin 👍
        N30

        Jaah? No täällä on vaikeaa minusta miettiä kaikkien ikiä...mä mietin, että oisin nuorimmasta päästä oikeastaan...😄

        Välillä nää jutut täällä on niin jotenkin sellaisia, että joku +70 v vois olla se ikäryhmä, mikä täällä vaikuttaa. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaah? No täällä on vaikeaa minusta miettiä kaikkien ikiä...mä mietin, että oisin nuorimmasta päästä oikeastaan...😄

        Välillä nää jutut täällä on niin jotenkin sellaisia, että joku 70 v vois olla se ikäryhmä, mikä täällä vaikuttaa. 😄

        Ikiä on kyllä vaikea arvata. Mut siihen johtopäätökseen oon tullut et liikaa aikaa ei voi täällä viettää, mikäli seura tekee kaltaisekseen 😅🙈 Siispä asap nyt muihin iltapuuhiin 👉 (sanon tän itselle)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikiä on kyllä vaikea arvata. Mut siihen johtopäätökseen oon tullut et liikaa aikaa ei voi täällä viettää, mikäli seura tekee kaltaisekseen 😅🙈 Siispä asap nyt muihin iltapuuhiin 👉 (sanon tän itselle)

        No toivottavasti minusta ei tule tyypillistä palstasetulia, joka kiukuttelee muiden elämisestä. 😄

        Mäkin tästä kohta hyydyn luultavasti ja kömmin sänkyyn... saa nähdä paljonko lunta on maassa kun herään. 😄

        Voipi vaikuttaa mun huomisiin hommiin, mutta pitää ravistaa Nissaniin vaikka ketjuja takarenkaisiin, jos äityy paljon lunta satamaan...kyllä ne puut tulee tienpenkalta tielle, olipa lunta tai ei. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä en hsluis suhdetta, missä seksistä tulis "avaruusseksiä", eli kerran kuussa. Siinä pitää olla tunnetta pelissä ja aistit valppaina. Ei rutiinihommia, vaan halua. 🙂

        Mutta seksikin imee vaikutteensa kaikesta muusta, mitä yhteisessä elämässä on. Jos muutrnkin on välinpitämättömyyttä, ei seksikään toimi, eikä sitä haluta. Haluamiseen seksi perustuukin. 🤔

        Sä vaikutat kyllä symppikseltä seköpäältä. Laittaisin melkein hymiön. Mutta periaatteesta en niitä käytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat kyllä symppikseltä seköpäältä. Laittaisin melkein hymiön. Mutta periaatteesta en niitä käytä.

        Kiitos... 😃

        No mä oon parit sellaiset todella syvät romattiset suhteet kokenut tässä, etten halua enää mitään vähempää...

        Ehkä pikkuisen suoraselkäisempää ja sovitumpaa, kuin oletukseen perustuvaa, mutta sellaista halluun ja himoon perustuvaa kiitos, tai sit mennään näin. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kiitos... 😃

        No mä oon parit sellaiset todella syvät romattiset suhteet kokenut tässä, etten halua enää mitään vähempää...

        Ehkä pikkuisen suoraselkäisempää ja sovitumpaa, kuin oletukseen perustuvaa, mutta sellaista halluun ja himoon perustuvaa kiitos, tai sit mennään näin. 😃

        Oot hassu kyllä. Näinhän se menee. Ihan sitä samaa itselläkin takana. Mitä nyt ei tullut omia muksuja. Mutta paljon muuta rikkautta. Ei niinkään aineellista. Vaan kokemuksellista. Siitä on hankala vähempään taipua. Musta on metka juttu että olet piristämässä täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot hassu kyllä. Näinhän se menee. Ihan sitä samaa itselläkin takana. Mitä nyt ei tullut omia muksuja. Mutta paljon muuta rikkautta. Ei niinkään aineellista. Vaan kokemuksellista. Siitä on hankala vähempään taipua. Musta on metka juttu että olet piristämässä täällä.

        Jaah? 😁

        Niin, kyllähän sitä itsekin on rikastunut paljon kokemusten puolesta. Ei kaikki ihanakaan tunnu aina hyvältä, eikä kaikki pahakaan ole aina tarkoituksella tehtyä. 🙂


    • Anonyymi

      Mua ei ole oikeen koskaan panettanut sanan varsinaisessa merkityksessä. Että olisin halunnut jonkun vastakappaleen siihen mukaan. Mulle se halutus on lähinnä vaan kuin vatsaväänne, seuraus jostain hormonaalisesta tai toiminnallisesta syystä.

      Ei aiheuta mussa mitään liikehdintää ketään kohtaan, kuten tunteet taas kyllä aiheuttaa.

      Mutta sanotaan nyt, että vähenemään päin sitten teini iän. Silloinkin hormoonit syypää, ei ihmiset jotka olis haluttaneet yhtään.

      Jasu

      • Anonyymi

        Tarttee olla kovin kovin kovin tykästynyt johkun ihmiseen, jotta seksuaaliset haluni herää. Silloin kun ne lähtee vaan hormooni oikuista, eli hyvin harvoin voi riittää seksikäs kehokin silmieni eteen. Mutta tätä tapahtuu aivan sika harvoin. En ees pysty sanomaan milloin ja mistä alkoi ja milloin päättyi.

        Mä en oo seksuaalinen ilman tunteita, vahvoja tunteita. Pikku ihastuskaan ei riitä äksöniin.

        Jasu

        Jasu


      • Anonyymi

        Minä olen uskonut aina vaan pelkkiin hormoneihin ja siksi tämä niin luonnolliselta tuntuukin. Kun hormonitoiminta hiljenee, hiljenee myös panohalut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttee olla kovin kovin kovin tykästynyt johkun ihmiseen, jotta seksuaaliset haluni herää. Silloin kun ne lähtee vaan hormooni oikuista, eli hyvin harvoin voi riittää seksikäs kehokin silmieni eteen. Mutta tätä tapahtuu aivan sika harvoin. En ees pysty sanomaan milloin ja mistä alkoi ja milloin päättyi.

        Mä en oo seksuaalinen ilman tunteita, vahvoja tunteita. Pikku ihastuskaan ei riitä äksöniin.

        Jasu

        Jasu

        Toisaalta voisin olla aseksuaalin unelma. Joka kaipaa tunteita ja hellyyttä, muttei seksiä. 😃

        Noitahan minä kyllä vuolaasti itsestäni annan, tunteita ja huomiota halailun ja hellyyden kera. Huomion kanssa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta voisin olla aseksuaalin unelma. Joka kaipaa tunteita ja hellyyttä, muttei seksiä. 😃

        Noitahan minä kyllä vuolaasti itsestäni annan, tunteita ja huomiota halailun ja hellyyden kera. Huomion kanssa.

        Jasu

        Hemmottelu on mukavaa, nähdä kun toinen tulee tekojeni vuoksi onnelliseksi. Jonka tähden olen seksiinkin ryhtynyt usein haluamatta itse yhtään seksiä.

        Jasu


      • Anonyymi

        Mutta eikö 50v naisen pano halut ole korkeimmillaan 50v aana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen uskonut aina vaan pelkkiin hormoneihin ja siksi tämä niin luonnolliselta tuntuukin. Kun hormonitoiminta hiljenee, hiljenee myös panohalut.

        Hormoonithan ne ohjailee. Eläimiä, kuten ihminenkin on. Toista ihmistä en koe kaipaavani lähelleni, jollen rakasta häntä. Muutoin kutinat hoitaa itse helposti pois, eikä siitä tee edes mitään ongelmaa. Rakkaudentarve taas ei lähde itseään rakastaen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö 50v naisen pano halut ole korkeimmillaan 50v aana

        Ei ainakaan mulla, luulisin. En tosin ole vielä ehtinyt 48 täyttää. Vielä 2 kk vartuttava. Mä olen ollu aina jokseenkin erilainen ja tarvinut enemmän psyykkistä kuin fyysistä läheisyyttä. On siitä mua paljon arvosteltukin. Minkäs mahtaa, kun ei ole pillunsa ympärille keskittynyt. 🤷🏼‍♂️

        Ei se ole oma valinta, se on mitä on.

        Jasu


    • Anonyymi

      En ole vielä huomannut mitään muutosta, mutta katsotaan jos jonain päivänä sellaistakin on.

      • Anonyymi

        Sama. Ei ole tapahtunut oikeastaan mitään muutosta sitten teini-iän. Ei mua ole teininäkään mitenkään jatkuvasti panettanut ja toisaalta nykyään panettaa ihan yhtälailla kuin silloin. Mun seksuaalinen haluni on muutenkin hyvin muutuumatonta ja tasaista, eikä siinä ole mitään suurempia muutoksia minkään asian takia.


    • Anonyymi

      Äly seksuaalisuuteen on kasvanut.
      Enää ei mene "oven läpi" naisen luo.
      Halut, ne varmaan hiipuvat vaiheessa joissa mies ei enää lapsia halua.
      Itselläni on "pientä toivoa" jäljellä.

      Luonnollistahan se nyt on, jos ei halua lisääntyä, miksi tulisi edes rakastella tai panna?
      Seksuaalisia nautintoja kun saa muuten ilman naisiakin?!

      AV

      • Anonyymi

        En ole koskaan halunnut lapsia ja nuorena parin kuin kani. Että tuo teoria ei ainakaan kohdallani pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen Sinä olet?

      • Anonyymi

        Analyysi ikääni riippuu katsontakannasta.
        Joidenkin mielestä liian vanha, itse taasen haluaisin olla jo eläkkeellä.
        Valtio pitää minua liian nuorena, joten olen varmaan keski-iässä?
        Suomessa on oudot määritelmät iälle, tulisi olla määritelmät kyvykkyydelle...

        AV


      • Anonyymi

        47.


    • Anonyymi

      Oikeastaan nyt 38 vuotiaana huomannut ettei meinaa jaksaa. Mieluummin menee vaikka nukkumaan. Ennen oisin voinut vaikka joka päivä.

    • Anonyymi

      minä olen oin 123 vuotiaS

    • Anonyymi

      Kyllä se on taas palannut sattuneista syistä hih.

      • Anonyymi

        Vaihdoit ukkoa?

        Luulen että muijan vaihtaminen vois mullakin piristää, mutta kun ei oikein jaksa siihenkään rumbaan alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoit ukkoa?

        Luulen että muijan vaihtaminen vois mullakin piristää, mutta kun ei oikein jaksa siihenkään rumbaan alkaa.

        Se on kuitenkin vain väliaikainen piristys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuitenkin vain väliaikainen piristys.

        Väliaikaista kaikki on vaan!


    • Kyllä itselläni halut katos aika radikaalisti esikoisen syntymän jälkeen..
      kevät on yleensä vähän viriilimpää aikaa. Toki nyt kun ei oo kumppania, niin tyydytään haaveiluun🤩 Mutta siis haluja olis kyllä.. viime kerrasta on jo liikaaa aikaa..🙈

      • Anonyymi

        Etkö edes kaipaa että saisit tyydyttää vastakkaisen sukupuolen


      • Anonyymi

        Siis onko ne vähentyneet vai ei? Tuosta ei ottanut kyllä mitään selvää.

        Naisilla on ihme juttu tuo esikoisen synnytys. Toisilla katoaa silloin halut ja toisilla ne vasta siitä alkaakin.


      • Anonyymi

        Itselläni taasen on melkoisen tasaista mutta toisinaan himot hyrräävä päälle.
        Viimeisestä kerrasta on jotain viikko, joten en ole tottunut pitkiin seksittömiin ajanjaksoihin.
        En, vaikka joskus vannoin selibaatin nimeen elämää helpottaakseni.
        Heikkona miehenä asia ei ole helppo.

        Onneksi on paljon muuta tärkeämpää, eikä seksuaaliset asiat ole enää liikaa häiriöitä tuottavia omassa päivärytmissä. Aikaisemmin 3 kertaa viikossa, on tosin muuttunut kerran tai kaksi kuukaudessa. Jokin tarve on kuitenkin olemassa, jopa "himmaillessa".

        Vituttaisihan se jos tuntisi naisen olevan vielä tärkeä osa elämää. Vituttaa kyllä usein:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko ne vähentyneet vai ei? Tuosta ei ottanut kyllä mitään selvää.

        Naisilla on ihme juttu tuo esikoisen synnytys. Toisilla katoaa silloin halut ja toisilla ne vasta siitä alkaakin.

        Siis huomattavasti väheni.. keväisin vilkkaampaa..

        Enkä muutenkaan ole mitenkään kovinkaan seksuaalinen. Ei mun joka päivä täydy saada. Siksi siis joku etäsuhde sopisi itselleni siitäkin syystä täydellisesti.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis huomattavasti väheni.. keväisin vilkkaampaa..

        Enkä muutenkaan ole mitenkään kovinkaan seksuaalinen. Ei mun joka päivä täydy saada. Siksi siis joku etäsuhde sopisi itselleni siitäkin syystä täydellisesti.

        Entä jos mies antaa sinulle ainakin kahdesti päivässä orgasmin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos mies antaa sinulle ainakin kahdesti päivässä orgasmin

        No siinähän antaa, ei se silti tarkoita että joka päivä täytyisi peittoa heiluttaa😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni taasen on melkoisen tasaista mutta toisinaan himot hyrräävä päälle.
        Viimeisestä kerrasta on jotain viikko, joten en ole tottunut pitkiin seksittömiin ajanjaksoihin.
        En, vaikka joskus vannoin selibaatin nimeen elämää helpottaakseni.
        Heikkona miehenä asia ei ole helppo.

        Onneksi on paljon muuta tärkeämpää, eikä seksuaaliset asiat ole enää liikaa häiriöitä tuottavia omassa päivärytmissä. Aikaisemmin 3 kertaa viikossa, on tosin muuttunut kerran tai kaksi kuukaudessa. Jokin tarve on kuitenkin olemassa, jopa "himmaillessa".

        Vituttaisihan se jos tuntisi naisen olevan vielä tärkeä osa elämää. Vituttaa kyllä usein:)

        AV

        Onneksi olen nainen😁 tai siis on toki naisia jotka ovat hyvinkin seksuaalisia.. mutta luulen että tuo että muna vie teitä miehiä kun pässiä narussa.. niin ei varmasti ole kivaa.. ei edes sille miehelle tai puolisolle😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edes kaipaa että saisit tyydyttää vastakkaisen sukupuolen

        No en.. siksi siis mitkään pikapanot ei kiinnosta.. Enemmän kaipaisin jonkinsortin tunne yhteyttä.. Jos sitä ei ole niin mielummin olen sitten selibaatissa..


      • Anonyymi

        Eli selkeällä suomen kielellä olet puutteessa :).

        Kevät tosiaan pistää kierroksia koneeseen.
        Vaikka olenkin 57v mies ja viimeksi n***inut naista puolitoista vuotta sitten!!!

        Tosin viimeisimmällä "aktiivisella kaudella" naisia kaatui melko tahtiin.

        En tiedä, pitäisikö hävetä sitä, että vajaan vuoden sisällä tuli harrastettua villiä seksiä 20, 26, 27, 34 ja 46-vuotiaiden naisten kanssa ja tuon 27:n kanssa useampaan kertaan ja tuon 20v blondin kanssa niin, että tuli päädyttyä Kiinteistömaailman droonivideolle, joka liittyi naapuritaloyhtiössä olleen asunnon myyntiin.....aluetta ilmasta kuvanneen droonin kameraan päädyimme ollessamme täällä ylemmän kerroksen kämpässäni olkkarin sälekaihtimet auki lattialla täydessä touhussa :) :) :).

        En sitten sattuneesta syystä ottanut yhteyttä Kiinteistömaailman välittäjään poistaakseni videon.
        Välttämättä sitä nimittäin ei huomannut, jos videolla ei osannut zoomata oikeaa ikkunaa.
        Kun sen teki, näkyi kyllä ihan selvästi ja ihan kaikki :) :).

        Tosiaan pari vuotta sitten tuli touhuttua naissukupuolen edustajien kanssa oikein todella, mutta sitten täysin tiedostamatta olen tehnyt muita juttuja, kuntoillut, ulkoillut ja nauttinut elämästä muilla tavoilla.

        Nyt kevään tullen kyllä huomaan, että alkaa olla ns. "aika" taas.
        Mutta ihan oikeasti haluaisin vain sen yhden sielunkumppanin, jonka kanssa voisimme jakaa muutakin kuin kehomme.....

        M57v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli selkeällä suomen kielellä olet puutteessa :).

        Kevät tosiaan pistää kierroksia koneeseen.
        Vaikka olenkin 57v mies ja viimeksi n***inut naista puolitoista vuotta sitten!!!

        Tosin viimeisimmällä "aktiivisella kaudella" naisia kaatui melko tahtiin.

        En tiedä, pitäisikö hävetä sitä, että vajaan vuoden sisällä tuli harrastettua villiä seksiä 20, 26, 27, 34 ja 46-vuotiaiden naisten kanssa ja tuon 27:n kanssa useampaan kertaan ja tuon 20v blondin kanssa niin, että tuli päädyttyä Kiinteistömaailman droonivideolle, joka liittyi naapuritaloyhtiössä olleen asunnon myyntiin.....aluetta ilmasta kuvanneen droonin kameraan päädyimme ollessamme täällä ylemmän kerroksen kämpässäni olkkarin sälekaihtimet auki lattialla täydessä touhussa :) :) :).

        En sitten sattuneesta syystä ottanut yhteyttä Kiinteistömaailman välittäjään poistaakseni videon.
        Välttämättä sitä nimittäin ei huomannut, jos videolla ei osannut zoomata oikeaa ikkunaa.
        Kun sen teki, näkyi kyllä ihan selvästi ja ihan kaikki :) :).

        Tosiaan pari vuotta sitten tuli touhuttua naissukupuolen edustajien kanssa oikein todella, mutta sitten täysin tiedostamatta olen tehnyt muita juttuja, kuntoillut, ulkoillut ja nauttinut elämästä muilla tavoilla.

        Nyt kevään tullen kyllä huomaan, että alkaa olla ns. "aika" taas.
        Mutta ihan oikeasti haluaisin vain sen yhden sielunkumppanin, jonka kanssa voisimme jakaa muutakin kuin kehomme.....

        M57v

        No jos nyt rehellisiä ollaan, niin näin taitaa olla.

        Jumaleisson minkä ikäisiä kottaraisia sielä ollaan päästy painamaan…🥵 Miten onnistuit tuossa? Ootko sitten naisten naurattaja🤔

        Ei hitto tuo video.. kyllä mä kotivideoista oon kuullut mutta ihan drone tyylillä niin🤣🤣🤣 ei hitto🙈😂

        Ennemmin itsekin ”löytäisin” sen elämänkumppanin.. kuin että näin kevätkiiman aikaan rupeisin jakamaan pesää🤣 en mä sentään mikään lintu oo..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No jos nyt rehellisiä ollaan, niin näin taitaa olla.

        Jumaleisson minkä ikäisiä kottaraisia sielä ollaan päästy painamaan…🥵 Miten onnistuit tuossa? Ootko sitten naisten naurattaja🤔

        Ei hitto tuo video.. kyllä mä kotivideoista oon kuullut mutta ihan drone tyylillä niin🤣🤣🤣 ei hitto🙈😂

        Ennemmin itsekin ”löytäisin” sen elämänkumppanin.. kuin että näin kevätkiiman aikaan rupeisin jakamaan pesää🤣 en mä sentään mikään lintu oo..

        Kun on isot kädet, (haba haba) isot....no....hyvät puhelahjat ja luulen, että kun osaa katsoa vastakkaista sukupuolta ihan oikeasti "sillä silmällä".....itse asiassa Elviksen maneereista luulen apinoineeni joitain juttuja - ja hyvin tuntuvat toimivan.

        Nämä 20-30v naiset ovat kyllä tositoimissa sellaisia, että siinä pois alta risut ja männynkävyt....

        Ei paljoa ajatella mitään syvällisyyksiä, vaan tuntuvat osaavan heittäytyä tilanteessa siihen malliin, että mitäs siinä mies muuta voi kuin ottaa naisen siten kuin he itse haluavat itsensä otettavan :).

        Parastahan lopulta aina on, kun näkee naisen olevan viettiensä vallassa ja täydessä hurmiossa - siinä pääsee itsekin sellaiseen flow'hun, että molemminpuolinen löylytys on aikalailla "riittävä" :).

        Usein neidot sanovat pitävänsä/haluavansa vain "vaniljaa" ja perustoimintaa, mutta käytännössä jokaisesta paljastuu varsinainen peto kun on tositoimiin päästy.

        On aina yhtä säväyttävä tunne, kun naisen kierrokset nousevat ja homma lähtee heillä ns. käsistä aivan täydellisesti...siinä ei voi itsekään muuta kuin tulla hulluksi ja antaa palaa :).

        Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin tässä iässä olen omasta mielestäni "jalostunut" siten, että pidän parhaina naisia iältään noin 32-45 ikävuosien haarukassa....
        Se muodollisesti että myös elämän opettamien asioiden vuoksi.

        Aikuisemmalta naiselta löytyy tiettyä realismia suhteessa toisiin ihmisiin, elämään yleensä ja niin edelleen.
        Ei silti - tolkuton hurjastelu oli toissa vuonna kivaa - kun viimeksi moista on tullut tehtyä joskus parikymppisenä.

        Lumisateesta huolimatta kevät on tosiasia ja kokemukseni mukaan touko-kesäkuun mittaan sitä alkaa ajatella tuotakin asiaa entistä enemmän....
        No, katsotaan mitä tuleman pitää....

        Mutta kuten sanottu, etsinnässä itselläni on ihan oikeasti "sielunkumppani" vaikka ei välttämättä tarvitsisikaan jakaa koko elämäänsä asumisen jne. osalta.
        Mutta ajatusten, tunteiden ja tarpeiden jakaminen aikuisen naisen kanssa on tavoitetila - jos siitä seuraisi jotain tiiviimpää - en tietenkään karkuun lähtisi.

        Mutta ensisijaisesti haen sielua, joka soi samalla taajuudella omanin kanssa.
        Kenties löydän?


    • Anonyymi

      Mä en osaa sanoa onko niin käynyt koskaan. Ettei tekisi mieli ja niitä haluja olisi ollut vähemmän jonkun ikäisenä. Mutta, kun tarvitsee siihen hyvään seksiin sen rakkauden mukaan ja kun ei ole tullut rakastumista vuosiin niin sinkkuna sitten menty. Tuntuu oikeastaan että ne vaan lisääntyy. Ja mitähän tästäkin vielä tulee... Ei se ole yhtään sen helpompaa naisille kuin miehille. Joskus nauran itelleni ääneen. Että pitkä aika ilman toisen ihmisen kehoa ja ihoa on tehnyt mustakin välillä ihan ihme olion. Taantuu pikkutytöksi, tai teiniksi, tai kokeneeksi naiseksi uudestaan ja ihme tiloja päässä vaan vaihtuu. Kummallisia energioita pörrää päässä ja sitten taas sukeltaa jonnekin syvällisiin ja kohta taas hytky naurattaa oma sisäinen maailma.
      No ainakin tiedän olevani hengissä. Ja kyllä oppinut itsekseenkin selviämään. Mutta... Voihan ja sentään...

      • Anonyymi

        Ja tarkoitan sitä. Että jotenkin se seksuaalinen energia on myös sellaista vilpitöntä. Positiivista energiaa. Hassuttelua ja muuta. Että ei tarvitse vetää outoja johtopäätöksiä tosta pikkutyttö sanavalinnasta. Koitin vaan kuvailla miltä se kombo voi joskus itselleni näyttää tai tuntua . Että missä menen nyt.
        Toki on ollut sellaisia vaiheita elämässä. Että on ollut muita asioita jotka vieneet tilaa siltä omalta kokemusmaailmalta. Kaikki raskaat jutut ynm. Mutta ei se perus juttu kuitenkaan ole itsellä muuttunut.


    • Anonyymi

      minä olen noin 0 vuotiaa.

    • Anonyymi

      Haluttaa vuosi vuodelta enemmän 😅 Mut niinhän se menee, kun naisilla halut kasvaa iän myötä ni miehillä laskee 🤔
      N32

      • Anonyymi

        Ja tuohon yhtälöön kun lisätään että kauneus vähenee kaikilla iän myötä, niin varttuneemmat neidot saavat olla miestä vailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuohon yhtälöön kun lisätään että kauneus vähenee kaikilla iän myötä, niin varttuneemmat neidot saavat olla miestä vailla.

        Ei se niin mene. Toisia tytötellään aina. Kun kehitys kääntyykin taantumaan ja pysyy mukavana.


    • No ihan samallalailla, kuin sillon kun sen pippelin ekaa kertaa löysi. Ei se mihinkään oo vähentyny. mutta totta, että työ vie tehokkaasti halut.

    • Anonyymi

      tuli tosiaan kirh4 rastittacana missä kala-alueilla haluisit kalastaa.. oikeusministee4iöltr

    • Anonyymi

      Otatuttaakseen pitäisi olla hyvissä iissä töissä kelassa. Papereitten siirrolla pidetään huolta palkkalaisista.

    • Anonyymi

      ,om'lom yr4itin pornoa katrsoa mutt5a spe4r4msrt loppu tälrtä päivälrtä

    • En ole juurikaan eroa huomannut. Edelleen tekee mieli lähes päivittäin.

    • Anonyymi

      ol3wn satbrtnöelb wku Wkku. Abrujeuarya,

      Wwry ha E#kku atbrtnörlb,

    • Anonyymi

      15v

    • Ei ole vielä sellaista tilannetta tullut, melkeinpä päinvastoin.

    • Anonyymi

      Eli milloin kysyjä pullahti aurinkoon äidin pilvafinasta?

    • Panetuksen pahin vihollinen on hellät tunteet. Sänkyyn voi kavuta kiimassa, mutta sitten iskee halu pidellä toista hellästi ja panetus unohtuu.

      Keski-iässä se tapahtui, niin kuin kaikki muutkin kummalliset oireet.

    • Anonyymi

      kaikki ovar nolla-vuotiaita unohda koko kysymnyksesai

    • Viime vuosina panohalut ovat lisääntyneet, kun löytyi niin haluttava ja ihana nainen

    • Anonyymi

      Noin 37.

    • Anonyymi

      Järki on kasvanut.

    • Jossain 35 kohdilla huomasi, että pipari ei ole jatkuvasti mielessä, jäi aikaa kohdata se ihminen piparin ympärilläkin. Nykyään ennemmin kohtaa sen ihmisen ja pipari on sivuroolissa, vaikkakin sikäli määräävänä, että miehet eivät seksuaalisesti kiinnosta.

    • Anonyymi

      Siinä se 30 jälkeen tuli eteen. Nyt voi keskittyä terveelliseen itsensä tyydyttämiseen.

    • Anonyymi

      En ole vielä moista havainnut.

      - mies 65v -

      • Anonyymi

        Tässä terve MIES !


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe