No minä vähän nyt juon koska koska...

Anonyymi-ap

Syytä en tiedä juon muuten vaan ja olen heräillyt viideltä joka aamu tekemään kaikkea rästi töitä ja juttuja. Halkojakin piti pinota kymmenen kuutioo ja eilen menin sen jälkeen kahdeksalta illalla nukkumaan.

5

300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa irtiotolta arjesta. Minäkin ryyppään tällä hetkellä, suurin syy lienee yksinäisyyteni. Omien ajatusten kanssa eläminen vaatii sen että välillä täytyy paeta itseään. Ajatusmaailma muuttuu negatiiviseksi yksin ollessaan ja näin käy vaikka asian tiedostaa. Se on silti todellisuuttani kaikesta huolimatta. Tuntuu että teknologisen kehityksen myötä on kaiken maailman sovelluksia joiden kautta saa niitä kavereita. Minä taas en kavereista perusta, vaan tosiystävistä. Olen liian syvällinen ja varmaan juuri siksi olen ajautunut kaikkien sosiaalisten piirien ulkopuolelle. Työttömyyskin vaivaa, eli sosiaalisuus on nolla silläkin saralla.

      • Ei kai sentänä. Mäkin oon yksin, mutta en juo, eikä alkookaan mulla täällä. Tosin mulla on työtä ja sitähän saa tehdä näännyksiin asti. Aika fakiiri toi alottaja kun viideltä herää, mutta taitaa olla joku viljelija. mutta nyt mä meen nukkuun ja herään varmaan huomena jotain ilta kolmen aikaan. Ainakin kellonympäri pitää nukkuu, mutta ehkä enmmänkin.


    • Anonyymi

      Voi teitä. On teillä vaikeaa. Pyh. Juon minäkin. En ilosta, en surusta, vaan ihan humaltuakseni.

      Kun joskus (ehkä) olette nähneet tarpeeksi kuolemaa ja mahdollisesti itsekin käyneet Tuonelan portteja kolkuttelemassa, niin pikkuasiat unhoittuu.

      Mutta toki siihen asti teidän pitää vain mennä peiton alle itkemään.

      >simiti<

    • Anonyymi

      sellaista elämä on..

    • Anonyymi

      Postinjakaja, huoltomies, kalastaja herää aikaisin. Itse olen sellainen arki kalastaja joka herää viideltä ja lähden kalaan koska oon työtön. Ohan se rankkaa mutta huonojen säiden takia tulee vapaa aamuja jolloin voi nukkua pitkään ja nyttenkin luvattu 3 päivää kohtalaisen kovaa tuulta ettei voi mennä kalaan joten voin nukkua pitkään..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe