Uskallatteko naiset luottaa

Anonyymi-ap

Varmoihin päiviin?

37

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu. ?

      • Anonyymi

        Kiinnostaa tietää kuin varmasti ei tarvii käyttää kumii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää kuin varmasti ei tarvii käyttää kumii

        No onhan niitä muitakin ehkäisykeinoja. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää kuin varmasti ei tarvii käyttää kumii

        Et välis ikinä saa naista miksi kyselet?


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kyllä mietityttää, että ketkä ja minkälaiset tyypit tälläisiä aloituksia tekee ja mitä he luulevat niistä saavansa. 😁

    • Anonyymi

      Varma on varmaa

    • Anonyymi

      Miksi mun pitäisi moisiin luottaa?

      • Anonyymi

        Mies saisi ilman kumia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies saisi ilman kumia

        En mä ole kumia koskaan ehkäisyyn tarvinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole kumia koskaan ehkäisyyn tarvinut.

        Miten on hoidettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on hoidettu?

        Kyllähän noita ehkäisymuotoja riittää. Eiköhän sieltä teillekin sopiva löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän noita ehkäisymuotoja riittää. Eiköhän sieltä teillekin sopiva löydy.

        Miten oot hoitanut? Kierukalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten oot hoitanut? Kierukalla?

        Se taas on ihan minun asiani. Menkää te vaikka yhdessä sinne ehkäisypolille miettimään vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies saisi ilman kumia

        Ai niin ja sunkin kannattaa muistaa, että ne "varmat päivät" ei ehkäise millään tavalla tauteja.


    • Anonyymi

      Luotan jalat ristissä peltipukuun sonnustautuneena mieheni viitsimättömyyteen purkaa pakettia.

      Jasu

    • Prinsessasi

      Mitä tarkoitat varmoilla päivillä?

      • Anonyymi

        Varmat päivät – jota kutsutaan myös joskus rytmimenetelmäksi – on menetelmä, jossa kuukautiskierron vaiheita seurataan tarkasti ja seksiä harrastetaan ainoastaan hedelmättöminä päivinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmat päivät – jota kutsutaan myös joskus rytmimenetelmäksi – on menetelmä, jossa kuukautiskierron vaiheita seurataan tarkasti ja seksiä harrastetaan ainoastaan hedelmättöminä päivinä.

        Eli seksiä harrastetaan silloin, kun raskaaksi tuleminen on vähiten todennäköistä? jos raskaaksi tulemista toivotaan, niin varmoilla päivillä voidaan tarkoittaa just päinvastasta, eli muhinoidaan juuri ovulaation aikaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eli seksiä harrastetaan silloin, kun raskaaksi tuleminen on vähiten todennäköistä? jos raskaaksi tulemista toivotaan, niin varmoilla päivillä voidaan tarkoittaa just päinvastasta, eli muhinoidaan juuri ovulaation aikaan.

        Niin siten se ymmärretään


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eli seksiä harrastetaan silloin, kun raskaaksi tuleminen on vähiten todennäköistä? jos raskaaksi tulemista toivotaan, niin varmoilla päivillä voidaan tarkoittaa just päinvastasta, eli muhinoidaan juuri ovulaation aikaan.

        Toihan on siinä mielessä älytön et luonnollisesti silloin kun tekee eniten mieli ni on myös helpointa tulla raskaaksi 😅 Eli olisi älytöntä silloin aina olla ilman. Tai tokihan silloin voi käyttää ehkäisyä, mut you get the point.
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on siinä mielessä älytön et luonnollisesti silloin kun tekee eniten mieli ni on myös helpointa tulla raskaaksi 😅 Eli olisi älytöntä silloin aina olla ilman. Tai tokihan silloin voi käyttää ehkäisyä, mut you get the point.
        -sivusta

        Kierron tietyssä vaiheessa naisen yhdyntähalut ovat kuumimmillaan ja se on just se aika monesti, milloin munasolu on valmiina hedelmöittymään. Näin luonto toimii.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kierron tietyssä vaiheessa naisen yhdyntähalut ovat kuumimmillaan ja se on just se aika monesti, milloin munasolu on valmiina hedelmöittymään. Näin luonto toimii.

        Toisilla noin ja toisilla taas ei ole mitään eroa missään kierron vaiheessa. Itse kuulun noihin jälkimmäisiin, enkä ole koskaan tajunnut miten joillain voi olla jotain eroja. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla noin ja toisilla taas ei ole mitään eroa missään kierron vaiheessa. Itse kuulun noihin jälkimmäisiin, enkä ole koskaan tajunnut miten joillain voi olla jotain eroja. 🙂

        Ai. Joskus huomaan itselläni eroja, huomattaviakin. Mutta se vaihtelee. Sillonhan ei hormonit oo tasapainossa, että jotenkin ne on sitten enemmän tai vähemmän sekasin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai. Joskus huomaan itselläni eroja, huomattaviakin. Mutta se vaihtelee. Sillonhan ei hormonit oo tasapainossa, että jotenkin ne on sitten enemmän tai vähemmän sekasin.

        Jep. Yksilöllisiä juttujahan nämä ovat. Mulle on tosiaan täysin käsittämätöntä, että toisilla on jotain tollasia vaihteluita. Joskus kuvittelin, että sellaiset puheet ovat vain legendaa, mutta kai ne sitten totta ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Yksilöllisiä juttujahan nämä ovat. Mulle on tosiaan täysin käsittämätöntä, että toisilla on jotain tollasia vaihteluita. Joskus kuvittelin, että sellaiset puheet ovat vain legendaa, mutta kai ne sitten totta ovat.

        Oon kuullut joiltain naisilta, että just kuukautisten aikaan on kovimmat halut. Tätä mun on ollut vähän vaikee uskoa. Itse oon niin kipeä ja arka silloin, ettei mitään sellaista ole mielessä ikinä. Joku yrittäisi liian lähelle tulla, niin häätäisin samantien enkä antaisi yhtään koskea.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oon kuullut joiltain naisilta, että just kuukautisten aikaan on kovimmat halut. Tätä mun on ollut vähän vaikee uskoa. Itse oon niin kipeä ja arka silloin, ettei mitään sellaista ole mielessä ikinä. Joku yrittäisi liian lähelle tulla, niin häätäisin samantien enkä antaisi yhtään koskea.

        Itselläni kyllä halut olisivat kovat silloin, mutta sattuisi liikaa ja ajatuskin siitä sottamisesta etoo. Ne kovat halut tosin johtuvat mulla pitkälti vain siitä pakollisesta pitkähköstä tauosta, kun menkat kestävät sen seitsemisen päivää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni kyllä halut olisivat kovat silloin, mutta sattuisi liikaa ja ajatuskin siitä sottamisesta etoo. Ne kovat halut tosin johtuvat mulla pitkälti vain siitä pakollisesta pitkähköstä tauosta, kun menkat kestävät sen seitsemisen päivää.

        No joo, se sotkuisuus siihen vielä lisäksi niin ällöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on siinä mielessä älytön et luonnollisesti silloin kun tekee eniten mieli ni on myös helpointa tulla raskaaksi 😅 Eli olisi älytöntä silloin aina olla ilman. Tai tokihan silloin voi käyttää ehkäisyä, mut you get the point.
        -sivusta

        Kuohinta


      • Mene väkivaltafantasioinesi muualle.


      • Anonyymi

        Kuohitse sä ihan itsesi.


    • Anonyymi

      Mulla ei muita päiviä olekkaan 👩🏻‍🦳😅

    • Ainoat varmat päivät ovat sellaisia, kun ei ole harrastanut seksiä.

      Teetkö tutkimusta naisten suhtautumisesta varmoihin päiviin?

    • Anonyymi

      Mun kuukautiskierto ei ole ollut vuosiin säännöllinen. Niin en tiedä milloin ne ees olisi.

      • Anonyymi

        Vähän sama juttu. Tai no muksun syntymän jälkeen ne on olleet suht säännölliset, mutta kun on elänyt hyvin epäsäännöllistä menkkojen kanssa parikymmentä vuotta, niin silloin on identiteettinä se, että kuukautiskierron säännöllisyyteen ei todellakaan osaa luottaa. Mä en myöskään osaa sanoa, että missä kohtaa se varma kohta muka olisi. Ennen muksua kun en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, niin menkkojen väli saattoi olla kaikkea väliltä 27 päivää ja 5 kuukautta. 😀


    • Anonyymi

      Uskaltaa yli 50 v

      • Anonyymi

        Jaa-a. Sekä isoäitini, että yksi tätini ovat saaneet lapsen 50+ iässä, että enpä ole niin varma tuostakaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe