Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nainen mitä söit aamupalaksesi

Anonyymi-ap

Eli mitä olis luonasi saanut tänään yö vieras aamupalaksi

76

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä teet aamuplaSeksi?

      Mutta joo kuvittele että mitähän juttuja, tietokoneita ja muitakin kaikkia laitteita ukrainalaisilla lapsillakin on käytössä..

      • Anonyymi

        Niillä on aivan viimeistä huutoa olevat huipputietokoneet läppärit puhelimet ym ukrainassa ei ole muuta kuin rahaa ne heittää venäläisiä rahanipuilla eli rahaa on ja tulee lisää


      • Anonyymi

        Lapsella on joku tabletti mitä räplätä auton takapenkillä kun juo pillimehuaan


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      .. nelilaskin plus ja miinus toiminnoilla.

    • Leipää, protskuvanukasta ja kahvia. ✌🏻

      • Anonyymi

        Oliko leivän päällä mitään vai pelkkää leipää ja toiseksi eikö proteiinivanukkaan tilalle vaikka susette kermavaahto suklaa vanukas tai kaksi tai kolme taikka neljä vanukasta niin pienii loppuu kesken


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko leivän päällä mitään vai pelkkää leipää ja toiseksi eikö proteiinivanukkaan tilalle vaikka susette kermavaahto suklaa vanukas tai kaksi tai kolme taikka neljä vanukasta niin pienii loppuu kesken

        Levitettä, kinnkua ja juustoa, tuorekurkkua. Olisin miehelle tuonut kaupasta Susettevanukasta, jos olisi ilmaissut halunsa siihen.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Levitettä, kinnkua ja juustoa, tuorekurkkua. Olisin miehelle tuonut kaupasta Susettevanukasta, jos olisi ilmaissut halunsa siihen.

        Ja itsellesikin no en ole maistanut proteiinivanukasta mut uskon että susette on parempaa ja sinäkin tarvitset susette kermavaato suklaa vanukasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja itsellesikin no en ole maistanut proteiinivanukasta mut uskon että susette on parempaa ja sinäkin tarvitset susette kermavaato suklaa vanukasta

        No sitten syödään sitä.


    • Anonyymi

      Rakas muru teki kaurapuuroa ja kahvia😁☕️😍❣️ ihana mies😘

      • Anonyymi

        No tämä. Kerrankin asiallinen vastaus. Laitoitko leuhkasti voisilmän vai sunnuntain kunniaksi peräti hilloa/jogurttia?

        Kerran tein mannapuuroa aamulla, mutta siinä on liikaa vaivaa aamulla.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä. Kerrankin asiallinen vastaus. Laitoitko leuhkasti voisilmän vai sunnuntain kunniaksi peräti hilloa/jogurttia?

        Kerran tein mannapuuroa aamulla, mutta siinä on liikaa vaivaa aamulla.

        >simiti<

        Todellakin. Voisilmä ja kanelia. Mannapuuro on ihanaa siihen mansikkahilluva😍😋


    • Anonyymi

      En minä sun passausta heti aamusta aloita.

    • Anonyymi

      Lu,oi,oes ö'hestyy jälleen ja pakkasukko puraisee.. lisää lunta luvassa...

    • Anonyymi
    • Tänään oli tuhdimpi aamiainen, koska koko päivä menee kenttien laidoilla suvun junnuja kannustaen eikä ehdi kauheasti syömään kuin vasta illalla. Söin sämpylän, banskun ja vihersmoothien kahvin ja mustikkamehun kera.

      • Anonyymi

        Anteeksi vaan mutta missä junnujen isät ja äidit on eikö heidän kuulu olla kenttien laidalla ja vielä koko päivä eli sinä voisit tehdä jotain muuta kivaa no pitkä päivä sinulla tiedossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta missä junnujen isät ja äidit on eikö heidän kuulu olla kenttien laidalla ja vielä koko päivä eli sinä voisit tehdä jotain muuta kivaa no pitkä päivä sinulla tiedossa

        Siis minä olen yksi noista äideistä siellä kenttien laidoilla..


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Siis minä olen yksi noista äideistä siellä kenttien laidoilla..

        Eikö voi vuorotella jos montä äitiä paikalla niin jokainen vuorollaan tunti ja muu aika voi tehdä mitä huvittaa esim mennä kotiin ja olla yksinään tai miehensä kanssa tai mennä shoppailemaan yksin tai miehensä kanssa ilman lapsia


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Siis minä olen yksi noista äideistä siellä kenttien laidoilla..

        Sä oot kyllä ihan reppanoista reppanoin. Ehkä joskus saamme kuulla mikä ajoi miehen siihen että fantasioi elävänsä muiden elämää virtuaalimaailmassa. Ei taida olla kovin hehkeä tarinam


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi vuorotella jos montä äitiä paikalla niin jokainen vuorollaan tunti ja muu aika voi tehdä mitä huvittaa esim mennä kotiin ja olla yksinään tai miehensä kanssa tai mennä shoppailemaan yksin tai miehensä kanssa ilman lapsia

        Ei tietenkään voi. Jokainen vanhempi haluaa nähdä oman lapsensa pelit.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei tietenkään voi. Jokainen vanhempi haluaa nähdä oman lapsensa pelit.

        Minkäs ikäisiä lapset on eli jos noin 8-12v niin vie sinne ja kun pelit tai harkat loppuu niin tulee hakemaan kotiin ja jos 12 ja yli niin lapsi menee polkupyörällä yksin tai kavereiden kanssa ja vanhemmat voi tehdä sillä aikaa muuta kivempaa kuin seisoa kentän laidalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäisiä lapset on eli jos noin 8-12v niin vie sinne ja kun pelit tai harkat loppuu niin tulee hakemaan kotiin ja jos 12 ja yli niin lapsi menee polkupyörällä yksin tai kavereiden kanssa ja vanhemmat voi tehdä sillä aikaa muuta kivempaa kuin seisoa kentän laidalla

        Harkat meneekin yleensä noin, että sinne vain kuskataan, mutta pelit tietenkin mennään katsomaan. Vanhemman on tärkeä tukea lasta ja osoittaa kannustusta ja kiinnostusta tulemalla paikan päälle lapselle tärkeisiin tapahtumiin.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Harkat meneekin yleensä noin, että sinne vain kuskataan, mutta pelit tietenkin mennään katsomaan. Vanhemman on tärkeä tukea lasta ja osoittaa kannustusta ja kiinnostusta tulemalla paikan päälle lapselle tärkeisiin tapahtumiin.

        Ehkä pikku lapset mut isommat lapset ymmärtää et vanhemmilla on muutakin tekemistä kun kentän laidalla seisoa ja tuskin isommat lapset edes haluaa et vanhemmat vahtaa kentän laidalla kun muiden vanhemmat on muualla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pikku lapset mut isommat lapset ymmärtää et vanhemmilla on muutakin tekemistä kun kentän laidalla seisoa ja tuskin isommat lapset edes haluaa et vanhemmat vahtaa kentän laidalla kun muiden vanhemmat on muualla

        No minä aion seisoa katsomassa lapseni pelejä niin kauan kuin hän pelaa. Ja kyllä meitä vanhempia on siellä runsain mitoin, vaikkei pikkulapsista enää olekaan kyse. Kaikki tuntemani vanhemmat, joiden lapset kilpaurheilee, ovat kannustamassa lapsiaan, olipa lapset minkä ikäisiä tahansa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mutta kun kypärän pitäminen on aina luuserin merkki moottoripyöräillessä... hyvä silti kun tytöt käyttävän niitä jos kaatuu skootterillakin ovaa vauhtia...

    • Anonyymi

      Voi olla laitontakin ajella skoottereillakin kovaa ilman kyprää...

    • Anonyymi

      Mä en syö aamupalaa, mutta saa täällä aina voileipää tehtyä.

      • Anonyymi

        Onko voileipä kone vai joutuuko kaulimella tekeen alusta asti itse leipää aika työläs aamupala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko voileipä kone vai joutuuko kaulimella tekeen alusta asti itse leipää aika työläs aamupala

        Jos et pysty tekemään voileipääsi ilman konetta, niin käy sitten kaupasta joku valmis voileipä. Leivän leipomisesta ei kukaan ole puhunut sanallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et pysty tekemään voileipääsi ilman konetta, niin käy sitten kaupasta joku valmis voileipä. Leivän leipomisesta ei kukaan ole puhunut sanallakaan.

        Yritin olla vitsiniekka tuskin kukaan leipää itse tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin olla vitsiniekka tuskin kukaan leipää itse tekee

        Minä leivon leipää usein, mutta tänään ei ole suunnitelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä leivon leipää usein, mutta tänään ei ole suunnitelmissa.

        No mitäs leipää sitten leivot sämpylää kakkoo limppuu vai mitä helpommalla pääset kun kaupasta ostat leivät mut itse tehty on hyvää ja tietää mitä syö mut helpommalla pääsee kun ostaa valmiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs leipää sitten leivot sämpylää kakkoo limppuu vai mitä helpommalla pääset kun kaupasta ostat leivät mut itse tehty on hyvää ja tietää mitä syö mut helpommalla pääsee kun ostaa valmiina

        Pataleipää, säpmylöitä tai rieskaa yleensä. Jos helpolla haluat päästä, niin osta kaikki eineksinä. Eipä se mun ongelmani ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs leipää sitten leivot sämpylää kakkoo limppuu vai mitä helpommalla pääset kun kaupasta ostat leivät mut itse tehty on hyvää ja tietää mitä syö mut helpommalla pääsee kun ostaa valmiina

        Ja kyllä mä helpommalla teen mikrossa pikäleivän kuin edes menen kauppaan saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pataleipää, säpmylöitä tai rieskaa yleensä. Jos helpolla haluat päästä, niin osta kaikki eineksinä. Eipä se mun ongelmani ole.

        No en tiedä haluaisinko edes maistaa minkä makuisia on säpmylät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä mä helpommalla teen mikrossa pikäleivän kuin edes menen kauppaan saakka.

        No kai ennemmin syö kaupasta ostetun leivän kuin pikäleipää joo haluan leipää en pikäleipää tai säpmylää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä haluaisinko edes maistaa minkä makuisia on säpmylät

        Omapa on asiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai ennemmin syö kaupasta ostetun leivän kuin pikäleipää joo haluan leipää en pikäleipää tai säpmylää

        Eipä tuo minun elämääni mitenkään kosketa. Mussuta sä mautonta ranskanleipääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo minun elämääni mitenkään kosketa. Mussuta sä mautonta ranskanleipääsi.

        On se parempaa kuin säpmylät tai pikäleivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapa on asiasi.

        Ja ostas joskus kaupasta tuore sämpylä pussi ja maistat miltä sämpylä maistuu niin sen jälkeen et tee enään säpmylöitä tai pikäleipia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se parempaa kuin säpmylät tai pikäleivät

        En minä miellä sinua syömästä mautonta mössöä. Oma asiasihan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ostas joskus kaupasta tuore sämpylä pussi ja maistat miltä sämpylä maistuu niin sen jälkeen et tee enään säpmylöitä tai pikäleipia

        Mä syön kunnon leipää. Jos vieraalle ei se kelpaa mitä on tarjolla, niin hän voi kävellä kauppaan ja ostaa mitä tekee mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä syön kunnon leipää. Jos vieraalle ei se kelpaa mitä on tarjolla, niin hän voi kävellä kauppaan ja ostaa mitä tekee mielensä.

        Onko säpmylä tai pikäleipä kunnon leipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko säpmylä tai pikäleipä kunnon leipää

        Sitäpä juuri ovat. Johan sanoin syöväni kunon leipää. Sä saat mussuttaa mautonta mössöä. Ei sitä sulta kukaan kiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä juuri ovat. Johan sanoin syöväni kunon leipää. Sä saat mussuttaa mautonta mössöä. Ei sitä sulta kukaan kiellä.

        Mitä eroa on sämpylällä ja säpmylällä entä pikaleivällä ja pikäleivällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko säpmylä tai pikäleipä kunnon leipää

        Juu nakki sämpyläs heti aamutuimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on sämpylällä ja säpmylällä entä pikaleivällä ja pikäleivällä

        Sä voit miettiä sitä. En tosin oleta sun kykenevän pääsemään asiasta selvyyteen.


    • Anonyymi

      Pari palaa parasta tummaa suklaata, vettä ja leipää.

    • Anonyymi

      Sunnuntai on aamupalaton.

    • Anonyymi

      Söin pari karjalanpiirakkaa, kaffea ja siinäpä ne. Lääkkeenikin muistin vasta äsken ottaa, aamulääkkeet. Pari erilaisra verenpainelääkettä, sokerilääke, e-pilleri ja krooniseen kipuun kapseli. Se on samalla kipuun ja mielialaan. Nyt se loppu. Tarttee mennä apteekkiin huomenna, tänää en jaksa.

      Jasu

      • Anonyymi

        Aika surkee aamupala kuppi kahvii ja kasa pillereitä lähteekö nälkä ja yö vieras on pilleri huuruissa heti aamusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika surkee aamupala kuppi kahvii ja kasa pillereitä lähteekö nälkä ja yö vieras on pilleri huuruissa heti aamusta

        Sellasta se on mun elämä. Olkaa onnellisia, jotka viel terveitä olette. Tajuatte sairauksia viimeistään sitten, kun olette itse sairaita. Sitä ennen on hyvä hirnua ja vinoilla.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se on mun elämä. Olkaa onnellisia, jotka viel terveitä olette. Tajuatte sairauksia viimeistään sitten, kun olette itse sairaita. Sitä ennen on hyvä hirnua ja vinoilla.

        Jasu

        Se oli vitsi heitto eli huumori pläjäys oikeasti ei sairaudet kivoja ole eikä niille kukaan mitään voi pääasia et lääkitys löytyy


    • Anonyymi

      Paistettu muna sämpylän väliin, sipaisu Oivariinia ja puolikas juustoviipale. Tämä kahvin kanssa.
      Kananmuna oli viimeinen, joten se olisi varmaan pitänyt puolittaa. Olisi löytynyt myös teetä, puuroainekset, maissilastuja, jogurttia, kurkkua, meetvurstia ja hedelmiä aamupalapöytään, itselleni riitti vain tuo sämpylä ja kahvi.

      • Anonyymi

        No kyllä tämän aamun olis luonasi pärjännyt ja yö vieras miettii jos joka aamu söiskin aamupalan luonasi


    • Anonyymi

      Puuroa ja kahvia

    • Anonyymi

      valoja ilman varjoja.

    • Anonyymi

      hyvä joku ohjelmakin kuion Salatut Eläimwet, kielletty alle 100-vuotiailta.

    • Anonyymi

      Sunnuntaina nukun kauneusunia lounasaikaan asti - eli en syö aamupalaa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Entä jos sinut herätetään klo 5 ja aamupala ja klo 6 tai 7 lähdette autoliikkeisiin katselemaan autoja tai kesällä klo 6 lähdette pariksi tunniksi kalaan


      • Anonyymi

        Tai herätetään klo puoli kuusi aamulla ja sanotaan kikkeli on isona lemmityttää ja pussatuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos sinut herätetään klo 5 ja aamupala ja klo 6 tai 7 lähdette autoliikkeisiin katselemaan autoja tai kesällä klo 6 lähdette pariksi tunniksi kalaan

        Ei herätetä, läheiseni eivät ole tyhmiä. Eikä autoliikkeetkään yleensä ole auki sunnuntaisin.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei herätetä, läheiseni eivät ole tyhmiä. Eikä autoliikkeetkään yleensä ole auki sunnuntaisin.

        - Sheena

        Ulkona olevia autoja katselemaan tai kymmentä yli kuus heittelet jo virvelii tai varttia vaille kuus ratsastat tai miehen huulet kiinni sisä reidessäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona olevia autoja katselemaan tai kymmentä yli kuus heittelet jo virvelii tai varttia vaille kuus ratsastat tai miehen huulet kiinni sisä reidessäsi

        Ikkunasta näkee ulkona olevia autoja, ei niitä sinne tarvitse lähteä katsomaan.

        Ja jospa et nyt jankkaisit höperöitä juttujasi, ne on noloja.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikkunasta näkee ulkona olevia autoja, ei niitä sinne tarvitse lähteä katsomaan.

        Ja jospa et nyt jankkaisit höperöitä juttujasi, ne on noloja.

        - Sheena

        No mitäs noloa virvelin heitossa on tai kun menee katsomaan autoja et tietää mitä autoista pyydetään ja onko vaihdokkeina oman hinta luokan autoja eli mitäs tyhmää niissä on ja noloa


    • Anonyymi

      ehkäpä niin hassu sANONTA NAISILLE KUN JOS ITSEÄ AAMULLA KATSOO PEILIIN, KUIN JOKU HIRVIÖ TUIJOTTAISI ITSEÄ TAKAISIN.

    • Ei mitään. Itse söin hotelliaamiasen. Munakasta, pekonia, voileivän, blinejä, salaattia kahvin ja mehun kera.

    • Anonyymi

      Paahtoleipää päällisillä x2 ja puol pannua kahvia. Eli samat olisin tarjoillut jollekin miehelle.

    • Anonyymi

      iltapala, aamupala vai yöpala... 1 juyyu herräxin tofdwlla 0200 koodsaamaan jotan labyerintti-juttua, kun ei tullut uni... ja idea valmiina mielessä.

    • Anonyymi

      Joa järträä rtfavallaan roikkumaan joitain asioitsa mirtä irtäisxi tehdcä niin ...

    • Anonyymi

      Saisinpa viedä hänet naisen jonnekin kauniille Kreikan saarelle, jossa voisimme yhdessä nauttia paikallisista aamiaisherkuista hotellin parvekkeella, auringonnoususta nauttien. Näihin kuviin ja unelmiin.. hyvää yötä ihana nuorempi nainen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe