Saamelaiskäräjät, SAAMELAISKÄRÄJÄT

Anonyymi-ap

nyt nämä saamelaiset ja oikein nimeltä mainitut henkilöt saamelaiskäräjien nimissä valittavat ja marisevat, että kun vieraan vallan sotilaat majoittuvat ja harjoittelevat Rajan majoitustiloissa ja käyttävät valtion alueita harjoituksiin. Olisi pitänyt pyytää lupa etukäteen Saamelaiskäräjiltä. On nämä varsinaista pellejoukkoa, eikö kukaan tai mikään taho pääse näitä saamelaisia kurmuttamaan?

4

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heistä on tehty jo kunnianloukkaus sekä syrjintä rikosilmoitukset ja heitä syyttää varmaan useampi sata.

      Jos pyytävät avustamaan heitä käräjillä tai sovittelussa niin kyllä minä voin avustaa, koska minä saan toimia tarvittaessa avustajan.

      Minä olen suorittanut panostajan tutkimuksen ja istunut kunnianloukkauksen vankilassa.
      Minun ei tarvi, kuin luvata että ” Jos väärässä olen niin lähen avustettavan puolesta istumaan vankeutta.”

      Aikion Leoa en pysty avustamaan, koska hän on itse syrjinyt minua monta kymmentä vuotta ja en ole koskaan vienyt asiaa eteenpäin.

      Yhdenvertaisuuslain mukaan minun ei tarvi auttaa häntä, koska hän ei ole koskaan auttanut minua vaikka olen hänen lapsen äiti.

      Aikion Leo HÄVIÄÄ SAKÄ:n kanssa ja komiasti jos minä pääseen avustamaan, koska YHDENVERTAISUUSLAKI on heidän luoma ja OLIS SUURI KUNNIA PÄÄSTÄ KÄYTTÄMÄÄN TUOTA.

      Olisin kyllä tuossa Vanhempi Panostaja SUOMI 100 vuotta enkä yrittäjä!

      • Anonyymi

        Aikion Leo on itse sanonut mulle aikoja sitten, että : En pysty pitämään omia puoliani.
        Sanoin hänelle, että : Vittuile vielä enemmän mulle ja kyllä ensimmäisen lapses sinut pelastaa, koska hän on tullut sinun takia takasin Inariin. Minä en ole tullut koska olen syntynyt Ivalossa ja synnyin paljon ENNEN SINUA!

        En minä olen muuttanut edes Kemiin vaikka exä asuu siellä lapsen kanssa.
        Hänen uusi vaimo sano, että minun pitäis muuttaa heille asumaan mutta ei sanonut syytä.
        En viittinyt kysyä : Pitäskö hommata uus mies niin voidaan sinun silmien edessä harrastaa turvallisesti seksiä!?

        Jonku miehen kanssa joskus heitin läppää, että muutetaan exän naapuriin niin voivat vahtia meitä!
        Ei mies oikein lämmennyt ajatukselle, koska sanoin että voi olla joutuu hoitamaan exän vaimoakin siinä sivussa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikion Leo on itse sanonut mulle aikoja sitten, että : En pysty pitämään omia puoliani.
        Sanoin hänelle, että : Vittuile vielä enemmän mulle ja kyllä ensimmäisen lapses sinut pelastaa, koska hän on tullut sinun takia takasin Inariin. Minä en ole tullut koska olen syntynyt Ivalossa ja synnyin paljon ENNEN SINUA!

        En minä olen muuttanut edes Kemiin vaikka exä asuu siellä lapsen kanssa.
        Hänen uusi vaimo sano, että minun pitäis muuttaa heille asumaan mutta ei sanonut syytä.
        En viittinyt kysyä : Pitäskö hommata uus mies niin voidaan sinun silmien edessä harrastaa turvallisesti seksiä!?

        Jonku miehen kanssa joskus heitin läppää, että muutetaan exän naapuriin niin voivat vahtia meitä!
        Ei mies oikein lämmennyt ajatukselle, koska sanoin että voi olla joutuu hoitamaan exän vaimoakin siinä sivussa…

        Minusta on tuntunut jo pidempään, että minun exät syrjii mielellään minua ja tekevät mitä vaan pääsevät eroon elämänsä sotkuista!

        Minä olen sanonut heistä, että : Hyviä miehiä olivat, kun minä olin heidän vaimo mutta en halua olla heidän kanssa tekemissä erojen jälkeen enkä huoli takasin!

        Heidän sotkujen siivous ei ole enää ihmisen eikä poliisinkaan töitä ja ei pitäis edes käräjillä käsitellä!


    • Anonyymi

      Mä oon kunnan viisain mies. Olen käyny kuussa ja puussa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1383
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      622
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe