Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

31

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseni kanssa.. mutta minähän olenki jo.. voi minua hassua.

    • Jopas on kiusapoista ahkerana: Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Jasu vois olla mun provider ❤️

      • Anonyymi

        En kyllä vois. En jakaisi tuloja enkä menoja enää kenenkään kanssa. Maksausin itse kaikki omani ja toinen omansa eri osoitteissa asuen. Ei enää ikinä tällaista tilannetta missä tunnen oloni altavastaajaksi. Vain koska satun olemaan äiti, joka huolehtii lapsista ja huushollista. Kantaa kaikki pennosensa perheen eteen ja käyttöön. Paljon niitä ei ole antaa, mutta kaikki annan. Olen antanut aina.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä vois. En jakaisi tuloja enkä menoja enää kenenkään kanssa. Maksausin itse kaikki omani ja toinen omansa eri osoitteissa asuen. Ei enää ikinä tällaista tilannetta missä tunnen oloni altavastaajaksi. Vain koska satun olemaan äiti, joka huolehtii lapsista ja huushollista. Kantaa kaikki pennosensa perheen eteen ja käyttöön. Paljon niitä ei ole antaa, mutta kaikki annan. Olen antanut aina.

        Jasu

        Toisaalta perhe onkin mulle "only ones in a lifetime". Niin lapsien tultua itsellään pärjääviksi voin vapauttaa itseni ikeestä, joka velvoittaa kantamaan isomman vastuun lapsista ja kodista. Toisen saadessa keskittyä vain omaan työuraansa ja tienaamiseen.

        Jasu


    • Anonyymi

      tuollainen voi muodostaa yhteiskunnalle ongelmia jos edes työön aloittamiseenkaan ei ole sitä käteistä noin 12000eur4 eli vaihtoehtona ainoastaan on silloin tehdä rikoksia jotta pääsee vankilaan.

    • Anonyymi

      Reijo tai pale.

    • Anonyymi

      niin joo jos vain 4% xuomslaisista on rahaa tehdä työtä eivät he halua, niin yli puolet kansassta sairaaloissa ja vankiloissa kun muuhun ei ole rahaa..

      hmm nimittelijän...

      Asno
      Di
      Jadispir

      Asno :)

    • Anonyymi

      Kuvitus kuin muistikuvityus hirviöien kuvsatkin joka hassu juttu kokonaisuudessaankin...

    • Oh wa a a, jooh 🙂, ei kuulosta mun jutultani

    • Ei kuulosta hyvältä, tasa-arvoinen suhde paras, eli menot ja kulut jaetaan puoliksi.

    • Anonyymi

      niimpä joo ei helppo idana, teknisesti minulle ehkä helppo, mutta joku sokkelomainen juttu, niin... ei hirviöitä sellaiseen tarvitse vaan niin jotain hahmoja eikä jotain jättisuurta sokkeloakaan...

    • Anonyymi

      Minua huvittaa aika paljonkin joku tyttöjen eli naisten sANONTA HIRVVIÖT.
      hIRVIÖT KUIN HIRVET JA POROTKIN.

    • Anonyymi

      Hirviö-laulu lallati-laa, varmaankin voisi lähteä G-mollista.

    • Anonyymi

      En kenenkään. Tarpeeksi kova pala oli purra, etten äitinä voi olla sekä täysipäiväinen kotiäiti ja saada tuloja, jotka riittää maksamaan puolet kaikesta. Niin kauan meni hyvin, kun mulla oli rahaa jemmassa, enkä ollut pelkkien vanhempainrahojen varassa. Säästöt ja osakkeen myynnistä rahaa ja vielä voitto veikkaukselta. Mutta kun koitti aika, että säästöt huoeni terveystalossa ravaamuseen ja elinkustanuksiimme, niin eipä jäänykkään enää saumaa kustantaa yhtä paljon. Vittu että vitutti, kun en oo ikinä ennen elänny miehen turvin.

      Mutta opin tajuamaan, että yhteiskunta vaatii liikaa, pitäisi olla kaikessa huippu ja revetä kaikkeen. Täydellinen äiti, vaimo ja vielä uranainen, joka tienaa perheen tulit. Pöh.

      Jasu

      • Anonyymi

        Yksinään nyt pärjää vaikka päälleen seisten ja kusten. Perheenä on monta kulua mihin ei yksin välttis repeä. Ja kun kaikki työ ei ole vain palkkatyötä minkä esim. öitinä tekee perheen hyväksi.

        Eikä siitä mitään taputuksia saa.

        Jasu


    • Anonyymi

      Raha on rakkaus eli mitä rikkaampi mies sitä rakkaampi mies

    • Anonyymi

      Korkeastikoulutetut naiset on tommosii naisii mut ei niis hyvää vaimoo saa

    • Anonyymi

      Hyvä kun ei tee Xena-nimestä jotain Xenon 000 MultiBlast.

    • En halua provider-suhteeseen kumminkaan päin. Kyse ei ole siitä, etteikö mielestäni vakiintuneessa suhteessa toinen voisi panostaa taloudellisesti enemmän esim tilanteessa, jossa toinen on lasten kanssa kotona, mutta molempien kuuluu mielestäni panostaa yhteiseen elämään myös taloudellisesti tilanteen ja kykyjensä mukaisesti. Sehän ei aina tarkoita 50-50, vaikka lähtökohtaisesti tasajako olisikin paras vaihtoehto.

      Mielestäni molempien on pidettävä kiinni taloudellisesta itsenäisyydestään myös suhteessa ollessa, mutta jos laitetaan hynttyyt yhteen, niin silloin ei myöskään saa mielestäni muodostua ns kahden elintason elämää samojen seinien sisälle. En tarkoita mitään suhteen sisäistä tulontasausta vaan sitä, että jos tuloissa on merkittävä ero, ei saisi muodostua tilannetta, jossa toinen kokee olevansa toisen talutusnuorassa taloudellisen tilanteen takia.

    • Anonyymi

      hmmmmm niin joo jotain tuota peli-ideaa kehittää mutta aika valmis siänsä on... mutta jotain hahmoja...

      • Anonyymi

        Tilattiin Supoon konjakkia. Kyllä se "Venäläinen autokoulu 2: Länsimaiset renkaat yhdistelmäajoneuvoissa" lähtee vielä käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilattiin Supoon konjakkia. Kyllä se "Venäläinen autokoulu 2: Länsimaiset renkaat yhdistelmäajoneuvoissa" lähtee vielä käyntiin.

        Tää "My Summer Car" on nyt saanut hyvät arviot betatestaajilta. Siinä ne yleisimmät venäläisen rekan keulasta, joita irrotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää "My Summer Car" on nyt saanut hyvät arviot betatestaajilta. Siinä ne yleisimmät venäläisen rekan keulasta, joita irrotellaan.

        Se on se perkele vanha ongelma taas kun Supo maksaa palkan ainoastaan kopeekoissa, niin liikennepoliisilla ei ole kuin niitä 2 eurosen tilalla kahvirahaa, millä mitata urasyvyyksiä renkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se perkele vanha ongelma taas kun Supo maksaa palkan ainoastaan kopeekoissa, niin liikennepoliisilla ei ole kuin niitä 2 eurosen tilalla kahvirahaa, millä mitata urasyvyyksiä renkaista.

        Se on se liikennöitsijän vanha sananlasku, kymppi Markkanen tai kaksi Euronen pitää hopeareunan påivän pilvessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se liikennöitsijän vanha sananlasku, kymppi Markkanen tai kaksi Euronen pitää hopeareunan påivän pilvessä.

        Mut joo, pidetään toi mielessä https://m.youtube.com/watch?v=L6UQQNoqrVk&pp=ygUTTXlsbHlzIHRzZWtraSBtYWFsaQ== eikä muistella tšekkiä ollenkaan. Se on eteenpäin, sano Patrik Laine selkä suorassa.


    • Anonyymi

      itse ajattelen sillee et jokane maksaa ite omat laskut oishan se tietty ihanaa jos rakas kullanmuru joskus vähä jeesaa jos on oikeen rahat loppu 🥰 mut kyl lähtökohtasest pitää ottaa tottakai ite vastuu omasta elämäst 🙂 rakkaus kun ei kukkaron paksuutta katso 😇

    • Ei tuollaista suhdetta en kyllä haluaisi itselleni.

      Se vielä jotenkin menettelee, että on lasten kanssa kotona, kun ovat pieniä ja mies ”elättää” sen vuoksi.. muuten ei missään nimessä. Kyllä tasavertainen suhde on paljon parempi kumpainenkin kantaa kortensa kekoon..

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018375257dg

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      en tiedä kenenkä palstalaisen kanssa sinäånsä sekstailla mutta mikä hauska juttu joidenkin tuo hirviö-hahmo-jutut hassua.

    • Ei kiitos. Ei mitenkään päin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe