hyvä mietelause oli

Anonyymi-ap

tyyliin, jos rakastat jotakuta , älä mieti hänen menneisyyttä,
jos pidät siitä mitä näet nyt?

ihmiset voi muuttua tai selviytyä vaikeiden aikojen yli?

40

644

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ollenkaan hyvä mietelause. Paljon lähempänä typerää itse asiassa, mutta sanotaan nyt diplomaattisesti vaikka idealistiseksi.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­y­m­­f­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Tärkeintä on, mitä ihminen on nyt ja jokainen meistä tietenkin pystyy kehittymään ja kasvamaan ihmisenä, mutta en silti sanoisi, etteikö menneisyydellä olisi mitään merkitystä. Minä en esim pystyisi luottamaan mieheen, jolla on taustallaan parisuhdeväkivaltaa.

      • Anonyymi

        Samoin, ei tulisi mieleenkään edes tutustua mieheen josta tietää jo etukäteen että tämä käyttää henkistä ja tai fyysistä väkivaltaa toisia kohtaan.
        Myös kontrollonti oli se minkätyyppistä tahansa ja vahtiminen, ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, ei tulisi mieleenkään edes tutustua mieheen josta tietää jo etukäteen että tämä käyttää henkistä ja tai fyysistä väkivaltaa toisia kohtaan.
        Myös kontrollonti oli se minkätyyppistä tahansa ja vahtiminen, ei kiitos.

        Juuri näin. Minulla ei ole minkäänlaista halua tuoda elämääni, saati lapseni elämään ihmistä, joka haluaa minulle pahaa. Virheetön meistä ei ole kukaan, mutta on tiettyjä asioita, joiden kanssa en pystyisi elämään enkä näe mitään järkeä lähteä tieten tahtoen toimimaan arvojeni vastaisesti. Tietenkin voi joskus käydä niin, ettei ihmisestä heti pysty näkemään, millainen hän on pohjimmiltaan, mutta esim hyvin väkivaltainen menneisyys on vahva red flag. Kontrollointi on toinen. Terveessä suhteessa ei kummallakaan ole mitään tarvetta kontrolloida toista.


    • Anonyymi

      Me olemme nyt mitä me olemme juuri sen takia mitä menneisyydessä on tapahtunut tai kokenut ja kuinka tapahtuneesta tai kokemastaan on ottanut opikseen eli siis meitä ei siksi pitäisi arvostella menneisyytemme takia koska menneisyytemme on tehnyt meistä sellaisia kuin olemme nyt jos jotain haluaa arvostella niin sitä millainen on nyt

    • Kyllä sillä on merkitystä. Kuinka monen naisen käyttämä mies on.

      • Anonyymi

        Miten sillä on merkitystä myönnätkö tunnustatko raiskanneesi nukkuvan miehen (et kysynyt häneltä etukäteen saako sut herättää naimalla ette sopineet asiasta etukäteen) noinkin voi raiskata miehen jos tällä vain seisoo tämän nukkuessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sillä on merkitystä myönnätkö tunnustatko raiskanneesi nukkuvan miehen (et kysynyt häneltä etukäteen saako sut herättää naimalla ette sopineet asiasta etukäteen) noinkin voi raiskata miehen jos tällä vain seisoo tämän nukkuessa

        Kyllä sillä on merkitystä kovinkin monen käyttämä mies on likaisen oloinen monia bakteereja.


    • Anonyymi

      Parempi mietelause on: mekko korviin ja ropsi pyllyyn.

      • Anonyymi

        Onko sinulla vihanhallintaongelmia, keittääkö äiti huonot puurot tai jotain?


    • Anonyymi

      Älä syö paristoja eli vaikka AAA-paristoja saadaksesi lisää virtaa.

    • Anonyymi

      Jos naisella on ollut vaikka parisuhdeväkivaltaa menneisyydessä, niin kyllähän itse ainakin lähtisin rakentamaan luottamusta ja luomaan turvallisia olosuhteita hänen menneisyytensä huomioiden.

      -Pietari

      • Anonyymi

        Mikai miehet ei tee niin vaan ärsyttävät lisää


    • Anonyymi

      hirviöitä ja idootteja joo olisi kammotuspeli jos tuollaisia hahmoja olisi vain..

      mutta niin autoista kun jotkut vaihtaneet kresäkumit jo lumimyrskyyn niin ei liiku autot. ei pääse irti lumihangesta.

      Vähän kuin joku Pontiac Firebird Formula-alustalla, niin matala alusta että voi jumiutua pohjastaan kiinni johonkin kiveykseen

    • Eihän sitä menneisyyttä täysin voi pyyhkäistä pois, niillä kun tuppaa olemaan seurauksiakin niillä vanhoilla jutuilla mutta muuten olen samaa mieltä, eletään tätä hetkeä ja tätä päivää toista etukäteen tuomitsematta...pienellä varauksella

    • Anonyymi

      Mutta niin miten kuvittelisit opettamaan jotain tyttöjä tietokoneiden ohjelmoinnissa kun itse kuumaverinen ei sinisilmäinwen lusamu...

      muutas laitan nimittelijä-ohjelmlta jos tekee uusia jotain hassuja..

      Turomatai
      Lay
      Tupals

    • Anonyymi

      minä herään melkein aina pippeli pystyssä jotenkin jos joku nainen ollut unessakin jotain mielessä ha

    • Anonyymi

      eräs erikoinen juttu, oikeasti erikoinen juttu jotain kello 0200.. labyrintti-juttua tekemään niin, hyvä juttu sain tuon jujutun valmiiksi kyllä.. hauskankin jutun.

    • Anonyymi

      Hmmm ...

      Hyviä mietiskelyn aiheita olisi myös vaikkapa: juo viinaa niin saat naisia taikka olen jo naimisissa äitini kanssa.

    • Anonyymi

      Menneisyyteni olen ollut ylikiltti nöhverö, ei kenenkään mieleen. Nyt taas olen liiankin tietoinen siitä, ettei yli kävellä, ei kenenkään mieleinen. Plus liian outo otus ennen ja nyt.

      Ei minusta kukaan tykkäis. Joten enpä edes yrittäisi. Paras kun toteaa, ohi on moiset. 🙂

      Jasu

      • Sussa on kyllä jotenkin munaa. Mitä ei monessa miehessä edes ole🤔


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sussa on kyllä jotenkin munaa. Mitä ei monessa miehessä edes ole🤔

        Heh, niin ne jotkut miehetkin on mulle väittäneet. Jotkut sanoneet nostavansa hattuakin mulle. Minulle mä oon kuitenkin vaan mä. Ihan tavallinen eteenpäin menevä sinnikäs ihminen. 😅

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, niin ne jotkut miehetkin on mulle väittäneet. Jotkut sanoneet nostavansa hattuakin mulle. Minulle mä oon kuitenkin vaan mä. Ihan tavallinen eteenpäin menevä sinnikäs ihminen. 😅

        Jasu

        Nostit kissan pöydälle miehesikin kanssa, ja kappas elämä hymyilee jälleen.. niin sitä pitää😁👌🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, niin ne jotkut miehetkin on mulle väittäneet. Jotkut sanoneet nostavansa hattuakin mulle. Minulle mä oon kuitenkin vaan mä. Ihan tavallinen eteenpäin menevä sinnikäs ihminen. 😅

        Jasu

        Mun hyveisiini ei oo kuulunu varttua, että joku tekee puolestani tai mulle valmiiksi. Mutta paheisiini kuuluu päättää itse ja tehdä itse, elämäni.. mitä siihen ikinä haluankin sisällyttää. Huono oottelee koska tapahtuu, koska etenee.

        Muuten en taida juuri poiketa tavallisesta eläjästä. 😊

        Jasu


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Nostit kissan pöydälle miehesikin kanssa, ja kappas elämä hymyilee jälleen.. niin sitä pitää😁👌🏻

        No, mä haluan kuulua hänen elämään ja, että hän kuuluu mun elämään. Se on päätös horjuvien tunteiden ohella. En usko tulevani sen autuaammaksi jonkun toisen kanssa, muutenkin elän niin itsenäistä elämää kumppanin rinnalla, kun ikinä mahdollista näissä olosuhteissa.

        Jos meinaan olla parisuhteessa, se on tämä tässä tai sitten ei mitään parisuhteita. Joteskin mulle selvä kuin pläkki.

        Mielummin fixailen olemassa olevaa, kun kyhäilen uutta. 😃

        Laiskuuttani ja mukavuudenhalua.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, mä haluan kuulua hänen elämään ja, että hän kuuluu mun elämään. Se on päätös horjuvien tunteiden ohella. En usko tulevani sen autuaammaksi jonkun toisen kanssa, muutenkin elän niin itsenäistä elämää kumppanin rinnalla, kun ikinä mahdollista näissä olosuhteissa.

        Jos meinaan olla parisuhteessa, se on tämä tässä tai sitten ei mitään parisuhteita. Joteskin mulle selvä kuin pläkki.

        Mielummin fixailen olemassa olevaa, kun kyhäilen uutta. 😃

        Laiskuuttani ja mukavuudenhalua.

        Jasu

        Mietin myös aiemmin että eiköhän nämä omat parisuhteet olleet tässä. 🤔
        No sen osalta, että ainakin pidän oman kotini jos joskus sellaisen ihmisen kanssa päädyn parisuhteeseen.. siis lähinnä nämä että jos nyt kumminkin vielä.. lähtee siitä että minä itse en ole ollut omissa parisuhteissani se joka on toki välittänyt kumppaneista, mutta jotenkin ovat jättäneet jollain lailla kylmiksi. Eli jos tulee sopiva henkilö vastaan niin annan palaa vaan😄 avoimin mielen siis liikenteessä..

        Kivaa kevättä sulle Jasu ☀️☀️☀️ Nyt paistaa Helsingin päässä aurinko☀️


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mietin myös aiemmin että eiköhän nämä omat parisuhteet olleet tässä. 🤔
        No sen osalta, että ainakin pidän oman kotini jos joskus sellaisen ihmisen kanssa päädyn parisuhteeseen.. siis lähinnä nämä että jos nyt kumminkin vielä.. lähtee siitä että minä itse en ole ollut omissa parisuhteissani se joka on toki välittänyt kumppaneista, mutta jotenkin ovat jättäneet jollain lailla kylmiksi. Eli jos tulee sopiva henkilö vastaan niin annan palaa vaan😄 avoimin mielen siis liikenteessä..

        Kivaa kevättä sulle Jasu ☀️☀️☀️ Nyt paistaa Helsingin päässä aurinko☀️

        Juu, ei minunkaan pitänyt enää mihkään parisuhteeseen ryhtyä erottuani exästäni 2010 vuonna. Enkä edes olettanut, että ihastumisesta huolimatta meidän ikäerolla ja elinympyröillä tulisi mitään pitkäikäistä olemaan. Mutta ajattelin, että kattotaan nyt kumminkin tääkin kortti ja täsä sitä on nyt oltu se 14 vuotta yksissä. Enimmän aikaa vielä varsin hyvissä väleissä.

        Elämä voi yllättää. 😅👍

        Vaan jotenkin nyt olen sisimmässäni tullut parisuhteiden päätepysäkille, matka voi jatkua vain tämän hepun matkassa tai yssikseen. Mikään muu ei kiinnosta yhtään intiimisuhteena. Kavereina toki on paljon ihmisiä joista pidän ja vielä enemmän joista en yhtään. 😂

        En tiiä mitä kukaan ihminen viittis näin kattella minua kumppanina, kun en jaksais olla edes läsnä. En tutustua pintaraapaisua perusteellisemmin eli aika selvä tapaus, uffaffaa. 🫠

        Mukavaa kevättä!! ❤️🤗

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, niin ne jotkut miehetkin on mulle väittäneet. Jotkut sanoneet nostavansa hattuakin mulle. Minulle mä oon kuitenkin vaan mä. Ihan tavallinen eteenpäin menevä sinnikäs ihminen. 😅

        Jasu

        Sinnikkyys ei vie eteenpäin sinnikkyys auttaa korkeintaan siin et saa työtehtävän tehtyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun hyveisiini ei oo kuulunu varttua, että joku tekee puolestani tai mulle valmiiksi. Mutta paheisiini kuuluu päättää itse ja tehdä itse, elämäni.. mitä siihen ikinä haluankin sisällyttää. Huono oottelee koska tapahtuu, koska etenee.

        Muuten en taida juuri poiketa tavallisesta eläjästä. 😊

        Jasu

        Mu hyvää kannattaa varttua paheita on viina huumeet ja jotkut pitävät paheena jopa tupakan polttoa omasta elämästä päättäminen ja oman elämänsä eläminen on oppeja jotka pitäs mun mielestä kuulua jo kotikasvatukseen kuka muka voi päättää toisen puolesta kuinka tämän tulisi elämänsä elää määritelmä huono on käsite joka soveltuu paremmin esineeseen tai asiaan ihminen ei voi omallatavallaan olla huono koska ketään meistä ei voi verrata keskenämme koska jokainen meistä voi olla vain paras versio itsestään korkeintaan turha tavoitella kuuta edes taivaalta jos ei omat taidot riitä pyhkimään edes omaa persettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnikkyys ei vie eteenpäin sinnikkyys auttaa korkeintaan siin et saa työtehtävän tehtyä

        Kyllä se minun nahoissani juurikin sinnikkyys on se mikä eteenpäin on vienyt. En halua olla törkeä tai leso, mutta moni ei mun elämääni olisi kyennyt elämään näin mallikkaasti kun minä oon. Itku olis tullu ja luovutettu ajat sitten mun nahoissani.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se minun nahoissani juurikin sinnikkyys on se mikä eteenpäin on vienyt. En halua olla törkeä tai leso, mutta moni ei mun elämääni olisi kyennyt elämään näin mallikkaasti kun minä oon. Itku olis tullu ja luovutettu ajat sitten mun nahoissani.

        Jasu

        Meillä ihmisillä on paha tapa viisastella ja neuvoa muille päivääkään elämättä toisen nahoissa, toisen murheita tuntematta.

        Pyritään välttämään sitä. ❤️

        https://youtu.be/iMyd4sfyNz0?si=xJrr4q0bEIC9-OvZ

        Everlast...

        Jasu


    • Anonyymi

      Uskon että ihmiset muuttuu ja kehittyy mutta kukaan muu lisäkseni ei siihen usko.

      Vaikeiden asioiden yli selviää jos tahtotilaa on.

      Kohtaan ihmisen sellaisena kuin hän on menneisyydestä riippumatta mutta olen kuoleva laji.

    • Anonyymi

      SANONTA VÄHÄN ETTÄ JOTAIN lUCIFEREJA PIIKEKSII lIPASTOISSASI JA KOMEEROISSSKIN HOH.

    • Enemmän on ihmiset muuttumatta kuin muuttuvat. Älkää uskoko mainoksia.

    • Anonyymi

      Ymmärtääkseen kumppaniaan on tunnettava hänen historiaansa muuten ei tule mitään.

    • Anonyymi

      Voi mu idiootti on idiootti vaiks vois paistas kahtokaas jos ei ole kykyä oppia niin ei ole kykyä oppia kaikki aivotoimta mitä on menee siihen että keho pystyy pitään elintoimintoja yllä nääs mun mielestä loppuelämän kärsimys toisen elämän pilaamisesta on oikeutettu rangaistus

    • Anonyymi

      Sitä varten täällä ollaan. Oppimassa ja muuttumassa. Joitakin se pelottaa. Siksi pahaa puhuu ja maalittaa. Ei ole omaa elämää👎💩

    • Anonyymi

      Kyllä se menneisyys jotain kertoo ihmisestä ja arvoista. Tietysti jokainen voi tehdä muutoksia elämässään ja asenteissaan. Kuitenkin ei niitä nyt pidä sokeasti sivuttaa.

    • Anonyymi

      Tuo riippuu ihan ihmisestä kuinka paljon menneisyydestä on merkitystä. Toisen kanssa ei tarvitse kauaakaan jutella, kun selviää kuinka avarakatseinen ja joustava luonteinen hän on. Osa ihmisistä pystyy muuttumaan ja osa ei. Miehillä, johtuen osin aivojen rakenteesta (tämä ei ole herja, eikä ilkeydeksi tarkoitettu) joustava luonteisuus on harvinaisempaa (tieteellisesti tutkittua). Silti ei pidä vetää mitään yleispäätelmää naisten ja miesten välisistä eroista, poikkeuksiakin on ja mielen joustavuutta pystyy myös halutessaan opettelemaan. Mutta sanoisin siis, että riippuu ihmisestä mitenkä uskon hänen menneisyytensä vaikuttavan ja kuinka paljon.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe