Ex puolisot

Anonyymi-ap

Vuosi seurusteltu miehen kanssa, joka ollut naimisissa kahdesti. Itsellä pitkä liitto takana ja eronnut vuosia sitten. Miehellä ensimmäisestä liitoista aikuinen lapsi ja liitto päättyi tuolloin silloisen vaimon syrjahyppyyn. Toinen liitto hänellä lyhyempi ja siitä ei yhteisiä lapsia. Meillä menee mielestäni hyvin, olemme rakastuneita, viihdymme toistemme seurassa ja harrastamme yhdessä, asumme eri osoitteissa ja mielestäni se on hyvä järjestely tässä vaiheessa. Nyt minua on kuitenkin jostain syystä alkanut häiritsemään tiivis yhteydenpito ensimmäiseen ex vaimoon. Ex vaimo on tahollaan naimisissa ja hänellä myös lapsi toisesta liitosta. Yhteydenpidon syyksi ex vaimoon on kerrottu olevan yhteinen lapsi, lapsi on kuitenkin jo aikuinen ja asunut vuosia omillaan. Ymmärrän yhteisen historian ja tuttavapiirin kuin kohtuullisen pienestä paikkakunnasta kyse. Tilanne kuitenkin jotenkin rävähti silmille, kun ex vaimo oli sopinut menevänsä syömään miesystäväni ja heidän yhteisen lapsensa kanssa ja hänen ehdotuksestaan minut haluttiin mukaan viime tipassa. Minä koin tilanteen todella ahdistavana sekä ulkopuolisena, heillä kolmella näytti olevan jotenkin kovin symbioottinen suhde. Nostin asian esille tuon jälkeen ja se aiheutti mieheni hermostumisen, hän sanoi että heidän välillä ei ole ollut mitään säpinää eron jälkeen, mutta koenkin että tiivis henkinen yhteys- ja yhteydenpito on olemassa. He soittelevat, viestittelevät ja ovat aktiivisesti yhteydessä. Mieleen hiipii väkisinkin että ”janottaako vanha suola” ja olenko vain korvike mieheni, kun se elämän suurin rakkaus on menetetty toiselle ? Kertokaahan olenko vainoharhainen vai turhan mustasukkainen :D

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He ovat todennäköisesti hyviä ystäviä. Onhan heillä vuosie yhteinen historia. Se sinun on vain hyväksyttävä. Pääset itsekin vähemmälle kun yrität tutustua tuohon naiseen ystävänä. Luulen että jos alat tuosta jauhamaan on suhteenne pian ohi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      70
      5005
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      190
      3923
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      203
      3838
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      80
      3377
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3039
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2024
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1909
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1716
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1457
    Aihe