Kaikki sinkkupalstalaiset ovat erakkoja

Anonyymi-ap

-Ei ne muuten olisi sinkkuja.
>simiti<

14

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osittain totta. Mä oon myös valikoiva. Ei kelpaa mikä tahansa. Tässä iässä ei kuitenkaan ole mitään valinnan varaa. Kyllä sen tiedostan.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eikä ole. Eihän erakot täällä pitäisi kokousta keskenään, jos olisivat oikeita erakkoja. Ne erakot erakoituu jossain ihan erakkoina ottamatta osaa tällaiseen muka muka erakko toimintaan.

    • Olipas haastavaa löytää tälle päivälle päivätty aloitus. On näköjään menossa bottien sota ja me ollaan tässä sivuroolissa. Mutta kysymykseen, että ei, eihän me olla mitään erakoita. Vaan poikkeuksellisen valveutuneita yhteiskunnan kansalaisia jotka haluaa panostaa yhteiseen hyvään. Sivu juonteena tietenkin ettei olla mitään kovin pidettyjä. Mutta se on se hinta minkä tästä joutuu maksaan. Toi luova voima vaan vaatii sellasta sisäistä kärsimystä.

      • Anonyymi

        Valitse sieltä keskustelujen yläpuolelta kohta "Uusimmat Keskustelut", se on ajan tasalla. Vaikka ehkä ne laittaa kohta koko sivuston säppiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitse sieltä keskustelujen yläpuolelta kohta "Uusimmat Keskustelut", se on ajan tasalla. Vaikka ehkä ne laittaa kohta koko sivuston säppiin.

        Hyvä juttu kiitos. Erikoinen juttu, etten oo kaikkee vielä huomannu, vaikka pitkään täällä ollu. Ikävä juttu, jos menee kiinni eiks ne mitenkään saa massapostitusta loppuun. On tosta Neuvostoliitosta älyttömästi haittaa.


    • No melkein, vähän ristiriitainen juttu

    • Huhuuu!!! 🙌 Haluaisin huomautella: Poikkeus vahvistaa säännön! 😁

    • Joko se botti saatiin täältä häädettyä?

    • Mitä, mitä, mitäh!
      Olinko mä muka sinkku?!? Siiis olenko?

      Mut juu.. olen erakko.

    • Anonyymi

      erakoituminen alkaa vähitellen, vie sitten aikaa palata ihmisten ilmoille taas ylitääkseen itseltä,

    • 𝖤𝗁𝗄𝖺̈𝗉𝖺̈ 𝗌𝗎𝗎𝗋𝗂𝗇 𝗈𝗌𝖺 𝖾𝗅𝖺̈𝗄𝖾𝗅𝖺̈𝗂𝗌𝗂𝗌𝗍𝖺̈ 𝖾𝗅𝖺̈𝗏𝖺̈𝗍 𝗂𝗅𝗆𝖺𝗇 𝗄𝗎𝗆𝗉𝗉𝖺𝗇𝗂𝖺, 𝗒𝗄𝗌𝗂𝗇, 𝗄𝖺̈𝗒𝗍𝗍𝖺̈𝗏𝖺̈𝗍𝗉𝖺̈ 𝗍𝖺̈𝗍𝖺̈ 𝗌𝗂𝗏𝗎𝗌𝗍𝗈𝖺 𝗍𝖺𝗂 𝖾𝗂𝗏𝖺̈𝗍.

    • Anonyymi

      Hyvin mahdollista.

      Itse tosin olen introvertti, en erakko.

    • Anonyymi

      Niin kauan yksin kunnes löytyy juuri itselle sopiva uusi kumppani. Jaksaminen ollut tietystä syystä johtuen vähissä monen vuoden ajan, mutta jo jonkin aikaa on tuntunut siltä, että olisi ihanaa rakastua ja saada rakkautta. Yhteinen arki ja joskus juhlia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe