Miten tämä on oikein mahdollista.

Anonyymi-ap

Sukunimiä tutkin ja joka sukunimeen liittyy joku suojaus.

Ensin olen syntynyt sukunimellä jonka Kirkko on määrännyt vaihtamaan ja kirkko on ollut sama, kuin valtio tuohon aikaan.

Kaikki sukunimet suojattuja sukunimiä, koska äidin syntymä sukunimi on myös suojattu sukunimi.

Minulla on biologinen yhteys exän sukunimeen jonka sain avioliiton kautta, koska olen minä lapsen biologinen äiti.
Hänen nykyisellä vaimolla ei ole biologista yhteyttä kyseiseen sukuun, koska heillä ei ole yhteisiä biologisia lapsia.

Nykyinen rouva on ampunut koko suojatun sukunimen suojauksen auki ja kuka vaan voi ottaa tuon sukunimen käyttöön.
Kunnianloukkaus saa aikaan tuon, että sukunimien suojaukset on menettäneet merkityksensä!

Suomalaisuuden liiton kautta haettu suojaukset eli suvut on maksaneet aikoinaan siitä, ettei sukunimiä voi ottaa sukuun kuulumaton käyttöön.

Jos minun vanhemmat ei olis menneet naimisiin niin minä olisin jäänyt hänen sukunimellä hänen ainoaksi lapseksi.
Sisko ja veli ei olis koskaan edes syntyneet jos vanhemmat ei olis menneet naimisiin.

Minä viime yönä liityin Suomalaisuuden Liitto Ry:hyn, koska minulla on BIOLOGINEN oikeus sukunimeen jonka lapseni isän suku on joskus 1930luvulla suojannut.
Minulla on myös BIOLOGINEN oikeus äidin isän sukunimeen joka on myös suojattu sukunimi.
Vanhimpana lapsena minä kuljen erisarjassa mitä siskoni sekä veljeni jotka on syntyneet avioliitossa, mutta minä olen noin 2kuukauden jälkeen siitä, kun vanhemmat on menneet naimisiin.

Voi olla, että exäni kohdalla on käynyt samalla tavalla ja tämä sama toistuu meidän yhteisen lapsen kohdalla.
Hänen nykyinen vaimo syrjii sekä loukkaa minun kunniaa, koska hän valheellisesti väittää että hän on lähempää sukua lapseni isän suvulle mitä minä joka olen kyseisen suvun yhden lapsen BIOLOGINEN ÄITI!

Minä olen toiminut oikein, kun olen vaatinut sakon muuttamisen vankeudeksi.
Kyseisen ROUVAAN liittyvät sukunimet ei löytyneet Suomalaisuuden Liiton suojaamista sukunimistä.

En ole tiennyt, että OLEN NÄIN SUOJATTUUN sukuun syntynyt sekä vielä mennyt naimisiin lapsen isän kanssa jonka kanssa ollaan SUOJATTU vielä lapsi!

Täällä on kohtalo ohjannut, koska ei tuo mies ole voinut tietää minusta noin paljoa koska minä olin ensimmäisen exän sukunimellä ja otin uuden sukunimen avioliiton myötä käyttöön.

Minä olen syntynyt VIRKAMIES sukuun ja äitini sanoi exälle : Oot kyllä hullu!
Minun kummi-täti sano minulle, kun kuuli uuden sukunimen että : Sinullahan komia sukunimi on ja oikea PAPPIS sukunimi!

Eli tuokin on virkamies sukunimi, koska PAPPI oli arvossa oleva virkamies aikoinaan!

Kylläpä KÖYHÄÄ on siunattu ainakin nimillä jos ei muualla!

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätitkö mirhen sukunimrn eron jälkeen kiusaksi?vai häpeätkö omaa oikeaa sukunimeäsi?eihän se kaunis ole kaikkien mielestä.

      • Anonyymi

        Minähän menin ensimmäisen kerran naimisiin 1988 ja eron jälkeen en vaihtanut nimeä vasta, kun menin uudelleen naimisiin.

        En minä olis mennyt toista kertaa ikinä edes naimisiin, mutta mies sanoi että hänestä on kaunis tapa mennä naimisiin.

        Annoin pillua ensin ja tuli raskaaksi niin sai KAUNIILLE NAIMISIIN MENOLLE HYVÄN SYYN!

        Sain sentään KAUNIIN SUKUNIMEN, mutta paskan elämän! Pitää muistaa, että MIES ON ITSE ALUNPERIN HALUNNUT KAIKEN!

        Minullahan oli hyvä elämä jo ennen, kuin hän tuli minun elämään omien KAUNEUKSIENSA kanssa.

        Hän sanoi AINA : NIMI ON TÄRKEÄ!
        Joten arvostan tätä TÄRKEÄÄ NIMEÄ jota hän ei uuden vaimonsa kanssa ARVOSTA OLLENKAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän menin ensimmäisen kerran naimisiin 1988 ja eron jälkeen en vaihtanut nimeä vasta, kun menin uudelleen naimisiin.

        En minä olis mennyt toista kertaa ikinä edes naimisiin, mutta mies sanoi että hänestä on kaunis tapa mennä naimisiin.

        Annoin pillua ensin ja tuli raskaaksi niin sai KAUNIILLE NAIMISIIN MENOLLE HYVÄN SYYN!

        Sain sentään KAUNIIN SUKUNIMEN, mutta paskan elämän! Pitää muistaa, että MIES ON ITSE ALUNPERIN HALUNNUT KAIKEN!

        Minullahan oli hyvä elämä jo ennen, kuin hän tuli minun elämään omien KAUNEUKSIENSA kanssa.

        Hän sanoi AINA : NIMI ON TÄRKEÄ!
        Joten arvostan tätä TÄRKEÄÄ NIMEÄ jota hän ei uuden vaimonsa kanssa ARVOSTA OLLENKAAN!

        Olisko ollut joku uusi KAUNIS nimi tarjolla eli joku exä josta pitäs päästä eroon?

        Olen kyllä ammatiltani sekä yrittäjä, että vanhempi panostaja eli kyllä VUOKRA-VAIMONAKIN osaan toimia.
        Hygipassia ei ole, mutta olen TULITYÖKORTTI koulutuksen kyllä suorittanut eli saan GRILLATA IHAN AVOTULELLA MAKKARAA!
        Saan laittaa muuten KYNTTILÖIHINKIN tulen niin sisällä, kuin ulkona!

        Minulla ei ole kyllä autoa, mutta äiti tykkää käydä ensin kattomassa kaikki työmaat ja jos ei ite tykkää siitä työmaasta niin se sanoo mulle : Sinä kyllä joutasit mennä sinne!
        Jos yhdessä pitää äitin kanssa tehdä niin se yövuoro tai viikonloppu hommia, kun kukaan muu ei ole enää töissä!

        Äiti on sanonut, että minä en pärjää yksin koska mulla on niitä kaiken maailman diagnooseja!

        Sanoin äitille, että : Sinun pitää lähteä Rovaniemelle minun kanssa sinne kuulontutkimukseen kaveriksi, koska minä en välttämättä KUULE mitä lääkäri sanoo.

        Alko kiristämään ja uhkailemaan minua. Minun pitää kuulemma olla kiltisti ja kotona pitää tapahtuu!
        Eilen tapahtu ja tänäänki tapahtu lisää!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Menin kihloihin holoömmän kanssa 1918 Petsamon motellissa mutta ei hän suostunut mulle antautumaan jaoten Panin hänet puuveneeseen ja löysäsin Paatjokea alavirtaan enkä hänestä sen jälkeen koommin kuullut mitään

    • Anonyymi

      Von olisi hyvä nimen edessä. Aatelinen. LYYDIA VON HOLO olisi seksikäs nimi.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 K­­­u­­u­­m­a­­­t­­­ ­­t­­­y­­t­­ö­t­­ ­o­­d­o­­­t­­­t­­a­­­v­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­­n­­u­a­­­ -> https://wbze.de/sexygirls?18380134

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe