Arpelan lahja maailmalle on todellinen kananlento. Kaisa Juuso huusi vaaleissa kitarisat keltaisena että rajat kiinni ja tuulimyllyt seis. Nyt on nähny Suomen katajainen kansa, Kemi Tornio ja Lappi mitä Kaisa Juuso on osaajana. Ei yhtään mitään. Ruotsin Kelassa ei opi kuin Ruottia. Ihan ettemmekö sanoisi ahne vallanhimoinen oman edun poliitikko joka män ja otti pestin johon kyvyt ovat liian köykäiset. Valta sokaisee, minä istun Audin takapenkillä ja näytän vihreille ja kepulle keskisormea. Olen istunut pari kautta Tornion valtuustossa, kyllä sillä pärjää ja kokemus on kova. Nähty on mitä osaa. Meri-Lapin ihmiset ovat sivuseikka kun valtaa vain saa.
JUUSON KAISAN LOPPUTILITYS ON SURKEA
Anonyymi-ap
3
442
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskon että nyt älyää tämä kansa mitä on tehty. Olemme äänestäneet sellaisen porukan eduskuntaan joka tulee meille köyhille helevetin kalliiksi. Tuo äärikapitalistinen ja tavallista ihmistä kyykyttävä porukka on kuin Kaisa. Taustalla Kokoomus ja Eteläranta ja Isot yritykset vie persoja persuja kuin pässiä narulla lammastarhaan. Siitä ota niin monta ki jaksat...
- Anonyymi
Köyhän on hyvä olla köyhä, kun ei muusta tiedä.
- Anonyymi
Vedä käteen. Syvä iskumme on. Juusoa ette köyhät mollaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161