Mies häipyi tylysti

Anonyymi-ap

Tapasin ihanan miehen 8kk sitten, aluksi kaikki meni hyvin, hän oli ihastunut muhun ja halusi mun kanssa parisuhteen. Tehtiin myös reissuja, kyläilyjä sukulaisten luo jne. Hommasi mun pojalle mm. Lasten pienen mönkijän, ja viimeiset viikot meni näin että oli ehdottanut jos muuttaisin hänen ja mun lapsi mukana. Haettiin tämän siskon luota pojalle vanha lastensänky sekä leluja. (eivät enää tarvi omille lapsille)
Noin kolme viikkoa tuosta laittoi mulle txt ettei halua musta mitään.

Ja vielä viikko ennen totaallista kääntymistä, oli vielä innoissaan tulossa mun luo arkena käymään, laitteli kun erossa oltiin niin viestejä(tyyliin rakastan sua, hyvää yötä) kyseli kuinka mulla päivä menee jne.
Senjälkeen tuli viestiä ettei jatka ja sit en kuullut hänestä mitään viikkoon. Koetin käydä sinä viikon aikana tämän kotona, oli siellä mutta ovea ei mulle edes avannut. 😅

Sitten myöhemmin kertoi ettei ollut tunteita mua kohtaan melkeinpä koko aikana sen 8kk. (valehteliko tunteista mulle, miksi salasi noin)

Sit myöhemmin kysyin oliko tosissaan ku haettiin tämän sukulaisten luota just näitä lasten tavaroita sen luo jne. Kertoi että oli tosissaan :o

4

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten ehdotti tyyliin oltais vaikkapa kavereita, siis mä en ymmärrä

• Anonyymi

Narsisti vain sua käytti. Ei muutaa . Kaikki täällä jo tunnistaa tyypin

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      278
      8298
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      66
      4972
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      280
      4320
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      54
      2957
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2426
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1810
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1677
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      109
      1669
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1573
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1550
    Aihe