Kokeilkaapa kaurapuuroa 2 kertaa päivässä ja kauramaitoa.

Anonyymi-ap

Aamulla kaurapuuro + sokeria kunnolla ja vaikka kauramaitoa puuroon. Ei muuta.
Ei yhtään sulaa aamulla.

Päivällä ja iltapäivällä syötte mitä syötte, kohtuullinen määrä , ei tarvi liian pienellä määrällä elää ja mahdollisimman vähällä suolalla. Suolaa ei saa lisätä.

Illalla kaurapuuroa kauramaidolla löysennetty + sokeria sopivasti. EI suolaa.

vaikkapa 3 viikkoa ja jos pystytte niin pidempään, minä syön vakituiseen. HUOM. olen aloittanut puuron syönnin vasta 3 vuotta sitten, sitä ennen en syönyt mitään aamulla, kun söin illalla aina liikaa ja paastosin aamun. Nytkin syön illalla liikaa, mutta aloitan puurolla ja lopputulos sittenkin, ensin laihduin 500g kk ja nykyään 300 g kk ja aivan huomaamatta . Ilman ongelmia. En ole paljoa "lihava" koskaan ollut, vain noin vajaa 10 kg.
suosittelen PIKA KAURAHIUTALEITA.

YKSI idea on se että kaura on lähes gluteiinitonta.
Esim minä olen epäillyt koko pitkän elämäni että gluteiini ei sovi, mutta koskaan en oel käynyt lääkärissä . Mutta esim ohukaiset tekevät aina vatsan hieman täyteläiseksi ja vaikka ovat hyviä, pitää syödä jotain muuta jota ei ole suunnitellut syövän.

Ei ole paha kokeilla.

9

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin suolaa ei saa lisätä puuroon, eikä mihinkään kaupan ruokaan.
      yritä myös että et lisää omatekemisiinkään ainakaan joka ruokaan.

Esim. meillä syödään broilerinfileitä ja leikkeitä jotka on paistinpannulla kannen alla ja levy 1 teholla vajaa puolituntia.
      eikä laiteta mausteita, eikä suolaa.
      muuten se neste pitää myös juoda se on terveellistä lihanestettä

• Anonyymi

🤢 hyi hemmetti.

• Anonyymi

Itse käytän suolaa aina , ihminen joka hikoaa paljon tarvitse suolaa ja sokeria ja nestettä tasoittamaan elektrolyytit .äauolaton ruokakin kamalan makuista , enkä koskaan alkaisi tuollaista diettiä noudattamaan .
        Normaali suolan käyttö on ihmiselle ihan normaali asia.
        Mutta kukin tavallaan ei siinä mtään.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­N­­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyllä se pitää olla ennemmin keittoa jossa on lihaa tai kalaa että saa myös proteenia.

• Anonyymi

kiva kun ei tarvitse laihduttaa,eikä syynätä joka palaa,ne geenit!

• Anonyymi

Se on muuten nykyään gluteeni, ei gluteiini. Aivan samalla tavalla kuin proteiini on nykyään proteeni. Tästä on ollut monesti juttua, mm. Kieliviestissä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gluteeni

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe