Kohtuullisen kulutuksen raja

Anonyymi-ap

Davosin ilmastokokouksen osallistujien elintaso ja kulutus määrittävät kohtuullisen, ilmastoystävällisen elämäntavan. Riittää, että me kansalaiset emme kuluta enempää kuin ilmastokokouksen osallistujat keskimäärin. On päivänselvää, että he näyttävät esimerkillään meille oikean, tavoiteltavan, ympäristöystävällisen elämäntavan.

Voimme myös hyvällä omallatunnolla tavoitella samaa elintasoa ja kulutusta mikä heillä on.

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Denialistimummoa harmittaa kun poliitikot elää poliitikon elämää. On se niin väärin että heillä kansaa parempi elintaso parempi vaikka mummon jumalat Marx ja Lenin toisin käskytti.

      • Anonyymi

        Muuten hyvä kommentti, mutta alarmistit ajavat marxilaista yhteiskuntaa, vaikka useimmat eivät edes itse tajua sitä. Ilmastonmuutoksen varjolla yritetään luoda uudestaan sosialistinen suunnitelmatalous, jossa keskusjohtoisesti päätetään mitä tuotetaan, kuinka paljon, miten ihmiset asuvat ym. ja jaetaan tämä köyhyys tasan kansalaisille. Paitsi sille eliitille.

        Se ei tietenkään ole väärin, että poliitikoilla ja hyvin menestyvillä yrittäjillä ja sijoittajilla on parempi elintaso. Kuten ei sekään, että meillä jokaisella on oikeus vapauteen ja tavoitella samaa, parempaa elintasoa, jollon jokainen kynnelle kykenevä voi asustella satojen neliöiden kartanoissa, lentomatkustella ja kuluttaa varojensa mukaisesti.

        Alarmistin skitsofreeninen ajattelu tuleekin tässä esille. Hän vaatii itselleen ja muille tavallisille ihmisille minimaalista hiilijalanjälkeä ja kulutusta, mutta sallisi luksuselämän ja suuren kulutuksen niille, joilla on poliittinen ja taloudellinen valta johtaa meidät tuohon kurjuuteen. Me fiksummat ihmiset ymmärrämme, että kun on kyse arvoista ja maailman pelastamisesta, johtajien täytyy elää esimerkillisesti, muuten heidän sanomansa uskottavuus on nolla Eli tässä tapauksessa kaikki Davosin ilmastokokouksen osallistujat valehtelevat meille esitellessään uhkakuvia ja vaatimuksia elämäntavan muutoksesta, koska he omalla elämällään osoittavat puheensa valheiksi.


    • Anonyymi

      Mitä kapitalistista aapiskukkoa tänne kirjoitetaan? Hiilijalanjälki on ollut monen vähänkään vihreän elämäntyylissä mukana jo kymmenien vuosien ajan. Ei ketään voi enää kiinnostaa Davoskin ilmastokokouksen osallistujien elämäntyyli.

      • Anonyymi

        Vihreän elämäntyylin omaavien hiilijalanjäljellä ei ole merkitystä. Sillä on merkitystä, miten uskottavaa Davosin kokoukseen osallistujien oma esimerkki on. Kaikkia kiinnostaa heidän elämäntyylinsä, koska teot ja esimerkki ovat uskottavia, puheet eivät jos ne ovat ristiriidassa oman elämän kanssa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe