Heip hei kaikille.

Mitä ihmisille kuuluu?

Viikonloppu mennyt töissä ja vielä olisi viisi päivää jäljellä. Iltavuorot on ihan jees, mutta huominen aamuvuoro pistänyt jo tänään väsyttämään, kun ei ole voinut kahvia juoda kovinkaan paljoa.

Tullut opeteltua piirtämistäkin. On ihan mielekästä puuhaa. Youtubesta törmäsin aika hyvään opetuskanavaan. Ehkä siitä uusi harrastus.

18

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kysymästä😊 Viikonloppu meni yhdessä hujauksessa.. lapsivapaa teki hyvää. Kävin Tallinnan risteilyllä. Stig esiintyi laivalla, yllätys keikka, kun lähdin muutenkin koko reissuun aika extemporeen..😁

      Itseäni kiinnostaa, tuo sinun löytämäsi piirrustus kanava. Haluatko heittää linkkiä? 🤔 Lähinnä siis jo siksi kun mietin itselleni tässä kuumeisesti uusia harrastuksia.. lapsena piirtelin paljon.. olisi kiva jälleen piirtää tai vaikka maalata.🤗

      Kivoja työpäiviä sulle!!

      • Sehän osui hyvin sitten. Vapaat tuppaa aina menemään nopeaan kyllä. 🙈

        Voin laittaa sen huomenissa. Ei ole kone ollut tänään auki, enkä puhelimella käytä youtubea. Nakkaa muistutus, jos en muista iltaan mennessä.

        Kiitos, ja hyvää kohta alkavaa viikkoa sinne.


      • ErakkoGamer kirjoitti:

        Sehän osui hyvin sitten. Vapaat tuppaa aina menemään nopeaan kyllä. 🙈

        Voin laittaa sen huomenissa. Ei ole kone ollut tänään auki, enkä puhelimella käytä youtubea. Nakkaa muistutus, jos en muista iltaan mennessä.

        Kiitos, ja hyvää kohta alkavaa viikkoa sinne.

        Kiitos😊 Jep yritän muistutella👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos😊 Jep yritän muistutella👍🏼

        Moikka. Se olikin ihan semmoinen kanava kuin "Draw Sessions".


      • ErakkoGamer kirjoitti:

        Moikka. Se olikin ihan semmoinen kanava kuin "Draw Sessions".

        Hyviä vinkkejähän tuosta saa. Yksiväri töitä👍🏼 nekin on nättejä.


    • Anonyymi

      Ihan jees kuuluu. Vapailla teen kotihommia, pihaa, huvimajaa, suunnittelen kahden kasvinopin pystyttämistä jne. Eläimien ja lasten parissa liitää aika. Aamulla töihin taas. Keskiviikko on vapaa ja kesäloma alkaa mulla jo 31.6 eikä ole vielä kesäksi työpaikkaa löytynyt. Hakuja oon tehny, ehkä syksyllä tärppää.

      Jasu

      • Anonyymi

        Äh, 31.5 korjaan. 🫡

        Öitä. Ehtis 6h nukkua vielä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh, 31.5 korjaan. 🫡

        Öitä. Ehtis 6h nukkua vielä.

        Jasu

        Minkä versionumeroita luettelet? 31.5 on joku versionmero, 31.5. on päivämäärä.


    • Tulin juuri takaisin Helsingistä (yöllä on hyvä ajaa, kun ei ole juuri muista liikkeellä)
      Kissa ilmoitti kaivanneensa.

      • Jaa, kissa mietti missä palveluskunta oli poissaollessasi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, kissa mietti missä palveluskunta oli poissaollessasi.

        On se ollut hyvässä hoidossa poissaollessanikin, mutta minä olen ainoa joka oikeasti ymmärtää mitä se sanoo.
        Ja se myös tottelee minua yllättävän hyvin, sillä tänään se näki lintulaudalta poistuvan oravan ja olisi jäänyt vahtimaan sitä, mutta komensin sen heti sisään ja se noudatti käskyä välittömästi.


      • buddy-love kirjoitti:

        On se ollut hyvässä hoidossa poissaollessanikin, mutta minä olen ainoa joka oikeasti ymmärtää mitä se sanoo.
        Ja se myös tottelee minua yllättävän hyvin, sillä tänään se näki lintulaudalta poistuvan oravan ja olisi jäänyt vahtimaan sitä, mutta komensin sen heti sisään ja se noudatti käskyä välittömästi.

        Hittolainen.. sä olet kissakuiskaaja. Eihän kissat käskyjä tottele .. ovat tottuneet itse käskemään. Tai siis odottamaan omistajiltaan aulista palvelualttiutta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hittolainen.. sä olet kissakuiskaaja. Eihän kissat käskyjä tottele .. ovat tottuneet itse käskemään. Tai siis odottamaan omistajiltaan aulista palvelualttiutta.

        Meillä on yhteistyösopimus.
        Minä autan sitä ja se tekee mitä käsken (paitsi aina sitä ei huvita ja silloin se teeskentelee kuuroa).


      • buddy-love kirjoitti:

        Meillä on yhteistyösopimus.
        Minä autan sitä ja se tekee mitä käsken (paitsi aina sitä ei huvita ja silloin se teeskentelee kuuroa).

        Ja harvoin ilmeisesti hän suostuu huvittumaan kuuntelemaan (jos ehta kissa on).

        Kissat ovat kummallisia otuksia.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja harvoin ilmeisesti hän suostuu huvittumaan kuuntelemaan (jos ehta kissa on).

        Kissat ovat kummallisia otuksia.

        Ehkä puolet ajasta teeskentelee kuuroa, mutta silloin kun ei, niin toimii pienellä vihjauksellakin.

        Koirien kanssa on sikäli yksikertaisempaa, että ne kertovat suoraan jos jos eivät haluaisi tehdä jotain ja sitten usein vielä lisäävät perään että "onko pakko". Koirien kanssa keskustellessa nillä on muutenkin enemmän asioita selitettävänä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ehkä puolet ajasta teeskentelee kuuroa, mutta silloin kun ei, niin toimii pienellä vihjauksellakin.

        Koirien kanssa on sikäli yksikertaisempaa, että ne kertovat suoraan jos jos eivät haluaisi tehdä jotain ja sitten usein vielä lisäävät perään että "onko pakko". Koirien kanssa keskustellessa nillä on muutenkin enemmän asioita selitettävänä.

        Minä en osaa keskustella eläinten kanssa. Ei riitä ymmärrykseni. Kissojen kanssa minulle on muodostunut sellainen kummallinen keskinäisen kunnioituksen ja välinpitämättömyyden sekainen olotila. Kyllähän se silmittömän vihan voittaa. Kissat yleensä inhoavat minua. Ja osaavat kynsiä tunteensa ihoni alle..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä en osaa keskustella eläinten kanssa. Ei riitä ymmärrykseni. Kissojen kanssa minulle on muodostunut sellainen kummallinen keskinäisen kunnioituksen ja välinpitämättömyyden sekainen olotila. Kyllähän se silmittömän vihan voittaa. Kissat yleensä inhoavat minua. Ja osaavat kynsiä tunteensa ihoni alle..

        Jostain syystä, oikeastaan kaikki eläimet pitävät minusta (siis ne jotka ylipäätään sietävät ihmisiä).


      • buddy-love kirjoitti:

        Jostain syystä, oikeastaan kaikki eläimet pitävät minusta (siis ne jotka ylipäätään sietävät ihmisiä).

        Hyvä piirre. Saat minut kateelliseksi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1042
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe