Olisitko mieluummin mies vai nainen?

Anonyymi-ap

Millä osa-aluella elämäsi on helpompaa sukupuolesi takia ja mikä on vaikeinta?

23

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailma on naisille ystävällisempi paikka.

    • Anonyymi

      Mieluummin jokin muu otus kuin ihminen. Liika tietoisuus aiheuttaa apatiaa.

      • Mistä tiedät etteivät eläimet tunne apatiaa? Ja se on aika villi meno tuolla ulkona. Toisaalta mikä estäisi nyt sinua ihmisenä muuttamasta korpeen ja elävän eläimen lailla?


      • Joskus vituttaa olla kaikista maailman otuksista se älykkäin laji, ihminen. Voisin olla mieluummin joku eläin, joka ei ymmärrä maailman julmuutta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joskus vituttaa olla kaikista maailman otuksista se älykkäin laji, ihminen. Voisin olla mieluummin joku eläin, joka ei ymmärrä maailman julmuutta.

        Icke sanoi joskus ihmiskunnasta siten että kun se puhui siitä että yleisesti ajatellaan Maapallolla olevan älyllistä elämää, niin se tokaisi siihen että "I have a doubt about that". Se on hauskaa koska hänen tässä tulisi olla se seinähullu eikä muiden 😄. Ja kun se oli aussien uutistelevision vieraana niin sitä maalitettiin siten että eikö olekin hullua että hänellä on niin paljon seuraajia. Se vastasi siihen että eikö olekin hullua että niin moni ihminen seuraa heidän eli massateeveen uutisia 😁. Tehkää muille niin kuin toivoisitte että teille tehtäisiin. Minä lisäisin siihen vielä sen että jos joku p*skantaa päällesi, niin p*skanna takaisin 💩. Bioenergia kunniaan. Kyllä se muuten oikeasti lämmittää. Pöntöllä sen tuntee, onhan se kumminkin ollut ihmisen lämpimissä sisuksissa juuri ennen "synnytystä" 💩. Mut hullu en ole ☝️.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Icke sanoi joskus ihmiskunnasta siten että kun se puhui siitä että yleisesti ajatellaan Maapallolla olevan älyllistä elämää, niin se tokaisi siihen että "I have a doubt about that". Se on hauskaa koska hänen tässä tulisi olla se seinähullu eikä muiden 😄. Ja kun se oli aussien uutistelevision vieraana niin sitä maalitettiin siten että eikö olekin hullua että hänellä on niin paljon seuraajia. Se vastasi siihen että eikö olekin hullua että niin moni ihminen seuraa heidän eli massateeveen uutisia 😁. Tehkää muille niin kuin toivoisitte että teille tehtäisiin. Minä lisäisin siihen vielä sen että jos joku p*skantaa päällesi, niin p*skanna takaisin 💩. Bioenergia kunniaan. Kyllä se muuten oikeasti lämmittää. Pöntöllä sen tuntee, onhan se kumminkin ollut ihmisen lämpimissä sisuksissa juuri ennen "synnytystä" 💩. Mut hullu en ole ☝️.

        Niinsanotut hulluthan ovatkin omalla tavallaan todella älykkäitä. Ihmisellä on taito väitellä, vittuilla, olla hankala, haastaa, vastustaa, valehdella, manipuloida… vaikka olisi miten kiltti ja asiallinen, sopusuhtainen tyyppi niin nämä piirteet saadaan varmaan jokaisesta kaivattua esiin, kun tarpeeksi provosoidaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joskus vituttaa olla kaikista maailman otuksista se älykkäin laji, ihminen. Voisin olla mieluummin joku eläin, joka ei ymmärrä maailman julmuutta.

        Ainoo vaan et se älykkäinlaji on samalla se tyoerin laji, joka tuhoo muuttenkin eläinten elinoloja. Eikä älykkyyttään vaan tyhmyyttään.

        Jasu


      • Ainoa arvokas asia ihmisenä olemisessa on tietoisuus,
        ilman sitä ihminen olisi vain joku eläin joka toimii hormonien ja muiden impulssien vaikutuksesta, ilman varsinaista tietoista ajattelua ja harkintaa.

        Tietoisuuden kerääminen on ainoa asia ihmisyydessä millä on mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Jokseekin hankala valinta, kun osoite on ollut koko ikä mars-planeetalla. - cu-

    • Aika paha mennä sanomaan, en ole koskaan miessukupuolen elämää elänyt. Niin vaikea oikeasti verrata.
      Tuntuu vähän siltä, että mun elämä olis jokseenkin samanlaista miehenä. 😁 no kuukautisia ei olis ja ääni möreämpi.

    • Anonyymi

      Nainen. 🙂
      t. nainen

    • Anonyymi

      Ei sillä nyt enää ole väliä, vaikka olisin hottentotti kun oon sukupuoli kipuilut kipuillut ja kasvanut itsekseni. Ja tarkemmin ajateltuna nykyään kumpikaan biologisena sukupuolena tunnettu sukupuoli ei oo mitään ihmeellistä.

      Lähinnä ihmisyys on ihmeellistä, miten erilailla me sukupuolet ja niihinkin liittyvät asiat koetaan kukin.

      Tietty kun ihastuu heteronaiseen, vituttaa ettei ole biologisesti mies. Se mieskeho kun on heille jotain niin oudon ihmeellistä. Munat ja pötkö kroppa, kaljuuntuva kaali jne.

      Mutta näin äitinä olisin jääny elämän hienoimnan kokemuksen vaille, mitä on kun lapsi kasvaa sinussa. Miehenä olisin kokenut vain panemisen huuman ja isyyttä kolmantena pyöränä, mutten ikinä mitään niin hienoa kun äitinä voi kokea.

      Jasu

    • Anonyymi

      Olen nainen. Vasta havahtunut siihen, että tyyppiesimerkki aspergerista. "Miehen aivoilla" varustettu nainen, enkä halua olla muuta. Anomalia ehkä auttoi tieämättäni kolmen poikani äitinä oloa. Ja yhä. En todellakaan aio "erityiseksi" itseäni leimata hakemalla mitään diagnoosia. Persoonallisuus on omani, eikä mikään medikalistiien subjektiivinen käsitys käypähoito- lääkenirityksineen.

      En väitä, että elämä olisi helppoa ollut, mutta mitsit. Ei sellaista ole kellekään luvattu. Nyt ikää jo sen verran, että näillä menen jatkossa, jokainen saa pitää tunkkinsa, ja mikään taho ei ruikuta. Olen itseni, kelpaa tai ei. Ei voisi vähmpää enää tässä vaiheessa kiinnostaa,

    • En voi kuvitella olevani muuta kuin mies. Ainakin saan ihastella naiskauneutta näin.

      • Kyllä minä ihastelen naiskauneutta ja muotoja ihan suoraan, vaikka kone ei hyrisekään naisiin päin. Olen puhtaasti hetero ja en ihastele naisia seksuaalisina olentoina, mutta ihastelen heitä kuitenkin. Onhan se kauniimpi sukupuoli.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä minä ihastelen naiskauneutta ja muotoja ihan suoraan, vaikka kone ei hyrisekään naisiin päin. Olen puhtaasti hetero ja en ihastele naisia seksuaalisina olentoina, mutta ihastelen heitä kuitenkin. Onhan se kauniimpi sukupuoli.

        Niin joo, kyllä naisetkin sen varmasti samalla tavalla näkee. Miehenä siinä on vielä tuo seksuaalisuus mukana, mutta ei aina. Kauneutta voi ihastella ihan sellaisenaankin. Aivan kuin ihastelisi kukkia. Ja minusta se on aika mysteeristä, että mistä se kauneus oikein tulee?


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin joo, kyllä naisetkin sen varmasti samalla tavalla näkee. Miehenä siinä on vielä tuo seksuaalisuus mukana, mutta ei aina. Kauneutta voi ihastella ihan sellaisenaankin. Aivan kuin ihastelisi kukkia. Ja minusta se on aika mysteeristä, että mistä se kauneus oikein tulee?

        Kauneus on katsojan silmässä. Se pitänee paikkaansa. Se, mikä on kaunista, niin jokaisella on oma mielipiteensä siitä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä. Se pitänee paikkaansa. Se, mikä on kaunista, niin jokaisella on oma mielipiteensä siitä.

        Niin noinkin varmasti, mutta miksi sitten on missikisoja ja malleja? Niihin kyllä haetaan niitä todella kauniita yksilöitä, joista moni on sitä mieltä että siinä on kaunis.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä. Se pitänee paikkaansa. Se, mikä on kaunista, niin jokaisella on oma mielipiteensä siitä.

        Ja huomannut kyllä tykästyväni aina sellaisiin, joihin tykästyy sata muutakin miestä. Siinä ei ole koskaan ollut itsellä mitään jakoja.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin noinkin varmasti, mutta miksi sitten on missikisoja ja malleja? Niihin kyllä haetaan niitä todella kauniita yksilöitä, joista moni on sitä mieltä että siinä on kaunis.

        Perinteistä miesten maailmaa mokomat kisat. Etsitään ideaalinaista.
        Nykyään naiset itse hakeutuvat kisaamaan kauneudessa, mutta ennen laitettiin. Kuin karjaa lihamarkkinoilla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja huomannut kyllä tykästyväni aina sellaisiin, joihin tykästyy sata muutakin miestä. Siinä ei ole koskaan ollut itsellä mitään jakoja.

        Noh.. sä tykkäät mistä tykkäät. Ei siinä. Jos ei ole jakoa, pitää olla ilman.

        Minä itse viehätyn ihmisistä persoonina ja ulkomuoto on täysin toissijainen juttu. Kaikilla meillä on makumme ja makuasioista on vaikeaa lähteä vääntämään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. sä tykkäät mistä tykkäät. Ei siinä. Jos ei ole jakoa, pitää olla ilman.

        Minä itse viehätyn ihmisistä persoonina ja ulkomuoto on täysin toissijainen juttu. Kaikilla meillä on makumme ja makuasioista on vaikeaa lähteä vääntämään.

        No, minulla ratkaisee toki tuon ulkomuodon lisäksi myös luonne. Ei se ulkonäkö kestään yksin hyvää tee. Enkä minä minkään mallien kanssa ole koskaan seurustellut, kun ei siihen oma ulkonäkö tai muukaan riitä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, minulla ratkaisee toki tuon ulkomuodon lisäksi myös luonne. Ei se ulkonäkö kestään yksin hyvää tee. Enkä minä minkään mallien kanssa ole koskaan seurustellut, kun ei siihen oma ulkonäkö tai muukaan riitä.

        Niin. Kuten sanoin .. makunsa kullakin. Ja se on hyvä justiinsa niin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe