Huomenna virallinen KOMMUNISTIEN JUHLAPÄIVÄ!

Anonyymi-ap

Yritin hakea Inarin kunnan sivulta mihin aikaan Inarin kunnan PUOLUEET, YRITTÄJÄT SEKÄ AMMATTILIITTOJEN OSASTOT MARSSIVAT IVALON KYLÄN LÄPI TORILLE!

Ei näkynyt tänäkään vuonna olevan PERINTEISTÄ MARSSIA mainittuna!

Vappu ei ole VAPPU IVALOSSA JOS EI EDES PERINTEISTÄ MARSSIA NÄHDÄ!

6

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa on Inarin kunnan tapahtumat https://www.inari.fi/fi/tapahtumakalenteri.html

Vappu päivän OHJELMA OLI TAAS TYHJÄ!

Ainut päivä vuodesta, kun Inarin kunnanjohtaja olis saanut kävellä INARIN KUNNAN VAAKUNASTA TEHDYN LIPUN KANSSA ENSIMMÄISENÄ!
      Hänen perässä olis tulleet Saamen ja Suomen lipun kantajat ja heidän jälkeen yrittäjät omien firmojen logoista tehtyjen lippujen kanssa ja ammattiliitot heidän jälkeen!

Inarin kunnassa HALVEKSUTAAN TÄMMÖISTÄ PERINNETTÄ ja HAUKUTAAN KOMMUSTEIKSI sekä vaaditaan kunnioittamaan heitä!

Kommunisti kyllä osaa nöyrtyä, mutta päättäjien sekä yrittäjien kannattaa myös muistaa KENEN TYÖLLÄ HEIDÄN KOTI, RUOKA sekä kaikki mitä ovat perheidensä kanssa saaneet on ANSAITTU!

• Anonyymi

Minä olen nähnyt valokuvan Ivalon perinteisestä VAPPU MARSSISTA.
        Isäni eno oli yksi heistä joka oli Inarin kunnan TYÖNTEKIJÄNÄ KANTAMASSA LIPPUA VAPPU MARSSILLA!
        Edes hänen omaiset ei ARVOSTA HÄNEN PERINTEITÄ jossa hän yhtenä ollut muiden Inarin kuntalaisten kanssa mukana!

Hänen tyttö on sanonut minulle lukuisia kertoja, että : Kyllä sinun pitäis NÖYRTYÄ!
        Kyllä olisin VAPPU MARSSEILLE lähtenyt mukaan jos hän olisi sanonut minulle, että : Minun isä eli mummos veli oli Ivalon Vappu marsseja järjestämässä muiden kanssa joten voisit tulla yhtenä mukaan, koska olet sukulainen ja olet syntynyt SKDL sukuihin ja ollut myös naimissa SKDL suvun kanssa!

Kaikkea muuta kyllä on muistanu kertoa sekä juoruta, mutta EI OLE SANALLAKAAN MAININNUT että SKDL liittyy meihin!
        Eikä ole maininnut, että minun kannattas lukea SKDL historiaa niin olisin lähempänä omaa kulttuuria sekä perinteistä historiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nähnyt valokuvan Ivalon perinteisestä VAPPU MARSSISTA.
        Isäni eno oli yksi heistä joka oli Inarin kunnan TYÖNTEKIJÄNÄ KANTAMASSA LIPPUA VAPPU MARSSILLA!
        Edes hänen omaiset ei ARVOSTA HÄNEN PERINTEITÄ jossa hän yhtenä ollut muiden Inarin kuntalaisten kanssa mukana!

Hänen tyttö on sanonut minulle lukuisia kertoja, että : Kyllä sinun pitäis NÖYRTYÄ!
        Kyllä olisin VAPPU MARSSEILLE lähtenyt mukaan jos hän olisi sanonut minulle, että : Minun isä eli mummos veli oli Ivalon Vappu marsseja järjestämässä muiden kanssa joten voisit tulla yhtenä mukaan, koska olet sukulainen ja olet syntynyt SKDL sukuihin ja ollut myös naimissa SKDL suvun kanssa!

Kaikkea muuta kyllä on muistanu kertoa sekä juoruta, mutta EI OLE SANALLAKAAN MAININNUT että SKDL liittyy meihin!
        Eikä ole maininnut, että minun kannattas lukea SKDL historiaa niin olisin lähempänä omaa kulttuuria sekä perinteistä historiaa!

En oikein ymmärrä tuollaista PIILO VITTUILUA jolla on SAATU VAHINKOA AIKAAN enemmän, kuin HYÖTYÄ!

Jos minä toimisin noin niin minä istuisin vankilassa lopun ikääni ja minua syytettäs tietoisesta ihmisten kaltoinkohtelusta!

Kyllä nuo petsamolaiset osaa KADEHTIA MEITÄ RUIJAN SUOMALAISIA SUKUJA jotka asuttiin SALMIJÄRVEN KYLÄSSÄ aikaan, kun Petsamo kuului Suomelle!
        Saksan armeija teki päätöksen itse ja meidän TEHTÄVÄ OLI PITÄÄ MYÖS HEIDÄN PUOLIA jotka oli jääneet SOTAVANGEIKSI ja luovutettiin myöhemmin Suomeen!

Miten tuollaisten puolia pidät jotka on ei YMMÄRRÄ miten kuuluu toimia!?
        Isän suku ei ole muuta osannut opettaa, kuin RÄKYTTÄMÄÄN JA JUORUAMAAN!

Syytön kai minä heidän opetuksen olen ja siihen, että toinen mummo oli syntynyt Salmijärvellä eikä Trifonassa ja Liinahamarissa niin, kuin isän suku.
        Isäki olis varmaan tuollainen, mutta hän on 2 SALMIJÄRVEN PANOSTAJAN VÄLISSÄ joten hän joutuu pakosta tukemaan RUIJAN SUOMALAISTA TYTÄRTÄÄN, koska minä en hänen sukua tue!

Petsamolaisten lempi laulu oli kuulemma se jossa STALIN RAKASTI HEITÄ!

Stalin olis tappanut kaikki suomalaiset jotka asu Norjan rajalla. Stalin vihas suomalaisia.
        Salmijärven kylän ympäristössä on asunut noin 100 suomalaista jotka Saksan armeija on pakottanut pois sieltä.

He oli olleet jo niin monesti evakossa, että he oli kyllästyneet evakossa olemiseen.
        He asu siellä jo Venäjän aikaan suomalaisina ja Suomihan sai sekä menetti Petsamon jonka sai takasin.
        Ihmiset jatkoi tuolloinkin asumista, koska heillä oli Diplomaatti oikeudet jotka turvas heidän asumiset vaikka maa vaihtui alta.
        Suomen valtio teki heistä Suomen kansalaisia, mutta diplomaatti oikeudet oli Venäjä antanut ja ei niitä ole saatu takaisin.

Jos minä saan takaisin niin ketkähän minun kanssa on yhdenvertaisia?
        Kylän juopot ja juoru-akat vissiin!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuollaista PIILO VITTUILUA jolla on SAATU VAHINKOA AIKAAN enemmän, kuin HYÖTYÄ!

Jos minä toimisin noin niin minä istuisin vankilassa lopun ikääni ja minua syytettäs tietoisesta ihmisten kaltoinkohtelusta!

Kyllä nuo petsamolaiset osaa KADEHTIA MEITÄ RUIJAN SUOMALAISIA SUKUJA jotka asuttiin SALMIJÄRVEN KYLÄSSÄ aikaan, kun Petsamo kuului Suomelle!
        Saksan armeija teki päätöksen itse ja meidän TEHTÄVÄ OLI PITÄÄ MYÖS HEIDÄN PUOLIA jotka oli jääneet SOTAVANGEIKSI ja luovutettiin myöhemmin Suomeen!

Miten tuollaisten puolia pidät jotka on ei YMMÄRRÄ miten kuuluu toimia!?
        Isän suku ei ole muuta osannut opettaa, kuin RÄKYTTÄMÄÄN JA JUORUAMAAN!

Syytön kai minä heidän opetuksen olen ja siihen, että toinen mummo oli syntynyt Salmijärvellä eikä Trifonassa ja Liinahamarissa niin, kuin isän suku.
        Isäki olis varmaan tuollainen, mutta hän on 2 SALMIJÄRVEN PANOSTAJAN VÄLISSÄ joten hän joutuu pakosta tukemaan RUIJAN SUOMALAISTA TYTÄRTÄÄN, koska minä en hänen sukua tue!

Petsamolaisten lempi laulu oli kuulemma se jossa STALIN RAKASTI HEITÄ!

Stalin olis tappanut kaikki suomalaiset jotka asu Norjan rajalla. Stalin vihas suomalaisia.
        Salmijärven kylän ympäristössä on asunut noin 100 suomalaista jotka Saksan armeija on pakottanut pois sieltä.

He oli olleet jo niin monesti evakossa, että he oli kyllästyneet evakossa olemiseen.
        He asu siellä jo Venäjän aikaan suomalaisina ja Suomihan sai sekä menetti Petsamon jonka sai takasin.
        Ihmiset jatkoi tuolloinkin asumista, koska heillä oli Diplomaatti oikeudet jotka turvas heidän asumiset vaikka maa vaihtui alta.
        Suomen valtio teki heistä Suomen kansalaisia, mutta diplomaatti oikeudet oli Venäjä antanut ja ei niitä ole saatu takaisin.

Jos minä saan takaisin niin ketkähän minun kanssa on yhdenvertaisia?
        Kylän juopot ja juoru-akat vissiin!!!

Minun äiti ei kyllä eläkeläisenä hoida meidän suvun asioita jotka liittyy Petsamon aikaan, kun hänen äiti oli syntynyt Salmijärven kylään Ruijan suomalaisena.
        Hän on antanut kaikki oikeudet minulle, koska hänen äiti oli toisen perheen vanhin tytär johon hän syntyi, mutta hän oli oman ÄITINSÄ NUORIN lapsi.

Ei me edes tiedetä ketkä suvusta on yhdenvertaisia minun kanssa.

Minä olin 14vuotias, kun tapasin äidin serkun joka oli Norjasta tullut käymään minun tädin luona Ruotsissa.
        Me vietiin hänet hänen pojan luo jonnekkin Tukholman lähelle.
        Hänen lapsenlapsi oli saman ikäinen, kuin minä.

Minä olen meidän suvun vanhin Inarin kunnassa vaikka olenkin nuorenkin, mutta MEIDÄN SUVUN NAISET ON TEHNEET VIELÄ VANHOINAKIN LAPSIA!

Minä lopetin lasteni teon vaikka ihan hyvin olisin voinut tehdä vielä muutaman. Vieläki voisin tehdä, mutta poistatin munasarjat.

Minä kyllä luin, että keinohedelmöitysksellä voin tehdä vielä.
        Sehän maksaa, mutta jos mies lapsen minun kanssa haluaa niin hän maksaa VAIKKA MILJOONAN SIITÄ, että lapsen saa.
        Lapsi perii yleensä äidin älykkyyden, mutta saa isänsä TYHMYYDEN jos ei opi käyttämään älykkyyttään vaan toimii kokoajan väärin.
        Minun lapsille on käynyt noin koska ei hekään muuta tee, kuin tappelee minun kanssa niin kuin siskoni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun äiti ei kyllä eläkeläisenä hoida meidän suvun asioita jotka liittyy Petsamon aikaan, kun hänen äiti oli syntynyt Salmijärven kylään Ruijan suomalaisena.
        Hän on antanut kaikki oikeudet minulle, koska hänen äiti oli toisen perheen vanhin tytär johon hän syntyi, mutta hän oli oman ÄITINSÄ NUORIN lapsi.

Ei me edes tiedetä ketkä suvusta on yhdenvertaisia minun kanssa.

Minä olin 14vuotias, kun tapasin äidin serkun joka oli Norjasta tullut käymään minun tädin luona Ruotsissa.
        Me vietiin hänet hänen pojan luo jonnekkin Tukholman lähelle.
        Hänen lapsenlapsi oli saman ikäinen, kuin minä.

Minä olen meidän suvun vanhin Inarin kunnassa vaikka olenkin nuorenkin, mutta MEIDÄN SUVUN NAISET ON TEHNEET VIELÄ VANHOINAKIN LAPSIA!

Minä lopetin lasteni teon vaikka ihan hyvin olisin voinut tehdä vielä muutaman. Vieläki voisin tehdä, mutta poistatin munasarjat.

Minä kyllä luin, että keinohedelmöitysksellä voin tehdä vielä.
        Sehän maksaa, mutta jos mies lapsen minun kanssa haluaa niin hän maksaa VAIKKA MILJOONAN SIITÄ, että lapsen saa.
        Lapsi perii yleensä äidin älykkyyden, mutta saa isänsä TYHMYYDEN jos ei opi käyttämään älykkyyttään vaan toimii kokoajan väärin.
        Minun lapsille on käynyt noin koska ei hekään muuta tee, kuin tappelee minun kanssa niin kuin siskoni!

Minusta tuo on rehellistä toimintaa jos kaikki suomalaiset saadaan ALKUPERÄISKANSOINA olla jotain mitä me ollaan.

Saamelaiset on aina kadehtineet Ruijan suomalaisia sekä koltansaamelaisia.
        Osa koltansaamelaista kadehtii myös Ruijan suomalaisia, koska he ei halua ymmärtää että kaikki ollaan yhtä ja samaa kansaa jotka ollaan eletty rinnakkain monta sataa vuotta samoilla alueilla!

Karjalaiset sekä lappalaisetkin on asuneet samalla alueella Kiestingissä ja siinä ympäristössä.

Minusta on paljon helpompi alkaa Ruijan suomalaiseksi eli kveenksi, kuin alkaa tappelemaan Karjalaisten sekä Lappalaisten kanssa joka asiasta.
        Minä voin toimia todistajana eli todistaa, että minun suku nimi olis ollut Karjalainen mutta piti vaihtaa toiseksi koska oli kunnianloukkaus sekä karjalaisten identtiteetin omimista.

• Anonyymi

Seko

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1448
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      193
      1431
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1000
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      995
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      962
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      915
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      857
    Aihe