Ratkesin ryyppäämään

Anonyymi-ap

Kun nuo tuossa naapurissakin känneissään mölisevät. Olen miettinyt elämäni tarkoitusta, mikä on hakusessa. Sama se on sitten ryypätä kun tämä elämä on tämmöistä 🍻. Eihän tätä selvinpäin kestä (eikä aina kestäkään 😅).

9

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juo viinaa ja mene baariin niin tutustut naisiin. Niin ne naapurisi miehet ovat tehneet ja nyt ne bilettää naapurissasi naisten kanssa.

      T: viinamies

    • Minä taas ratkesin syömään. Siinä istuskelin ravintolan ikkunassa ja katselin ohi kulkevia opiskelijatyttöjä. Siinä yksin istuessani mietin että olisi pitänyt aikoinaan enemmän viettää baarissa aikaa.

    • Anonyymi

      Itse asiassa viimeksi kun kävin baarissa niin pääsin jopa naisten kanssa juttusille. Puhuin parille typykälle tuolloin. Ne ovat minulle niin harvinaisia kokemuksia että en tiedä kuinka menetellä kun tilanne on päällä. - ap.

    • Anonyymi

      Jaa. Se olis ratkettava kipeenä siivoomaan. Että sellasta tälläkertaa. No. Mikäs siinä.

      • Anonyymi

        Olet sairas! Eikö ollutkin hauskaa 😀? Voikohan jotkut luulla tälleen keväisin olevansa flunssassa, vaikka oikeasti kyse olisikin katupölystä ja/tai siitepölystä 🤔? En väitä että sinä luulisit niin, mutta tulipahan mieleeni tämmöinen. - ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sairas! Eikö ollutkin hauskaa 😀? Voikohan jotkut luulla tälleen keväisin olevansa flunssassa, vaikka oikeasti kyse olisikin katupölystä ja/tai siitepölystä 🤔? En väitä että sinä luulisit niin, mutta tulipahan mieleeni tämmöinen. - ap.

        Ja tässähän olikin se hassu juttu. Kun ei edes sairaanhoitaja voinut saikkua kirjoittaa. Vaan piti ohjata lääkärille, kun allergiasta ei voi saikkua kirjoittaa. No, mutta ei se tiennyt se lekurikaan. Mutta päätti että sovitaan nyt ettei ole allergiaa, ja pari päivää saikkua, vaikka oireet viittaavatkin siihen ja allergia lääkkeitä siitepöly allergiaan syönkin. Joo. Ihan sairas olen. Onneksi en pienistä hätkähdä.


    • Anonyymi

      Huhhuh! Join vodkaa ja lantringiksi kaupan simaa. Sima on kuitenkin 0,8 % eli se plus vodka = Kunnon pärähys. Pijetään pärähtäjäiset! Ihmeen vahvaa kamaa kyllä vaikka minulla onkin hyvä viinapää. - ap.

    • Anonyymi

      Suunnittele alkoholinkäyttösi kuten minä, että joskus voin käyttää reippaammin kun hommat hoidettuna, silloin rentoutua..

      Kannattaa suunnitella jo viikkojakin ennen, kuten itse teen.

    • Anonyymi

      Ryynikännit on aina parempi vaihtoehto. Painotus niillä ryyneillä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe