Lähtee 2026 purjehtimaan yksin maailman ympäri ja jokainen seuraaja pääsee hymiönä purjeessa mukaan tuolle reissulle.
Hän kuuluu Liike Nyt puolueeseen, mutta aloin seuraamaan häntä virallisesti ja pääsin Purjeeseen hymiönä/emojina mukaan.
Kiitin häntä, koska tuohan on suuri kunnia päästä purjeessa hymiönä/emojina mukaan purjehtimaan maailman ympäri hänen kanssa.
Holohan se näitä hyviä IG päivityksiä löytää, koska kunniattoman pitää pyrkiä KUNNOSTAUMAAN!
Olin seuraillut Hjallis Harkimon poikaa Joelia IG:ssä.
7
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin ottamassa oikein kuvan jossa kiitin ja Joel Harkimo vastasi minulle.
Pitäähän minulla olla todistus aineistoa, että yritän sentään kunnostautua ja ottaa esimerkkiä Uudenmaan läänin yrittäjistä, koska minun yritys on rekisteröity Espoossa vaikka minä olen alkuperäinen Inarin kuntalainen ja olen toiminut yrittäjänä täällä.
Minä yritän parhaani eli saada kunniat meille joille nuo kuuluu!
Björn Wahlroos on myös alkuperäisiä helsinkiläisiä ja hän on sentään isojen tehtaiden johtajana toiminut eli me ollaan hänen kanssa YHDENVERTAISIA,
Björn Wahlroos oli nuorena kommunisti myös ja minä olen lukenut hänen antamia haastatteluja.
Mitä Wahlroos on sanonut niin niissä pyörii miljardeja euroja rahaa! - Anonyymi
Vasta nyt huomasin, että Björn Wahlroos on alkuperäinen helsinkiläinen.
Miksihän hän ei ole syytellyt minua kunnianloukkauksesta, koska hänen kunnian päällehän minä vielä enemmän käyn.
Björn Wahlrooshan oli kuulemma nuorena kommunisti, mutta hänen ei kuulemma tykännyt siitä koska hän oli itse valtion virkamies.
Björn Wahlroos on luonut omaisuudet kommunistin ajatustavalla ja jos Suomen valtio olis toiminut samalla tavalla niin me oltas miljonäärejä kaikki ja Suomi olis omavarainen maa.
Suomessa toimitaan toisella tavalla nykysin niin me ollaan kohta köyhiä kaikki!
Minun pitäis Björn Wahlroosin sekä monien muiden kanssa vielä kunnioittaa KÖYHYYTTÄ joka ei ole kyllä KUNNIOITETTAVA ASIA!- Anonyymi
Björn Wahlroos on viisas KOMMUNISTI ja hänen ei tarvi edes hävetä sitä, että on kommunisti!
Uotit syyttelee Björn Wahlroosia heidän kunnioiden loukkaamisesta!
Yritin lukia, että onko Uotin veljekset edes kunnian arvoisia MIEHIÄ!
Uotin veljekset kyllä käy koko Suomen kansan kunnian päälle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Björn Wahlroos on viisas KOMMUNISTI ja hänen ei tarvi edes hävetä sitä, että on kommunisti!
Uotit syyttelee Björn Wahlroosia heidän kunnioiden loukkaamisesta!
Yritin lukia, että onko Uotin veljekset edes kunnian arvoisia MIEHIÄ!
Uotin veljekset kyllä käy koko Suomen kansan kunnian päälle!Mistä tuo Björn Wahlroos muuten tuli yht äkkiä minun mieleen!?
Kari Uoti syyttää Björn Wahlroosia kunnianloukkauksesta ja itse on istunut vankilassa tehnyt ihmisoikeus ilmoituksia Suomen vankiloista!
Oulun vankilan vanhat sellit joissa minä olin YHDEN YÖN niin oli riittävää IHMISOIKEUTTA RIKOLLISELLE!
Vankila ei mikään huvittelu laitos vaan siellä kärsitään RANGAISTUKSIA! - Anonyymi
Kari Uoti on IG:ssä koska hänen asiakkaat löytää KOMMUNISTIN helpommin sieltä!
Valtiolta saa korvauksia, kun hoitelee vankien asioita ja toimii heidän asianajajana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Uoti on IG:ssä koska hänen asiakkaat löytää KOMMUNISTIN helpommin sieltä!
Valtiolta saa korvauksia, kun hoitelee vankien asioita ja toimii heidän asianajajana!Minähän voin käräjä-oikeuteen kirjoittaa, että voisin ottaa velkavankeuden rahana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän voin käräjä-oikeuteen kirjoittaa, että voisin ottaa velkavankeuden rahana!
Kunnianloukkaukset on myös rahana ja sanon, että : On paljo edullisempaa maksaa vankeus minulle rahana, koska saan käyttää nettiä vankilassa ja johtaja on antanut jo luvan kun kävin sakko vankina joten ei tarvi sen takia erikseen mennä vankilaan että netin käyttö luvan saan!
Koti-vankeus on paljon edullisempaa.
Voin ostaa rahoilla oman vankilan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1436082Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843734- 292693
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4692674- 2012335
- 1841978
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291479- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056