Leppilampi ja ahdistelu

Anonyymi-ap

Mikä juttu tämä on ja missä Inarissa tapahtunut? Toinen osapuoli ei suostu sovitteluun, joten aika paha vai haluaako vain päästä julkisuuteen?

25

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teki Vornaset 🤣

    • Anonyymi

      Jaa että pitäis painaa vaan villasella? Niinku Aku Hirviniemi tapauksessa, hys hys.

    • Anonyymi

      Nämähän ei lopu koskaan. Näyttelijät, änäriäijät, pesäpalloilijat. Näitä riittää. Luulevat todella itsestään liikoja. Mela ei meinaa pysyä housuissa. Kun joku hymyilee ja takspuoli keinahtaa. Perheitä käy sääliksi.

      • Anonyymi

        Myöskin tavikset saavat syytteitä syyttömänä, niitä tapauksia vaan ei uutisoida.


      • Anonyymi

        Unohit taksikuskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohit taksikuskit.

        tämä! yks istuu saamelaiskäräjilläki metsämiesten asialla :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä! yks istuu saamelaiskäräjilläki metsämiesten asialla :DD

        Ilman pyssyjä.


    • Anonyymi

      Oilin tissejämoli puristellut. Oli sanonut että eipä ole moisia vielä,puristellut.

      • Anonyymi

        Puristellut vaiko hyväillyt? En ole koskaan puristellut tisuja, nehän menisivät rikki puristelemisesta. Kourinut olen monenlaisia.


    • Anonyymi

      :-D :-D :-D

    • Anonyymi

      Kukahan asiakaspalvelija on, missä tapahtunut?

      • Anonyymi

        Baarissa muka tapahtunut. Ehkä on tapahtunut tahaton erehdys, tarjoilijathan usein kumartuvat pöydän yli avokaulaisissa paidoissaan, utareet roikkuen, ehkä tällä kertaa utare tai molemmat muljahti oluttuoppiin.


    • Anonyymi

      Ei oo paikallinen, koska net kyllä antaa, ku vähä lirkuttelee eivätkä soittele perrään ja syyttele.

      • Anonyymi

        Kirjoititpa osuvasti.


    • Anonyymi

      Tuostahan on paljastumassa varsinainen irstailija.

    • Anonyymi

      Joku muualta muuttanut varmaan, koska ei alkuperäiset jotka ollaan synnytty Inarin kunnassa poliisille rikosilmoituksia tehdä jos Mikko Leppilampi pikkusen persettä tai tissejä hipsuttaa!

      Minä olisin kyllä ottanut Mikkoa korvista kiinni ja tukkinut pään tissien väliin ja sanonut : Ei nämä mikkään isot ole, mutta kyllähän sie näitä saat veikkonen kattoa sekä hipsuttaakin jos kerta noin kova koti-ikävä on!

      Minusta tämä koko rikosilmoitus on SYRJINTÄÄ ainakin minua kohtaan, koska IVALO sarjassa Mikko Leppilampi esittää minun EX-MIESTÄ ja minun tytön isää!
      Minun ja Mikko Leppilammen tyttö joka Ivalo sarjaan liittyy on töissä Inarissa baarissa ja hänen isä oikeasta elämästäkin käy baarissa juopottolemassa missä meidän tyttö on töissä.

      Kyllähän minä POLIISIA näytellä!

      • Anonyymi

        Ivalo sarjassa on aika paljon yhdenvertaisuuksia jotka liittyyy minuun sekä minun lapsiin joiden kanssa asuttiin siinä asunnossa jossa Iina Kuustonen poliisina asui.

        Minä asuin Rovaniemellä tytön luona, kun kävin panostaja koulutusta.

        Minähän kävin rekkamiehille tehdyissä baareissa kahvilla, kun ajelin panostajan työssä oppijaksolla Helsingistä Mustiolle.
        Kehällä meni hermot, kun piti tunti istua pakokaasun hajussa ruuhkassa. Turun motarille pääsin niin ensimmäinen rekkamies parkki jossa oli grilli-kahvila niin ajoin siihen ja istuin pihalla kahvilla sekä polttelin tupakkaa.

        Välillä ajelin myös Veikkolan kautta, mutta en löytäny kyllä sieltä mitään kahvilaa josta olis kahvia saanut!

        Ei minua kukaan rekkamies ahdistellut tai häiriköinyt vaikka yksin olen ollut liikkeellä keskellä yötäkin.

        Ulkomaalaisten rekkojen kanssa olen pari kertaa joutunut ongelmiin tien päällä.
        Yks ulkomaalainen rekka ajo minun perseeseen kiinni ja esti minua poistumasta moottoritieltä.
        Toisella kertaa ulkomaalainen rekka ajo takaovet auki minun edessä yöllä Hangon tiellä.
        Jäin roikkumaan sen perään niin hän ärsyyntyy ja ajo parkkiin.

        Minä nukuin rekkamiesten parkkipaikoilla ja heräsin, kun rekka tuli.
        En sitä ole voinut edes rekkamiehelle voinut tunnustaa, että olin nukkumassa… Keräsin autosta roskat ja jatkoin ajamista!
        Minulla ei ollut RAJOITINTA joka pakotti tauolle vaan minä ajoin läpi Suomen yleensä 10-15min tankkaus ja kusi tauolla. Ostin kahvin mukaan ja join sen matkalla.
        Minua alko kyllästyttämään ajaminen niin aloin nukkumaan parkkipaikoilla!

        Noin 1210kilometriä ajoin etelästä Ivaloon ja saman matkan takaisin yksin.
        Moni yritti kylään minun luo kun asuin Mustiolla yksin isossa talossa ja heillä olis ollut yöpaikka.
        Sanoin puhelimeen : Et sitte voinut ilmoittaa, että olet tulossa kylään koska just kävelin äitin ja isän luo ovesta sisään!
        Sanoin myös, että : Juon kahvit ja syön jotain sekä vetasen nokka unet niin huomenna kotona niin voit tulla kahville!
        Aika moni sano : Haista jo vittus!!!

        1210kilometriä ei tuntunut missään vaan ajelin ihan ajamisen ilosta tuolloin!
        Lieviä ylinopeus sakkoja sain, mutta en koe vaarantaneeni liikennettä koska sain nuo yöllä tai sellaiseen aikaan ettei ollut ruuhkaa!

        Yhden sakon kun lähin letkasta ohittamaan ja en nähnyt, että siellä kamera vaan näin pitkän suoraan ja ohitus oli minusta turvallisempi ratkaisu kun ajaa rekan perässä 30 auton letkassa.
        Siskon poika istu vieressä ja sano : Oho täti tyypittää meidän auton!
        Siskon Chryslerin paskalla toin muuttokuormaa etelästä.
        Ei siinä ollut muuta hyvää, kuin se V8 moottori jolla EI TARVINNUT jäädä toisten tielle pyörimään!


    • Anonyymi

      Oilin tissejä oli ihaillut.

    • Anonyymi

      Olen puristellut naista perseestä baarissa joskus 1990 luvun puolivälissä. Ollaan toki nyt oltu naimisissa liki 24 v.

    • Anonyymi

      Puristelin yhtä naista 41 vuotta sitten perseestä. Sai siitä mustelmat. Ollaan o8ltu siitä lähtien yhdessä.

    • Anonyymi

      ddd

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe