Meidän kaupoista ei ainakaa löydy sokeritonta ja gluteenitonta pullaa ,vain sokerista gluteenitonta pullaa löytyy sokeria kovasti 10 min päästä imelä maku suussa on .Nyt 9 vuoteen tuli vastaan pulla joka oli sokeriton ,een maistanut mitään sokeria kotileipomosta tullut tai erikois tilauksella suoritettu leipomosta ,se oli munkki se ei maistunut edes pahvilta se oli mauton,vähän kuivahko .sokeritonta ja gluteenitonta pullaa ei löydy meidän kauppojen hyllyiltä ,se on tee itse,joku sinun tuttu tehdä tai erikoistilaus leipomolta pikku määrää ei kannata tilata 30-80 kpl hinta kova leipomolta erikoistilaus tilauksella tilattuna ???🤔💶💶.
"HUOMIO" HUOMIO LEIPOMOT SOKERITON JA GLUNEETITON PULLA ERITTÄIN VAIKEA LÖYTÄÄ KAUPAN HYLLYLTÄ!!!!.
Anonyymi-ap
0
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274