Miten lapsi järjestää keppihevos este kilpailut?

Anonyymi-ap

Moi! Oon Aada 10 v tyttö joka harrastaa kepsuja ja oon järjestämässä keppari este kisoja Luukissa kavereille niin miten voisin järjestää ne mistä saan esteet ja mistä tiedän kuka voittaa mikä on hyvä palkinto en vaan osaa auttakaa!!!

5

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi! Täällä n. 3v? Harrastanut keppistelijä :3 Estetolppia saat esim. Ämpäreistä, tuoleista tai vaikka pahvilaatikoista. Puomeina voit käyttää vaikka harjanvarsia ja keppejä. (ESTEITÄ VOI MYÖS OSTAA) Riippuu millaisia esteluokkia haluut tehä kisoihis, mutta helpompi on ehkä aikaluokkien järjestäminen. Siinä kisataan siitä kuka ratsastaa esteradan nopeiten. Aikaa voit ottaa esim. Puhelimen sekunttikellolla. Voit järjestää myös tyyliluokan, eli siinä kilpaillaan siitä, että kuka ratsastaa hienoiten radan. Siihen kannattaa tehdä arvostelupaperit joihin kirjoitetaan ratsukon nimet ja tuomari ja sitten kaikki nää arvosteltavat asiat kuten esim. Laukka, hypyt, kädet, tiet, katse jne. Joihin voit sitten pistää arvosanan. Mutta kaikkein helpoin on järjestää clear round ”cr” -luokka, eli ainoa tehtävä on ratsastaa puhdas rata=pudottaa 0 estettä. Palkinnoiksi voit askarrella ruusukkeita ja cr-luokissa on usein palkintoina korvanauhoja (nauha joka pujotetaan hevosen korvan ympäri). Toivottavasti tää auttaa :) (Nää vinkit perustuu siis mun omiin kokemuksiin että jos joku muu haluaa tehdä eri tavalla niin se on okei.)

• Anonyymi

Mäkin oon Aada ja oon myös 10v ja oon kans järjestämässä keppari kisoja harrastan keppareita

• Anonyymi

Hei, täällä on nyt keppareita 3 - 4 v. keppareita harrastanut henkilö. Esteitä voit esim ostaa. Prismassa ainakin oli jokun pieni este paketti. Mutta jos ei sellaiset ole hyviä voit esim koittaa itse väsätä lankuista. Jos ei ole aikaa tai resursseja suosittelen käyttämään ämpäreitä tai tyhjiä kukkaruukkuja. Jos nämä liian matalia kannattaa kokeilla laittaa keppi jonkin pienen puun oksalle. Tällöin keppi voi mennä vinoon tai madaltua jokaisen kohdalla mutta tämän avuksi voit vaikka koota joitakin ämpäreitä yms. jotta oksa pysyisi paikallaan.
      Aijan ottoon kannattaa käyttää puhelita tai sekunttikelloa jos on. Aikojen ja virheppisteiden merkkaamiseksi kannattaa ottaa jokin paperi tai merkata puhelimeen. Jos teet esimerkiksi tyyliluokan puhelimeen ta paperille kannattaa merkitä pisteitä.
      Palkinnoiksi sopii erilaiset pienet karkit tai jotain naposteltavaa kuten pieniä rusina rasioita. Ruusukkeet sopivat myös hyvin palkinnoksi voittajille sekä kakkosille ja kolmosille (jos palkitset muut kuin voittajat).

• Anonyymi

Mäkin haluan järjestää kisat oon 9v tyttö

• Anonyymi

Sun kannattaa vuokrata esteet tai ostaa sit sun kannattaa laittaa YV kavereille kutsut kisoihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4266
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2745
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      545
      1377
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1311
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe