Mun suu on nyt ihan sininen

😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli.

Hyvää Yötä❤

8

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­N­­­y­m­f­o­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18393335D

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Laitoitko mustikoita suhteessa enemmän kuin jos puolukoista tekisi?

• Anonyymi

Mustikka pyörii "siellä" vähemmän kuin puolukka?

• Katsotaan jääkö tää kommentti tänne. Nimittäin jo kerran sanoin, etttä 1,5 kertainen määrä oli mustikkaa. Olisi ehkä voinut laittaa puolukoita sekaan. Maku oli senverran laimea.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Katsotaan jääkö tää kommentti tänne. Nimittäin jo kerran sanoin, etttä 1,5 kertainen määrä oli mustikkaa. Olisi ehkä voinut laittaa puolukoita sekaan. Maku oli senverran laimea.

Hyvä vinkki. En ole syönyt ruispuuroa kuin puolukoiden kanssa.

• Anonyymi

Mihin jauhoon teit vispipuuron? Mannasuurimoista tehty ei ole ravintoa, vaan lihottavaa herkkua.

Vispipuuro on hyvin yksinkertainen ja terveellinen aamupala, ainakin jos on kyse täysjyväviljasta.
      Poikkeuksen terveellisiin puuroihin tekevät manna- ja riisipuuro, jotka tehdään raffinoiduista viljoista, mikä tarkoittaa sitä, että niiden jyvien kuorikerroksista on suurin osa poistettu. Samalla niistä on poistettu suurin osa niiden kuiduista, vitamiineista ja hivenaineista.

– Jos haluaa syödä terveellisesti, on luultavasti parempi syödä muita puuroja. Manna- ja riisipuurot ovat enemmän herkkuja ja hyviä silloin, kun on tarkoitus herkutella.
      https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2016051021539953

Herkuttelu on mun mielestä lasten ja junttien heiniä silloin kun herkut on sokerista ja rasvaista tavaraa.
      Kylmä lager on mun herkkua.

10 terveellistä syytä juoda olutta
      1. Suojaa sydäntä
      2. Lisää luovuutta
      3. Pienentää diabetesriskiä
      4. Parasta munuaisille
      5. Nopeuttaa palautumista
      6. Tehostaa itsetuntoa
      7. Hyväksi silmille
      8. Laskee verenpainetta
      9. Parantaa vastustuskykyä
      10. Lujittaa luustoa
      https://www.iltalehti.fi/ruoka/a/2014041118205557

Älä syö mannaa, juo kalja. Onhan kesäkin eikä mikään nyyhkis-syksy. :D

• Syöhän jotkut karkkejakin. Jos perusruokavalio on kunnossa voi silloin tällöin syödä herkkujakin tai nakkeja ja pekonia.

• Oletkos kokeillut ruispuuroon tehtyä mustikkaversiota, olen tehnyt muutamaan kertaan ja pidän kovasti. Sokeria ripaus mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2456
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1965
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1830
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1468
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1446
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1339
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      980
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      958
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe