Tuo on kyllä oikeesti KUNNIANLOUKKAUS

Anonyymi-ap

Luin Muddusjärven paliskunnan väitteitä ja en ole syyllistynyt tuollaiseen!

En omista edes aseita, en koiraa ja jos mökille meen niin minä olen siellä yksin ilman AUTOA ja kuuntelen pihalla, kun jonku saatanan KOIRA VALJAKKO YRITTÄJÄN KOIRAT HAUKKUA LÄYSKYTTÄVÄT AAMUA ILTAA!

Tuon lisäksi jonku saatanan toisen yrittäjän kelkka safarit ajelee edes takasin pitkin joen jäätä ja minun pitää kuunnella tuotakin kelkkojen pärinää vaikka minä edes AJA MOOTTORIKELKALLA!
Meillä kyllä on moottorikelkka mökillä, mutta EN EDES MUISTA MILLOIN JOKU ON SILLÄ AJANUT.

En viittiny edes olla mökillä ulkona, koska siellä oli enemmän meteliä mitä Ivalossa kylällä!

7

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta tuo on myös syrjintää koska minä olen käynyt perinteiden mukaan tuolla alueella hillassa ja nyt en voi koska kyseessä on Muddusjärven paliskunnan poronhoito-alue ja hilla aikaan poroilla on vielä vasat jotka voi häiriintyä!

      Tästä pakko kyllä vähän alkaa käräjöimään, koska en minä koiran kanssa menis muutenkaan hillaan!

      • Anonyymi

        Ensin Muddusjärven paliskunnan yks poromies opettaa räkyttämään ja kaikki mahdolliset huonot tavat ja sen jälkeen alottavat vaatimaan kunnioitusta sekä vielä syrjimään.
        Ei maksanu edes palkkaa Siuttajoella vaikka piti tehdä töitä sille!

        Oikea työsyrjijäkin vielä!
        Tulee pitkä lista syrjintää kun teen rikosilmoituksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin Muddusjärven paliskunnan yks poromies opettaa räkyttämään ja kaikki mahdolliset huonot tavat ja sen jälkeen alottavat vaatimaan kunnioitusta sekä vielä syrjimään.
        Ei maksanu edes palkkaa Siuttajoella vaikka piti tehdä töitä sille!

        Oikea työsyrjijäkin vielä!
        Tulee pitkä lista syrjintää kun teen rikosilmoituksen

        Voi helevetti sentään!
        Ensin meen konkurssiin noiden matkailuyrittäjien siivousten takia ja sitte vielä lähtee heidän takia ne vähäisetkin hillojen, mustikoiden, puolukoiden sekä sienien poimimis oikeudet!
        Minä en ole poiminut kuin omaan käyttöön eli sen mitä itse syön!

        En minäkään tykkää että ryöstävät kaikki hillat, marjat sekä sienet metsästä joita olen perinteisesti ruuan jatkeeksi tottunut poimimaan!
        Kalat ja lihat kyllä voin ostaa kaupasta, mutta en kyllä hilloja, mustikoita ja puolukoita suostu ostamaan, koska nuo olen perinteisesti poiminu itse!

        Kyllä voin niistä sienistä luopua vaikka ei ne minun poimimat sienet ole poroilta pois, koska en niin paljoa niitä sentään poimi ja syö!
        En ole 10vuoteen nähnyt, kuin varmaan 10 korvasientä yhteensä ja ennen niitäkin oli vaikka kuinka paljon.

        Nykysin kaikki mitä ennen pääsi poimimaan näkyy netissä valokuvina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helevetti sentään!
        Ensin meen konkurssiin noiden matkailuyrittäjien siivousten takia ja sitte vielä lähtee heidän takia ne vähäisetkin hillojen, mustikoiden, puolukoiden sekä sienien poimimis oikeudet!
        Minä en ole poiminut kuin omaan käyttöön eli sen mitä itse syön!

        En minäkään tykkää että ryöstävät kaikki hillat, marjat sekä sienet metsästä joita olen perinteisesti ruuan jatkeeksi tottunut poimimaan!
        Kalat ja lihat kyllä voin ostaa kaupasta, mutta en kyllä hilloja, mustikoita ja puolukoita suostu ostamaan, koska nuo olen perinteisesti poiminu itse!

        Kyllä voin niistä sienistä luopua vaikka ei ne minun poimimat sienet ole poroilta pois, koska en niin paljoa niitä sentään poimi ja syö!
        En ole 10vuoteen nähnyt, kuin varmaan 10 korvasientä yhteensä ja ennen niitäkin oli vaikka kuinka paljon.

        Nykysin kaikki mitä ennen pääsi poimimaan näkyy netissä valokuvina!

        Onneksi Aino-mummon kanssa olin hyvin läheinen ja istuin KUNNIANLOUKKAUS sakon vankina enkä pyydellyt rahaa sakon maksamiseen!

        Onneksi Inarin kunta EI TARJONNUT edes TYÖLLISYYSVAROILLA TÖITÄ eikä edes kuntouttavaa työtoimintaa niin olisin saanut rahaa ja voinut maksaa sakon pois!

        Sakko noin 730€ ja minä olin 5 päivää vankina ensin ja sen jälkeen alko vasta sakko vankeus joka kesti 10 päivää!
        Minä pyysin tuon sakon itse muuntoon, koska olin jo niin kyllästynyt riitelemään lapsesta ja häneen liittyvistä asioista.

        Inarin kunnan ja Kemin kaupungin syy, koska he eivät tehneet suoraan elatusmaksu sopimusta joka olis ollut voimassa siihen asti, että lapsi täyttää 18vuotta!

        Minun kaikki lapset on virallisesti alkuperäisiä Inarin kuntalaisia vaikka ovatkin muualla syntyneet, koska Inarin kunnasta lakkautettiin synnytysosasto.

        He on myös Ruijan suomalaisia kveenejä vaikka eivät haluaiskaan olla, koska heidän on PAKKO OLLA vaikka TURJAN MERENMAAN TURJAKKEITA jos meinaavat tästä paskasta selvitä kunnialla!

        Aino-mummo oli niin HIENO NAINEN, että hän EI HÄVENNYT MITÄÄN mutta kyllä hänki olis tässä kohtaa jo sanonut ” Saatanan penikka kehtasitki vielä TURJAKKEEKSI ITTES VÄÄNTÄÄ!”

        Ensin pitää olla Turjan merenmaan TURJAKE ja sen jälkeen pääsee vasta RUIJAN SUOMALAISEKSI KVEENIKSI!

        Ruijan suomalainen kveeni tekee työt kunnolla ja perusteellisesti niin ei tarvi KORJAILLA ja PARSIA PERÄSTÄ PÄIN!

        Positiivista on se, että virallisesti meidän Ruijan suomalainen kveeni suku asutettiin uudelleen KAAMASEN KYLÄÄN vaikka elämä ei niin ruusuista ollut tuohon aikaan!

        Ei Kaamasen kylä ole vieläkään parhaita puoliaan sekä loistoaan näyttänyt vaikka tuossa kylässä on potenttiaalia YHDEN SUUREN KAUPUNGIN verran!

        Kaupunki ja sen elämä ei häiritse edes poronhoitoa, koska POROT kuuluu kaupunkiin jos minä olen tuota kehittämässä.

        Ei porot oikeesti edes haittaa minua, mutta Muddusjärven paliskunnan POROMIEHET on opettaneet itse räkyttämään ja vittuilemaan joka asiasta!

        Mikäs sen KAUNIIMPAA, kun nainen joka tekee tuota niin kuin miehet netissä!

        Kylillä jos joku näkis niin sanois : Ei tuo voi olla sama nainen!
        Muddusjärven paliskunnan poromies voi sanoa : Kyllähän tuo kunnolla kylillä on aina ollut, mutta et ole kotona edes elänyt tuon kanssa!

        Oli itse katsonut, kun olin kupilla heittämässä ku räkytti.
        Olin 2 ottanut kupin käteen ja laskenut kädestä pois.
        3 kuppi oli Tupperwaren muovikuppi jonka heitin sekä huusin : Räkytäppä vielä lisää!

        Ei räkyttänyt enää vaan sano : Heitit oikeesti minua kupilla! Minä katoin, että et heitä vaan laitoit kupin aina takasin pöydälle niin muovikupilla heitit!
        Sanoin : En kyllä viitti sinun räkyttämisen takia alkaa imuroimaan.

        Tupperwaren kupissa oli sentään TAKUU ja olisin saanut uuden tilalle. Olisin ilmottanut ” Heikko laatuinen kuppi joka EI EDES HEITTÄMISTÄ KESTÄ.”
        Meidän tyttö luuli, että kaiken minkä hän heittää pysyy ehjänä.

        1vuotiaana oli onnellinen lapsi saanut jääkaapin oven auki ja löytänyt kananmuna. Tuli muna kädessä ja näytti meille ja pudotti sen lattialle.
        Minä sanoin tytön isälle, että : Kyllä huomaa, että isäänsä on tullut joten saat siivoota sotkut!
        Tytöllä pääsi itku ja minä sanoin : Tuuppa äitin luo niin katotaan ku isi siivoaa!

        Tuon isän hommat menee aina niin, että minä kävelen ohi ja sanon ” Otappa mallia ja siivoa omat sotkus.”
        Minä seuraan mitä se tekee ja minä tiedän, että hän seuraa mitä minä teen.
        Tekee kaikki virheet koska hänen olis pitänyt alusta asti tehdä minun kanssa yhdessä eikä koltansaamelaisten joilla on omat oikeudet jo.
        Oikeudet on lähteneet myös Ruijan suomalaisilta jotka ollaan alkuperäisiä kaamaslaisia.

        Kaamasen kylästä puuttu peruspalvelut ja Diplomaatti oikeuksia on annettu korvauksena heille.
        Ruijan suomalaisten oikeuksia nuo on olleet, mutta kaikki alkuperäiset kuntalaiset sekä valtion virkamiehet nuo sai ja syy on ollut TURVALLISUUS.

        Muddusjärven paliskunnan alueella on metsissä lymyillyt ERAKKOJA jotka oli rikollisia jotka oli poliiseja piilossa niin eivät jää kiinni ja osa oli karannut vankilasta.

        Inarin poliisit on tienneet tuon aina, mutta kunnanjohtaja sekä kunnanpäättäjät ei ole ottaneet näitä asioita koskaan vakavasti!

        Jos olisivat niin asiat olis tässä kunnassa toisella tavalla hoidettu jo aikoja sitten.
        Alkuperäiset kuntalaiset tapellaan keskenään!

        Minä tappelen jo kaikkien kanssa, koska minua vituttaa myös!
        Mikään ei ole vittumaista, kun se että löydät marjapaikan jonne voi vanhuksen kanssa mennä ja ei tarvi kävellä montaa kymmentä kilometriä.

        Hillassa käydessä näkee mitä muita marjoja löytyy samasta paikasta.
        Syksy tulee niin monta kymmentä KOMEAA MIESTÄ seisoo Kiväärit olalla ja he on menossa MINUN MARJAPAIKALLE METSÄSTÄMÄÄN!

        Oon yrittänyt sovitella eli ilmottanut ” Voisko KOMIAT MIEHET LAITTAA MERKIN, että KUMMALLA PUOLEN TIETÄ AMMUTAAN NIIN MINÄ VOIN MENNÄ TOISELLE PUOLEN TIETÄ MARJAA!”
        Minun piti kuulemma jättää merkki, että kummalla puolen tien minä oon!
        Tuohon vastasin ” Minä ammun vitun nahkasella ritsalla karhuja!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Aino-mummon kanssa olin hyvin läheinen ja istuin KUNNIANLOUKKAUS sakon vankina enkä pyydellyt rahaa sakon maksamiseen!

        Onneksi Inarin kunta EI TARJONNUT edes TYÖLLISYYSVAROILLA TÖITÄ eikä edes kuntouttavaa työtoimintaa niin olisin saanut rahaa ja voinut maksaa sakon pois!

        Sakko noin 730€ ja minä olin 5 päivää vankina ensin ja sen jälkeen alko vasta sakko vankeus joka kesti 10 päivää!
        Minä pyysin tuon sakon itse muuntoon, koska olin jo niin kyllästynyt riitelemään lapsesta ja häneen liittyvistä asioista.

        Inarin kunnan ja Kemin kaupungin syy, koska he eivät tehneet suoraan elatusmaksu sopimusta joka olis ollut voimassa siihen asti, että lapsi täyttää 18vuotta!

        Minun kaikki lapset on virallisesti alkuperäisiä Inarin kuntalaisia vaikka ovatkin muualla syntyneet, koska Inarin kunnasta lakkautettiin synnytysosasto.

        He on myös Ruijan suomalaisia kveenejä vaikka eivät haluaiskaan olla, koska heidän on PAKKO OLLA vaikka TURJAN MERENMAAN TURJAKKEITA jos meinaavat tästä paskasta selvitä kunnialla!

        Aino-mummo oli niin HIENO NAINEN, että hän EI HÄVENNYT MITÄÄN mutta kyllä hänki olis tässä kohtaa jo sanonut ” Saatanan penikka kehtasitki vielä TURJAKKEEKSI ITTES VÄÄNTÄÄ!”

        Ensin pitää olla Turjan merenmaan TURJAKE ja sen jälkeen pääsee vasta RUIJAN SUOMALAISEKSI KVEENIKSI!

        Ruijan suomalainen kveeni tekee työt kunnolla ja perusteellisesti niin ei tarvi KORJAILLA ja PARSIA PERÄSTÄ PÄIN!

        Positiivista on se, että virallisesti meidän Ruijan suomalainen kveeni suku asutettiin uudelleen KAAMASEN KYLÄÄN vaikka elämä ei niin ruusuista ollut tuohon aikaan!

        Ei Kaamasen kylä ole vieläkään parhaita puoliaan sekä loistoaan näyttänyt vaikka tuossa kylässä on potenttiaalia YHDEN SUUREN KAUPUNGIN verran!

        Kaupunki ja sen elämä ei häiritse edes poronhoitoa, koska POROT kuuluu kaupunkiin jos minä olen tuota kehittämässä.

        Ei porot oikeesti edes haittaa minua, mutta Muddusjärven paliskunnan POROMIEHET on opettaneet itse räkyttämään ja vittuilemaan joka asiasta!

        Mikäs sen KAUNIIMPAA, kun nainen joka tekee tuota niin kuin miehet netissä!

        Kylillä jos joku näkis niin sanois : Ei tuo voi olla sama nainen!
        Muddusjärven paliskunnan poromies voi sanoa : Kyllähän tuo kunnolla kylillä on aina ollut, mutta et ole kotona edes elänyt tuon kanssa!

        Oli itse katsonut, kun olin kupilla heittämässä ku räkytti.
        Olin 2 ottanut kupin käteen ja laskenut kädestä pois.
        3 kuppi oli Tupperwaren muovikuppi jonka heitin sekä huusin : Räkytäppä vielä lisää!

        Ei räkyttänyt enää vaan sano : Heitit oikeesti minua kupilla! Minä katoin, että et heitä vaan laitoit kupin aina takasin pöydälle niin muovikupilla heitit!
        Sanoin : En kyllä viitti sinun räkyttämisen takia alkaa imuroimaan.

        Tupperwaren kupissa oli sentään TAKUU ja olisin saanut uuden tilalle. Olisin ilmottanut ” Heikko laatuinen kuppi joka EI EDES HEITTÄMISTÄ KESTÄ.”
        Meidän tyttö luuli, että kaiken minkä hän heittää pysyy ehjänä.

        1vuotiaana oli onnellinen lapsi saanut jääkaapin oven auki ja löytänyt kananmuna. Tuli muna kädessä ja näytti meille ja pudotti sen lattialle.
        Minä sanoin tytön isälle, että : Kyllä huomaa, että isäänsä on tullut joten saat siivoota sotkut!
        Tytöllä pääsi itku ja minä sanoin : Tuuppa äitin luo niin katotaan ku isi siivoaa!

        Tuon isän hommat menee aina niin, että minä kävelen ohi ja sanon ” Otappa mallia ja siivoa omat sotkus.”
        Minä seuraan mitä se tekee ja minä tiedän, että hän seuraa mitä minä teen.
        Tekee kaikki virheet koska hänen olis pitänyt alusta asti tehdä minun kanssa yhdessä eikä koltansaamelaisten joilla on omat oikeudet jo.
        Oikeudet on lähteneet myös Ruijan suomalaisilta jotka ollaan alkuperäisiä kaamaslaisia.

        Kaamasen kylästä puuttu peruspalvelut ja Diplomaatti oikeuksia on annettu korvauksena heille.
        Ruijan suomalaisten oikeuksia nuo on olleet, mutta kaikki alkuperäiset kuntalaiset sekä valtion virkamiehet nuo sai ja syy on ollut TURVALLISUUS.

        Muddusjärven paliskunnan alueella on metsissä lymyillyt ERAKKOJA jotka oli rikollisia jotka oli poliiseja piilossa niin eivät jää kiinni ja osa oli karannut vankilasta.

        Inarin poliisit on tienneet tuon aina, mutta kunnanjohtaja sekä kunnanpäättäjät ei ole ottaneet näitä asioita koskaan vakavasti!

        Jos olisivat niin asiat olis tässä kunnassa toisella tavalla hoidettu jo aikoja sitten.
        Alkuperäiset kuntalaiset tapellaan keskenään!

        Minä tappelen jo kaikkien kanssa, koska minua vituttaa myös!
        Mikään ei ole vittumaista, kun se että löydät marjapaikan jonne voi vanhuksen kanssa mennä ja ei tarvi kävellä montaa kymmentä kilometriä.

        Hillassa käydessä näkee mitä muita marjoja löytyy samasta paikasta.
        Syksy tulee niin monta kymmentä KOMEAA MIESTÄ seisoo Kiväärit olalla ja he on menossa MINUN MARJAPAIKALLE METSÄSTÄMÄÄN!

        Oon yrittänyt sovitella eli ilmottanut ” Voisko KOMIAT MIEHET LAITTAA MERKIN, että KUMMALLA PUOLEN TIETÄ AMMUTAAN NIIN MINÄ VOIN MENNÄ TOISELLE PUOLEN TIETÄ MARJAA!”
        Minun piti kuulemma jättää merkki, että kummalla puolen tien minä oon!
        Tuohon vastasin ” Minä ammun vitun nahkasella ritsalla karhuja!”

        Lopetin marjojen sekä sienien poimimisen myyntiin, koska minä en HALUA TUKEA MATKAILU YRITTÄJIÄ jotka on tuhonneet kaiken hyvän sekä kauniin mitä meillä Inarin kunnassa on ollut!

        En suostu edes menemään matkailu yrittäjille töihin, koska HE OVAT ORJA-PIISKUREITA SEKÄ LUONNON RAISKAAJIA!

        En ole saamelaisten kanssa keskustellut asioista, koska kaikki tietää että minulla on Aikion Leon kanssa riitaa ja hänen pitäis saada sopu aikaan, mutta ei saa tuota aikaan koska minä en hänen kanssa tee sopua!

        Hän itse siskonsa kanssa aloittanut ja sotkenut muita tähän riitaan mukaan.

        En ole kyllä ikinä nähnyt hänen ryömivän, mutta en kyllä halua nähdäkkään koska tuo on jo JULKISTA NÖYRYYTYSTÄ.

        Sitä ihmettelen vielä enemmän miten Katajamaan porukan ovat saamelaisiksi hyväksyneet, koska kuulin etelässä että yksi näistä Katajamaan pojista keräs etelästä riekon metsästys porukan joille hän möi riekko lupia.
        Tämä sama kaveri joka kertoi sano, että riekon pyynti loppu ja he ei enää päässeet riekkoja pyytämään.

        Nuo tiedot löytyy Metsähallitukselta, koska hän oli kuulemma töissä Metsähallituksella tuolloin ja tuolta pyörittää helposti sivusta omaa pikku bisnestä ilman, että kukaan edes huomaa.

        Eteläläiset kyllä kertoo, koska paikalliset syyttää heitä vaikka paikalliset ovat nämä hommat aloittaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin marjojen sekä sienien poimimisen myyntiin, koska minä en HALUA TUKEA MATKAILU YRITTÄJIÄ jotka on tuhonneet kaiken hyvän sekä kauniin mitä meillä Inarin kunnassa on ollut!

        En suostu edes menemään matkailu yrittäjille töihin, koska HE OVAT ORJA-PIISKUREITA SEKÄ LUONNON RAISKAAJIA!

        En ole saamelaisten kanssa keskustellut asioista, koska kaikki tietää että minulla on Aikion Leon kanssa riitaa ja hänen pitäis saada sopu aikaan, mutta ei saa tuota aikaan koska minä en hänen kanssa tee sopua!

        Hän itse siskonsa kanssa aloittanut ja sotkenut muita tähän riitaan mukaan.

        En ole kyllä ikinä nähnyt hänen ryömivän, mutta en kyllä halua nähdäkkään koska tuo on jo JULKISTA NÖYRYYTYSTÄ.

        Sitä ihmettelen vielä enemmän miten Katajamaan porukan ovat saamelaisiksi hyväksyneet, koska kuulin etelässä että yksi näistä Katajamaan pojista keräs etelästä riekon metsästys porukan joille hän möi riekko lupia.
        Tämä sama kaveri joka kertoi sano, että riekon pyynti loppu ja he ei enää päässeet riekkoja pyytämään.

        Nuo tiedot löytyy Metsähallitukselta, koska hän oli kuulemma töissä Metsähallituksella tuolloin ja tuolta pyörittää helposti sivusta omaa pikku bisnestä ilman, että kukaan edes huomaa.

        Eteläläiset kyllä kertoo, koska paikalliset syyttää heitä vaikka paikalliset ovat nämä hommat aloittaneet.

        Aikion Leon kanssa laitettiin riekko-ansoja Kaamasessa, mutta ei onneksi saatu mitään.
        Minun piti käydä ansoilla ja minä kävin, mutta sanoin lopulta : En pysty menemään jos siellä on kuollut lintu niin pysty ottamaan sitä pois.

        Minä syön kyllä pyydettyä lintua, lihaa sekä kalaa, mutta minun pitäis ampua ja nylkeä niin siihen kyllä loppu minun linnun sekä liha syönti!

        Juutualla oltiin kalalla niin Aikion Leo joutu irrottaan kalat koukusta sekä tappamaan, koska minä en pystyny koskemaan kalaan.
        Yritin mutta en saanut hengiltä vaan heittelin kiviä kalan päälle. Tykkään kyllä heittää virveliä ja saada kalaa, mutta koukusta irrottaminen sekä tappaminen ON SUURTA TUSKAA MULLE!
        Minä syön toisten pyytämiä kaloja ja ei minua haittaa jos toiset pystyy tuon tekemään.

        Minä olen ns aisti yliherkkä ja kalan irrottaminen koukusta sekä tappaminen saa aikaan sen, että minä olen murhaaja ja se kala ei ole tehnyt minulle mitään pahaa ja en ole sitä edes nälkääni pyytänyt vaan ajan kuluksi.

        Minä tykkään uida, mutta en pysty menemään halliin uimaan koska tuo vesi on likaista minun mielestä.
        En pysty uimaan kaikissa luonnon vesissäkään, koska minulle tulee tunne että vesi on likaista.

        Likaisessa vedessä minä voin kahlata, mutta minulla on KENGÄT jalassa.

        Kerran vein nuorimman tytön ja siskon pojan uimaan.
        He kyllä ui ja minä otin kuvia sekä videoita heistä ja kaikesta mitä joka oli kaunista minusta.
        Lapset huusi mulle, että : Tuu uimaan meidän kanssa kilpaa!
        Siskon poika katso vinoon tätiä, mutta omasta tytöstä oli hauskaa katsoa, kun hän sai tahtonsa läpi ja pääsi kilpaa uimaan.
        Minä menin kengät jalassa uimaan ja tyttö sano: Et kyllä kengät voi uida kilpaa minun kanssa.
        Intin vastaan, mutta Crocksit ei pysyneet jalassa joten tullessa piti uida vähän ylimääräistä, koska piti saada crocksit jalkaan niin pääsin takaisin rantaan.

        Me käytiin alunperin Rahajärvellä uimassa, mutta ei siellä voi käydä enää uimassa. Kulkevat koiria uittamassa ja istuvat niin, kuin EUROOPAN omistajat pitämässä tulia.
        Kerran tuli pariskunta koiraa uittamaan, mutta he lähti pois ja he sano ” Ei me tähän jäädä koiraa uittamaan missä ihmiset käy uimassa.”

        Ihmiset joutuu koirien uittajien takia menemään METSÄJÄRVIIN uimaan joissa voisivat ihan hyvin käyttää koiriaan uimassa, koska ei niissä kalasta kukaan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe