Mikä olisi tarpeeksi hienovarainen ele tai ilmaisu

Anonyymi-ap

Että sinä huomaisit kuinka paljon tykkään sinusta. Olet kuin mysteerikiekko, mitenkään ei voi olla varma mitä käärön alta löytyy.

16

1004

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisit joskus katsoa päin

      • Anonyymi

        Olen kyllä joskus niin tehnyt. Tällä viikolla montakin kertaa.


    • Anonyymi

      Katsoa, aistia ja tuntea vielä lähempää.

      • Anonyymi

        Todella läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella läheltä.

        Niin, nenä nenää vasten, heti näkis toisen kieron katseen (jos silmien välit ovat eri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nenä nenää vasten, heti näkis toisen kieron katseen (jos silmien välit ovat eri)

        Jaa, olen kyllä harvinaisen suora. Enkä ole paljon noihin seikkoihin kiinnittänyt huomiota, vaikka omat silmät ei karsasta ja on kohtuu lähellä toisiaan.


    • Anonyymi

      No juttelu on ykd tehokas keino. Kysyä apua tai tikusta asiaaja aiheen vierestä kysyä ulos , tai numeroa

      • Anonyymi

        Jutellaan joka päivä, asiaa on puolin ja toisin paljon. Pystytään puhumaan melkein mistä vain ystävinä. Olen ihastunut, mutta en voi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan joka päivä, asiaa on puolin ja toisin paljon. Pystytään puhumaan melkein mistä vain ystävinä. Olen ihastunut, mutta en voi toimia.

        No sitten ei auta kun vihjailla enemmän jos ette osaa tarttua tilaisuuksiin vaikka niitä päivittäin on


    • Anonyymi

      Kiitos ei ja hei.
      En ole niin typerä, että alkaisin työpaikkaromansseihin.
      Ne tahtovat loppua lyhyeen ja sitten töissä on kiusaantunut tunnelma.
      Haluan pysyä nykyisessä työssäni.

      • Anonyymi

        Pysy vaan, olen jo lähdössä.


      • Anonyymi

        Lisään vielä että kuka kirjoittaa noin hölmösti. Mustavalkoinen pässikö?


    • Anonyymi

      Hymyile katso silmiin sano tykkään susta

      • Anonyymi

        En tiedä pystynkö tekemään noita kaikkia pokkana ja vielä yhtäaikaa.


    • Anonyymi

      Mä uskon vasta kun näen.
      Hienovaraisesti puraiset korvanlehdestä, tartut kaluun ja kuiskaat, että ”haluan sua”.
      Sitten uskon.

      • Anonyymi

        Huhu. Vain ruokaa pureskellaan. Muita juttuja voi toki nuolla, imeä ja laittaa suuhun. Mutta ne on sitten myöhemmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      5745
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      129
      2649
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      59
      1696
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      96
      1683
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1159
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      40
      942
    7. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      57
      920
    8. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      26
      863
    9. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      92
      813
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      799
    Aihe