Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen

🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpalajuoma.

Valkovuokotkin kukkivat jo💮👍 Kesärenkaatkin optimistisesti alle tänään vaikka keskiviikkona on luvattu yöpakkasta.

10

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Morjens susi❤️❤️❤️

• Anonyymi

Fanitatko miestä ihan kokopäiväisesti ns?

• Eikö sulla ole muuta tekemistä kauniina kevätpäivänä kuin kyttiä täällä kirjoituksia ja keksiä niistä omalaatuisia tarinoita. En ole susi. Minä ja susi ollaan eri sukupuoltakin. Mun profiilissa, joka näkyy klikkaamalla lounas.ajatus tekstiä lukee näin:
        "Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

• Anonyymi

Lähde TÖIHIN.

• Anonyymi

Käy sä puhuun oma tyä takasin? Sivusta ja ei taida auttaa multinikkimiehen profiileille urputus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy sä puhuun oma tyä takasin? Sivusta ja ei taida auttaa multinikkimiehen profiileille urputus

Osaan nauttia ihan pienistäkin asioista

Ja pinna pidempi

Ne hermot. . .

• Anonyymi kirjoitti:

Huokaus! Luulijat taas luulee omiaan. Tekeekö tuo toisten kirjoittajien haukkuminen olon jotenkin paremmaksi? Sinne sun kopperoon ei tule yhtään enempää vipinää vaikka kirjoittaisit tänne päällä seisten.

Aloittaja ei ole mies, eikä mulla ole muita profiileja kuin tämä yksi.

• Anonyymi

Ihanaa! Laitetaanko kukkamekot päälle ja lauletaan korkkarit kattoon? Sit lakataan kynnet hih

• Vähän kylmä liikkua kukkamekossa ulkona, kun ei oikein housuissakaan tarkene.

• Ei ollut veden seassa jääpalasia eilisessä lounaspaikassa. Muuten oli oikein piristävää pitkästä aikaa käydä noutopöydän herkkujen äärellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      619
      2572
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      416
      2033
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2000
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1576
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1509
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1488
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1243
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1060
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      1022
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe