Saisikohan sen päälle vielä unta kaaliin?
Kello 5.00 olisi perunat ja jauhelihakastike syötävissä.
7
131
Vastaukset
Harmi kun ei oo täällä ne valmiina :D
Ois kelvannut kyllä ruoka.
Nyt juuh tunnin verran vois lepää...
Uneja sinne!- Anonyymi
Yritetään nukkua.
originalpieninainen kirjoitti:
Kenen kanssa mä yritän nukkua?
No jooh jatkan ei sillä väliä ...
Yritetään nukkua. 😴💤
Yritän myös vähän nukkua vielä. Nukahdin ennen yhtä ja heräsin neljän aikoihin, ihan pirteänä. Nyt tuntuu, että voisi uni vielä tulla. Muuten tulee todella pitkä ja väsyttävä päivä.😴
- Anonyymi
Klo 16.00 söin hernerokan ja nyt uudestaan perunat jauheliha kastikkeella. On siinä nyt ihan vähän vaihtelua. Kasviksia olisi hyvä syödä enemmän. Minkäs teet kun ei osaa, ottaa vaimon?🤔
- Anonyymi
Ota kotitalousopettaja, mutta saattaa olla sellainen joka ei tykkää kokata. No vitsi se oli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815