Pitkän linjan kauppiassuku lopettaa liiketoiminnan Rovaniemellä. Hovimäki sanoo syyksi asiakkaiden ostoskäyttäytymisen muuttumisen varovaisemmaksi. Entiseen malliin ei tulosta tule.
Lopettaa toimintansa
16
774
Vastaukset
- Anonyymi
Nevö höörd...Hovimäki?
- Anonyymi
Prisman naapurissa on. Joskus oli ruokaa myös myynnissä. En tiedä nykyistä tuotevalikoimaa. Taitaa liikaa olla kilpailua samalla alalla.
- Anonyymi
Tuhannen tavaran kauppa, jos et muualta löytänyt etsimääsi niin sieltä. Ihmiset laukkaa noissa marketeissa mistä tulee joka talouteen mainoslehti viikoittain. (Cittari, Prisma, Minimani ja Tokmanni), niin jäähän ne nämä yksityisten kaupat "jalkoihin".
- Anonyymi
Ei asiakkaita riitä joka kauppaan. Rovaniemellä on useita vastaavanlaisia kauppoja kuin Hovimäki. Siellä sai ystävällisen ja hyvän palvelun. Kiitos Hovimäen henkilökunnalle.
- Anonyymi
Eilen tuli haaskat saaliille.miksi ei käyneet aikaisemmin
- Anonyymi
Pitkän linjan soppatykki yrittäminen jatkuu
- Anonyymi
Ku löytyis aivot omaava yrittäjä joka alkais ihan kunnolla tuohon sopantekoon monessa paikassa mukavaan mukavaan hintaan olis huomattavasti enemmän tyytyväisiä ihmisiä..Mutta ku ei älyä ole,järkeä päässä kellään siellä...Mä tekisin rahaa siellä mutten asu koko maassa...
- Anonyymi
Sopanjako ei ole bisnes, vaan hyväntekijän työ
- Anonyymi
Ei sopii jakata ilman,maksako sina 10 annos ja 20 tupli annos. Sitte mina alkatata keitti soppi
- Anonyymi
Kiitos tiedosta ku en tienny Hovimäkeä,nyt muistan missä se on.
- Anonyymi
Kuulemma ollut tupa täynnä alennus ämpäreitä ostamassa.
- Anonyymi
Ei nyt kannata alennuksella myydä, kun
ahneet asiakkaat tuleva muutenkin
ämpäreiden perässä.
Luulevat saavansa edullisesti.
- Anonyymi
Kallis ja epämiellyttävä rompepulju
- Anonyymi
Olihan siellä ollut "markkinat". Ihmiset jonottaneet tuntikausia, näytettiin tänään TV 1:n alueuutisissa. Ihminen on aina ahne.
No joo, jos on tarkoitus saada myymälä tyhjäksi niin hyvähän se on jos tavara liikkuu.
En käynyt, vaikka olen tykännyt asioida siellä, nyt vain ei ollut minkään tarvetta. - Anonyymi
pikän linja juoppoja hhahahah
- Anonyymi
Mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791