Missäpäin Suomea on hyviä kuntosaleja?! Laita perustelut ja jonkinlainen hinnasto. Olisi kiva tietää hieman ennakkoon salista ennenkuin maksaa ja astuu sisään. Karmeita kokemuksiakin löytyy ns. merkkisaleilta!
Hyviä kuntosaleja!?
6
613
Vastaukset
- Sanna
Moi! Jos haluat löytää kunnon kuntosaleja tule Vaasaan!!! Täällä on Suomen paras kuntosali eli Sport Club!!(Palkittiin jokin aika sitten suomen parhaaksi K-saliksi)
- Harri
On mielestäni Hyväntuulen kuntoklubi. Aivan Kotkan keskustassa. Hyvät ilmaiset parkkitilat vieressä. Löytyy sekasalia ja naisillekin omansa. Hyvät laitteet ja ovat aina kunnossa. Myös "vaativampaan" käyttöön löytyy painoja ja laitteita. SUOSITTELEN!
- jumppakärpänen
Jyväskylän hyviä saleja on mm.Fitness Factory (Cumuluksen talossa, Väinönkadulla); pelkkä salit, mutta HYVÄ sellainen. Sitten tämä ELIXIA on asia erikseen, kaikki saman katon alla ja hyvässä kunnossa. Uimahallilla on myös toimiva salikokonaisuus!
Kuntomaailmaa en oikein osaa suositella, kun siellä noi laitteet ovat huonosti huollettuja sekä muutenkin epäsiisti vaikutelma (jonkun ketjun sali vielä!!??). - FreeFlow
http://www.plazafitnesspark.fi/
http://fi-fi.facebook.com/pages/Plaza-Fitness-Park/276146742439300
Hintataso 55€/kk(ei sitoutumispakkoa!) ja jos tekee vuosisopimuksen niin saa kaupan päälle 4kk kuntosalikortin(220€) jonka voi antaa vaikka vaimolle.. siis kk hintaan kuuluu myös ryhmäliikunnat.. mm. naisille tankotanssia, miehille bootcamp ja TRX-tunteja.. - kokeiltu on..
Plaza Fitness Park on kyllä ihan paska.. huono palvelu ja väki on mitä sattuu.. ei kovin asian tuntevaa, yks "pulleahko" mies henkilö veti trx tunnin ja ei kyllä edes hiki kunnolla tullut.. ottavat sinne kenet kadulta löytävät.
- Asiakas on oikeassa
Urheiluhallit ja Helsinki. Tekeekö kaveri jotain markkinatutkimusta, kun haarukkana on koko Suomi?
Voit googlata urheiluhallit ja kaivaa hinnaston. Kohtuulliset hinnat, jäsenmaksuja ei edes tunneta. Uinti sisältyy aina jumppaan/kuntosaliin niissä halleissa, joissa uima-allas on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429